Vrijstaand huis hé!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En je buren. TOK TOK TOK TOK TOK TOK TOK gaan die dingen
Ja lijkt mij wel tof man gewoon dat je echt helemaal NIKS meer zietquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja gewoon dikke mist he
Waarom?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan op dit moment alleen in de ghetto gaan wonen zo te zien.
Ja zo erg nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zat een keer in de bus in de file op de ijsselbrug, als je naar buiten kreeg zag je de pijlers anderhalve meter verderop niet. Dat was wel echt extreem, sindsdien nooit meer zo intens gezien. Of ja, niet gezien dus.
In NL zitten geen ghettosquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Weinig huizen beschikbaar. Behalve in de ghetto.
Ooit in de schilderswijk geweest?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
In NL zitten geen ghettos
Hoe oud ben je dan?
Kunnen ook Belgen en Ieren zijn héquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef MineraalWater het volgende:
Oh In 2008 telde de Schilderwijk 32.822 inwoners, hiervan was 9,4% autochtoon en 90,6% allochtoon
Maar ik kan je vertellen dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kunnen ook Belgen en Ieren zijn hé
Almere is de ghetto van Flevoland, qua allochtonen zitten Lelystad en Dronten vrijwel gelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is dat vergelijkbaar met Lelystad? In dat geval niet doen.
copyright sosua.quote:
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kunnen ook Belgen en Ieren zijn hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |