PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik weet niet wat jij eet maar ik eet altijd beide...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan je toch beter groentes eten die wel smaak van zichzelf hebben ipv Aardappelen
Ik eet nooit gekookte aardappelenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij eet maar ik eet altijd beide...
Maar je eet toch niet alleen groentes?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik eet nooit gekookte aardappelen
Neen. Maar wat je zei van Macaroni klopt (al eet ik nooit macaroni maar andere pasta's maar goed) maar er zijn ook zat pastasoorten die je zonder saus kan eten. Gekookte aardappelen nooit imoquote:
Kunnen ze dat niet gewoon bij elke club? Vriend van me heeft hier bij SC Heerenveen zijn Lazio shirtje laten bedrukken. Heb je alleen kans dat de letters niet 'legit' zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:58 schreef Revontulet het volgende:
Weet iemand een bedrijf wat voetbalshirts bedrukt? Wil een oud napoli shirt achteraf toch laten bedrukken
Souflaki nom nomquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja en die Griek van Werder Bremen naar Borussia Dortmund
haha, briljant als je rustig van boven naar beneden scrollt, eerst dat kindermeisje aan het dansen. Het contrastquote:
Waarom? Jij hebt toch niks gedaan?quote:
Ik had mijn bedenkingen over naakt foto's die daar neergezet worden, en het type fokker dat daar komt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? Jij hebt toch niks gedaan?
Mods hier houden van machtsmisbruikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had mijn bedenkingen over naakt foto's die daar neergezet worden, en het type fokker dat daar komt.
Dat heb ik niet meegekregen, maar het zal ongetwijfeldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook dat gezeik toen Reemi op GJE ging stemmen
Ach, als ik geen PM had ontvangen, dan had ik er pas over een paar maanden achtergekomen denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mods hier houden van machtsmisbruik
Bartquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook dat gezeik toen Reemi op GJE ging stemmen
Wie is dat meisje in je UI?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef wieisboos het volgende:
Vergeleken met de mods van Tweakers zijn ze nog best mild
Bart is tof hoor.quote:
Is de knokpleog weer nodig ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen Reemi was hij echt vreselijk onredelijk en kinderachtig.
Weet niet maar ik ken hem in het echt en hij is wel toffe gastquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen Reemi was hij echt vreselijk onredelijk en kinderachtig.
Ik lees altijd eerst de PIquote:
Diamanti te traagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:17 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/1717
Doen of niet?
quote:
Heb je weer coins?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:17 schreef Revontulet het volgende:
Doen of niet?
JE KAN HET JONGEquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:16 schreef Reemi het volgende:
Nou thorb, succes met M&O, ik ga richting school.
Doen, maar iets meer balans op je middenveld zou niet slecht uitkomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:17 schreef Revontulet het volgende:
Doen of niet?
Volgens mij is het zo aardig in balans hoor....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Doen maar iets meer balans op je middenveld zou niet slecht uitkomen.
sporten klinkt gayquote:
Heb al gehoord dat het een makkelijke versie isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Hopen dat het examen M&O makkelijk is.Bij een voldoende ben ik waarschijnlijk geslaagd
Ik ben bij een 4.5 voor Frans wel geslaagd. Vandaag ga ik wel een 7 halen schat ik zo. Maar ik moet wel goed gaan lezen. Want dat is echt gewoon het halve werk bij M&O.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Hopen dat het examen M&O makkelijk is.Bij een voldoende ben ik waarschijnlijk geslaagd
Nee, maar als je zegt dat je gaat voetballen weet iemand wat je aan het doen bentquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet ie zeggen dat hij een work-out gaat doen dan
Sow sow, living on the edge.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:22 schreef MolFan het volgende:
Ken je die appeltaart van de Appie Heijn? Ik heb net een hele taart op
3 pakjes roomboter ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:22 schreef MolFan het volgende:
Ken je die appeltaart van de Appie Heijn? Ik heb net een hele taart op
Bonusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 pakjes roomboter ofzo?
Wel in de bonus
het is dan ook timmy turner neem jij hem weleens serieus?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar als je zegt dat je gaat voetballen weet iemand wat je aan het doen bentSporten klinkt niet zo serieus
Mehquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
het is dan ook timmy turner neem jij hem weleens serieus?
Wat valt er niet aan te geloven? Ik ga er geen andere producten door kopen, maar dankzij die shit krijg ik af en toe wat korting. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
BonusIn dat systeem geloof je als klant niet toch
naar tweakers?quote:
Mwa vaak is de korting niet echt een fantastische korting ofzo. Dat bonussysteem is puur gemaakt om te registreren wat jij als klant zijnde koopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te geloven? Ik ga er geen andere producten door kopen, maar dankzij die shit krijg ik af en toe wat korting. Niets mis mee.
De aanbiedingen van de AH bepalen voor mij wel of ik er naartoe ga of niet.. sommige producten koop ik bijna elke keer dat ik er ben zoals Mountain Dew en die Mentos strawberry mix.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa vaak is de korting niet echt een fantastische korting ofzo. Dat bonussysteem is puur gemaakt om te registreren wat jij als klant zijnde koopt.
Ben & Jerryquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De aanbiedingen van de AH bepalen voor mij wel of ik er naartoe ga of niet.. sommige producten koop ik bijna elke keer dat ik er ben zoals Mountain Dew en die Mentos strawberry mix.
En wat zie je dan behalve zon?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:36 schreef MolFan het volgende:
Ik geniet al van het weer door naar buiten te kijken
En daardoor te besparen op mark onderzoekskosten en dus kortingen aan te bieden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa vaak is de korting niet echt een fantastische korting ofzo. Dat bonussysteem is puur gemaakt om te registreren wat jij als klant zijnde koopt.
Dat zijn wel dingen die garant staan voor angstige momenten in de tandartsstoel lijkt me.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De aanbiedingen van de AH bepalen voor mij wel of ik er naartoe ga of niet.. sommige producten koop ik bijna elke keer dat ik er ben zoals Mountain Dew en die Mentos strawberry mix.
Ja maar zo vaak ga ik niet naar de AH om dat te halen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zijn wel dingen die garant staan voor angstige momenten in de tandartsstoel lijkt me.
Jij noemt alle meisjes sletjes? Sorry voor de double post.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Auto's, jonge sletjes op fietsjes, de buren dat soort dingen
Hier in Andijk City zijn veel knapp meisjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij noemt alle meisjes sletjes? Sorry voor de double post.
hendsomquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hier in Andijk City zijn veel knapp meisjes
Pics?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hier zijn echt lelijke.
Maar mijn zus pfoe
Wat maakt het uit waar ik leef?quote:
Neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:17 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar ik leef?
E: is je zus ook een ginger? Die zijn namelijk vaak goed in bed.
Niet weten dat hoertjes liegenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee
En ja dat zeggen ze wel eens tegen mij dus ik weet er alles van
Gr gr
Grapjes van een 12 jarigequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best kut dan als je moeder een leugenaar is man
Grapjes die niet waar zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:25 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Grapjes van een 12 jarige
E:Ohw fuck was vergeten dat je ook echt 12 was.
Zou je je eigen zus doen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hier zijn echt lelijke.
Maar mijn zus pfoe
Nee heb een vriendinquote:
Ook niet als je dan vanavond patat, 2 frikadellen en appelmoes mag?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee heb een vriendin
Ook niet als ik geen vriendin had trouwens.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook niet als je dan vanavond patat, 2 frikadellen en appelmoes mag?
Appelmoesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook niet als je dan vanavond patat, 2 frikadellen en appelmoes mag?
Wat deed je dan gister hier bij der ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Maar een post over je zus met deicoon....
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:26 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zit bij de kapper, straks weer fresh#LiefDagboek
Tijdens het wachten val ik jullie maar lastig. Geen dankquote:
van 700 tot 1000 instellen en dan tussen minuut 50 en 59 moet het lukken volgens mij. Gisteren nog wel in elk geval.quote:
Dit. Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
van 700 tot 1000 instellen en dan tussen minuut 50 en 59 moet het lukken volgens mij. Gisteren nog wel in elk geval.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
van 700 tot 1000 instellen en dan tussen minuut 50 en 59 moet het lukken volgens mij. Gisteren nog wel in elk geval.
Op die app van JP kun je op formatie zoekenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je geen bolide?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:40 schreef Maver24 het volgende:
voor de mensen die nog Grid2 willen kopen, bij nedgame.nl is tie al op voorraad, ik ga em zo gelijk halen, wel even 15km fietsen maar dat maakt niet uit, lekker weer buiten
ik heb geen rijbewijsquote:
pffquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:40 schreef Maver24 het volgende:
voor de mensen die nog Grid2 willen kopen, bij nedgame.nl is tie al op voorraad, ik ga em zo gelijk halen, wel even 15km fietsen maar dat maakt niet uit, lekker weer buiten
Haha, Maver heeft gewoon even autorijlessen geprobeerd, alsof het een FUT-team isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs, wel ooit autorijlessen gehad maar nooit mee verder gegaan dus ik ben vaak lekker op de mountainbike
Frankrijk krijgt sowieso geen eigen TOTSquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
Dit al gepost over TOTS?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2453751.page
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs, wel ooit autorijlessen gehad maar nooit mee verder gegaan dus ik ben vaak lekker op de mountainbike
bij 15 rijscholenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, Maver heeft gewoon even autorijlessen geprobeerd, alsof het een FUT-team is
Ik zag het wel jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
Dit al gepost over TOTS?
Wtf..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op die app van JP kun je op formatie zoeken
Doe normaal. Jij hoort achter je console te zitten. En zo niet, dan toch minstens achter de webapp.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu op weg naar huis en daarna is het tijd om van de zon te genieten #liefdagboek
Het is ook soms geluk hebben hoor in het leven. Met mijn rijlessen en examen, en mijn uitgavepatroon van toen (bier, vakanties en bier) was eigenlijk het geld op. Als ik gezakt zou zijn, had ik waarschijnlijk niet door kunnen lessen. Gelukkig slaagde ik de eerste keerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, Maver heeft gewoon even autorijlessen geprobeerd, alsof het een FUT-team is
Ik had het geluk niet te roken voor mijn 18e. Daardoor kreeg ik mijn eerste 2 examens (en bijbehorende lessen) van mijn ouders. Toen mijn geld bij het 4e examen ook echt op dreigde te raken, was dat voldoende stok achter de deur om het praktijkexamen ook te halen. Toen had ik het theorie-examen natuurlijk ook al bijna een jaar in de pocket...met nul foutenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is ook soms geluk hebben hoor in het leven. Met mijn rijlessen en examen, en mijn uitgavepatroon van toen (bier, vakanties en bier) was eigenlijk het geld op. Als ik gezakt zou zijn, had ik waarschijnlijk niet door kunnen lessen. Gelukkig slaagde ik de eerste keer
Nkoulou komt er niet in hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
Dit al gepost over TOTS?
Dan ga ik hem toch maar installeren binnenkortquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op die app van JP kun je op formatie zoeken
Ja sukkeltjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ga ik hem toch maar installeren binnenkort
Altijd weer die haatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja sukkeltje
Tis alleen wel een beetje traag![]()
Ik ben aan het veranderen. Als het mooi weer is dan ga ik naar buiten. En ik ben voor deze FUT toch allang binnen dus dan kan ik mijn tijd ook aan andere dingen besteden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe normaal. Jij hoort achter je console te zitten. En zo niet, dan toch minstens achter de webapp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |