Kusje d'r op?!quote:
Mannenquote:
*start gezang* Smoooth operatooorrrr, SMOOOOOOTH operahaaatoooor!quote:
En ga je nog weg?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*start gezang* Smoooth operatooorrrr, SMOOOOOOTH operahaaatoooor!
![]()
Ik heb in juli een weekje vrij geplandWoehoe!
Ohja die heb ik ook nog idd! Vorig jaar vooral cargorokjes + driekwartleggings + slippers/ballerina's gedragenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef _Dido_ het volgende:
Ik draag ballerina'sOf slippers. Maar slippers schijnen heel slecht te zijn voor je schenen, dus dat ga ik niet meer doen, denk ik...
Ik draag thuis moccasins of hoe je dat ook schrijft of sneakers, op het werk pumps.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat dragen jullie (van de dames) voor schoeisel als het warm is eigenlijk? Pumps zekers?
![]()
Ik zoek een comfy alternatief voor mn laarsjes, die ik dit jaar gek genoeg warmer lijk te vinden dan vorig jaarIets wat zowel comfy als leuk is met allerlei kleertjes, en liefst met blote benen kan of met legging (jaja legging
ik zoek ook nog van die wielrenbroekjesdingen
).
Is dit wat?![]()
http://www.zalando.nl/cam(...)t-ca311a01c-802.html
Weet ik nog niet! Misschien paar daagjes, of later dit jaarquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef Nallie het volgende:
Kusjes
Leuk Maria! Of ballerina's of sandaaltjes ofzo.
Ik loop meestal gewoon op mn allstars, maar hoef dan ook niet netjes meestal
wat Jillian betreft: weet ik, daarom ook begonnen met de sportschool.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Novem het volgende: Succes XM, zet 'm op!! Janies, ik denk dat je teveel slechte dingen eet/snoept. Probeer anders je 1750 kcals per dag op te vullen met alleen gezonde dingen en jezelf in het weekend bijvoorbeeld wat lekkers gunnen. Dan voorkom je denk ik die uitschieters die je regelmatig hebt. En met Jillian verbrandt je helemaal niet zoveel kcals, dus met een zittende lifestyle kan je nog wel wat meer sport gebruiken. D., met wat voor gewichten doe je Jillian dan?
Alleen kan 1 week slecht voer je sporten van die week wel echt teniet doen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat Jillian betreft: weet ik, daarom ook begonnen met de sportschool.
Ik deed echt totaal, helemaal niets, echt niks, en ik at (lees snoepte) veel meer dan nu. Dus ik verwachtte toch wel wát resultaat te zien op de weegschaal/meetlint.
Overigens eet ik volgens mij niet veel 'slechte' dingen. Ik heb bonbons gekregen zaterdag en de laatste dagen gaan die er dus wel in, maar normaal gesproken pak ik een handje rabarber, of nootjes, geen echt snoep en dat gaat best goed. Ik drink alleen regelmatig cappuccino. En ik heb jus op mn aardappelen enzo. Vanavond pasta met room en kruidenkaas, dus dat is ook niet goed, maar dat gebeurt ook niet gauw.
Nja, ik ga dus meer sporten en geen extras meer eten en dan komt het vast een keer goed.
Ik heb overigens de laatste week wel wat meer gezondigd dan normaalmet mn cake en chocolade, maar dat is dus de afgelopen week geweest en daarvoor viel t reuze mee.
maar ik heb niet een week slecht voer gegetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Alleen kan 1 week slecht voer je sporten van die week wel echt teniet doen...
meestal wel, niet altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef _Dido_ het volgende:
Weet even niet meer of je ook lijstjes post, JB? Dan kun je feedback krijgen. En een schop onder je reet als er troep op staat.
Bootschoentjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat dragen jullie (van de dames) voor schoeisel als het warm is eigenlijk? Pumps zekers?
![]()
Ik zoek een comfy alternatief voor mn laarsjes, die ik dit jaar gek genoeg warmer lijk te vinden dan vorig jaarIets wat zowel comfy als leuk is met allerlei kleertjes, en liefst met blote benen kan of met legging (jaja legging
).
Is dit wat?![]()
Zoiets:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
).
Is dit wat?![]()
Nee klopt, maar het maakt voor je lijf echt wel uit wat je erin stoptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ik heb niet een week slecht voer gegeten![]()
Ik zat tóch steeds qua calorieen hetzelfde, alleen zaterdag dus niet
Maar goed, geen chocolade meer dus
Heb jij nog Nike frees gekocht?quote:
Wat bedoel je daarmee? Dat het er langer af blijft ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het maakt voor je lijf echt wel uit wat je erin stopt
Afvallen door gezond eten en sporten is een stuk duurzamer!
Ja en dat je het langer volhoudt over het algemeen. Een algehele verandering in je levensstijl zeg maar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Dat het er langer af blijft ofzo?
en ik maar denken dat ik goed bezig benquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het maakt voor je lijf echt wel uit wat je erin stopt
Afvallen door gezond eten en sporten is een stuk duurzamer!
Huh, ik dacht altijd dat jij een beetje hipster was, maar misschien heb ik dan een totaal verkeerd beeld..quote:
Hoe zijn bootschoenen niet hipsterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Huh, ik dacht altijd dat jij een beetje hipster was, maar misschien heb ik dan een totaal verkeerd beeld..
LunchenPasta salade, met vooral veel groenten en weinig pasta.
Deze zijn best prima denk k? Op het werk als het warm is ballerina's of suede veterschoentjes. (zoiets:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
).
Is dit wat?![]()
Ik vind dan sandalen ofzo meer hipster dan bootschoenen. Maar misschien heb ik een ander beeld van bootschoenen omdat ik ook veel niet hipster mensen op bootschoenen zie lopen. ik vind bootschoenen zo.. zo ontzettend sloepvaren..quote:
Zeker deze ballerina's die je quotte (wat is de verleden tijd van quoten?)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind ballerina's zo lelijk
2e is wel leuk maar kan dat onder een rok of jurkje? Lijkt dat niet lomp?
Heb maar hele dunne enkeltjes en benen dus dat moet ook kunnen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*start gezang* Smoooth operatooorrrr, SMOOOOOOTH operahaaatoooor!
![]()
Ik heb in juli een weekje vrij geplandWoehoe!
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:24 schreef _Dido_ het volgende:
M. heeft dit weekend All Stars gekochtIk wilde ook, maar ze hadden geen paarse en ik kwam erachter dat het logo aan de binnenkant zit. Dan hoef ik ze niet meer hoor
![]()
. Weer geld uitgespaard
.
Zien ze toch welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: 2 bth (1x pindakaas 1x geitenkaas)
T: handje walnoten, perzik, dubbele rijstwafel tahin
L: salade met kip , tomaat, ei, etc
T: 250 gr kwarkmet aardbeien
D: drumsticks en broccoli
T: blokje pure choco oid
S: RPS, bodybalance, 40 minuten fietsen
Jaja 2x kip maar kwam ff zo uit. Het was iig geen gefrituurde kip. Comments?
[..]want iedereen moet kunnen zien dat het allstars zijn
Mijn allstars hebben hget logo aan de buitenkant. Ik kwam er trouwens achter dat die krengen al 8 jaar oud zijn - misschien toch maar eens nieuwe kopen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zien ze toch welMaar ik vind dat echt raaaaaaaaaaarrrrr, logo aan de binnenkant, hoe verzinnen ze het?
Is blijkbaar veranderd dan, ik was er ook vrij zeker van dat het logo aan de buitenkant zat namelijk. Was nogal verbaasdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn allstars hebben hget logo aan de buitenkant. Ik kwam er trouwens achter dat die krengen al 8 jaar oud zijn - misschien toch maar eens nieuwe kopen...
Dat dacht ik ook. Volgens mij is dido een beetje merkengek!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
Hij had ze niet verkeerd om aan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zien ze toch welMaar ik vind dat echt raaaaaaaaaaarrrrr, logo aan de binnenkant, hoe verzinnen ze het?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Volgens mij is dido een beetje merkengek!
Ik vind het een goed lijstje, misschien wat hoog in vet (kaas, pindakaas, walnoten, tahin, drumsticks, ei, choco), maar dat boeit mij over het algemeen niet zo, de balans tussen verzadigd/onverzadigd is belangrijker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: 2 bth (1x pindakaas 1x geitenkaas)
T: handje walnoten, perzik, dubbele rijstwafel tahin
L: salade met kip , tomaat, ei, etc
T: 250 gr kwarkmet aardbeien
D: drumsticks en broccoli
T: blokje pure choco oid
S: RPS, bodybalance, 40 minuten fietsen
Jaja 2x kip maar kwam ff zo uit. Het was iig geen gefrituurde kip. Comments?
Van de drumsticks eet ik overigens niet het vel (dat vind ik ranzig) en ze zijn geroosterd in de oven zonder olie. Tahin/kaas/pindakaas ben ik met je eens daar kwam ik een beetje laat achter.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:52 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik vind het een goed lijstje, misschien wat hoog in vet (kaas, pindakaas, tahin, drumsticks, ei, choco), maar dat boeit mij over het algemeen niet zo, de balans tussen verzadigd/onverzadigd is belangrijker.
Kaas, drumsticks en choco hebben wel veel verzadigd vet, misschien een idee om dan maar 1 of 2 van de drie te eten/vervangen door iets met minder vet.
Noes, het vel is het lekkerstquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Van de drumsticks eet ik overigens niet het vel (dat vind ik ranzig) en ze zijn geroosterd in de oven zonder olie. Tahin/kaas/pindakaas ben ik met je eens daar kwam ik een beetje laat achter.
Die choco laat ik evt voor wat het is, al weet ik niet hoeveel er in 88% pure chocolade aan vet zit (1 blokje)?
Over smaak valt niet te twisten, ieder z'n meug tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Volgens mij is dido een beetje merkengek!
Die ballerina's had ik niet gepost omdat ik die perse mooi vind, maar ik merk dat ik een afwijkende smaak heb.
En ik ben toch geneigd me te kleden naar de norm van de beroepsgroep, saai dus
Ik zal damagecontrol doen: geen choco en geen vel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:55 schreef Novem het volgende:
[..]
Noes, het vel is het lekkerst(mits knapperig gebakken en goed gekruid).
Choco zal dan wel meevallen inderdaad, het zit hem dan meer in de dingen die je eerder al ophad, kan je nu toch niets meer aan doen
Velletje op de warme chocoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zal damagecontrol doen: geen choco en geen vel.
Damagecontrol? Ik vind t een best net lijstje, misschien zelfs weinig met fietsen en sporten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zal damagecontrol doen: geen choco en geen vel.
Why?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lijstje
O: smoothie met kwark, melk, mango, havermout en een beetje honing
T: handje noten
S: Jillian
L: snee brood met rookvlees en bosuitje, stuk komkommer, stuk paprika, verse muntthee met suiker
T: handje gedroogde rabarber
D: tagliatelle met prei, tomaat, ui, room, kruidenkaas en tonijn
S: 10 min crosstrainer, spierdingen, kwartier fietsen
T: cappuccino, handje rabarber.
Morgen weer fruit halen, gewoon helemaal vergeten toen ik net bij de winkel was
Keer het tij, shop je suf!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:25 schreef _Dido_ het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ingen-neemt-toe.html
Hier word ik echt chagrijnig vanGevolg is natuurlijk alleen maar dat mensen nóg meer de hand op de knip gaan houden en we in een negatieve spiraal van bezuinigingen terechtkomen.
Zeg, wat is er mis met sloepjes?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vind dan sandalen ofzo meer hipster dan bootschoenen. Maar misschien heb ik een ander beeld van bootschoenen omdat ik ook veel niet hipster mensen op bootschoenen zie lopen. ik vind bootschoenen zo.. zo ontzettend sloepvaren..
Nee, zie het vetgedruktequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom ik het verrgeten was? Geen idee!
Was er met mn hoofd niet bij.
the85mc maakt vriendenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:35 schreef loveli het volgende:
Ik weet niet eens hoe een hipster eruit hoort te zien
omdat dat hoortquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:56 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik vanaf morgen meer cardio (hometrainer) ga toevoegen
Wat valt aan te raden; gelijk na Jillian, of later op de dag?
Gelijk na, het idee is dat je met krachttraining je glycogeenvoorraad opbrandt en dat je als je gaat cardio-en je direct vet gaat verbranden. En met een uur aan 1 stuk verbrandt je sowieso meer vet dan 2 keer 30 minuten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef D. het volgende:
Mocht iemand nog iets zinnigs te zeggen hebben over mijn onbeantwoorde vraag uit het vorige deeltje dan hoor ik het graag
[..]
Ik denk niet dat ik direct na Jillian zin zou hebben in cardio, of na cardio zin in Jillian. Voordeel vasn het na elkaar doen is wel dat je vet gaat verbranden, omdat je door je glycogeenreserves heen bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef D. het volgende:
Mocht iemand nog iets zinnigs te zeggen hebben over mijn onbeantwoorde vraag uit het vorige deeltje dan hoor ik het graag
[..]
Dat dacht ik ook al, maar wilde niet mijn zojuist opgebouwde spierweefsel weer afbreken, vandaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef Novem het volgende:
[..]
Gelijk na, het idee is dat je met krachttraining je glycogeenvoorraad opbrandt en dat je als je gaat cardio-en je direct vet gaat verbranden. En met een uur aan 1 stuk verbrandt je sowieso meer vet dan 2 keer 30 minuten.
Ervoor is geen succes, dat heb ik geprobeerd toen ik met les 1 begon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik direct na Jillian zin zou hebben in cardio, of na cardio zin in Jillian. Voordeel vasn het na elkaar doen is wel dat je vet gaat verbranden, omdat je door je glycogeenreserves heen bent.
Voordeel is ook dat je toch al in je sportkleertjes staat en aan alle kanten plakt, dus je hoeft jezelf niet meer te motiveren je nog eens om te kledenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik direct na Jillian zin zou hebben in cardio, of na cardio zin in Jillian. Voordeel vasn het na elkaar doen is wel dat je vet gaat verbranden, omdat je door je glycogeenreserves heen bent.
Cardio - strength - absquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef loveli het volgende:
Jullian is toch geen krachttraining?
/Jillian-noob
Ook dat scheeltquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat je toch al in je sportkleertjes staat en aan alle kanten plakt, dus je hoeft jezelf niet meer te motiveren je nog eens om te kleden
als je geen gewichten gebruikt, niet echt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef loveli het volgende:
/Jillian-noob
Mwah met 8 kilo dumbells is het wel wat anders dan 1.5 kilo denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef loveli het volgende:
/Jillian-noob
Google zegt:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:35 schreef loveli het volgende:
Ik weet niet eens hoe een hipster eruit hoort te zien
Ennnnnn bedanktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:45 schreef Novem het volgende:
[..]
Mwah met 8 kilo dumbells is het wel wat anders dan 1.5 kilo denk ik
Die noem ik homo's.quote:
Ik ben natuurlijk een 'sterke' man. Voor een vrouw heeft minder gewicht dezelfde intensiteitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:45 schreef Novem het volgende:
[..]
Mwah met 8 kilo dumbells is het wel wat anders dan 1.5 kilo denk ik
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een 'sterke' man. Voor een vrouw heeft minder gewicht dezelfde intensiteit
Ja soort van!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Heb jij nog Nike frees gekocht?
Ik werd vorige week in CPH meteen aangeklampt door iemand die vroeg wat m'n favoriete kleur was. Vanwege m'n paarse koffer en paarse veters in m'n Nikes
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ik dacht dat je een vrouw wasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een 'sterke' man. Voor een vrouw heeft minder gewicht dezelfde intensiteit
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef Perruche het volgende:
Zijn deze leuk? in de aanbieding
Ik vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder dat anderkleurige stukje met die gesp zouden ze nog leuker zijn
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Be someone that makes you happy
Neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef V1z0R het volgende:
Is het nog wel veilig dat je een bankpas in bezit hebt, Perr?!
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef V1z0R het volgende:
Is het nog wel veilig dat je een bankpas in bezit hebt, Perr?!
[..]
Haha.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Huh, ik dacht altijd dat jij een beetje hipster was, maar misschien heb ik dan een totaal verkeerd beeld..
LunchenPasta salade, met vooral veel groenten en weinig pasta.
Sloepvaren is ook oké!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vind dan sandalen ofzo meer hipster dan bootschoenen. Maar misschien heb ik een ander beeld van bootschoenen omdat ik ook veel niet hipster mensen op bootschoenen zie lopen. ik vind bootschoenen zo.. zo ontzettend sloepvaren..
* _Dido_ preppy googlen gaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha.
En je hebt nog nooit een foto gezien
Beetje hipster en een beetje preppy
Yup.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja mn sla was helaas over de datum, anders had ik er ijsbergsla bij gedaan. Lang leve de bonus bij de ah haha, had de gerookte zalm toen gekocht. Is ook nog een eitje na het sporten niet heel veel eiwit dan als ik ook al kwark met fruit eet? V1z, wat was jouw berekening ook alweer? Op dagen dat je sport min 1.5x je gewicht in kg in grammen eten aan eiwit? Ik zit zonder eitje al op 93.4 gram eiwit en weeg maar 54, haha. Augurkje met ham is wel lekkerr
goeie!
Ach, als jij er gelukkig van wordtquote:
Zit dat al bij je salaris in ofzo?quote:
Ja, die vind ik ook mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
[ Bericht 60% gewijzigd door uniekhoorn op 28-05-2013 15:15:39 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Beter een sloep dan geen bootquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef the85mc het volgende:
Ik moest preppy ook googelen..
En sloepvaren, tsja sloepen zijn niet zo mijn ding. Misschien voor als ik ouder ben. Ik vind het nu vooral varende bankstellen met boegschroef..
Maar het kan best gezellig zijn, met vrienden. Maar dan is het dus eigenlijk een varend bankstel.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo en nu crashen in de tuin met een cappuccino en een cafe noir, kijken of het bij 1 blijft
Wat is winkelen kut zeg... ik hou mij liever bezig met voedingsmiddelen
Okee ze doen zeer aan je ogen maar ze zitten wel lekker so don't care
Jemig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je de lelijkste schoenen gekocht die je kon vinden?
![]()
Wel eens overwogen om naar een echte schoenenwinkel te gaan ipv de scapino of bristol?
Verder word ik gek van mezelf op dit moment want ik kan niets vinden wat ik zoek, mn huis is een bende en mn telefoon wordt op dit moment gerepareerd en dat duurt veel te lang.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo en nu crashen in de tuin met een cappuccino en een cafe noir, kijken of het bij 1 blijft
Wat is winkelen kut zeg... ik hou mij liever bezig met voedingsmiddelen
Okee ze doen zeer aan je ogen maar ze zitten wel lekker so don't care
DIe gaan niet onder rokjes en jurkjes he (hoop ik).... moet je nog een keer shoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Je hebt al trillende handen van het afkicken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verder word ik gek van mezelf op dit moment want ik kan niets vinden wat ik zoek, mn huis is een bende en mn telefoon wordt op dit moment gerepareerd en dat duurt veel te lang.
Oh, je hebt die schoenen niet echt gekocht?quote:
Eenschquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:43 schreef Nallie het volgende:
Verhip
Ik vind steak tartaar eigenlijk veel lekkerder dan gebakken tartaar...
Rauw vlees
Ja, heerlijk toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef the85mc het volgende:
En sloepvaren, tsja sloepen zijn niet zo mijn ding. Misschien voor als ik ouder ben. Ik vind het nu vooral varende bankstellen met boegschroef..
Maar het kan best gezellig zijn, met vrienden. Maar dan is het dus eigenlijk een varend bankstel.
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, heerlijk toch?Ik denk dat niemand pretendeert dat sloepvaren een sport is
Vind ik leuk! Leuker dan terrasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef the85mc het volgende:
Zeker een mooi nummer!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
Je ondertekst van Pearl Jam valt me nu pas op eigenlijk, mooi nummer
Ook, ja!quote:
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:43 schreef Nallie het volgende:
Verhip
Ik vind steak tartaar eigenlijk veel lekkerder dan gebakken tartaar...
Rauw vlees
Ging em net even YTen en natuurlijk krijg je allemaal soortgelijke muziek, into the wild enzo. Weinig muziek die me zo direct raakt. Zit net met tranen in mijn ogen achter mn laptop..quote:
Foto??quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hij is erg leuk, alleen te klein voor mij.
Doel is om 'm voor iets meer dan voor 7 euro te verpatsen op Marktplaats.
Welke maatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hij is erg leuk, alleen te klein voor mij.
Doel is om 'm voor iets meer dan voor 7 euro te verpatsen op Marktplaats.
Ik was te optimistisch, hij hing er niet meer.quote:
wat voor sig heb jij dan? Kan hem niet zien op iPad.quote:
als je op de ui klikt welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wat voor sig heb jij dan? Kan hem niet zien op iPad.
http://w3.lesmills.com/ne(...)asses/group-fitness/quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben aan het kijken wat ik nog meer kan doen qua sport en dan staat er bodypump, bodybalance, bodycombat, bodyvive, bodyattack... Wat ís dat allemaal?! [ afbeelding ]
Net geteld, zijn er 1920! Ik denk dat ik de koffie vanavond misschien maar ga skippen, dan kom ik wat dichter bij de 1800. De kokosmelk tikt aan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:51 schreef Perruche het volgende:
Hoeveel kcals zijn dat novem? volgens mfp heb ik nu 1800 met alles (dus walnoten, kokosolie etc meegrekend). Niet veel, lekker als je "clean eat" ofzo dat je dan zoveel kan eten!
ah goeiequote:
dank je, ga er als ik terugkom vanavond maar eens naar kijken, want zo lijkt het allemaal op elkaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://w3.lesmills.com/ne(...)asses/group-fitness/
Lijkt niet op elkaar hoor! Dansen, steppen, gewichten, meppen&trappen, dat werkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dank je, ga er als ik terugkom vanavond maar eens naar kijken, want zo lijkt het allemaal op elkaar![]()
Wil morgen 'iets' gaan doen, maar wel weten wat, want ze liggen daar weleens te stoeien met van die grote gewichten en dat gaat m voor mij écht niet worden
dat verwachtte ik ook niet, maar als ik naar de namen kijk, ziet t er allemaal tezelfde uitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lijkt niet op elkaar hoor! Dansen, steppen, gewichten, meppen&trappen, dat werk
huh? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uniek, heb je echt die gekocht
Kandidaat nr 2 was ook prima. Weet nu al niet wie ik moet kiezen. Nr 1 en 2 zijn even ver weg.
Net curry open twee glaasjes rose
op het balkon, in de zon. Ben mn nachtdienstbleekheid ook wel weer kwijt gelukkig
ik heb een vaag vermoeden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ha! Ik weet lekker waar het over gaat!
Dat is bodypumpquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dank je, ga er als ik terugkom vanavond maar eens naar kijken, want zo lijkt het allemaal op elkaar![]()
Wil morgen 'iets' gaan doen, maar wel weten wat, want ze liggen daar weleens te stoeien met van die grote gewichten en dat gaat m voor mij écht niet worden
Zet dan meteen ook een wekker rond lunchtijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef Probability het volgende:
Morgen begin ik met ritalin.
Ik ga er vanuit dat ik dan meteen heel goed kan plannen
Schijnt dus dat je hongergevoel weg gaat, dus wel dan wel graag weeklijstjes maken en dan dat gewoon maar verplicht op eten. Denk dat mij daar aan houden dit keer dan wel werkt.. En ik wil ook niet heel veel afvallen door te weinig te eten..
is dat gemeend of sarcastisch?quote:
Succesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef Probability het volgende:
Schijnt dus dat je hongergevoel weg gaat, dus wel dan wel graag weeklijstjes maken en dan dat gewoon maar verplicht op eten. Denk dat mij daar aan houden dit keer dan wel werkt.. En ik wil ook niet heel veel afvallen door te weinig te eten..
ben benieuwd hoe het je bevaltquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef Probability het volgende:
Zou het best weleens willen proberen. Ben benieuwd naar mijn reactie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het je bevaltniet-adhd'ers schijnen ervan te gaan stuiteren
Qua kleur zou ikvoor gegrilde wortels ipv gegrilde asperges gaan. Of iets gekookt. 3x uit de oven is best veel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef Perruche het volgende:
Oh en we krijgen deze week eters, wat echt al lang geleden is voor mij. Ik zat te denken om het volgende te maken
- aardappeltjes met rozemarijn en knof uit de oven
- gegrilde kip uit de oven met citroen
- groene salade
- iets van gegrilde asperges
Is dat ok
Jaaaaa maar wortels zijn zo winters! Iets anders wat ik gewoon bij de appie kan halen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Qua kleur zou ikvoor gegrilde wortels ipv gegrilde asperges gaan. Of iets gekookt. 3x uit de oven is best veel.
Salade van venkel, sinaasappel of nectarine en een drupje olie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaaaaa maar wortels zijn zo winters! Iets anders wat ik gewoon bij de appie kan halen?
Dat is idd wel lekker maar mijn lieftallige partner lust geen venkel (quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Salade van venkel, sinaasappel of nectarine en een drupje olie.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Dan de asperges koken in plaats van grillen. Al is grillen natuurlijk ook gewoon prima.
Ja!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef Perruche het volgende:
Oh en we krijgen deze week eters, wat echt al lang geleden is voor mij. Ik zat te denken om het volgende te maken
- aardappeltjes met rozemarijn en knof uit de oven
- gegrilde kip uit de oven met citroen
- groene salade
- iets van gegrilde asperges
Is dat ok
Oh mojitos is wel een ideequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:41 schreef _Dido_ het volgende:
Wat is het toetje, Perr?
Weet je wat lekker is? Cocktails! Schreeuwend duur maar o zo lekker! Na eentje ben ik al half teut/niets gewend.
geen idee, de laatste keer dat ik iets dans-achtigs deed, kon ik het niet bijhouden en deed ik de helft verkeerdquote:
Ik vind bodyshape altijd wel goed bij te houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, de laatste keer dat ik iets dans-achtigs deed, kon ik het niet bijhouden en deed ik de helft verkeerddat durf ik dus niet zo goed. Aan de andere kant, zó erg is het nou ook weer niet als ik iets fout doe en dan heeft de rest nog wat te lachen
![]()
Bootcamp nooit gedaan, misschien heb ik daarbij wel hetzelfde probleem
dank je, zal eens kijken wanneer dat isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind bodyshape altijd wel goed bij te houden
Niet te moeilijk
Niet te veel dansjes
Niet te zwaar
Gemeend. Abseilen lijkt me leuk, als ik bij een chino leuk roep is het sarcastisch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
is dat gemeend of sarcastisch?weet ik nooit zo goed bij jou
Jaaaaaaaaa eindelijkquote:
Wat vlindertje zegt, Janies. Die lessen zijn er niet om te laten zien dat je het kunt, die zijn er om te zorgen dat je het kuntquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, de laatste keer dat ik iets dans-achtigs deed, kon ik het niet bijhouden en deed ik de helft verkeerddat durf ik dus niet zo goed. Aan de andere kant, zó erg is het nou ook weer niet als ik iets fout doe en dan heeft de rest nog wat te lachen
![]()
Bootcamp nooit gedaan, misschien heb ik daarbij wel hetzelfde probleem
Niet dat ik fitocracy snap of iets van kettlebells weet, maar ik neem aan dat er geen kettlebell is van 720 kilo. Mag ik de bijbehorende rekensom?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef V1z0R het volgende:
Morgen eerste workout nu ik voor fitocracy heb opgegeven, met de billen bloot
Note to self: blokje en potlood meenemen
Dikkevoor aurum d'r stats trouwens
vooral die kettlebell keek ik even van op
720kg in totaal is dat. Zevenhonderdentwintig...
Mee-jubelt voor XM, Kuki en Duuf!
Gefeliciteerd!!! Geniet maar lekker van je gezinnetje!quote:
Ik kreeg kippenvel van je post in het andere topic..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bloeddruk moet nog ff wat hoger worden, ben beetje slapjes. Omdat het zo snel ging wel knip gehad. En aanleggen lukt nog niet maar gaan we zo weer proberen. Maar verder alles helemaal goed.
fijn!quote:
Helemaal niks. Puur natuur allemaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef Skoap het volgende:
[..]
fijn!
Geen vervelende wee'en op wekkers en dat soort dingen.
9kg x 80quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet dat ik fitocracy snap of iets van kettlebells weet, maar ik neem aan dat er geen kettlebell is van 720 kilo. Mag ik de bijbehorende rekensom?
omdat de dochter van een andere slankie die recentelijk is geboren zo heet? of bedoelde je specifiek voor kuki?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef _Dido_ het volgende:
En die tweede naam had ik in m'n hoofd zitten, weet niet waarom?
Nee, voor kuki. Voor ik ging kijken wat haar naam was, schoot die naam door m'n hoofd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat de dochter van een andere slankie die recentelijk is geboren zo heet? of bedoelde je specifiek voor kuki?
als in: ik bedoel dat de tweede naam van noor de eerste naam van LBaby is, maar het is dan ook een hele leuke naamen Noor is ook een van mijn lievelings
En privé?quote:Op woensdag 29 mei 2013 05:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Gefeliciteerd alle 3
Prob:
1. diploma halen
5. baan/vervolgopleiding starten
Kon niet slapenquote:Op woensdag 29 mei 2013 06:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Wat een vraag in de nacht prob!
1 opleiding starten, verre reis
5 gezinnetje, opleiding af leuke baan.
Ik heb geen lange termijn doelen op dat vlak. Zie wel hoe het komt altijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:15 schreef Probability het volgende:
Wat zijn jullie studie/beroepsmatige doelen en privé doelen op korte termijn (1jaar) en lange termijn (over 5 jaar)
Mag ik ze zienquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:21 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb al veertig doelen voor mijn day zero project
Verder heb ik qua werk en privé niet echt doelen, denk ik. Ja, gelukkig worden, maar wil niet iedereen dat?voor de rest probeer ik het niet te veel in te vullen, want als je te veel gaat streven naar een bepaald ideaalplaatje in je hoofd, loop je ook de kans dat je flink teleurgesteld wordt als het anders loopt
dus wat privé betreft ga ik met de flow en qua werk is mijn doel over vijf jaar toch wel een andere baan in Den Haag e.o. En (veel) meer geld verdienen, zodat ik meer geld heb om in m'n day zero project te steken
ik dm een linkje als ik snap hoe blogger werktquote:
voel je al wat?quote:
Gefeliciteerdquote:
1) Master halen, baan zoeken en verre reis makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:15 schreef Probability het volgende:
Wat zijn jullie studie/beroepsmatige doelen en privé doelen op korte termijn (1jaar) en lange termijn (over 5 jaar)
Goed bezig!quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:49 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Ben benieuwd Prob!
Ik had vanmorgen even de boel gemeten (nuchtere maag, 15 minuten na het opstaan ofzo). Taille 75 (vorige meting was dat 81!!) en bovenbeen (allerdikste punt) 61 cm, heup echt 1000000 cm ofzo. Ga over een tijdje weer meten maar het viel me niet tegen
En planning:
O: scrambled egg van 2 eieren, 4 champignons en 1 tomaat
T: 4 rijstwafels met 1 lepel tahin
L: salade met iets
T: 200 ml kwark met aardbeien
D: uit! voor & hoofd en geen toetje![]()
Ja dit was dunste punt (taille) want dat is relevanter als je nieuwe jurkjes koopt dacht ik?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:57 schreef Novem het volgende:
[..]
Goed bezig!Echt een verschil man!
Waar meet jij je taille? Dunste punt?
Om te kijken of je een gezonde buikomtrek hebt moet je meten op het dikste punt (bij meeste mensen op of net onder de navel) ivm visceraal vet.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dit was dunste punt (taille) want dat is relevanter als je nieuwe jurkjes koopt dacht ik?
Ja, ik dacht ik zeg even wat relevanter is voor je gezondheidquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dit was dunste punt (taille) want dat is relevanter als je nieuwe jurkjes koopt dacht ik?
Ja die confrontatie kon ik ook niet aan hoor, het was 07:00 uur.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:04 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik zeg even wat relevanter is voor je gezondheid
Maar *yay* voor jurkjes enzo.
Dat is niet raar, maar tenzij er duidelijk MSC of duurzaam gevangen op de kaart staat om te pronken met hun betrokkenheid bij het milieu lijkt het me niet dat ze een antwoord hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:05 schreef Perruche het volgende:
Als je uit gaat eten is het dan heel raar om te vragen hoe de vis gevangen is (lijn of trawler)? ze serveren albacore wat echt lekker is maar niet als het van zo'n graaimachine kotm.
Een soort tonijn. En die 81 was echt in mijn fatty hoogtijdagen he!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:11 schreef the85mc het volgende:
Wat is albacore voor vis? Ik ken echt weinig vissoorten, eet het ook pas sinds een paar jaar.
Maar goed bezig Perr! 6 cm eraf is best veel!
Ja maar, ja maar, dan trawlen ze wel alleen maar buiten de paaiseizoenen hequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:10 schreef Perruche het volgende:
Nou ja het is een visrestaurant dus beter hebben ze een antwoord. En MSC zegt niets, grootste supertrawler ter wereld heeft ook een MSC keurmerk_!
Ik hoop dat je dat niet erg vond, XM.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
DaD heeft ons al massaal naar Z&G geloktGefeliciteerd!
Binnen 5 jaar wil ik wel ergens wonen met een slaapkamer, misschien wat ambitieus maar ik ga ervoorquote:
Probeer eens een kop thee te zetten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja aankleden ging verrassend soepel
Mevrouw was er niet zo van gediend dat Baard even ging kijken hoe het plekje waar we eerder die avond een teek hadden verwijderd eruit zag... Er zit nu een wondje en zwelling op z'n oog. Bij de doktersdienst hebben ze gecontroleerd of het hoornvlies rond z'n pupil niet beschadigd was (gelukkig niet) en een recept meegegeven voor druppels om infecties te voorkomen. Hij kan een poosje geen lenzen dragen, maar verder moet het goed komen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:43 schreef V1z0R het volgende:
In z'n oog gekrabd!?
Hopelijk niks ernstigs verder, DaD?
Goed bezig, Perr
Is dat dikste punt niet gewoon bedoeld voor mensen die geen taille meer hebben?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:57 schreef Novem het volgende:
Om te kijken of je een gezonde buikomtrek hebt moet je meten op het dikste punt (bij meeste mensen op of net onder de navel) ivm visceraal vet.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat dikste punt niet gewoon bedoeld voor mensen die geen taille meer hebben?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:47 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar wil ik wel ergens wonen met een slaapkamer, misschien wat ambitieus maar ik ga ervoor
Gelukkig maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mevrouw was er niet zo van gediend dat Baard even ging kijken hoe het plekje waar we eerder die avond een teek hadden verwijderd eruit zag... Er zit nu een wondje en zwelling op z'n oog. Bij de doktersdienst hebben ze gecontroleerd of het hoornvlies rond z'n pupil niet beschadigd was (gelukkig niet) en een recept meegegeven voor druppels om infecties te voorkomen. Hij kan een poosje geen lenzen dragen, maar verder moet het goed komen..
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:47 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar wil ik wel ergens wonen met een slaapkamer, misschien wat ambitieus maar ik ga ervoor
^^quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ben nooit van het (ver) (vooruit) plannen geweest.
Appelfiguur is indicatie van visceraal vet, het zit relatief hoog. Lovehandles zijn onderhuids vet:quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:59 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik heb in verhouding een heel dunne taille die suggereert dat ik een gezonde buikomtrek heb en dus niet bang hoef te zijn voor de gevolgen van visceraal vet.
Als je m'n buikomtrek meet op m'n navel (of net daaronder) heb ik ineens een veel te grote buikomtrek, die dus suggereert dat ik kilo's vet tussen m'n organen heb zitten. En die kilo's zie je ook gewoon in de vorm van buik en lovehandles en rugvet, dus het lijkt me niet waarschijnlijk dat ik af moet gaan op mijn taille-omtrek.
Ja, dat weet ik? Ik zeg toch dat ik buikvet heb icm lovehandles en rugvet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Appelfiguur is indicatie van visceraal vet, het zit relatief hoog. Lovehandles zijn onderhuids vet:
[ afbeelding ]
heel domme vraag misschien, maar hoe krijg je dat dan (zsm) weg? Gaat altijd eerst de rest?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Appelfiguur is indicatie van visceraal vet, het zit relatief hoog. Lovehandles zijn onderhuids vet:
[ afbeelding ]
Ik heb op m'n navel 88 cmquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
In studies naar metabool syndroom wordt ook altijd op navelhoogte gemeten. Daar zitten nog zat organen.
Durf niet te meten, zou best op 90 cm kunnen zitten
Ik heb net in een kwartiertje meer opgeruimd dan in een hele week..quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Probeer eens een kop thee te zetten?(ik kon opeens water koken, ondertussen opruimen, onthouden dat het water gekookt had, theezakje in het glas doen en voor het koud was de thee opdrinken. Was compleet verbaasd
).
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb net in een kwartiertje meer opgeruimd dan in een hele week..
Bezoek krijgen helpt ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb net in een kwartiertje meer opgeruimd dan in een hele week..
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik heb op m'n navel 88 cmMaar dat pakt dus inderdaad ook meteen lovehandles en rugvet mee op die hoogte, dus heus niet alle cm's zullen visceraal zijn, maar het is gewoon ZEKER teveel. Mijn taille is dan weer iets van 75, wat dan weer als een gezonde buikomtrek gezien wordt.
Ja, hahaha, mensen geloven nooit dat ik echt zo dik ben als dat ik ben, maar het is echt zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef Perruche het volgende:
[..]echt? Dat is best veel, had ik niet gedacht! mijn navel zit op gelijke hoogte met mijn taille zo ongeveer
misschien 1 of 2 cm lager. Maar ligt het ook niet aan je lengte?
Maar bij jou "puilen" je buikspieren misschien wat uit door de zwangerschap ook? Dat het dan iets minder erg is dan wat je nu meet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Op mn navel is t 98En als ik mn buik'spieren' licht aanspan, 92. Dus. Lijkt me iets (!) aan de hoge kant
Ik heb meer dan de omtrek van m'n heupen op het dikste puntquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Perruche het volgende:
Da's wel dun heur. ik heb dan denk ik rond de 80 op het vetste punt/ alhoewel ik ook nog lekkere lovehandles heb
Hoe snel is het er gekomen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel domme vraag misschien, maar hoe krijg je dat dan (zsm) weg? Gaat altijd eerst de rest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |