abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127238582
Had je die kernel panics gelijk toen je het geheugen erin gezet had?
Dat uitvallen van mijn MBP waren ook kernel panics.
pi_127238659
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 08:18 schreef yupyup het volgende:
Had je die kernel panics gelijk toen je het geheugen erin gezet had?
Dat uitvallen van mijn MBP waren ook kernel panics.
Ze volgden in ieder geval snel genoeg om het verband te leggen om het RAM en de kernel panics ;)
pi_127238763
Ik heb een paar vragen
- hoe krijg ik Facebook events uit mijn agenda? En de verjaardagen? Facebook zet ze steeds terug heb ik het idee..
- hoe krijg ik de verjaardagen die in m'n agenda staan er uit?

Het lijkt net of alles steeds weer terug gezet wordt..
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 31 mei 2013 @ 08:34:55 #34
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_127238819
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 08:31 schreef Probability het volgende:
Ik heb een paar vragen
- hoe krijg ik Facebook events uit mijn agenda? En de verjaardagen? Facebook zet ze steeds terug heb ik het idee..
- hoe krijg ik de verjaardagen die in m'n agenda staan er uit?

Het lijkt net of alles steeds weer terug gezet wordt..
Instellingen > Facebook. Daar agenda uitzetten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_127240867
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 08:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Instellingen > Facebook. Daar agenda uitzetten.
Al meerdere malen gedaan, maar die events en verjaardagen komen steeds terug...

Het is nu een beetje een chaos qua agenda's, er staan er 30 in! Niet zo handig..
Worry is a misuse of imagination
pi_127242149
Clarify is een mooie tool zeg. Heb nu al een aantal tutorials geschreven voor mijn collega's m.b.t aanmaken en delen van dropbox folders (ja, dat snappen ze niet).

En ook in het systeem waarin we rapporteren (gezondheidspraktijk, patientregistratie) waar ze bepaalde dingen kunnen vinden en eventueel kunnen aanpassen.

En uiteraard mijn moeder vindt het heel prettig om stap-voor-stap instructies te krijgen.

Geniale app, wilde hem even delen met jullie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_127242404
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef Tijn het volgende:
Ik heb een 24" iMac (Core2Duo 2.4 GHz) uit 2007. Dat ding voldoet op zich nog prima voor wat ik doe, maar hij begint ook een beetje oud te worden. Vooral het feit dat-ie maximaal 4 GB geheugen aankan begon ik te merken wanneer ik bv Windows 8 in VirtualBox probeerde te draaien.

Maar wat wat Googlen bleek dat er diverse mensen het voor elkaar hadden gekregen om dit model te upgraden naar 6 GB RAM, ondanks dat dit volgens het boekje niet kan (1 reepje van 4 GB en 1 van 2 GB). Je bent dan natuurlijk wel je dual channel kwijt, maar goed, toch wel interessant. Dus ik heb maar eens een gokje gewaagd en een sodimmetje DDR2 van 4 GB gekocht en wat denk je?

Totally works *O*
Da klinkt interessant. Zou dit ook werken op een Mac G4 PPC serie van een jaar of twee eerder?
Geef even als dat zo is, stapsgewijs aan hoe jij het gedaan hebt en waar dat sodimmetje DDR2 gekocht is.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:14:14 #38
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_127245018
Hier staan de echte maximale hoeveelheden geheugen van alle Macs sinds de G3's: http://www.everymac.com/s(...)apacity-of-macs.html
pi_127261337
Ik vroeg mij af. Is het mogelijk om OS X op mijn MacBook Air te downloaden, op een USB te zetten en het vervolgens op de MacBook Pro van mijn zus te installeren? Hoe is die beveiliging? Ik kon het toen wel op mijn PC installeren (Hackingtosh) dus ik vroeg af of Apple dit beveiligd zou hebben.
pi_127262034
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef Dimens het volgende:
Ik vroeg mij af. Is het mogelijk om OS X op mijn MacBook Air te downloaden, op een USB te zetten en het vervolgens op de MacBook Pro van mijn zus te installeren? Hoe is die beveiliging? Ik kon het toen wel op mijn PC installeren (Hackingtosh) dus ik vroeg af of Apple dit beveiligd zou hebben.
Net zomin het een probleem is om Snow Leopard op een willekeurige (compatible) Mac te gooien is het ook hier absoluut geen probleem ;)
pi_127262131
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:19 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Net zomin het een probleem is om Snow Leopard op een willekeurige (compatible) Mac te gooien is het ook hier absoluut geen probleem ;)
Dus ¤17,99 besparen en het downloaden op mijn Mac om het vervolgens bij mij zus installeren.
Tja, dan doen we dat maar. Ik heb niets tegen het betalen voor software, maar dit is wel makkelijk.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:22:17 #42
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_127262194
Volgens mij is je licentie ook voor alle computers die "onder jouw beheer" staan. Daar zou die van je zus nog onder kunnen vallen ook.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:23:29 #43
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_127262256
ik heb een iphone 5 *O* kan ik eindelijk mijn galaxy s1 vernietigen O+
alleen kan ik mn contacten ook overzetten zonder mn simkaart te knippen?
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:26:38 #44
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_127262406
De nieuwe iPod Touch ziet er echt fantastisch uit.

Zodra de iPhone dit design krijgt, koop ik hem meteen. :9~ Het design mag dan wat mij betreft ook meteen onveranderd blijven. Er is dan niet veel verbetering meer mogelijk (behalve edge-to-edge schermen).
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_127262514
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij is je licentie ook voor alle computers die "onder jouw beheer" staan. Daar zou die van je zus nog onder kunnen vallen ook.
Zij gebruikt natuurlijk niet hetzelfde Apple ID als ik.
pi_127262864
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:29 schreef Dimens het volgende:

[..]

Zij gebruikt natuurlijk niet hetzelfde Apple ID als ik.
Maakt verder echt niets uit. Geen serial keys enzo O+
pi_127262919
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Maakt verder echt niets uit. Geen serial keys enzo O+
Mooi. Nog 2GB te downloaden.
pi_127263162
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:38 schreef Dimens het volgende:

[..]

Mooi. Nog 2GB te downloaden.
Tip: zet het .dmg bestand ergens op een externe HDD. Scheelt je volgende keer weer 4GB downloaden :)
pi_127263199
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:44 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Tip: zet het .dmg bestand ergens op een externe HDD. Scheelt je volgende keer weer 4GB downloaden :)
Om zo een uurtje downloaden te besparen?
pi_127263269
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:44 schreef Dimens het volgende:

[..]

Om zo een uurtje downloaden te besparen?
En op mijn Mac duurt het ook nog wel een drie kwartier om 't op de USB te zetten (zodat 'ie bootable is).

Vind ik het wel waard.
pi_127263439
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:46 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

En op mijn Mac duurt het ook nog wel een drie kwartier om 't op de USB te zetten (zodat 'ie bootable is).

Vind ik het wel waard.
Je kan het toch ook gewoon op een Mac zetten en het vervolgens vanaf daar installeren? Net zoals ik het op mijn MacBook Air had gedownload en direct geïnstalleerd.
pi_127263999
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:49 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je kan het toch ook gewoon op een Mac zetten en het vervolgens vanaf daar installeren? Net zoals ik het op mijn MacBook Air had gedownload en direct geïnstalleerd.
Mja, maar dan kun je geen clean install doen. Vind ik persoonlijk wel erg prettig :)
pi_127264148
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:01 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Mja, maar dan kun je geen clean install doen. Vind ik persoonlijk wel erg prettig :)
Vindt zij niet erg. Dan behoudt ze alles namelijk.
pi_127267299
Mijn God... omdat mijn RHA's pas over een paar dagen aankomen even de Blackberry oortjes van mijn broertje geleend.

Allejezus, wat geven die een goed geluid! Echt niet normaal.. zowel de lage, midden als hoge tonen komen heel goed naar voren. Op de Blackberry's zelf heb je nog wel eens last van een soort 'echo' maar op mijn iPad is het geluid echt subliem.

Nooooit verwacht _O_
pi_127267321
Lijkt trouwens allemaal goed te gaan met die installatie.
pi_127267342
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:12 schreef Dimens het volgende:
Lijkt trouwens allemaal goed te gaan met die installatie.
Waarom zou het niet goed gaan? :D
pi_127267373
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:12 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Waarom zou het niet goed gaan? :D
Lijkt me wel kloten als achteraf blijkt dat het toch niet werkt omdat het via mijn ID is gekocht.
pi_127267420
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Dimens het volgende:

[..]

Lijkt me wel kloten als achteraf blijkt dat het toch niet werkt omdat het via mijn ID is gekocht.
Nee, geen probleem. Zo heb ik Mountain Lion ook op de iMac en MacBook Pro van 'n vriend gezet.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 09:23:08 #59
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_127279788
Morge! Even een vraagje voor jullie he:

Momenteel heb ik zelf een 4. Van de zaak, maar goed. Ik heb er geen problemen mee dat het niet de nieuwste is.
Nu wil mijn moeder ook een iPhone. Ze wil zelf, gezien de prijzen, voor de 4 gaan met een tweejarig abonnement.
Ik besef me dat, over twee jaar, de iPhone 4 zeer verouderd is. Aan de andere kant, het is mijn moeder die heus niet baalt dat ze geen Siri heeft. Wat betere foto's heeft ook geen voordeel voor haar en dat de 4s en 5 sneller zijn, zal ze ook niet veel van merken denk ik :P (nu Samsung Gio)
Ook wil ze meteen (het kan niet op :o) een iPad 2 gaan kopen. Zie bovenstaande argumenten voor wel of niet een nieuwere iPad.

Naar mijn mening kan mijn moeder nog goed vooruit met de iPhone 4 en iPad 2, gezien haar technologische kennis en de zaken waarvoor ze de Apple-producten wil gebruiken.
Wat is de mening van FOK! DIG [Apple SC] hierover?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_127280389
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 09:23 schreef KaBuf het volgende:
Morge! Even een vraagje voor jullie he:

Momenteel heb ik zelf een 4. Van de zaak, maar goed. Ik heb er geen problemen mee dat het niet de nieuwste is.
Nu wil mijn moeder ook een iPhone. Ze wil zelf, gezien de prijzen, voor de 4 gaan met een tweejarig abonnement.
Ik besef me dat, over twee jaar, de iPhone 4 zeer verouderd is. Aan de andere kant, het is mijn moeder die heus niet baalt dat ze geen Siri heeft. Wat betere foto's heeft ook geen voordeel voor haar en dat de 4s en 5 sneller zijn, zal ze ook niet veel van merken denk ik :P (nu Samsung Gio)
Ook wil ze meteen (het kan niet op :o) een iPad 2 gaan kopen. Zie bovenstaande argumenten voor wel of niet een nieuwere iPad.

Naar mijn mening kan mijn moeder nog goed vooruit met de iPhone 4 en iPad 2, gezien haar technologische kennis en de zaken waarvoor ze de Apple-producten wil gebruiken.
Wat is de mening van FOK! DIG [Apple SC] hierover?
Persoonlijk zou ik alles net een stapje hoger doen. 4S en een iPad 3. Heb zelf een 4 nu, en als ik op de 4S van m'n pa loop te kloten dan merk je echt wel een verschil. Met iPad precies hetzelfde, ikzelf heb de iPad 3, en een vriend van me de 2. Heel erg merkbaar verschil. Als je op de toekomst je apparaten koopt zou ik lekker die extra euro's er tegenaan knallen :)
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')