SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OPbitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
ze rijden alleen eventjes via de Diepenringquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus bussen rijden natuurlijk wel normaal.!!
Ik moet lijn 8 hebben en die komt sws niet in de buurt van de stadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze rijden alleen eventjes via de Diepenring
Van Erp, Grote Kromme Elleboog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Weten jullie slijterijen in Groningen die Nobeltje verkopen?
Nobeltjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
niet echt neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Ik moet lijn 8 hebben en die komt sws niet in de buurt van de stad
Die tussen mijn huis en de ah korreweg vast welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Goede indicatie man.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Die tussen mijn huis en de ah korreweg vast wel
Bubbels misschien? Korreweg, vlakbij dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Bubbels dus, ik ben zo slecht met namenquote:
Nice!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.vanerpwijn.nl/
Het staat zelfs op de homepage.
krijg je met al die drugsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Bubbels dus, ik ben zo slecht met namen
Ben je nog op zoek? Ik heb hier nog een Batavus over. PM maar als je interesse hebt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:13 schreef Annema21 het volgende:
Bwuuh, fiets gestolen... Morgen maar op zoek naar een nieuwe. Iemand nog (betaalbare en legale) tips?
hmm, slagen in de wielen is dan weer minderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat de fiets ooit betere tijden heeft gekend: in beide wielen zit een slag, de spatborden en de stangetjes waarmee de spatborden vastzitten zijn redelijk verroest en de standaard is niet veel soeps. Maar hij rijdt nog goed en de banden zijn vrij nieuw (zomer 2011 en december 2012). Voor de stad een prima fietsje dus. Laat maar weten wat je ervoor over hebt.
Slijterij aan het Jozef Isreal Plein heeft ook Nobeltje te koopquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Op twitter melden lui dat het om het viaduct vlakbij het transferium gaat. Ongeval, allemaal politie en hele raam van zo'n bus was kapot.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:16 schreef 2dope het volgende:
Wtf is er aan de hand bij transferium Hoogkerk? Ik hoorde iets over een ernstig ongeluk waarbij drie scholieren onder een bus zouden zijn gekomen?
Gezellig...quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Op twitter melden lui dat het om het viaduct vlakbij het transferium gaat. Ongeval, allemaal politie en hele raam van zo'n bus was kapot.
Ik ga niet speculeren maar vind het typisch een kruispunt waar buschauffeurs met een rotgang aankomen sjezen omdat ze toch wel voorrang hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef Catch22- het volgende:
http://www.oogtv.nl/2013/(...)tig-verkeersongeluk/
meisje van 12 doodgereden daar dus. Is echt een kutkruising daar...
Dat doen ze ook (kom er wel eens langs), maar je ziet ze wel goed aankomen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga niet speculeren maar vind het typisch een kruispunt waar buschauffeurs met een rotgang aankomen sjezen omdat ze toch wel voorrang hebben.
Alleen als de bussen vanaf de kant van het kamp komen. Vind het ook irritant als je uit Hoogkerk komt en op dat kruispunt ook nog eens eerst naar de andere kant van de weg moet omdat daar het fietspad doorloopt, in feite dus twee keer oversteken. Zelfde probleem bij de rotonde daarvoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat doen ze ook (kom er wel eens langs), maar je ziet ze wel goed aankomen.
Zuurquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef Rekkie het volgende:
Dat ongeluk is pal voor ons pand gebeurd, 2 collega's hebben als BHV'ers direct hulp geboden en zitten nu aardig in de put door dit slechte bericht.
Wat een dramatisch slecht kruispunt is het toch ook.....
had het er net over met een collega, als je zoiets zit, brrrquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef Rekkie het volgende:
Dat ongeluk is pal voor ons pand gebeurd, 2 collega's hebben als BHV'ers direct hulp geboden en zitten nu aardig in de put door dit slechte bericht.
quote:De gemeente heet u van harte welkom in Groningen. Volgens de Groningers een echt Pronkjewail. Vanaf nu bent u ook een Stadjer!
ik kreeg hem na de verhuizing.quote:
wanneer lepeltje?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb me online ingeschreven.
kom kroelen danquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoop rond 15 juni compleet gesettled te zijn.
Vind het wel meevallen. Gewoon goed uit je doppen kijken. Fiets er elke dag 2x langs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef Rekkie het volgende:
quote:Daar zat ik dan vanmorgen op het stoepje in shock te kijken naar een team helden die met alle mogelijke apparatuur bij het roerloze lichaampje van het meisje bezig waren. De tijd stond stil zo voelde het. Het vriendje van het meisje was trillend zijn ouders aan het bellen. 2 meter voor zijn neus werd zijn vriendinnetje aangereden en meegesleurd. Pijnlijk hard werden we geconfronteerd met hoe dicht leven en dood bij elkaar liggen. Hoe het leven van een familie in 1 klap verwoest is. Ik ben even heel, heel bruut wakker geschud! De doffe klap, het bebloede gezichtje, het roerloze lichaam, het jongetje, de buschauffeur, en de hysterisch huilende moeder hebben diepe indruk achter gelaten.
Rust zacht kleine onbekende..
Klopt. Toch moet je daar altijd flink opletten. Zeker als je vanaf de Peizerweg komt. Dan heb je eerst wel voorrang, maar dat krijg je niet altijd...quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat doen ze ook (kom er wel eens langs), maar je ziet ze wel goed aankomen.
Werd er wakker vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:00 schreef Luco het volgende:
Woningbrand aan de Oosterhamrikkade. Bluswagen, ladderwagen komen net volle vaart aanrijden.
Jij sliep om 12:55 nogquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:11 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Werd er wakker van(vrydemalaan)
Klonk alsof het hier was
zoveel leiders?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik zag het ook ja, keileider inschrijving geloof ik.
Als je nagaat dat je één of twee leiders per groepje van 6-8 man hebt, dan zijn dat best veel keileiders ja.quote:
Ik stond ook te kijken van die lengtequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je nagaat dat je één of twee leiders per groepje van 6-8 man hebt, dan zijn dat best veel keileiders ja.
Koopzondag /confessionsquote:Op zondag 2 juni 2013 18:38 schreef Catch22- het volgende:
Lekker weertje in stad. Lekker gevist weeral
ja ik was garderobe chickquote:Op zondag 2 juni 2013 02:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Stond jij in de garderobe bij kopjek?
Neen. Ik zag een bekende kop, maar kon t niet plaatsen. Pas toen ik thuis was snapte ik waarvan je was.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
heb ik jou gezien kikoo? hebben wij gepraat?
spannend dit.
Oh jammer.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Neen. Ik zag een bekende kop, maar kon t niet plaatsen. Pas toen ik thuis was snapte ik waarvan je was.
Ik was ook niet helder meer.
Je wilde wel eventjes met DV in de garderobequote:Op zondag 2 juni 2013 22:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh jammer dat ik de anderhalf uur dat ik er was in mijn jas heb rondgelopen dan.
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh jammer dat ik de anderhalf uur dat ik er was in mijn jas heb rondgelopen dan.
haha had wel gekund nu ik er bij nadenkquote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wou DV nog even bellen om te vragen of ze me naar binnen kon loodsen maar ze nam niet op.
van hoelaat tot hoelaat? moet toegeven dat het vanaf 8u pas echt leuk werd thoughquote:Op zondag 2 juni 2013 22:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik was er maar een uur of anderhalf. Geen zin om mijn jas op te hangen.
Had al wat geregeld.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha had wel gekund nu ik er bij nadenk, ik zat voor de achteruitgang
Van 23.00 tot 24.00 of zo.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van hoelaat tot hoelaat? moet toegeven dat het vanaf 8u pas echt leuk werd though
Oh was dat rapalje gedoe leuk? toen ik dus smiddags naar werk fietste zag ik allemaal vaag semi keltisch volk rondlopenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Was al de hele dag aan 't zuipen bij Rapalje. Dus toen dat zo ongeveer was afgelopen liep ik langs de renbaan en toen bedacht ik me dat ik daar nog wel een biertje kon drinken.
Maar goed, ik was al zo dronken dat ik er wel klaar mee was dus maar weer weggegaan.
Ik haalde m'n jas bij je. Samen met m'n vriendin.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar heb je je jas/tas wel ingeleverd bij de garderobe dan? of liep je er voorbij? detaaaails
ja slimbo denk je dat ik 800 gezichten onthoudquote:Op zondag 2 juni 2013 23:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik haalde m'n jas bij je. Samen met m'n vriendin.
en zijn swag zit op een milliquote:
Het was ook een folk festival dus inderdaad Keltisch. Was zeer leuk. Hele dag hard gezopen dus compleet naar de tering 's avonds.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh was dat rapalje gedoe leuk? toen ik dus smiddags naar werk fietste zag ik allemaal vaag semi keltisch volk rondlopen
+1quote:Op maandag 3 juni 2013 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooie fotoreportage had je Nietz. Van je dronken neefje.
Je kunt nog zoveel uit je doppen kijken maar met de snelheid die de bussen en de bromfietsers daar hanteren als ze van de kant van het transferium komen, verbaas ik me dat er niet nog meer ongelukken zijn gebeurd dan er nu al zijn gebeurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:09 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Gewoon goed uit je doppen kijken. Fiets er elke dag 2x langs.
Maar natuurlijk wel erg voor dat meisje en voor haar ouders (en familie).
Vanaf het transferium komen ze niet zo hard toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kunt nog zoveel uit je doppen kijken maar met de snelheid die de bussen en de bromfietsers daar hanteren als ze van de kant van het transferium komen, verbaas ik me dat er niet nog meer ongelukken zijn gebeurd dan er nu al zijn gebeurd.
Deze bus kwam vanuit de stad en was op weg naar het transferium meen ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kunt nog zoveel uit je doppen kijken maar met de snelheid die de bussen en de bromfietsers daar hanteren als ze van de kant van het transferium komen, verbaas ik me dat er niet nog meer ongelukken zijn gebeurd dan er nu al zijn gebeurd.
Rijd er dagelijks twee keer langs, maar altijd sta ik vrij vertwijfeld te bevenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een tunneltje onder de rozenburglaan +1quote:Op maandag 3 juni 2013 18:20 schreef Catch22- het volgende:
Zou een goede plek zijn voor een rotonde. Maar dan duurt t voor de bussen weer langer. Dan misschien maar stoplichten
Zou een goed idee zijn ja. Mijn vader werkt in het pand direct naast de kruising en heeft al meerdere (ernstige) ongelukken met bussen mogen aanschouwen...quote:Op maandag 3 juni 2013 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een tunneltje onder de rozenburglaan +1
dan ziet hij mij dagelijks wel geeergerd staan hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef Annema21 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn ja. Mijn vader werkt in het pand direct naast de kruising en heeft al meerdere (ernstige) ongelukken met bussen mogen aanschouwen...
Dat zal ik morgen eens gaan checken dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:21 schreef Catch22- het volgende:
Chaplins! Leuk volk, genoeg te zien voor de deur
http://www.chaplinspub.nl/
tip: bestel een handgranaat.
Zeker doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen eens gaan checken dan.
De Pint natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:17 schreef remlof het volgende:
Wat is het beste bierdrinkterras in Groningen?
Ben ongeveer elke twee weken twee dagen in Grunn voor m'n werkquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zeker doenIs een gezellig kroegje met leuk volk.
Wat ga je doen in Stad?
jij bent ook f/e developer of niet ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ongeveer elke twee weken twee dagen in Grunn voor m'n werk
dat is zien en gezien worden. Andere kroegen zijn beterquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vergeet de toeristische Drie Gezusters niet. Als je naar Groningen gaat is het standaard procedure dat je daar een drankje haalt.
Ook, maar vooral b/e.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij bent ook f/e developer of niet ?
Nouu, niks mis met de driequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:28 schreef nietzman het volgende:
En dat de rest er met een boog omheen loopt.
Dat verklaart het inderdaad. Dat is ook de gemiddelde leeftijd in de 3 geloof ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 18 lentes jong dus het zal wel aan mij liggen.
Nu je het zegt.. kom er nooit 30+ volk tegenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat verklaart het inderdaad. Dat is ook de gemiddelde leeftijd in de 3 geloof ik
Het is een soort Ballorig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:33 schreef remlof het volgende:
Dat verklaart het inderdaad. Dat is ook de gemiddelde leeftijd in de 3 geloof ik
Mag je daar wel naar binnen als je fontanelletje al gesloten is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh ik vind Der Witz ook heel leuk
quote:
voor bier mag je daar zijn dus.quote:Der Witz mag zich met zijn tien verschillende bieren aan de tap en nog vele op de fles tot een echt biercafé rekenen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Die tweede hit: ONZ / fontanelletje indrukken
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Die tweede hit: ONZ / fontanelletje indrukken
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Is het een jongetje? Dan heeft 'ie een tuitje waar je op kunt blazen!
Sorry hoor, meneer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neah, de Pint en de Koffer heb je daarvoor.
wanneer gaan we lepelen schatje?quote:
fristi is meer vraag naarquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tappen ze nog een beetje roosvicee eigenlijk?
dat kon nog wel eens een sta-in-de-wegquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wanneer jij 7 jaar jonger bent
Hij kon al vader zijn en ik zit nog in m'n eerste jaar van m'n mboquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik vond jullie wel een leuk stel eigenlijk. Gezellig samen aan de waterkant.
zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat kon nog wel eens een sta-in-de-weg
Alsof jij nog geen moeder kon zijn. Gewoon doen, volg je hart.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hij kon al vader zijn en ik zit nog in m'n eerste jaar van m'n mbo
Leuk stel hoor
Je snapt m'n punt wel, Cupido.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alsof jij nog geen moeder kon zijn. Gewoon doen, volg je hart.
Mannen van zeven jaar ouder zijn misschien net een beetje geestelijk volwassen. Gewoon doen.quote:
Het past vast wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mannen van zeven jaar ouder zijn misschien net een beetje geestelijk volwassen. Gewoon doen.
Ik ben zelf nog niet eens volwassen. Ik laat nog steeds gekauwd eten in m'n mond zien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mannen van zeven jaar ouder zijn misschien net een beetje geestelijk volwassen. Gewoon doen.
Kan je al wel alleen naar het toilet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog niet eens volwassen. Ik laat nog steeds gekauwd eten in m'n mond zien.
Alsof je Catch22 niet gelukkig zou maken met de volwassen variant daarvan, snowballing.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben zelf nog niet eens volwassen. Ik laat nog steeds gekauwd eten in m'n mond zien.
O.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
O.
Jammer.
Ik blaf mijn vriendin al af als ze met haar mond vol eten praat. God wat vind ik dat smerig.
Dit is wel een terechte klacht ja.quote:
We zullen ongetwijfeld volle zalen trekken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik en Remlof gaan nog eens de planken op.
kom maar terug als je wat ouder bent danquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet dan.
Ik zou zo een boer laten en in je gezicht uitblazen als ik me eenmaal comfortable voel
[..]
Dit is wel een terechte klacht ja.
Dan zit jij ongetwijfeld al op de bank sbs6 te kijken met je vrouw en kids, meneer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kom maar terug als je wat ouder bent dan
Doen we het al? Ik regel wel een podium in de Pint.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:59 schreef remlof het volgende:
We zullen ongetwijfeld volle zalen trekken.
BRANDquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dan zit jij ongetwijfeld al op de bank sbs6 te kijken meneer.
Ben jij daar morgenavond? Dan kom ik wel even langs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Doen we het al? Ik regel wel een podium in de Pint.
Kan geregeld worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben jij daar morgenavond? Dan kom ik wel even langs.
Doen we, uur of negen.quote:
Neehoor lieverdquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zit jij ongetwijfeld al op de bank sbs6 te kijken met je vrouw en kids, meneer.
Geen idee. Deed het tien jaar geleden ook al, dus misschien over 5 nog steeds.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je over 5 jaar nog steeds op dit forum zit te posten?
Ik hoop niet dat ik over 10 jaar nog steeds hier post.. Dan doe ik wel iets fout.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Geen idee. Deed het tien jaar geleden ook al, dus misschien over 5 nog steeds.
Als ik de laatste wel iets heb geleerd, is dat je niets kan voorspellen
Want?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik over 10 jaar nog steeds hier post.. Dan doe ik wel iets fout.
Och ik heb ook werk en een (kinderloos, gelukkig) gezin en Fok! ook nog.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat ik het over 10 jaar te druk heb met mijn werk/opleiding/hobby/gezin
Ja, jij en honderden andere fokkers. En daar wens ik niet een van te zijn over 10 jaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Och ik heb ook werk en een (kinderloos, gelukkig) gezin en Fok! ook nog.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, jij en honderden andere fokkers. En daar wens ik niet een van te zijn over 10 jaar.
Maak money, get bitchesquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hé bah, ik moet zaterdag weer in de garderobe staan voor een studentenfeest bij de draftbaan.
Weer stressen.
Wordquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die dingen doe ik tegelijkertijd.
Dit is een verkapte groepsbelediging.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, jij en honderden andere fokkers. En daar wens ik niet een van te zijn over 10 jaar.
Is het niet drafbaan? Zonder die t?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hé bah, ik moet zaterdag weer in de garderobe staan voor een studentenfeest bij de draftbaan.
Weer stressen.
Hoera!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Doen we, uur of negen.
Dan ben ik er dus, hou het wel uit zolang de tap het doet dus zie maar wanneer jij komt.
Als je geen tijd meer over hebt om weg te pissen doe je ook iets fout.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Omdat ik hoop dat ik het over 10 jaar te druk heb met mijn werk/opleiding/hobby/gezin
precies. Maargoed, ze is pas 18.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je geen tijd meer over hebt om weg te pissen doe je ook iets fout.
Aaaaaight. Leuk plekkie vond'n?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Californium het volgende:
Yes! Per 1 augustus echte inwoner van Groningen!
Ja! Met z'n 2-en toch welquote:
wat een takke-endquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! Met z'n 2-en toch wel! Zou in 1e instantie alleen gaan.... Appartementje in Wijert-Noord, staat al 5 jaar te koop en ziet er niet naar uit dat het snel verkocht wordt
moet geverfd worden en wat gaatjes in de muur moeten gedicht worden en voor de rest kunnen we er zo in
4.0 km van het UMCG
!
4 km is in Groningen best veel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! Met z'n 2-en toch wel! Zou in 1e instantie alleen gaan.... Appartementje in Wijert-Noord, staat al 5 jaar te koop en ziet er niet naar uit dat het snel verkocht wordt
moet geverfd worden en wat gaatjes in de muur moeten gedicht worden en voor de rest kunnen we er zo in
4.0 km van het UMCG
!
Ik heb ook KPN, maar het is me nog niet opgevallen dat het bereik in Groningen slechter zou zijn dan in Arnhem/Nijmegen. Zal er morgen eens op letten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
Zijn er hier toevallig ook mensen met KPN die gek worden van het bereik in Groningen centrum? Echt meerdere mensen die ik ken hebben verschrikkelijk slecht bereik, bellen is vaak onmogelijk, 3g is heel erg vaak weg. Sinds een maand of 3 en het begint steeds erger te worden.
je bent toch aan het draften, niet draffenquote:
He, ik zat ook per 1 juni in de wijert noordquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef Californium het volgende:
[..]
4.0 km van het UMCG
!
Godver.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
je bent toch aan het draften, niet draffen
Het is geen Magic: the Gatheringquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je bent toch aan het draften, niet draffen
[..]
En 200 meter van het Martini ziekenhuis?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef Californium het volgende:
[..]
4.0 km van het UMCG
!
Californium had, iirc, werk gevonden bij het umcg of ging daar een opleiding volgen ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
En 200 meter van het Martini ziekenhuis?
PhD...Soort van opleiding dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Californium had, iirc, werk gevonden bij het umcg of ging daar een opleiding volgen ofzo
Een man in vinkhuizen heeft allemaal gerepareerde studentenfietsen in z'n tuin staanquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef Slickk het volgende:
Weet iemand nog een goed adres voor goedkope tweedehands fietsen? Wist twee zaken maar 1 is failliet en de ander 'wegens omstandigheden gesloten'
Max. ¤100, maar het liefst rond de ¤60 ofzo. Voor ¤60 had ik twee jaar geleden een fiets van de gemeente gekocht maar daar is nu van alles mee aan de hand met dingen die ik niet zelf kan fixen.
Dat zou fijn zijn, remmen / banden kan ik zelf wel fixen namelijk, maar een slag in het wiel / ketting / tandwielen vervangen wordt me te lastig. Een licht heb ik er ook zomaar op natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een man in vinkhuizen heeft allemaal gerepareerde studentenfietsen in z'n tuin staan30/40 euro.
Maar dan heb je wel echt een studentenfiets.. Remmen doen t wel, maar er zit geen licht op en hij ziet er niet spectaculair uit.
Als je wil zoek ik zn nummer wel even op.
Oh leuk man. M'n vriendin haar fiets is de laatste tijd al twee keer gejat. Twee keer een andere fiets uiteraardquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een man in vinkhuizen heeft allemaal gerepareerde studentenfietsen in z'n tuin staan30/40 euro.
Maar dan heb je wel echt een studentenfiets.. Remmen doen t wel, maar er zit geen licht op en hij ziet er niet spectaculair uit.
Als je wil zoek ik zn nummer wel even op.
Ik zat er op school.. Veel oudjes, maar ook wel wat tuig volgens mij. Weet het niet meer zeker. Zaterdag even langs rijdenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:24 schreef Renesite het volgende:
Omgeving Vondellaan/Couperusstraat , is dat een medelanderbuurt/kanslozen buurt? Ik ken de buurt niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Goed dat je het zegt, ik woon al 4,5 jaar in Groningen maar moet me nog steeds bij een huisarts in de stad inschrijven.
Nee tuurlijk is dat niet zuiverquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Oh leuk man. M'n vriendin haar fiets is de laatste tijd al twee keer gejat. Twee keer een andere fiets uiteraard
We wonen op de friesestraatweg. Verderop richting Bo-Rent enzo bij die klinkerweg naast de ring staan op een terreintje ook wat caravans en ontelbaar veel fietsen. Zou me niets verbazen dat dat niet zuiver is
Okee, ik ga even voor je op zoek.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn, remmen / banden kan ik zelf wel fixen namelijk, maar een slag in het wiel / ketting / tandwielen vervangen wordt me te lastig. Een licht heb ik er ook zomaar op natuurlijk.
Vinkhuizen is ook nog redelijk dichtbij voor me, dus dat scheelt.
Ja klopt. Staan ook wat caravans enzo. Rare boel. Wat denk jij d'r van? Van mij mogen ze dat wel schoonvegen en er een parkje aanleggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Je bedoelt dat terrein met een zeil aan het hek?
Kelderwerk bij Paddepoel, mocht je het qua schema nog niet weten kijk even in het Bodybuildingtopic of google op 'starting strenght' of 'stronglifts'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:05 schreef Azorius het volgende:
Hey mensen, weet iemand toevallig een goede en betaalbare sportschool in Groningen (het liefst in de buurt van de Zeeheldenbuurt)? Tijd om een beetje aan te komen.
ik kan dat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:47 schreef remlof het volgende:
Godverdomme, goed gezopen met de nietzman in de Pintelier.
Dat is voor herhaling vatbaar.
shit is aan!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Je stelt me een beetje teleur door niet een 'het-neefje-drinkt'-fotoshoot te maken van remlof, nietz.
Blijkbaar stelt dat 'goed gezopen' toch weinig voor.
Het is al een oude man he, moet je een beetje voorzichtig mee wezen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Je stelt me een beetje teleur door niet een 'het-neefje-drinkt'-fotoshoot te maken van remlof, nietz.
Blijkbaar stelt dat 'goed gezopen' toch weinig voor.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is al een oude man he, moet je een beetje voorzichtig mee wezen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:02 schreef Renesite het volgende:
F4f en basic fit zitten aan de hoendiepkant.
Bedankt voor de tips, ik ga me er eens even in verdiepenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kelderwerk bij Paddepoel, mocht je het qua schema nog niet weten kijk even in het Bodybuildingtopic of google op 'starting strenght' of 'stronglifts'
Kost 27,50 per 16 keer trouwens, enige nadeel is dat er geen douches zijn
Ha geen scriptiestress, die is al ingeleverd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:01 schreef Catch22- het volgende:
Hij zit volgens mij gezond en alles te doen
Of scriptiestress, kan ook nog
zozoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ha geen scriptiestress, die is al ingeleverd.
En neu, ik heb al sinds mijn 16e niet drie weken niet gedronken, dus leek me wel leuk om eens te proberen. Qua gezond mwah, ik drink sowieso nooit doordeweeks dus wat dat betreft boeit het weinig.
Lekker! Het weer hier wordt eindelijk een beetje beter.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:20 schreef Catch22- het volgende:
Had nog wat bakstenen en een grote tegel liggen, in de schuur lag nog wat brandhout, vanavond lekker tot net met een vuurtje buiten gezeten
Ja ik hoorde al van onze gezamenlijke kennis dat de zomer nog niet echt hard van stapel loopt in NL.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef Renesite het volgende:
Gisteren lekker verbrand. Verder rustig hier, nog even doorzetten wat betreft de zomer
Zit zelf bij F4F, 20 euro voor onbeperkt sporten + groeples, volgens mij 15 euro onbeperkt zonder groepsles. Hele fijne sfeer, heel veel apparaten en mogelijkheden. En je loopt de kans om mij daar tegen het lijf te lopen hurdur.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef Azorius het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de tips, ik ga me er eens even in verdiepen. Kan ik volgend jaar weer fit aan m'n studie beginnen.
aah. Dat heeft D. dan goedquote:Op zondag 9 juni 2013 17:21 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ja ik hoorde al van onze gezamenlijke kennis dat de zomer nog niet echt hard van stapel loopt in NL.
Agh kan je nu eerst nog even weer vervellen voordat het echte bakken in de zon weer kan beginnen.
Ook jullie krijgen vast en zeker een mooie zomer
Woah wie wil er met me sporten.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:31 schreef TheHappyPrince het volgende:
en als je een vriendje zo ver krijgt om ook mee te doen krijgen jullie saampjes een minikoelkast kado van f4f
Welke f4f ga je dan? Ik zat bij die aan het hoendiep. Achter de babyplanet (ouwe gebouw). Blij dat ik daar niet meer zit. Veel te hoog testosterongehalte. Staan mij teveel van die beukgorrila's die ieder moment alles kapot kunnen gaan slaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:31 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Zit zelf bij F4F, 20 euro voor onbeperkt sporten + groeples, volgens mij 15 euro onbeperkt zonder groepsles. Hele fijne sfeer, heel veel apparaten en mogelijkheden. En je loopt de kans om mij daar tegen het lijf te lopen hurdur.![]()
en als je een vriendje zo ver krijgt om ook mee te doen krijgen jullie saampjes een minikoelkast kado van f4f
Je bedoelt aan de Atoomweg hmmquote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Welke f4f ga je dan? Ik zat bij die aan het hoendiep. Achter de babyplanet (ouwe gebouw). Blij dat ik daar niet meer zit. Veel te hoog testosterongehalte. Staan mij teveel van die beukgorrila's die ieder moment alles kapot kunnen gaan slaan.
Nu bij Basic fit. Heerlijk relax daar. En gratis douches
Ik heb even op de site gekeken; niet duur inderdaadquote:Op zondag 9 juni 2013 21:31 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Zit zelf bij F4F, 20 euro voor onbeperkt sporten + groeples, volgens mij 15 euro onbeperkt zonder groepsles. Hele fijne sfeer, heel veel apparaten en mogelijkheden. En je loopt de kans om mij daar tegen het lijf te lopen hurdur.![]()
Staan er echt allemaal van die macho-Henkies als briesende stieren die apparaten af te tuigenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Welke f4f ga je dan? Ik zat bij die aan het hoendiep. Achter de babyplanet (ouwe gebouw). Blij dat ik daar niet meer zit. Veel te hoog testosterongehalte. Staan mij teveel van die beukgorrila's die ieder moment alles kapot kunnen gaan slaan.
heeee ben jij er weer?!! Hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 08:40 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Goh da's dicht bij mij in de buurt!
Ik snap niet dat mensen blijkbaar blij zijn met 'gratis douches' dat lijkt me toch een vrij primaire behoefte als je hebt gesport?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Nu bij Basic fit. Heerlijk relax daar. En gratis douches
Ik vind het opzich wel fijn dat je je kan douchen meteen na het sporten. En niet eerst bezweet weer op de fiets terug moet naar huis. Vaak heb ik dan geen zin meer om te douchen (doe het uiteraard wel). En bij de f4f moet je muntjes kopen voor de douche voor 50 cent per stuk. Kun je 3 minuten douchen met 1 muntje en het kastje waar je de muntjes in moet doen hangt buiten de douchesquote:Op maandag 10 juni 2013 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen blijkbaar blij zijn met 'gratis douches' dat lijkt me toch een vrij primaire behoefte als je hebt gesport?
verder sport je wel for free!!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik douche überhaupt niet op de sportschool maar ik vind betalen voor douches wel apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |