En allemaal belgen in maasmechelenquote:
Van me leven niet, daar ben ik een keer perongelijk door heen gereden toen we naar Bouillon gingen in de ardenne.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:34 schreef Waaghals het volgende:
Als je echt ballen hebt ga je ook nog een dagje naar Luik
goedkope kamer? zo'n politiecel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik zit hier op de universiteit en moet altijd geëscorteerd worden door politieagenten als ik heen en terug reis.
Vriendelijke Sjengen? Ha, mooie fabeltje is datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:26 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben met hemelvaart nog in Maastricht geweest. 's Avonds gaan alle luiken dicht en geldt er een avondklok
Serieus, als er een stad is die gezellig en vriendelijk is, is het Maastricht wel.
smeermaas, nog zn feestquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef GetRightt het volgende:
5 minuten van maastricht? zit je toevallig in lanaken haha ?
Heerlen is toch veel veiliger mimangquote:
Het nachtleven stelt niet zo heel veel voor, in de 'platielstraat' zijn wel nog wat leuke cafe's te vinden.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:58 schreef ik.ben.hier het volgende:
Wat zijn de leukere eettentjes en waar is het qua nachtleven te doen in Maastricht?
Iemand een idee?
Dit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |