quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:57 schreef MineraalWater het volgende:
Die totalbiscuit is ook een beetje zo'n eckte mongol nerd he
Ja kijk hoe hij soms reageert man, Hij heeft genoeg valid points maar zo af en toe gaat hij veel te ver.quote:
Hij heeft deze comment al verwijderd op Reddit zie ik nuquote:"your bias to defend anything this industry comes up with. Bias"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Holy shit it happened. Someone actually had the audacity to accuse me of that. You are fucking ridiculous"
Dus hij mag niet eens raar reageren terwijl 99% van alles YouTube/Reddit comments retarded zijn. Okey.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hij heeft deze comment al verwijderd op Reddit zie ik nu
Ja prima maar dat maakt hem zelf dan niet minder raar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus hij mag niet eens raar reageren terwijl 99% van alles YouTube/Reddit comments retarded zijn. Okey.
Hoe staat op een rare manier reageren gelijk aan een raar persoon zijn ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja prima maar dat maakt hem zelf dan niet minder raar.
fg978h arg7gr 4 weat78h?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoe staat op een rare manier reageren gelijk aan een raar persoon zijn ?
Geen idee lees bijna nooit reddit. Weet alleen dat zijn YouTube werk erg goed is net als zijn SC2 castingquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:30 schreef MineraalWater het volgende:
Ja zal wel zijn manier van reageren zijn dan.
Hij heeft meestal wel valid points (teminste wat ik van hem heb gezien) maarja dat reageren op sommigen mensen vind ik gewoon raar hoe hij dat doet.
Ja is ook niks mis met zijn YT videos, Heb die ook wel eens vaker bekeken en ben het ook meestal wel met hem eens maar hij kan volgensmij idd niet zo goed tegen kritiek of slechte reacties.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Geen idee lees bijna nooit reddit. Weet alleen dat zijn YouTube werk erg goed is net als zijn SC2 casting
Denk dat hij niet zo goed retarded commentaar kan handelen, ik zou dan gewoon niet Reddit op gaan als ik hem was maar goed. Weet het verder ook niet.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom hebben jullie allebei geen fobo jullie zijn saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |