Kusje d'r op?!quote:
Mannenquote:
*start gezang* Smoooth operatooorrrr, SMOOOOOOTH operahaaatoooor!quote:
En ga je nog weg?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*start gezang* Smoooth operatooorrrr, SMOOOOOOTH operahaaatoooor!
![]()
Ik heb in juli een weekje vrij geplandWoehoe!
Ohja die heb ik ook nog idd! Vorig jaar vooral cargorokjes + driekwartleggings + slippers/ballerina's gedragenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef _Dido_ het volgende:
Ik draag ballerina'sOf slippers. Maar slippers schijnen heel slecht te zijn voor je schenen, dus dat ga ik niet meer doen, denk ik...
Ik draag thuis moccasins of hoe je dat ook schrijft of sneakers, op het werk pumps.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat dragen jullie (van de dames) voor schoeisel als het warm is eigenlijk? Pumps zekers?
![]()
Ik zoek een comfy alternatief voor mn laarsjes, die ik dit jaar gek genoeg warmer lijk te vinden dan vorig jaarIets wat zowel comfy als leuk is met allerlei kleertjes, en liefst met blote benen kan of met legging (jaja legging
ik zoek ook nog van die wielrenbroekjesdingen
).
Is dit wat?![]()
http://www.zalando.nl/cam(...)t-ca311a01c-802.html
Weet ik nog niet! Misschien paar daagjes, of later dit jaarquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef Nallie het volgende:
Kusjes
Leuk Maria! Of ballerina's of sandaaltjes ofzo.
Ik loop meestal gewoon op mn allstars, maar hoef dan ook niet netjes meestal
wat Jillian betreft: weet ik, daarom ook begonnen met de sportschool.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Novem het volgende: Succes XM, zet 'm op!! Janies, ik denk dat je teveel slechte dingen eet/snoept. Probeer anders je 1750 kcals per dag op te vullen met alleen gezonde dingen en jezelf in het weekend bijvoorbeeld wat lekkers gunnen. Dan voorkom je denk ik die uitschieters die je regelmatig hebt. En met Jillian verbrandt je helemaal niet zoveel kcals, dus met een zittende lifestyle kan je nog wel wat meer sport gebruiken. D., met wat voor gewichten doe je Jillian dan?
Alleen kan 1 week slecht voer je sporten van die week wel echt teniet doen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat Jillian betreft: weet ik, daarom ook begonnen met de sportschool.
Ik deed echt totaal, helemaal niets, echt niks, en ik at (lees snoepte) veel meer dan nu. Dus ik verwachtte toch wel wát resultaat te zien op de weegschaal/meetlint.
Overigens eet ik volgens mij niet veel 'slechte' dingen. Ik heb bonbons gekregen zaterdag en de laatste dagen gaan die er dus wel in, maar normaal gesproken pak ik een handje rabarber, of nootjes, geen echt snoep en dat gaat best goed. Ik drink alleen regelmatig cappuccino. En ik heb jus op mn aardappelen enzo. Vanavond pasta met room en kruidenkaas, dus dat is ook niet goed, maar dat gebeurt ook niet gauw.
Nja, ik ga dus meer sporten en geen extras meer eten en dan komt het vast een keer goed.
Ik heb overigens de laatste week wel wat meer gezondigd dan normaalmet mn cake en chocolade, maar dat is dus de afgelopen week geweest en daarvoor viel t reuze mee.
maar ik heb niet een week slecht voer gegetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Alleen kan 1 week slecht voer je sporten van die week wel echt teniet doen...
meestal wel, niet altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef _Dido_ het volgende:
Weet even niet meer of je ook lijstjes post, JB? Dan kun je feedback krijgen. En een schop onder je reet als er troep op staat.
Bootschoentjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat dragen jullie (van de dames) voor schoeisel als het warm is eigenlijk? Pumps zekers?
![]()
Ik zoek een comfy alternatief voor mn laarsjes, die ik dit jaar gek genoeg warmer lijk te vinden dan vorig jaarIets wat zowel comfy als leuk is met allerlei kleertjes, en liefst met blote benen kan of met legging (jaja legging
).
Is dit wat?![]()
Zoiets:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
).
Is dit wat?![]()
Nee klopt, maar het maakt voor je lijf echt wel uit wat je erin stoptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ik heb niet een week slecht voer gegeten![]()
Ik zat tóch steeds qua calorieen hetzelfde, alleen zaterdag dus niet
Maar goed, geen chocolade meer dus
Heb jij nog Nike frees gekocht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |