Meisjes slaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]mot je een klap op je muil of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:25 schreef Rezania het volgende:
hijs wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja? Wat deed je in 2011 dan gr grquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, reageer je zo gefrustreerd omdat je weet dat ik dat kan?
LOLquote:
Ik heb over dat schoppen in je ballen waarna jij 100 meter in de lucht vliegt, balhaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh ja? Wat deed je in 2011 dan gr gr
ik ga je slaan hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, want dat slaat ook echt op wat ik tegen dingetje zei.
Ik las enkel "Meisjes slaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, want dat slaat ook echt op wat ik tegen dingetje zei.
Je had je er ook bij neer kunnen leggen, zo van "oh ik heb een ban" en dan fok wegklikken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ARA WAT GAAT ER MIS?ik kreeg een systeemnotificatie en dan dan dan kan ik nog steeds posten
ik heb al een PM gekregen dat ik nieuwe ONZ-mod word, maar ze wachten met bekendmaken tot ik terug ben van mn ban.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je had je er ook bij neer kunnen leggen, zo van "oh ik heb een ban" en dan fok wegklikken.
En tevens kan ik er niks aan doen. Mocht je denken dat je macht hebt als mod: dat heb je niet.
inb4: etsu die zijn solli als mod intrekt.
rijdende rechterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las enkel "Meisjes slaan." en dat is ook het enige waar ik op reageer. Dit is mijn reactie en daar zal U het mee moeten doen, gr gr.
De falende rechterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las enkel "Meisjes slaan." en dat is ook het enige waar ik op reageer. Dit is mijn reactie en daar zal U het mee moeten doen, gr gr.
Dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Elke welwetende forum admin snapt dat Etsu totaal incapabel is om mod te worden
Etsu op onzin, dat leek me nou echt een ge-wel-dig idee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Wss heeft hij de ballen van danny geliktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |