PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:41 schreef Zhano het volgende:
Eindelijk () in de finale goldcup, krijg ik een disconnect. Bedankt man!
Wie is Ms Bieber?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zit iedereen nu te fappen op Ms. Bieber ofwat?
Selena gomez is het knipperlichtvriendinnetje van Biebertquote:
Maar die Bieber is toch minderjarig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Selena gomez is het knipperlichtvriendinnetje van Biebert
Is inmiddels al 19 volgens mijquote:
Dat kun je gerust netjes noemenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels dit
[ afbeelding ]
(Ook van mn eerder teams)
Al mijn dure spitsen kwamen daar nog niet bij in de buurtquote:
Lewandowski heeft 13 goals uit 12 wedstrijden. Dat is voor mijn doen goed. Ik mis Fifa 12.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Al mijn dure spitsen kwamen daar nog niet bij in de buurt
Martinez en Nif Muriel beide vroeger wel
Als de LM en RM ook veel scoren is dat geen probleemquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lewandowski heeft 13 goals uit 12 wedstrijden. Dat is voor mijn doen goed. Ik mis Fifa 12.
Die van mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Al mijn dure spitsen kwamen daar nog niet bij in de buurt
Eigenlijk scoort de rest veel te weinig als ik het zo bekijk, haha. Reus en Gotze 3 goals uit 12, Esswein 15 uit 28. Ik ben gewoon niet zo goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als de LM en RM ook veel scoren is dat geen probleem
Maar je wint wel bijna alles toch? Dan maakt het ook niet veel uitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk scoort de rest veel te weinig als ik het zo bekijk, haha. Reus en Gotze 3 goals uit 12, Esswein 15 uit 28. Ik ben gewoon niet zo goed.
Vanavond heb ik mijn beste spel gespeeld van deze Fifa editiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je wint wel bijna alles toch? Dan maakt het ook niet veel uit
Ja het is echt pure poep gewoon, maar wel vermakelijk tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:01 schreef Zhano het volgende:
Als je bij die programma's van Gewout Enemans de intro's en tussenstukjes eruit knipt houd je echt max 8 minuten programma over volgens mij.
Dan zal ie iets verkeerd hebben gedaan. Maar als hij dat zelf niet weet is dat natuurlijk fataal voor zn motivatie...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha Nooit sporten en dan 116 kilo wegen.
Vervolgens beginnen met hard sporten en erop letten, en dan na een maand 120 kilo wegen![]()
![]()
Dikke falert bij Ik heb het nog nooit gedaan
Hij wist het wel waar het aan lagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan zal ie iets verkeerd hebben gedaan. Maar als hij dat zelf niet weet is dat natuurlijk fataal voor zn motivatie...
Afhankelijk van hoeveel je sport neem ik aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij wist het wel waar het aan lagMaar als je net begint als je normaal niets doet, kan je eten wat je wilt val je alsnog wel af zo hard gaat dat op het begin
Ik neem aan dat als je een trainer hebt dat dat wel snor zitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel je sport neem ik aan
Ja, dan wel jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je een trainer hebt dat dat wel snor zit
Je moet hem in een apart venster openen, want als je hem in een tablad opent en een ander tablad gebruikt dan gaat ie lopen haperenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:12 schreef Zhano het volgende:
Ook maar ff gedownload nu, RtlXl is een ramp hiero de laatste tijd.
Oh, thanks voor de tipquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet hem in een apart venster openen, want als je hem in een tablad opent en een ander tablad gebruikt dan gaat ie lopen haperen
Lekkor hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Mijn allereerste actie met TOTS Götze
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/157828001
Ah ben dus niet de enige die daar last van heeft. Dacht al dat t aan mn laptop lag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet hem in een apart venster openen, want als je hem in een tablad opent en een ander tablad gebruikt dan gaat ie lopen haperen
Jouw teamnaam dringt nu pas tot me door.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Mijn allereerste actie met TOTS Götze
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/157828001
Dit jaquote:
Ik eerst ook, maar vriend van me had hetzelfde. Gewoon door die verneukte kutplayer die ze nu hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ah ben dus niet de enige die daar last van heeft. Dacht al dat t aan mn laptop lag.
Heeft iemand al eens een 433 gehad met Tots Inan? Kan er maar geen leuk team mee maken.
Nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jouw teamnaam dringt nu pas tot me door.![]()
Ik ben net met seizoen 4 begonnen.Aflevering 1 bekeken, de rest is voor komende week.
Lekkere goal trouwens.
Seizoen 4quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jouw teamnaam dringt nu pas tot me door.![]()
Ik ben net met seizoen 4 begonnen.Aflevering 1 bekeken, de rest is voor komende week.
Lekkere goal trouwens.
Dat punt was bij mij season 1 eps 1 tm 4 ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Seizoen 4Wel volhouden, want er komt een moment dat je er even genoeg van hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |