Nee, dat hoor ik zo vaak.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik noemde je gisteren vals + bitch, staat dat er al in?
Ik moet een richtlijn hebben. Als dat mokkel cracker zegt, eet ik gewoon een volkoren snee, hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
SB dieet heeft toch iets van 1200kcl per dag had?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje. Laatst ook al Gorgonzolie die zei dat ik de grappigste vrouw ben van de SC. Dit ga ik zo hard in mijn dagboek schrijven vanavond.
1800% done met jou aangezien je me verkeerd citeertquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje. Laatst ook al Gorgonzolie die zei dat ik de grappigste vrouw ben van de SC. Dit ga ik zo hard in mijn dagboek schrijven vanavond.
gelukkig morgen wat minderquote:
Sorry liefje, ik probeerde nog te zoeken naar je exacte quote, maar kon het niet vinden. Moet binnenkort maar eens CY style een .pdf gaan beginnen met egostrelende opmerkingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
1800% done met jou aangezien je me verkeerd citeert.
Ik zei dat je de enige grappige vrouw in deze SC bent.
love itquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry liefje, ik probeerde nog te zoeken naar je exacte quote, maar kon het niet vinden. Moet binnenkort maar eens CY style een .pdf gaan beginnen met egostrelende opmerkingen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:16 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro's zuurheid is haar asset, het maakt haar de enige grappige vrouw in deze SC.
Hoe sport je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet een richtlijn hebben.. Ik eet vnml Turks en dat is best zwaarIk zal iig nooit minder eten dan 1500 kcl, want ik vertik het mijn lichaam geweld aan te doen.
Weet niet echt hoeveel ik moet afvallen, tot ik het weer mooi vind, dus 10kilo? Tijd maakt niet uit, als er maar wat afgaat en sporten doe ik 3 x per week en 4 x per week wandel ik met mijn matties @ werk![]()
Maar SB is gezond toch? Geen hongerdieet ofzo?
Ik ben bekend met het hoe het werkt, daarom wil ik geen crashdieet. Ik vind het eten zelf alleen erg lastig. Ik eet dagen niets, daarna prop ik me vol, dan weer de ochtend niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
Ambi, 1 pound (~ 450 gram) is ~ 3500 kcal. Als je elke dag een tekort van 500 kcal creëert dan heb je op weekbasis 7x500=3500 kcal, dus een pond aan gewichtsverlies. Het tekort aan energie uit voedsel wordt immers opgevuld met energie uit verbrande vetmassa. (lipolyse)
Meer verliezen is mogelijk, minder ook. Aankomen werkt precies andersom, het is niet heel moeilijk allemaal. Ben je hier eigenlijk bekend mee?
Stel je voor, straks wennen we hier nog aanquote:
I now love you more than I already did.quote:
Hardlopen. 10 minuten rekken, versterkende oefeningen en zo ernaast.quote:
nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hardlopen. 10 minuten rekken, versterkende oefeningen en zo ernaast.
4 x 40 minuten wandelen doordeweeks.
Je bent nu wel erg vrolijk alleen, waarschijnlijk gaat die vlieger alleen op bij slecht weerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I now love you more than I already did.
Yep, ik snap het heel goed. Zelf heb ik de meeste gains gemaakt toen ik letterlijk uitgestippeld had wat ik iedere dag naar binnen zou proppen. Dan heb je ook het gevoel dat je serieus bezig bent en heb ik minder last van "mehh nu geen zin om te eten".quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het hoe het werkt, daarom wil ik geen crashdieet. Ik vind het eten zelf alleen erg lastig. Ik eet dagen niets, daarna prop ik me vol, dan weer de ochtend niet.
Ik eet dus wanneer ik zin heb, ipv eten wanneer ik moet eten. En dat patroon moet anders.
Snap je?
Ja, zon doet gekke dingen met me.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je bent nu wel erg vrolijk alleen, waarschijnlijk gaat die vlieger alleen op bij slecht weer.
Patroon moet inderdaad anders. Vooral niet eten icm daarna volproppen in het slechtste wat je kan doen als je van je vetjes af wilt. Maar dat is toch niet zo moeilijk te veranderen? Gewoon ontbijten, middageten, avondeten en klaar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het hoe het werkt, daarom wil ik geen crashdieet. Ik vind het eten zelf alleen erg lastig. Ik eet dagen niets, daarna prop ik me vol, dan weer de ochtend niet.
Ik eet dus wanneer ik zin heb, ipv eten wanneer ik moet eten. En dat patroon moet anders.
Snap je?
Maar hoe lang loop je hard? Wat voor afstanden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hardlopen. 10 minuten rekken, versterkende oefeningen en zo ernaast.
4 x 40 minuten wandelen doordeweeks.
Sinds ik het ben gaan bijhouden en serieuzer ben gaan fitnessen gaan mijn gains (in verhouding tot eerst) zo snelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, ik snap het heel goed. Zelf heb ik de meeste gains gemaakt toen ik letterlijk uitgestippeld had wat ik iedere dag naar binnen zou proppen. Dan heb je ook het gevoel dat je serieus bezig bent en heb ik minder last van "mehh nu geen zin om te eten".
Het wordt gewoon concreter allemaal en daarom gemakkelijker aan te houden. Zeker als je dan een tijdje je daar goed aan houdt wordt het steeds minder aantrekkelijk om een dag te rotzooien, want je denkt dan "fuck ik ben net zo goed bezig" etc.Kan het je van harte aanraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |