Meisjes slaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]mot je een klap op je muil of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:25 schreef Rezania het volgende:
hijs wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja? Wat deed je in 2011 dan gr grquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, reageer je zo gefrustreerd omdat je weet dat ik dat kan?
LOLquote:
Ik heb over dat schoppen in je ballen waarna jij 100 meter in de lucht vliegt, balhaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh ja? Wat deed je in 2011 dan gr gr
ik ga je slaan hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, want dat slaat ook echt op wat ik tegen dingetje zei.
Ik las enkel "Meisjes slaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, want dat slaat ook echt op wat ik tegen dingetje zei.
Je had je er ook bij neer kunnen leggen, zo van "oh ik heb een ban" en dan fok wegklikken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ARA WAT GAAT ER MIS?ik kreeg een systeemnotificatie en dan dan dan kan ik nog steeds posten
ik heb al een PM gekregen dat ik nieuwe ONZ-mod word, maar ze wachten met bekendmaken tot ik terug ben van mn ban.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je had je er ook bij neer kunnen leggen, zo van "oh ik heb een ban" en dan fok wegklikken.
En tevens kan ik er niks aan doen. Mocht je denken dat je macht hebt als mod: dat heb je niet.
inb4: etsu die zijn solli als mod intrekt.
rijdende rechterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las enkel "Meisjes slaan." en dat is ook het enige waar ik op reageer. Dit is mijn reactie en daar zal U het mee moeten doen, gr gr.
De falende rechterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las enkel "Meisjes slaan." en dat is ook het enige waar ik op reageer. Dit is mijn reactie en daar zal U het mee moeten doen, gr gr.
Dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Elke welwetende forum admin snapt dat Etsu totaal incapabel is om mod te worden
Etsu op onzin, dat leek me nou echt een ge-wel-dig idee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Wss heeft hij de ballen van danny geliktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Niemand maakt hem ooit mod.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:29 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Etsu op onzin, dat leek me nou echt een ge-wel-dig idee.
Dan had je reactie "Mensen slaan omdat je het niet met hun eens bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De falende rechter?
En misschien had je het dan toch even moeten lezen. Want een meisje slaan omdat je het niet met haar eens bent is gewoon not done.
wedden van wel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:29 schreef jordyqwerty het volgende:
RIP ONZ.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Etsu op onzin, dat leek me nou echt een ge-wel-dig idee.
Er is een Homo SC in ONZ.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Zie je het al voor je, 1000 homo-topics, homo sc, homo meets
Een jongen die kan je net zo hard terug rammen. Probeer jij dat maar eens een keer met mijn lichaam en spierkracht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan had je reactie "Mensen slaan omdat je het niet met hun eens bent." moeten zijn, in plaats van "Meisjes slaan.
".
Net alsof het bij een jongen wel oké is om hem voor z'n bek te rammen als je het niet met hem eens bent.
Godverdomme, wat een homo is die gozer zeg, tering.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:31 schreef arachide. het volgende:
Zeik etsu af onder de streep
Niet normaal, nog nooit zo'n glitternicht gezienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een homo is die gozer zeg, tering.
En wat nou als je een slappe jongen bent?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een jongen die kan je net zo hard terug rammen. Probeer jij dat maar eens een keer met mijn lichaam en spierkracht.
Dus het is oké om mensen te rammen die even sterk zijn, ongeacht de reden? Jij mag wel een meid die even sterk is slaan, omdat je het niet met haar eens bent?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een jongen die kan je net zo hard terug rammen. Probeer jij dat maar eens een keer met mijn lichaam en spierkracht.
Daar hebben we het nu toch niet over?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
En wat nou als je een slappe jongen bent?
Denk je dat ik afgetraind ben of wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja hij bestookt me altijd met van die hetero-onwaardige dm`squote:
Gordon is er niks bij. Etsu kan zelfs de hele Toppers in zijn eentje vervangen met zijn gayheid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet normaal, nog nooit zo'n glitternicht gezien
Ja normaal altijd sochtends om 10 uur al van de partij maja, ;squote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat doe jij nou weer zo laat hier :S
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus het is oké om mensen te rammen die even sterk zijn, ongeacht de reden? Jij mag wel een meid die even sterk is slaan, omdat je het niet met haar eens bent?
Nogmaals; Faalemancipatie.
Ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk je dat ik afgetraind ben of wat?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja normaal altijd sochtends om 10 uur al van de partij maja, ;s
Is jou iets gevraagd? Neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Jordy had jij nou geen studeer-ban kunnen aanvragen?
En ik geef alleen maar aan hoe hard je daar faalde.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Jij faalt in begrijpend lezen. Ik geef alleen aan waarom ik geen "Mensen slaan" postte.
quote:
is toch al veel te laatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Jordy had jij nou geen studeer-ban kunnen aanvragen?
quote:
Weet hij het voor volgend jaar. Hij zakt tochquote:
Ik las M&O.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb dikke six-pack jwz, morgen weer met mo en hamid naar de gym spiertjes moete groeie
Oja, waar faalde ik dan? Ik zie geen faal namelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik geef alleen maar aan hoe hard je daar faalde.
Tering.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:35 schreef nodig het volgende:
Top 100 van maandag 27 mei 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 645 Etsu
002. 482 JR-Style-93
003. 370 Toto69
004. 367 Rezania
005. 338 jordyqwerty
006. 315 johannes_vermeer
007. 313 VoornaamAchternaam
Deze cijfers zijn gehacktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:35 schreef nodig het volgende:
001. 645 Etsu
002. 482 JR-Style-93
003. 370 Toto69
004. 367 Rezania
005. 338 jordyqwerty
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gordon is er niks bij. Etsu kan zelfs de hele Toppers in zijn eentje vervangen met zijn gayheid.
Nee hoor, jij gaf alleen aan dat meisjes slaan bullshit is, ongeacht de reden. Maar er zijn evenveel redenen om een meid voor haar bek te rammen als bij een vent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, waar faalde ik dan? Ik zie geen faal namelijk.
Ik geef alleen aan dat meisjes slaan bullshit is, en dat mensen slaan omdat ze een andere mening hebben bullshit is.
Jij mag trouwens weleens opzoeken wat emancipatie nou eigenlijk betekent.
Smoothquote:
quote:
Gelijke rechten = gelijke plichten = gelijke klappen.quote:eman·ci·pa·tie (de; v)
1
het toestaan van gelijke rechten: de emancipatie van de vrouw
Ben je je moeder zat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelijke rechten = gelijke plichten = gelijke klappen.
Nee, meisjes slaan is gewoon bullshit. Als jij het niet met je mond af kunt dan is er iets serieus mis met jequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, jij gaf alleen aan dat meisjes slaan bullshit is, ongeacht de reden. Maar er zijn evenveel redenen om een meid voor haar bek te rammen als bij een vent.
Iemand slaan omdat je het niet met hem of haar eens bent is geen goede reden.
well fuckquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:35 schreef nodig het volgende:
001. 645 Etsu
002. 482 JR-Style-93
003. 370 Toto69
004. 367 Rezania
005. 338 jordyqwerty
klap in je gzichtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, meisjes slaan is gewoon bullshit. Als jij het niet met je mond af kunt dan is er iets serieus mis met je. Er is nooit een goede reden om een meisje te slaan.
Dat is echt dikke onzin. Als een meisje mij slaat mag ze een flinke bots terug verwachtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, meisjes slaan is gewoon bullshit. Als jij het niet met je mond af kunt dan is er iets serieus mis met je. Er is nooit een goede reden om een meisje te slaan.
Er staat helemaal niks over gelijke plichten sukkelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met rechten komen plichten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er staat helemaal niks over gelijke plichten sukkel.
Alsof je dat mes niet af kunt pakken danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
Als een meisje een mes trekt krijgt ze gewoon een ram voor haar bek hoor, dan bekijk je het maar met je gejank van zwakheid en zo.
Dat kan nog weleens bloederig aflopen# Eigenervaring.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof je dat mes niet af kunt pakken dan.
Denken dat ik even een strategie ga bedenken op zo'n moment.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Veel plezier dat jij dat gaat doen,maar als een chick met een mes staat, dan is het een trap in de doos en een vuist op der neusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent echt zielig als je terug gaat slaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is echt dikke onzin. Als een meisje mij slaat mag ze een flinke bots terug verwachtenMaar ik zal zeker niet de eerste klap uitdelen gr gr
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent echt zielig als je terug gaat slaan.
Beetje apart hoor. dat je een chick bent, betekent niet dat je nooit geslagen mag worden. Wie het ernaar maakt, krijgt klappen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beetje apart hoor. dat je een chick bent, betekent niet dat je nooit geslagen mag worden. Wie het ernaar maakt, krijgt klappen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu toch niet over?
Een slappe jongen kan dat dus niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat wijf is zielig dat ze begint met slaan. Ik sla niet iemand het ziekenhuis in hoor, maar als je aan mij komt kan je zeer zeker een corrigerende tik terug verwachten. Het interesseert me echt geen reet of je het daarmee eens bent of nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo'n bitch zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
You wanna act like a man, I treat you like a man
Deze man
Rez kijk
Dem niggasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
You wanna act like a man, I treat you like a man
Deze man
Rez kijk
Dat geldt dan toch ook voor de dame in kwestie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat je het niet met je mond af kunt of op een andere manier kunt oplossen.
Dat kun je ook op een andere manier oplossen. Dan hoef je nog niet terug te slaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beetje apart hoor. dat je een chick bent, betekent niet dat je nooit geslagen mag worden. Wie het ernaar maakt, krijgt klappen.
Oh, dat is een mooie. Wel lekker rechten vergaren, maar janken dat je een wijf bent als je plichten krijgt.quote:
Zeg dat maar tegen de meiden die gaan slaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat je het niet met je mond af kunt of op een andere manier kunt oplossen.
ik sla er zo vijf tegelijk in elkaar op een goeie dag muahahahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand slaan. Maar dat zij begint betekent niet dat jij goed bezig bent door terug te slaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, dat wijf is zielig dat ze begint met slaan. Ik sla niet iemand het ziekenhuis in hoor, maar als je aan mij komt kan je zeer zeker een corrigerende tik terug verwachten. Het interesseert me echt geen reet of je het daarmee eens bent of niet
Jezelf in elkaar laten meppen is een goed idee zeker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand slaan. Maar dat zij begint betekent niet dat jij goed bezig bent door terug te slaan.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik sla er zo vijf tegelijk in elkaar op een goeie dag muahahaha
Sorry, maar als iemand mept, ga ik niet gezellig staan babbelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat kun je ook op een andere manier oplossen. Dan hoef je nog niet terug te slaan.
Slaan is een toonpunt van zwakte.
Zeg dat maar tegen jezelf. Dat je zo nodig een meid terug moet gaan slaan omdat je blijkbaar niet weet wat je anders moet doen om ervoor te zorgen dat ze ophoudt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de meiden die gaan slaan.
Als iemand mij op m'n bek slaat, dan sla ik terug uit een automatisme. Of denk je dat je met die adrenaline even gaat nadenken of het verstandig is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand slaan. Maar dat zij begint betekent niet dat jij goed bezig bent door terug te slaan.
Ja je slaat toch geen homo'squote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:43 schreef Rezania het volgende:
Ik ben homo, ik mag zeker ook niet worden geslagen? Want homodiscriminatie en zo?
Dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat emancipatie niet automatisch betekent dat je ook dezelfde plichten krijgt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat is een mooie. Wel lekker rechten vergaren, maar janken dat je een wijf bent als je plichten krijgt.
Kom op zeg. Iemand die echt boos is en jou begint te slaan, die gaat echt niet ophouden als je 'foei' roept.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen jezelf. Dat je zo nodig een meid terug moet gaan slaan omdat je blijkbaar niet weet wat je anders moet doen om ervoor te zorgen dat ze ophoudt.
Alsof je haar armen niet vast kunt pakken of haar vasthoudenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jezelf in elkaar laten meppen is een goed idee zeker.
Heb je je al een keer in elkaar laten timmeren omdat je het pratend op wilde lossen dat je nu zulke wartaal uitslaat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen jezelf. Dat je zo nodig een meid terug moet gaan slaan omdat je blijkbaar niet weet wat je anders moet doen om ervoor te zorgen dat ze ophoudt.
Zeg dat maar tegen alle mocro`s die voor de deur van de PANN-feestjes in Rotterdam jochies staan op te wachtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:43 schreef Rezania het volgende:
Ik ben homo, ik mag zeker ook niet worden geslagen? Want homodiscriminatie en zo?
http://m.youtube.com/watch?v=tsN4u5UZqnoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:43 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft het over alleen babbelen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sorry, maar als iemand mept, ga ik niet gezellig staan babbelen.
Krijg je een trap ofzo "kunnen we erover praten?"
Wie heeft het over alleen praten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom op zeg. Iemand die echt boos is en jou begint te slaan, die gaat echt niet ophouden als je 'foei' roept.
Met rechten komen plichten, kut voor je. Als jij evenveel als mij wilt verdienen met hetzelfde baantje moet je ook evenveel werken om maar even wat te noemen. Je bent niet speciaal omdat je toevallig een vagijn in plaats van een lul hebt, deal with it.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat emancipatie niet automatisch betekent dat je ook dezelfde plichten krijgt.
Alsof dat altijd een optie is. Bitch please.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof je haar armen niet vast kunt pakken of haar vasthouden.
We sturen Belle wel even op ze af, kan ze met ze praten en zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen alle mocro`s die voor de deur van de PANN-feestjes in Rotterdam jochies staan op te wachten
Nogmaals: wie heeft het over alleen praten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heb je je al een keer in elkaar laten timmeren omdat je het pratend op wilde lossen dat je nu zulke wartaal uitslaat?
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof je haar armen niet vast kunt pakken of haar vasthouden.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof dat altijd een optie is. Bitch please.
Nee, dat maak jij ervan. Dat het in het echt niet zo werkt als jij denkt is kut voor jou. Met rechten komen geen plichten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met rechten komen plichten, kut voor je. Als jij evenveel als mij wilt verdienen met hetzelfde baantje moet je ook evenveel werken om maar even wat te noemen. Je bent niet speciaal omdat je toevallig een vagijn in plaats van een lul hebt, deal with it.
En hoezo niet? Denk je dat je speciaal bent of zo? Waarom zou jij dezelfde plichten verdienen als ik?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan. Dat het in het echt niet zo werkt als jij denkt is kut voor jou. Met rechten komen geen plichten.
ja, dan pak je der arm, en dan rukt zij zich los en slaat ze je alsnog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nogmaals: wie heeft het over alleen praten?
Ik heb het over praten in combinatie met wat anders.
Ja, want slaan is altijd een optiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof dat altijd een optie is. Bitch please.
Seriously, wat een freaking feminist ben jij zegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan. Dat het in het echt niet zo werkt als jij denkt is kut voor jou. Met rechten komen geen plichten.
Jij bent toch een man? Hoezo kan ze zich dan nog losrukken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
ja, dan pak je der arm, en dan rukt zij zich los en slaat ze je alsnog.
Ik ga weg hier, deze discussie is te zwakzinnig.
Gast, doe zelf normaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, want slaan is altijd een optie. Gast, doe normaal.
Nee dan ligt ze gelijk buiten Zeeland.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
als LB mij slaat ga ik niet terugslaan hoor
Interpreteer ik deze post nou goed? Als een vrouw een man slaat moet dat kunnen maar als de man dan vervolgens terug mept kan dat niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
LB slaat niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
als LB mij slaat ga ik niet terugslaan hoor
Jij bent zo zieligquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoezo niet? Denk je dat je speciaal bent of zo? Waarom zou jij dezelfde plichten verdienen als ik?
Dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seriously, wat een freaking feminist ben jij zeg
Ik zeg alleen dat het nooit goed is om een vrouw te slaan. Wat de reden ook is. Er is altijd wel een andere oplossing.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Interpreteer ik deze post nou goed? Als een vrouw een man slaat moet dat kunnen maar als de man dan vervolgens terug mept kan dat niet?
brr, aan een haak, zo is mijn halve familie aan hun einde gekomen :Squote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LB slaat niet.
Hoogstens jou aan de haak.
Hopakee in je broekzak Krabs.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LB slaat niet.
Hoogstens jou aan de haak.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
brr, aan een haak, zo is mijn halve familie aan hun einde gekomen :S
Ik ben zielig?quote:
Ik ben een vrouw, en jij bent niet helemaal helder.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent toch een man? Hoezo kan ze zich dan nog losrukken?
Arme jongenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
brr, aan een haak, zo is mijn halve familie aan hun einde gekomen :S
Ik ben geen gast hoorquote:
Ja, tuurlijk. Zo wijf dat in het leger zit is dronken en trek een mes tevoorschijn. Dan kan ik haar vast stoppen door met haar te praten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het nooit goed is om een vrouw te slaan. Wat de reden ook is. Er is altijd wel een andere oplossing.
Omdat ik geen redenen hoef te geven waarom emancipatie zo werkt als het werkt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben zielig?Jij kan niet eens een argument noemen waarom rechten en plichten niet samenkomen.
Misschien zou je het moeten omdraaien en zeggen dat het ook niet goed is voor een vrouw om een man te slaan. Als je wilt doen alsof je een man bent, word je ook behandeld als een man, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het nooit goed is om een vrouw te slaan. Wat de reden ook is. Er is altijd wel een andere oplossing.
Nee jij bent degene die niet rationeel denkt nuquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben geen gast hoor. En dat jij niet rationeel na kunt denken maakt nog niet dat ik niet normaal doe.
En als de vrouw eerst slaat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzinnige hypothetische situatiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Zo wijf dat in het leger zit is dronken en trek een mes tevoorschijn. Dan kan ik haar vast stoppen door met haar te praten.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben geen gast hoor. En dat jij niet rationeel na kunt denken maakt nog niet dat ik niet normaal doe.
Licht eraan op wat voor manier een meisje slaat. Echt keihard in het gezicht kan ze natuurlijk wat terugverwachten maar anders kan je haar natuurlijk ook gewoon in een houdgreep leggenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh mooi, dan kan ik nog even verderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef arachide. het volgende:
[info]AdoraBelle, Rez, Jordy, Ezell
deze discussie is afgelopen[/info]
Het is niet meer dan logisch dat je ook gelijke plichten krijgt als je gelijke rechten wilt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik geen redenen hoef te geven waarom emancipatie zo werkt als het werkt.
Jij komt met dat rechten = plichten geneuzel, ik niet.
Ik kan niet slaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
als Ezell mij slaat zou ik ook meteen gaan huilen en niet terug gaan slaan :S
Oké schat, de rest schrijf ik wel in een brief naar de SGP, kunnen we lachen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef arachide. het volgende:
Ezell slaat niet, ezell lief.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
als Ezell mij slaat zou ik ook meteen gaan huilen en niet terug gaan slaan :S
Djoekt LB neer*quote:
Er zitten vrouwen in het leger.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzinnige hypothetische situatie.
Noten die handel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet je klappen? Ik zeg net, de discussie is voorbij
Jezus, is etsu weg, ben jij onze nieuwe alpha relnichtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zitten vrouwen in het leger.
Vrouwen kunnen dronken worden.
Vrouwen kunnen agressief en gestoord zijn.
Kom eens uit je droomwereld joh.
IK BEN TEGEN ZINLOOS GEWELDquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon je macht gebruiken als ze niet luisterenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
maar daarom is het wel extra eng als Ezell me slaat :S, ik zou in m'n broek pissen en wegrennenquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jezus, is etsu weg, ben jij onze nieuwe alpha relnicht
stahpquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zitten vrouwen in het leger.
Vrouwen kunnen dronken worden.
Vrouwen kunnen agressief en gestoord zijn.
Kom eens uit je droomwereld joh.
Ik heb gewoon gelijk, dat moet even duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jezus, is etsu weg, ben jij onze nieuwe alpha relnicht
Dan moet je luisteren naar mamachide.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, dat moet even duidelijk zijn.
Hoax, jij hebt geen broek.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar daarom is het wel extra eng als Ezell me slaat :S, ik zou in m'n broek pissen en wegrennen
Ik was ooit mod!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wil jij gewoon kappen met mod spelen?
Huh was een grapje hoor, hoe wil jij LB nou notenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wil jij gewoon kappen met mod spelen?
Er staat voor IEDEREEN. In kapitalen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Was dat bericht nou alleen voor mij en mag de rest wel doorgaan met blind reageren?
Ja, dat zijn nou ekte mannenrechtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Was dat bericht nou alleen voor mij en mag de rest wel doorgaan met blind reageren?
Ik zag gelijk Ma Flodder voor me.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan moet je luisteren naar mamachide.
Ja jongen, ik weet.quote:
Rezaniaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag gelijk Ma Flodder voor me.
[..]
Ja jongen, ik weet.
Eten hoort toch niet bij geweld? :Squote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja jij eet iedereen gewoon op met je kirbyinator :S
quote:
Waarom wordt er daaronder dan gewoon door gereageerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er staat voor IEDEREEN. In kapitalen.
uhm, nee ik denk het nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eten hoort toch niet bij geweld? :S
Indirecte referentiesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:54 schreef arachide. het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo zwakzinnig. Ik wil huilen
HOU OP MET HUILENquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom wordt er daaronder dan gewoon door gereageerd?
niemand reageert toch op jouw berichten, gr grquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef arachide. het volgende:
Niet zo moeilijk toch.quote:
DEZE DISCUSSIE IS VOORBIJ, JONGEDAME!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:54 schreef arachide. het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo zwakzinnig. Ik wil huilen
Extra lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm, nee ik denk het niet
maar wacht, wel als het voedsel nog leeft misschien?
Jongen, zoek je ruzie of zo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een rare slowchat is dit jullie maken alleen maar ruzie.
Voor AB je aanvaltquote:
Ik sla aan de haak!!quote:
Dankjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:56 schreef Toto69 het volgende:
Mensen ik ga maar eens slapen.
Weltrusten aan de mede-slapers en veel plezier voor de nachtploeg na 2 uur
Non.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:56 schreef Toto69 het volgende:
Jou zie ik wel eens voorbij komen op fok!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, zoek je ruzie of zo?Kom vechten dan.
Ciao!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:56 schreef Toto69 het volgende:
quote:
Iets met haat en iets met liefde.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een rare slowchat is dit jullie maken alleen maar ruzie.
Rub a dub dubquote:
Oh?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jou zie ik wel eens voorbij komen op fok!
Whut?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rub a dub dub
Three nuns in a tub
En iets met een kabouter, ben de tekst vergeten.
goed nummerquote:
Lief like knopje,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |