Kusje d'r op?!quote:
Mannenquote:
*start gezang* Smoooth operatooorrrr, SMOOOOOOTH operahaaatoooor!quote:
En ga je nog weg?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*start gezang* Smoooth operatooorrrr, SMOOOOOOTH operahaaatoooor!
![]()
Ik heb in juli een weekje vrij geplandWoehoe!
Ohja die heb ik ook nog idd! Vorig jaar vooral cargorokjes + driekwartleggings + slippers/ballerina's gedragenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef _Dido_ het volgende:
Ik draag ballerina'sOf slippers. Maar slippers schijnen heel slecht te zijn voor je schenen, dus dat ga ik niet meer doen, denk ik...
Ik draag thuis moccasins of hoe je dat ook schrijft of sneakers, op het werk pumps.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat dragen jullie (van de dames) voor schoeisel als het warm is eigenlijk? Pumps zekers?
![]()
Ik zoek een comfy alternatief voor mn laarsjes, die ik dit jaar gek genoeg warmer lijk te vinden dan vorig jaarIets wat zowel comfy als leuk is met allerlei kleertjes, en liefst met blote benen kan of met legging (jaja legging
ik zoek ook nog van die wielrenbroekjesdingen
).
Is dit wat?![]()
http://www.zalando.nl/cam(...)t-ca311a01c-802.html
Weet ik nog niet! Misschien paar daagjes, of later dit jaarquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef Nallie het volgende:
Kusjes
Leuk Maria! Of ballerina's of sandaaltjes ofzo.
Ik loop meestal gewoon op mn allstars, maar hoef dan ook niet netjes meestal
wat Jillian betreft: weet ik, daarom ook begonnen met de sportschool.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Novem het volgende: Succes XM, zet 'm op!! Janies, ik denk dat je teveel slechte dingen eet/snoept. Probeer anders je 1750 kcals per dag op te vullen met alleen gezonde dingen en jezelf in het weekend bijvoorbeeld wat lekkers gunnen. Dan voorkom je denk ik die uitschieters die je regelmatig hebt. En met Jillian verbrandt je helemaal niet zoveel kcals, dus met een zittende lifestyle kan je nog wel wat meer sport gebruiken. D., met wat voor gewichten doe je Jillian dan?
Alleen kan 1 week slecht voer je sporten van die week wel echt teniet doen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat Jillian betreft: weet ik, daarom ook begonnen met de sportschool.
Ik deed echt totaal, helemaal niets, echt niks, en ik at (lees snoepte) veel meer dan nu. Dus ik verwachtte toch wel wát resultaat te zien op de weegschaal/meetlint.
Overigens eet ik volgens mij niet veel 'slechte' dingen. Ik heb bonbons gekregen zaterdag en de laatste dagen gaan die er dus wel in, maar normaal gesproken pak ik een handje rabarber, of nootjes, geen echt snoep en dat gaat best goed. Ik drink alleen regelmatig cappuccino. En ik heb jus op mn aardappelen enzo. Vanavond pasta met room en kruidenkaas, dus dat is ook niet goed, maar dat gebeurt ook niet gauw.
Nja, ik ga dus meer sporten en geen extras meer eten en dan komt het vast een keer goed.
Ik heb overigens de laatste week wel wat meer gezondigd dan normaalmet mn cake en chocolade, maar dat is dus de afgelopen week geweest en daarvoor viel t reuze mee.
maar ik heb niet een week slecht voer gegetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Alleen kan 1 week slecht voer je sporten van die week wel echt teniet doen...
meestal wel, niet altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef _Dido_ het volgende:
Weet even niet meer of je ook lijstjes post, JB? Dan kun je feedback krijgen. En een schop onder je reet als er troep op staat.
Bootschoentjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat dragen jullie (van de dames) voor schoeisel als het warm is eigenlijk? Pumps zekers?
![]()
Ik zoek een comfy alternatief voor mn laarsjes, die ik dit jaar gek genoeg warmer lijk te vinden dan vorig jaarIets wat zowel comfy als leuk is met allerlei kleertjes, en liefst met blote benen kan of met legging (jaja legging
).
Is dit wat?![]()
Zoiets:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
).
Is dit wat?![]()
Nee klopt, maar het maakt voor je lijf echt wel uit wat je erin stoptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ik heb niet een week slecht voer gegeten![]()
Ik zat tóch steeds qua calorieen hetzelfde, alleen zaterdag dus niet
Maar goed, geen chocolade meer dus
Heb jij nog Nike frees gekocht?quote:
Wat bedoel je daarmee? Dat het er langer af blijft ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het maakt voor je lijf echt wel uit wat je erin stopt
Afvallen door gezond eten en sporten is een stuk duurzamer!
Ja en dat je het langer volhoudt over het algemeen. Een algehele verandering in je levensstijl zeg maar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Dat het er langer af blijft ofzo?
en ik maar denken dat ik goed bezig benquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het maakt voor je lijf echt wel uit wat je erin stopt
Afvallen door gezond eten en sporten is een stuk duurzamer!
Huh, ik dacht altijd dat jij een beetje hipster was, maar misschien heb ik dan een totaal verkeerd beeld..quote:
Hoe zijn bootschoenen niet hipsterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Huh, ik dacht altijd dat jij een beetje hipster was, maar misschien heb ik dan een totaal verkeerd beeld..
LunchenPasta salade, met vooral veel groenten en weinig pasta.
Deze zijn best prima denk k? Op het werk als het warm is ballerina's of suede veterschoentjes. (zoiets:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
).
Is dit wat?![]()
Ik vind dan sandalen ofzo meer hipster dan bootschoenen. Maar misschien heb ik een ander beeld van bootschoenen omdat ik ook veel niet hipster mensen op bootschoenen zie lopen. ik vind bootschoenen zo.. zo ontzettend sloepvaren..quote:
Zeker deze ballerina's die je quotte (wat is de verleden tijd van quoten?)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind ballerina's zo lelijk
2e is wel leuk maar kan dat onder een rok of jurkje? Lijkt dat niet lomp?
Heb maar hele dunne enkeltjes en benen dus dat moet ook kunnen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*start gezang* Smoooth operatooorrrr, SMOOOOOOTH operahaaatoooor!
![]()
Ik heb in juli een weekje vrij geplandWoehoe!
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:24 schreef _Dido_ het volgende:
M. heeft dit weekend All Stars gekochtIk wilde ook, maar ze hadden geen paarse en ik kwam erachter dat het logo aan de binnenkant zit. Dan hoef ik ze niet meer hoor
![]()
. Weer geld uitgespaard
.
Zien ze toch welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: 2 bth (1x pindakaas 1x geitenkaas)
T: handje walnoten, perzik, dubbele rijstwafel tahin
L: salade met kip , tomaat, ei, etc
T: 250 gr kwarkmet aardbeien
D: drumsticks en broccoli
T: blokje pure choco oid
S: RPS, bodybalance, 40 minuten fietsen
Jaja 2x kip maar kwam ff zo uit. Het was iig geen gefrituurde kip. Comments?
[..]want iedereen moet kunnen zien dat het allstars zijn
Mijn allstars hebben hget logo aan de buitenkant. Ik kwam er trouwens achter dat die krengen al 8 jaar oud zijn - misschien toch maar eens nieuwe kopen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zien ze toch welMaar ik vind dat echt raaaaaaaaaaarrrrr, logo aan de binnenkant, hoe verzinnen ze het?
Is blijkbaar veranderd dan, ik was er ook vrij zeker van dat het logo aan de buitenkant zat namelijk. Was nogal verbaasdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn allstars hebben hget logo aan de buitenkant. Ik kwam er trouwens achter dat die krengen al 8 jaar oud zijn - misschien toch maar eens nieuwe kopen...
Dat dacht ik ook. Volgens mij is dido een beetje merkengek!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
Hij had ze niet verkeerd om aan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zien ze toch welMaar ik vind dat echt raaaaaaaaaaarrrrr, logo aan de binnenkant, hoe verzinnen ze het?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Volgens mij is dido een beetje merkengek!
Ik vind het een goed lijstje, misschien wat hoog in vet (kaas, pindakaas, walnoten, tahin, drumsticks, ei, choco), maar dat boeit mij over het algemeen niet zo, de balans tussen verzadigd/onverzadigd is belangrijker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: 2 bth (1x pindakaas 1x geitenkaas)
T: handje walnoten, perzik, dubbele rijstwafel tahin
L: salade met kip , tomaat, ei, etc
T: 250 gr kwarkmet aardbeien
D: drumsticks en broccoli
T: blokje pure choco oid
S: RPS, bodybalance, 40 minuten fietsen
Jaja 2x kip maar kwam ff zo uit. Het was iig geen gefrituurde kip. Comments?
Van de drumsticks eet ik overigens niet het vel (dat vind ik ranzig) en ze zijn geroosterd in de oven zonder olie. Tahin/kaas/pindakaas ben ik met je eens daar kwam ik een beetje laat achter.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:52 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik vind het een goed lijstje, misschien wat hoog in vet (kaas, pindakaas, tahin, drumsticks, ei, choco), maar dat boeit mij over het algemeen niet zo, de balans tussen verzadigd/onverzadigd is belangrijker.
Kaas, drumsticks en choco hebben wel veel verzadigd vet, misschien een idee om dan maar 1 of 2 van de drie te eten/vervangen door iets met minder vet.
Noes, het vel is het lekkerstquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Van de drumsticks eet ik overigens niet het vel (dat vind ik ranzig) en ze zijn geroosterd in de oven zonder olie. Tahin/kaas/pindakaas ben ik met je eens daar kwam ik een beetje laat achter.
Die choco laat ik evt voor wat het is, al weet ik niet hoeveel er in 88% pure chocolade aan vet zit (1 blokje)?
Over smaak valt niet te twisten, ieder z'n meug tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Volgens mij is dido een beetje merkengek!
Die ballerina's had ik niet gepost omdat ik die perse mooi vind, maar ik merk dat ik een afwijkende smaak heb.
En ik ben toch geneigd me te kleden naar de norm van de beroepsgroep, saai dus
Ik zal damagecontrol doen: geen choco en geen vel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:55 schreef Novem het volgende:
[..]
Noes, het vel is het lekkerst(mits knapperig gebakken en goed gekruid).
Choco zal dan wel meevallen inderdaad, het zit hem dan meer in de dingen die je eerder al ophad, kan je nu toch niets meer aan doen
Velletje op de warme chocoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zal damagecontrol doen: geen choco en geen vel.
Damagecontrol? Ik vind t een best net lijstje, misschien zelfs weinig met fietsen en sporten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zal damagecontrol doen: geen choco en geen vel.
Why?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lijstje
O: smoothie met kwark, melk, mango, havermout en een beetje honing
T: handje noten
S: Jillian
L: snee brood met rookvlees en bosuitje, stuk komkommer, stuk paprika, verse muntthee met suiker
T: handje gedroogde rabarber
D: tagliatelle met prei, tomaat, ui, room, kruidenkaas en tonijn
S: 10 min crosstrainer, spierdingen, kwartier fietsen
T: cappuccino, handje rabarber.
Morgen weer fruit halen, gewoon helemaal vergeten toen ik net bij de winkel was
Keer het tij, shop je suf!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:25 schreef _Dido_ het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ingen-neemt-toe.html
Hier word ik echt chagrijnig vanGevolg is natuurlijk alleen maar dat mensen nóg meer de hand op de knip gaan houden en we in een negatieve spiraal van bezuinigingen terechtkomen.
Zeg, wat is er mis met sloepjes?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vind dan sandalen ofzo meer hipster dan bootschoenen. Maar misschien heb ik een ander beeld van bootschoenen omdat ik ook veel niet hipster mensen op bootschoenen zie lopen. ik vind bootschoenen zo.. zo ontzettend sloepvaren..
Nee, zie het vetgedruktequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom ik het verrgeten was? Geen idee!
Was er met mn hoofd niet bij.
the85mc maakt vriendenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:35 schreef loveli het volgende:
Ik weet niet eens hoe een hipster eruit hoort te zien
omdat dat hoortquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:56 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik vanaf morgen meer cardio (hometrainer) ga toevoegen
Wat valt aan te raden; gelijk na Jillian, of later op de dag?
Gelijk na, het idee is dat je met krachttraining je glycogeenvoorraad opbrandt en dat je als je gaat cardio-en je direct vet gaat verbranden. En met een uur aan 1 stuk verbrandt je sowieso meer vet dan 2 keer 30 minuten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef D. het volgende:
Mocht iemand nog iets zinnigs te zeggen hebben over mijn onbeantwoorde vraag uit het vorige deeltje dan hoor ik het graag
[..]
Ik denk niet dat ik direct na Jillian zin zou hebben in cardio, of na cardio zin in Jillian. Voordeel vasn het na elkaar doen is wel dat je vet gaat verbranden, omdat je door je glycogeenreserves heen bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef D. het volgende:
Mocht iemand nog iets zinnigs te zeggen hebben over mijn onbeantwoorde vraag uit het vorige deeltje dan hoor ik het graag
[..]
Dat dacht ik ook al, maar wilde niet mijn zojuist opgebouwde spierweefsel weer afbreken, vandaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef Novem het volgende:
[..]
Gelijk na, het idee is dat je met krachttraining je glycogeenvoorraad opbrandt en dat je als je gaat cardio-en je direct vet gaat verbranden. En met een uur aan 1 stuk verbrandt je sowieso meer vet dan 2 keer 30 minuten.
Ervoor is geen succes, dat heb ik geprobeerd toen ik met les 1 begon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik direct na Jillian zin zou hebben in cardio, of na cardio zin in Jillian. Voordeel vasn het na elkaar doen is wel dat je vet gaat verbranden, omdat je door je glycogeenreserves heen bent.
Voordeel is ook dat je toch al in je sportkleertjes staat en aan alle kanten plakt, dus je hoeft jezelf niet meer te motiveren je nog eens om te kledenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik direct na Jillian zin zou hebben in cardio, of na cardio zin in Jillian. Voordeel vasn het na elkaar doen is wel dat je vet gaat verbranden, omdat je door je glycogeenreserves heen bent.
Cardio - strength - absquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef loveli het volgende:
Jullian is toch geen krachttraining?
/Jillian-noob
Ook dat scheeltquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat je toch al in je sportkleertjes staat en aan alle kanten plakt, dus je hoeft jezelf niet meer te motiveren je nog eens om te kleden
als je geen gewichten gebruikt, niet echt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef loveli het volgende:
/Jillian-noob
Mwah met 8 kilo dumbells is het wel wat anders dan 1.5 kilo denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef loveli het volgende:
/Jillian-noob
Google zegt:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:35 schreef loveli het volgende:
Ik weet niet eens hoe een hipster eruit hoort te zien
Ennnnnn bedanktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:45 schreef Novem het volgende:
[..]
Mwah met 8 kilo dumbells is het wel wat anders dan 1.5 kilo denk ik
Die noem ik homo's.quote:
Ik ben natuurlijk een 'sterke' man. Voor een vrouw heeft minder gewicht dezelfde intensiteitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:45 schreef Novem het volgende:
[..]
Mwah met 8 kilo dumbells is het wel wat anders dan 1.5 kilo denk ik
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een 'sterke' man. Voor een vrouw heeft minder gewicht dezelfde intensiteit
Ja soort van!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Heb jij nog Nike frees gekocht?
Ik werd vorige week in CPH meteen aangeklampt door iemand die vroeg wat m'n favoriete kleur was. Vanwege m'n paarse koffer en paarse veters in m'n Nikes
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ik dacht dat je een vrouw wasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een 'sterke' man. Voor een vrouw heeft minder gewicht dezelfde intensiteit
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef Perruche het volgende:
Zijn deze leuk? in de aanbieding
Ik vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder dat anderkleurige stukje met die gesp zouden ze nog leuker zijn
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |