PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:41 schreef Zhano het volgende:
Eindelijk () in de finale goldcup, krijg ik een disconnect. Bedankt man!
Wie is Ms Bieber?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zit iedereen nu te fappen op Ms. Bieber ofwat?
Selena gomez is het knipperlichtvriendinnetje van Biebertquote:
Maar die Bieber is toch minderjarig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Selena gomez is het knipperlichtvriendinnetje van Biebert
Is inmiddels al 19 volgens mijquote:
Dat kun je gerust netjes noemenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels dit
[ afbeelding ]
(Ook van mn eerder teams)
Al mijn dure spitsen kwamen daar nog niet bij in de buurtquote:
Lewandowski heeft 13 goals uit 12 wedstrijden. Dat is voor mijn doen goed. Ik mis Fifa 12.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Al mijn dure spitsen kwamen daar nog niet bij in de buurt
Martinez en Nif Muriel beide vroeger wel
Als de LM en RM ook veel scoren is dat geen probleemquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lewandowski heeft 13 goals uit 12 wedstrijden. Dat is voor mijn doen goed. Ik mis Fifa 12.
Die van mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Al mijn dure spitsen kwamen daar nog niet bij in de buurt
Eigenlijk scoort de rest veel te weinig als ik het zo bekijk, haha. Reus en Gotze 3 goals uit 12, Esswein 15 uit 28. Ik ben gewoon niet zo goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als de LM en RM ook veel scoren is dat geen probleem
Maar je wint wel bijna alles toch? Dan maakt het ook niet veel uitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk scoort de rest veel te weinig als ik het zo bekijk, haha. Reus en Gotze 3 goals uit 12, Esswein 15 uit 28. Ik ben gewoon niet zo goed.
Vanavond heb ik mijn beste spel gespeeld van deze Fifa editiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je wint wel bijna alles toch? Dan maakt het ook niet veel uit
Ja het is echt pure poep gewoon, maar wel vermakelijk tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:01 schreef Zhano het volgende:
Als je bij die programma's van Gewout Enemans de intro's en tussenstukjes eruit knipt houd je echt max 8 minuten programma over volgens mij.
Dan zal ie iets verkeerd hebben gedaan. Maar als hij dat zelf niet weet is dat natuurlijk fataal voor zn motivatie...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha Nooit sporten en dan 116 kilo wegen.
Vervolgens beginnen met hard sporten en erop letten, en dan na een maand 120 kilo wegen![]()
![]()
Dikke falert bij Ik heb het nog nooit gedaan
Hij wist het wel waar het aan lagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan zal ie iets verkeerd hebben gedaan. Maar als hij dat zelf niet weet is dat natuurlijk fataal voor zn motivatie...
Afhankelijk van hoeveel je sport neem ik aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij wist het wel waar het aan lagMaar als je net begint als je normaal niets doet, kan je eten wat je wilt val je alsnog wel af zo hard gaat dat op het begin
Ik neem aan dat als je een trainer hebt dat dat wel snor zitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel je sport neem ik aan
Ja, dan wel jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je een trainer hebt dat dat wel snor zit
Je moet hem in een apart venster openen, want als je hem in een tablad opent en een ander tablad gebruikt dan gaat ie lopen haperenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:12 schreef Zhano het volgende:
Ook maar ff gedownload nu, RtlXl is een ramp hiero de laatste tijd.
Oh, thanks voor de tipquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet hem in een apart venster openen, want als je hem in een tablad opent en een ander tablad gebruikt dan gaat ie lopen haperen
Lekkor hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Mijn allereerste actie met TOTS Götze
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/157828001
Ah ben dus niet de enige die daar last van heeft. Dacht al dat t aan mn laptop lag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet hem in een apart venster openen, want als je hem in een tablad opent en een ander tablad gebruikt dan gaat ie lopen haperen
Jouw teamnaam dringt nu pas tot me door.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Mijn allereerste actie met TOTS Götze
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/157828001
Dit jaquote:
Ik eerst ook, maar vriend van me had hetzelfde. Gewoon door die verneukte kutplayer die ze nu hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ah ben dus niet de enige die daar last van heeft. Dacht al dat t aan mn laptop lag.
Heeft iemand al eens een 433 gehad met Tots Inan? Kan er maar geen leuk team mee maken.
Nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jouw teamnaam dringt nu pas tot me door.![]()
Ik ben net met seizoen 4 begonnen.Aflevering 1 bekeken, de rest is voor komende week.
Lekkere goal trouwens.
Seizoen 4quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jouw teamnaam dringt nu pas tot me door.![]()
Ik ben net met seizoen 4 begonnen.Aflevering 1 bekeken, de rest is voor komende week.
Lekkere goal trouwens.
Dat punt was bij mij season 1 eps 1 tm 4 ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Seizoen 4Wel volhouden, want er komt een moment dat je er even genoeg van hebt
Dat had ik vorig seizoenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Seizoen 4Wel volhouden, want er komt een moment dat je er even genoeg van hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hier hoor je meer mensen over. Het komt ook ietwat traag op gang, maar wordt gaandeweg steeds sterker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat punt was bij mij season 1 eps 1 tm 4 ofzo.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Echtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat punt was bij mij season 1 eps 1 tm 4 ofzo.
Ja ik moest daar echt even doorheen..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt? Ik vond dat juist echt hele toffe eps
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat had ik vorig seizoen
SPOILERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja hier hoor je meer mensen over. Het komt ook ietwat traag op gang, maar wordt gaandeweg steeds sterker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Jup niks seizoen 4quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
Kan ik de spoiler hierboven veilig lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:44 schreef Rijst het volgende:
Als Djeetje een Breaking Bad personage was geweest dan wisten we het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ja, die intro's zijn echt episch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga nu pitten. Over een dikke 5 uur gaat mijn wekker weer.Morgen maar even een avondje geen Fifa en dit seizoen maar eens uit proberen te kijken.
Heb nog een dikke 9 uur te zien.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Succesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die intro's zijn echt episch.![]()
Ik ga nu pitten. Over een dikke 5 uur gaat mijn wekker weer.Morgen maar even een avondje geen Fifa en dit seizoen maar eens uit proberen te kijken.
Heb nog een dikke 9 uur te zien.
Als Djeetje een Breaking Bad personage was geweest dan wisten we het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Goed bezig. Cup nummer 100 hoeveel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:53 schreef Tim86 het volgende:
Na 2,5 wedstrijd stond Lewa nog op 0 goals en 5 keer paal/lat. Daarna maakte hij het goed door 2x te scoren waardoor ik de finale won#liefdagboek
MTDquote:
Yoo Dude,quote:
Bedankt voor het melden, gefixt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://wefut.nl/player/13032
Die gast staat fout op Wefut. Zijn IF-versie is namelijk wel ST, maar speelt bij AC Arles-Avignon.
Nb: best gezellig, tegen jezelf praten
Thanks, is pas om half 2quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alvast succes met je examen. Ik zou zeggen: Geef ze van jetje!
Ja lekker zonnetje, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet warm heb want zit recht onder de aircoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
vergeet je je niet in te smeren voordat je gaat schoffelen?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:04 schreef Patje1987 het volgende:
De mensen die niet reageren voelen zich niet aangesproken, dat is goed.
Als Djeetje een Breaking Bad personage was geweest dan wisten we het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Als Djeetje een Breaking Bad personage was geweest dan wisten we het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij ook, maar het was hier niet meer dan een sloepjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier is het schip met geld afgelopen vrijdag binnengekomen
Game of Thrones (2011– ) - Episodes - IMDbquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:49 schreef Revontulet het volgende:
WAAR IS MIJN GAME OF THRONES AFLEVERING![]()
![]()
Die gast is waarschijnlijk zo gewend om zo te juichen, dat het iets dwangmatigs wordtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:50 schreef Toefjes het volgende:
Ik speelde net tegen iemand met een RPL team met IF Hulk en Eto'o voorin. 2-0 Voor, hij maakte de 2-1 in de 75e minuut. Ging hij opeens keihard sprintend ssshhhh'en![]()
Daarna heb ik de bal niet meer weggegeven. Hufters
Ssst is de standaard clubs celebrationquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:52 schreef Patje1987 het volgende:
Sowieso mensen die sushen, vieze hommels.
Ik doe het alleen als mensen het keihard verdienen tijdens het clubben.
Met clubben is het weer heel grappig om dan met zn allen te doen en dan op skype te bulderen van het lachenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:52 schreef Patje1987 het volgende:
Sowieso mensen die sushen, vieze hommels.
Ik doe het alleen als mensen het keihard verdienen tijdens het clubben.
Ssst is ook de standaard celebration van Balotelli. Ik doe zelfs moeite om hem direct weg te drukken, zodat mijn tegenstander zich er niet aan stoortquote:
Binnenkort weer eens doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met clubben is het weer heel grappig om dan met zn allen te doen en dan op skype te bulderen van het lachen
Dat komt omdat anderen nooit scoren tegen jou toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef Djeetje het volgende:
Ik kom echt bijna nooit mensen tegen die ssst celebration doen of al die andere.
Zelf sla ik atijd die celebrations over.
Heb je die truc nog geprobeerd? Lukt-ie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met clubben is het weer heel grappig om dan met zn allen te doen en dan op skype te bulderen van het lachen
Nou wat ik nu ga tikken is ziekelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je die truc nog geprobeerd? Lukt-ie?
Dit is echt exact hoe DS zoiets zou postenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:53 schreef Tim86 het volgende:
Na 2,5 wedstrijd stond Lewa nog op 0 goals en 5 keer paal/lat. Daarna maakte hij het goed door 2x te scoren waardoor ik de finale won#liefdagboek
Hij kan toch ook gewoon meteen een eind celebration doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef Thorb het volgende:
Ik speelde wel eens tegen een vriend en die deed steeds de hele celebration rondjes rennen. Dus ik vraag na 4 maanden een keer waarom, maar hij wist dus niet dat je die dingen kan skippen
Met standaard bedoel ik dat die meestal gedaan wordtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ssst is ook de standaard celebration van Balotelli. Ik doe zelfs moeite om hem direct weg te drukken, zodat mijn tegenstander zich er niet aan stoort
Oh nee hoor, op de PS3 zitten best fatsoenlijke mensen verderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met standaard bedoel ik dat die meestal gedaan wordt
*kuch* kamikazie *kuch*quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh nee hoor, op de PS3 zitten best fatsoenlijke mensen verder
Wij doen altijd met z'n allen op een rijtje die malle volksdans. Ook erg lolligquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat doet ie alleen tegen jou danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
*kuch* kamikazie *kuch*
Ook gewoon bij achterstand
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou wat ik nu ga tikken is ziekelijk.
Ik droomde vannacht dat het lukte.
Kamikazie is echt een mooie naam om tijdens het kuchen quasi onopvallend uit te sprekenquote:
De volksdans? Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wij doen altijd met z'n allen op een rijtje die malle volksdans. Ook erg lollig
Even kijken of ik hem kan vinden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De volksdans? Wat is dat dan?Klinkt veelbelovend
Dan sta je op een rijtje en schop je je benen steeds vooruit... lastig uit te leggenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanaf 1:20 "River dance"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RB en 2 keer omhoog met je rechter stick toch ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan sta je op een rijtje en schop je je benen steeds vooruit... lastig uit te leggen
Volgens mij wel ja. Het wordt tijd om weer eens te clubsenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
RB en 2 keer omhoog met je rechter stick toch ?
dmquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:08 schreef Rijst het volgende:
hahaha die gast van KPD heeft mij een boze DM gestuurd.
Skippen is sneller hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Nee ik pak altijd de bal meteen uit het netje, dat is de snelste celebration in mijn beleving. Tenzij je 20 keer een mannetje moet ontwijken die op je nek probeert te springen en dan de bal net weg tikt, dan ben je een uur bezig.
Jouw soort mensen sloopt controllers bij mensen zoals Pinoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Lol dat wist ik serieus niet
Ik zie altijd al die celebration lists op youtube en via google dus ik dacht dat dat moest. Dan doe ik vanaf nu geen celebrations meer
Nouja, zoals ik al zei, ik probeer altijd de kortst mogelijke celebration te doen, heb er zelf ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jouw soort mensen sloopt controllers bij mensen zoals Pino
De intentie was goedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nouja, zoals ik al zei, ik probeer altijd de kortst mogelijke celebration te doen, heb er zelf ook een hekel aan.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nouja, zoals ik al zei, ik probeer altijd de kortst mogelijke celebration te doen, heb er zelf ook een hekel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja imo moet je celebrations gewoon doen om de tegenstander mentaal te slopen
Haha, geniaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vanaf 1:20 "River dance"
En dat dan met een paar man op een rijtje
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:23 schreef Thorb het volgende:
[..]Ja dat wist ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja imo moet je celebrations gewoon doen om de tegenstander mentaal te slopen
Over celebrations gesproken, Dirty Mike (zo'n fifa youtuber), heeft zijn celebration mogen filmen en die komt als het goed is in FIFA 14.
Maar die is vet kut:
Ik zou zelf wel de wijzen of kussen van logo op shirt celebration in FIFA willen hebben, of achter het doel langs rennen, want dat zijn gewoon de gebruikelijke en vette celebrations. En shirt uittrekken eigenlijk ook (inclusief gele kaart)
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Celebrations zijn toch niet leuk meer als je een paar duizend goals per fifa editie maakt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat wist ik.
Over celebrations gesproken, Dirty Mike (zo'n fifa youtuber), heeft zijn celebration mogen filmen en die komt als het goed is in FIFA 14.
Maar die is vet kut:
Ik zou zelf wel de wijzen of kussen van logo op shirt celebration in FIFA willen hebben, of achter het doel langs rennen, want dat zijn gewoon de gebruikelijke en vette celebrations. En shirt uittrekken eigenlijk ook (inclusief gele kaart)
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, geniaalMoeten we met de Dutchies ook doen
Ben ik over 5 minuten weer vergetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
R1 + rechterpookje 2 keer omhoog. Even onthouden.
Inderdaad. In fut skip ik ze altijd instant, tenzij je tegenstander ocerduidelijk een ssssht verdiende.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Celebrations zijn toch niet leuk meer als je een paar duizend goals per fifa editie maakt?
86 als CAM maar daar sta ik eigenlijk nooit. Ren altijd een beetje heen en weer aan de flankenquote:
Nouja, in een spannende finale op pure klasse de winnende goal maken mag van mij wel gevierd worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Celebrations zijn toch niet leuk meer als je een paar duizend goals per fifa editie maakt?
Met of zonder boosts uit die EASFC store?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
86 als CAM maar daar sta ik eigenlijk nooit. Ren altijd een beetje heen en weer aan de flanken
haha, met natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Met of zonder boosts uit die EASFC store?
Ik denk dat mijn speelstijl ook wel te vergelijken is met zijn speelstijl als ik zijn posts zo lees. Beide gebruiken we pace maar we misbruiken het niet, ik vind het ook niet terecht dat jullie hem Pace86 noemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is echt exact hoe DS zoiets zou posten(behalve liefdagboek)
Iedereen op de xbox behalve kevinquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
89-93 afhankelijk van positie en lengte.
Ik ook 89. Beïnvloedt je lengte je rating?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
89-93 afhankelijk van positie en lengte.
En Pascal is ook een noob. Maar de vaste spelers zijn wel minimaal 87 ja. Daarom hebben we altijd handicap.quote:
Hoe kleiner je bent hoe hoger je rating. Zal binnenkort eens een screentje maken maar van de relevante dingen heb ik bijna allesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ook 89. Beïnvloedt je lengte je rating?
Ik ben gewoon 179, anders ben je zo zwak.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kleiner je bent hoe hoger je rating. Zal binnenkort eens een screentje maken maar van de relevante dingen heb ik bijna alles
Ik vind alles onder de 1.80 ook niet fijn spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 179, anders ben je zo zwak.
Nee dit jaar zijn ze losgekoppeld omdat er mee gehacked werd en het heel makkelijk was verdiensten te halen. Dus als je online gaat zal je op 0 moeten beginnenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:34 schreef v0lt026 het volgende:
Ik heb dat clubsdniges nog nooit gespeeld online, maar wel offline zo'n carriere met een speler gestart. Is dat hetzelfde als waarmee jullie clubs spelen?
Ja en anders maak ik eigen doelpunten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:57 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Dat komt omdat anderen nooit scoren tegen jou toch?
HANDICAPquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:34 schreef Rijst het volgende:
het kutte is dat jullie vaker div1 winnen met jullie kutpros
Maar...maar....wij zijn shhh-ersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, geniaalMoeten we met de Dutchies ook doen
Oh gewoon die speelinstellingen van de CPU aanpassen bedoel je? Maar dan heeft het nu weinig zin om er mee te beginnen zeker aangezien iedereen al een hoge rating heeft?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee dit jaar zijn ze losgekoppeld omdat er mee gehacked werd en het heel makkelijk was verdiensten te halen. Dus als je online gaat zal je op 0 moeten beginnen
Paar drop-in matches en het gaat best snel in het begin... maar het is alleen leuk om te spelen met mensen die je kent (samen in 1 club).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:38 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Oh gewoon die speelinstellingen van de CPU aanpassen bedoel je? Maar dan heeft het nu weinig zin om er mee te beginnen zeker aangezien iedereen al een hoge rating heeft?
Hypocriete boefjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, als wij sssshhh'end korte rondjes achter elkaar aan rennen
Is ook met sweaties, als je niet afspeelt worden er mensen boos en als de tegenstander het doet wordt ook iedereen boosquote:
Bundesligaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:39 schreef Toefjes het volgende:
Net weer iemand vernederd met het Bundesliga team. Quit in de 14e minuut bij een 4-0 stand
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:48 schreef DannyDeko het volgende:
Wie verzint er een leuke 433 met TOTS Inan erin? Budget 100k
volleys buiten de 16 met zwakke been..van 27 meter scoren..duikkopballen.. heb je die shit? Zwaar kut om te halenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kleiner je bent hoe hoger je rating. Zal binnenkort eens een screentje maken maar van de relevante dingen heb ik bijna alles
Weet niet precies, moet er van shooting nog 4 volgens mij. Heb ook een paar wedstrijden met Tobi zitten kloten tegen elkaar (drop in)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volleys buiten de 16 met zwakke been..van 27 meter scoren..duikkopballen.. heb je die shit? Zwaar kut om te halenWas al blij toen ik eindelijk m'n 5 vrije trappen gehaald had.
Dat is lame.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet niet precies, moet er van shooting nog 4 volgens mij. Heb ook een paar wedstrijden met Tobi zitten kloten tegen elkaar (drop in)
ja zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet niet precies, moet er van shooting nog 4 volgens mij. Heb ook een paar wedstrijden met Tobi zitten kloten tegen elkaar (drop in)
Vorig jaar was het veel makkelijkerquote:
Gaat alleen sneller, uiteindelijk zou ik het nu ook wel hebben maar die laatste 10 dingen ging zo lekker snel.quote:
Dat wordt lekker veel Farfan Santana combo's volgend jaar danquote:
Maar ik ga geen noodles kopen van Conimex, ik koop die van Unoxquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef Michaelvanb het volgende:
goede reclame blijkbaar, want je denkt erover na en je praat erover
Noodles zijn chill voor het sportenquote:
Die zien er zo kut uit dat ik ze niet durf te proberenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:22 schreef v0lt026 het volgende:
Die noodles avn dat gare merk zijn lekkerYum Yum ofzo
Ja lekker voor het sporten mmmquote:
Nee ben jij een boer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
stamp op je bakkes
stomp bedoel je?
[..]
bende ge een watje?
Plaatje op de voorkant is ook lekker realistischquote:
De tekst "Shrimp Flavour" zegt genoegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Plaatje op de voorkant is ook lekker realistisch
Je gaat toch niet iets kopen waarvan je de helft van de tekst op de voorkant niet kan lezenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De tekst "Shrimp Flavour" zegt genoeg
wat de boer niet kent vreet ie nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iets kopen waarvan je de helft van de tekst op de voorkant niet kan lezen
Ik eet het wel, als ik weet wat er op de voorkant staatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat de boer niet kent vreet ie niet
boertje
Brons team aan het maken om tegen slechte tegenstanders te spelen?quote:
Welcome to Futquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Lastpost het volgende:
Krijg je toch wat van wanneer je topteam eigenlijk alleen rendeert tegen andere topteams (qua rating), ik hoef met m'n 87 rating team maar een team in de 70-rating te treffen en m'n team lijkt spontaan niets meer te kunnen. Simpele passing, duels, schieten, snelheid ... lijken spontaan lepra te hebben.![]()
Win er nog wel voldoende van, maar een beetje tegenstander die handig om kan gaan met z'n pace-team sloopt het mijne gewoon.
Het enigste wat ik nog een beetje lekker vind zijn wortels en slabonen.quote:
Doe je dit nou express, het stereotype kleine kind uithangenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het enigste wat ik nog een beetje lekker vind zijn wortels en slabonen.
De rest is allemaal vies ik eet ook maar 2x gezond in de week
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n stereotype klein kindquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij kent mijn verborgen agendaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Brons team aan het maken om tegen slechte tegenstanders te spelen?
Volgens mij heeft hij om half 12 pauze dus hij komt zo...
Napraterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n stereotype klein kind
Matige ouders ook dat ze je niet gewoon volpompen met bruine bonen en spruitjes
Hiermee hossel je 17 jarige meisjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo. Je hebt een Balchan gekocht voor 150c, dat is een goede deal.quote:
Nee dit is echt zoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe je dit nou express, het stereotype kleine kind uithangen?
Je bent een stereotype klein kind dusquote:
Oh no you didn'tquote:
Jonge je kan toch ook lekker een paar appels, kwark en een kiwi in de blender flikkeren, met deze instelling word je nooit een profvoetballerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lekker om 4 uur aan de stampot.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n stereotype klein kind
Matige ouders ook dat ze je niet gewoon volpompen met bruine bonen en spruitjes
Bevestiging van de grote meester himselfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hallo. Je hebt een Balchan gekocht voor 150c, dat is een goede deal.
Ik zag net dat de getransferde versie van Nava nog niet in wefut staatDoor hem kan ik eindelijk een redelijk team met Pinon maken
Appels zijn alleen lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Jonge je kan toch ook lekker een paar appels, kwark en een kiwi in de blender flikkeren, met deze instelling word je nooit een profvoetballer
Prima spelert ook trouwens die Balchanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bevestiging van de grote meester himself
Hoezoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent een stereotype klein kind dus
wel waarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hallo. Je hebt een Balchan gekocht voor 150c, dat is een goede deal.
Ik zag net dat de getransferde versie van Nava nog niet in wefut staatDoor hem kan ik eindelijk een redelijk team met Pinon maken
Idd. Al die arme Keita'tjes...quote:
Kan toch dat ik het gewoon niet lekker vind kan ik ook niks aan doenquote:
De meeste kinderen groeien daar over heen als ze 10 zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan toch dat ik het gewoon niet lekker vind kan ik ook niks aan doen
Jawel gewoon niet miepen en eten!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan toch dat ik het gewoon niet lekker vind kan ik ook niks aan doen
4x toen ik nog bij mn ouders woonde. Woensdag macaroni/pizza/lasagne, zaterdag patat en zondag soep. Rest van de week dat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Reemi het volgende:
Mensen die meer dan 2x in de week het standaard bordje aardappelen met groente eten.
Maak er gewoon iets fatsoenlijks meequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Reemi het volgende:
Mensen die het standaard bordje aardappelen met groente eten.
Dan is zijn gedrag dus niet vreemd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
De meeste kinderen groeien daar over heen als ze 10 zijn.
Ik heb hem dit jaar nog niet gebruikt. Ik heb Watson en Camargo op CM in mijn MLS team (en Marcelo Sarvas op de bank)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Prima spelert ook trouwens die Balchan
Ik weet niet wie je CB wordt, maar als die niet linked met je CM heeft je CM wel degelijk de goeie formatie nodig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
2 NAC-spelers voor PotS. Ik heb alleen nog een 4-3-3 Yun Young Sun nodig.. die LB, CM en LW hebben niet eens de goede formatie nodig om 9 chem te krijgenVerder wil ik Lumu, Koch, Hooi en Ayoub nog uitproberen.
1 of 3 punten, al doe ik eigenlijk niet aan match fixing.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef Johnbon het volgende:
Iemand op xbox die nog punten wilt verkopen met rabo?
3 t liefst.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
1 of 3 punten, al doe ik eigenlijk niet aan match fixing.
Coins? Zit niet bij de Rabo, maar ik wil je wel een kleine bonus geven daarvoor. 600k incl tax voor ¤50?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef Johnbon het volgende:
Iemand op xbox die nog punten wilt verkopen met rabo?
Heb nu zin om een team te bouwen, wacht nog ff of iemand anders wel rabo heeft dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Coins? Zit niet bij de Rabo, maar ik wil je wel een kleine bonus geven daarvoor. 600k incl tax voor ¤50?
O ja, nu heeft hij 8 chemquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je CB wordt, maar als die niet linked met je CM heeft je CM wel degelijk de goeie formatie nodig.
Dat wil ik best geloven want ik ga ook wel eens naar Zwolle en daar zijn genoeg plekken om te zitten als het mooi weer isquote:
Hoeveel wil je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:45 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb nu zin om een team te bouwen, wacht nog ff of iemand anders wel rabo heeft dan.
Vertrouw je medefokkers nou gewoon man!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Coins? Zit niet bij de Rabo, maar ik wil je wel een kleine bonus geven daarvoor. 600k incl tax voor ¤50?
Ergquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
4x toen ik nog bij mn ouders woonde. Woensdag macaroni/pizza/lasagne, zaterdag patat en zondag soep. Rest van de week dat.
Valt wel mee als je gewoon 2x gekookte aardappels eet en 2x gebakken. Patat eet ik dan nooit, dus andere dagen rijst/bami/mie en die meuk/pasta.quote:
Standaard = gekookt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valt wel mee als je gewoon 2x gekookte aardappels eet en 2x gebakken. Patat eet ik dan nooit, dus andere dagen rijst/bami/mie en die meuk/pasta.
Bij ons was het wel echt 4x gekookt hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valt wel mee als je gewoon 2x gekookte aardappels eet en 2x gebakken. Patat eet ik dan nooit, dus andere dagen rijst/bami/mie en die meuk/pasta.
Gekookte aardappelen is echt het meest smerige wat er bestaat. Waarom mensen dat toch ooit zijn gaan doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jup stond een maand geleden al op GSquote:
Lekker man, beetje jus erbij heerlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen is echt het meest smerige wat er bestaat. Waarom mensen dat toch ooit zijn gaan doen
dat eet ik echt zo focking vaakquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen is echt het meest smerige wat er bestaat. Waarom mensen dat toch ooit zijn gaan doen
Met jus erbij is het nog wel te hakken, maar zonderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker man, beetje jus erbij heerlijk
Eventueel nog wat andere meuk erdoor met koken.
Ja je moet het niet zonder jus en groente/vlees erbij etenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met jus erbij is het nog wel te hakken, maar zonderGewoon droge shit met nauwelijks smaak man
Dan kan je toch beter groentes eten die wel smaak van zichzelf hebben ipv Aardappelenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja je moet het niet zonder jus en groente/vlees erbij eten
Je eet toch ook geen macaroni zonder saus.
Oh ja altijd jus erbij welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met jus erbij is het nog wel te hakken, maar zonderGewoon droge shit met nauwelijks smaak man
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja je moet het niet zonder jus en groente/vlees erbij eten
Je eet toch ook geen macaroni zonder saus.
Die kop van die middelstequote:
Voortaan altijd bij de laatste posts?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |