Hoezo naitquote:
Het ligt vast aan de andere kant van het land, ik ben er in ieder geval nog nooit geweest geloof ik...quote:
Ah dan dus allemaal mensen bij het huis die NIEMAND kan verstaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het Glazen Huis staat dan voor het eerst in Belgie.
Zoals een vriend van me tegen een belerende Limbo agent zei:quote:Op maandag 27 mei 2013 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah dan dus allemaal mensen bij het huis die NIEMAND kan verstaan.
Fijn.
En Friesland dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah dan dus allemaal mensen bij het huis die NIEMAND kan verstaan.
Fijn.
Ja das ook niet best.quote:
Hey...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja das ook niet best.
Maar vooral die Drenthenaren, das pas onvolgbaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kunt wij hier ook welquote:Op maandag 27 mei 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Garpje hoor, in zuidwolde praatten ze vorige week keurig ABN!
Wat is ABN?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Garpje hoor, in zuidwolde praatten ze vorige week keurig ABN!
Neuh. Ik ga mijn slaapclubje oprichten. Trusten dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
Wat een gekakel, kunnen jullie geen kletsclubje oprichten? Met mogelijkheid tot breien
Mag naaien ook?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
Wat een gekakel, kunnen jullie geen kletsclubje oprichten? Met mogelijkheid tot breien
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh. Ik ga mijn slaapclubje oprichten. Trusten dus
wtf???quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Je had het duidelijk naar je zin mint. En henk ben jij dat op rechts?
Ja dat ben ik. Lekker gek doen toen toen SC voorstelde om te gaan stoelendansen. Minthy zie je links op de foto. Stiekem hadden we een meetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt! Het was een fijne avondquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ria doet je de groetjes!!quote:
Ik wil nog wel eens van die fireballs proberenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
Lief dagboek,
Om me weer eens terug te werpen in mijn jeugd heb ik een pakje Jawbreakers Sour gekocht.
Maar die krengen zijn welgeteld 5 seconden zuur om daarna in een flauwe kauwgombal te veranderen die na 2 minuten zijn smaak kwijt is.
Waarom is dit.
grgr wolfrolf.
Als je ouder wordt verandert je smaakbeleving. Helaas.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
Lief dagboek,
Om me weer eens terug te werpen in mijn jeugd heb ik een pakje Jawbreakers Sour gekocht.
Maar die krengen zijn welgeteld 5 seconden zuur om daarna in een flauwe kauwgombal te veranderen die na 2 minuten zijn smaak kwijt is.
Waarom is dit.
grgr wolfrolf.
Nooit gedurfdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens van die fireballs proberen
Ik voel me opgelicht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je ouder wordt verandert je smaakbeleving. Helaas.
smeer je ballen in met Tijgerbalsem en wees heel lenig....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens van die fireballs proberen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
smeer je ballen in met Tijgerbalsem en wees heel lenig....
Je bent er weerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ouchquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dancing Pizza in da hizzahh!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
ow, jullie missen mij? het is hier altijd zo gezellig dat ik nooit durf in te brekenen als ik er dan ben is er verder niemand
ik ben zo eeheenzaahaam
Hey Dago!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
ow, jullie missen mij? het is hier altijd zo gezellig dat ik nooit durf in te brekenen als ik er dan ben is er verder niemand
ik ben zo eeheenzaahaam
nou, ik ga wel naar bed! ik heb toch potdorie geen snavel???quote:
Boehoe, met zelfmedelijden is nog niemand verder gekomenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben zo eeheenzaahaam
Dat was me een partyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Heerlijk, zo'n party met korte pittige kapselsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier had Minth een vent gescoord. We waren allemaal zo blij voor haar dat we met z'n allen rond haar en haar hunk gingen dansen. Stiekem zag ik dat paarse vrouwtje links naast me ook wel zitten![]()
verdorie!! Ik sta er uiterst links ook een beetje opquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier had Minth een vent gescoord. We waren allemaal zo blij voor haar dat we met z'n allen rond haar en haar hunk gingen dansen. Stiekem zag ik dat paarse vrouwtje links naast me ook wel zitten![]()
Hier rechts dans je nog met noesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verdorie!! Ik sta er uiterst links ook een beetje opik dacht dat ik alle foto's ontweken had
Ik zie dat ik de microfoon weer gepakt hadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hier rechts dans je nog met noes
[ afbeelding ]
Oh ik zou zweren dat je dit was met je Haagse kapselquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de microfoon weer gepakt had
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh ik zou zweren dat je dit was met je Haagse kapsel![]()
[ afbeelding ]
Ok, ok. De afterparty foto's zal ik hier maar niet postenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:37 schreef minthy het volgende:
Jong0ns...![]()
Fijn dat Fok! geen tagfunctie heeft
Nope!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, ok. De afterparty foto's zal ik hier maar niet posten
Dankje, chanante toestanden waren dat...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, ok. De afterparty foto's zal ik hier maar niet posten
Wat Pino deed met die eieren op de bar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankje, chanante toestanden waren dat...
True that...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankje, chanante toestanden waren dat...
Oh ik dacht dat iemand een vieze wind had gelaten, maar nu snap ik hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat Pino deed met die eieren op de bar.Dat ging gewoon echt te ver. Hij moest zo nodig bewijzen dat hij een vogel is, en dus eieren kan leggen.
Ik vond de omelet op het oppleurbroodje ook erg discutabel...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat Pino deed met die eieren op de bar.Dat ging gewoon echt te ver. Hij moest zo nodig bewijzen dat hij een vogel is, en dus eieren kan leggen.
nomquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Nou heb ik honger
Uitsmijter met kaas en spek ofzo
heb jij geen muisjes op broodquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen
Teruggelezen. De hagelslag vloog nog net niet over het toetsenbord heen
Daar breek je je tanden op. Nee dus.quote:
Nogal jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit liedje scoort ook wel hoog op de vreselijkste Coldplay liedjes.
Je had toch geen hagelslag meer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen
Teruggelezen. De hagelslag vloog nog net niet over het toetsenbord heen
Nog precies genoeg voor 1 boterham. Als ik heel hard gelachen had en het op het toetsenbord verspreid lag, dan had ik niet genoeg gehad.quote:
Die zit in de snackbar Mexicanos te bakken.quote:
Volgens mij istie daar weggestuurd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die zit in de snackbar Mexicanos te bakken.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:43 schreef minthy het volgende:
Je rot schrikken als je een boel kabaal hoort bij het intrappen van je rem, om er pas na een tijdje achter te komen dat je in de laagvliegroute voor F16's rijdt... Joe
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:43 schreef minthy het volgende:
Je rot schrikken als je een boel kabaal hoort bij het intrappen van je rem, om er pas na een tijdje achter te komen dat je in de laagvliegroute voor F16's rijdt... Joe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:45 schreef henkde_j het volgende:
Net aan de kant gezet door de politie
Die komt hier donderdag voor maar liefst 30 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Dus de koning werd door de koning even in de berm geparkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Willy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel met drie vingers in de lucht naar de kant gewezen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Maar meteen een megawuppie op m'n hoofd getapet en me als gehandicapte voor gedaan. In de hoop Maxima onder te mogen kwijlen. Maar helaaschquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel met drie vingers in de lucht naar de kant gewezen toch?
waarom zou henk in zijn auto stamppot eten??quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel met drie vingers in de lucht naar de kant gewezen toch?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar meteen een megawuppie op m'n hoofd getapet en me als gehandicapte voor gedaan. In de hoop Maxima onder te mogen kwijlen. Maar helaasch
Inderdaad, ik had al ontbetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waarom zou henk in zijn auto stamppot eten??
omdat Wquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waarom zou henk in zijn auto stamppot eten??
snij je het ook niet veel dikker dan dat het bij bakker/supermarkt gesneden is? Of heb je per ongeluk een cake gebakken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Vult wel zeg dat zelfgemaakte brood. Terwijl supermarktbrood niet zo heel erg vult. Volgens mij word ik in de supermarkt genept.
Het is heel ietjes dikker gesneden. Maar ik zit nu serieus na een halve boterham al vol.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
snij je het ook niet veel dikker dan dat het bij bakker/supermarkt gesneden is? Of heb je per ongeluk een cake gebakken?
Brood van de bakker is ook veel zwaarder qua gewicht en voedt ook beter dan supermarktbroodquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is heel ietjes dikker gesneden. Maar ik zit nu serieus na een halve boterham al vol.
Ik gok dat ik meer volkorenmeel gebruik dan dat de supermarkt dat doet.
Jouw usernamequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Lekker hoor dat nieuwe nummer van empire of the sun! Alive
Nog zo'n nadeel van supermarkten in Nederland. Niet zelf kunnen kiezen om het brood te snijden. In Noorwegen kun je gewoon zelf je brood door een snijmachine gooien als je dat wilquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
snij je het ook niet veel dikker dan dat het bij bakker/supermarkt gesneden is? Of heb je per ongeluk een cake gebakken?
Ik val buiten de doelgroep maar verstond het ook nietquote:
daar is de bakker voor, daar kun je wel kiezenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nog zo'n nadeel van supermarkten in Nederland. Niet zelf kunnen kiezen om het brood te snijden. In Noorwegen kun je gewoon zelf je brood door een snijmachine gooien als je dat wil
Hier in de buurt ergens maar liefst 15 minuten, beat that!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die komt hier donderdag voor maar liefst 30 minuten
Jij wint.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
Hier in de buurt ergens maar liefst 15 minuten, beat that!
In mijn plaats komt ie niet. Beat that.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
Hier in de buurt ergens maar liefst 15 minuten, beat that!
Dat. Niet erg ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In mijn plaats komt ie niet. Beat that.
Fuck dat. Meld je gewoon ziek of doe niks meer dan het absolute minimum.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:04 schreef Lamabal het volgende:
Godver. Ik dacht dat je met mooi weer vrolijk moet zijn maar vandaag is alles behalve vrolijkheid.
Ik ben een stagelopen en ik run de hele technische dienst hier. (ICT) En de klussen lopen maar op en op en niemand helpt me.
Leuk stage lopen, en dan ook nog geen fuck betaald krijgen.![]()
Leuk zo'n uitbuitstage. Of niets meer doen of ziek melden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:04 schreef Lamabal het volgende:
Godver. Ik dacht dat je met mooi weer vrolijk moet zijn maar vandaag is alles behalve vrolijkheid.
Ik ben een stagelopen en ik run de hele technische dienst hier. (ICT) En de klussen lopen maar op en op en niemand helpt me.
Leuk stage lopen, en dan ook nog geen fuck betaald krijgen.![]()
Dan blijven die klussen liggen. Er is niemand die technische dienst meer doet. De gast die het deed is ontslagen en iemand die er verstand van had is over geplaatst. Dus ik zit hier in me uppie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Fuck dat. Meld je gewoon ziek of doe niks meer dan het absolute minimum.
Ik zou er ook melding van maken bij school. Zo krijg je ook geen fatsoenlijke begeleiding.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dan blijven die klussen liggen. Er is niemand die technische dienst meer doet. De gast die het deed is ontslagen en iemand die er verstand van had is over geplaatst. Dus ik zit hier in me uppie.
Ik weet het allemaal even niet meerrrrrquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou er ook melding van maken bij school. Zo krijg je ook geen fatsoenlijke begeleiding.
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal even niet meerrrrr
De "uiteindelijk komt het allemaal goed"-clubquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
De weet-ik-niet club zou een goede SC zijn
Juistem!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
De "uiteindelijk komt het allemaal goed"-club
Zo standaard die zin altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
De "uiteindelijk komt het allemaal goed"-club
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, vrees niet! Die club is gemengd
Je wordt als stagiair misbruikt, lijkt me dat dat zelfs tegen de wet is? Je moet het leren, maar er is geen persoon aanwezig die jou kan mentoren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dan blijven die klussen liggen. Er is niemand die technische dienst meer doet. De gast die het deed is ontslagen en iemand die er verstand van had is over geplaatst. Dus ik zit hier in me uppie.
In het kwadraatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:26 schreef minthy het volgende:
Sowieso oneindig veel liefde voor Billy Joel
Kan zijn, maar ontzettend waar als je erin blijft gelovenquote:
Oeh dat vind ik het eng.quote:
Ik ben de enige goede SCquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
De weet-ik-niet club zou een goede SC zijn
Klopt maar zo onbereikbaar dat we je op een voetstuk hebben gezet en bereikbare SC's maken ten ere aan jou.quote:
Ik zal wel is even gaan zeuren tegen mijn stagebegeleider.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je wordt als stagiair misbruikt, lijkt me dat dat zelfs tegen de wet is? Je moet het leren, maar er is geen persoon aanwezig die jou kan mentoren.
Probeer die cd maar eerst van me af te pakken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij zulk gedrag zou ik op de cd gaan stampen
Daag me niet uit, jong!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Probeer die cd maar eerst van me af te pakken.
jezelf niet toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak altijd grapjes als mijn ouders gaan scheiden dat ik een motorzaag huur en letterlijk alles doormidden ga zagen zodat ze overal de helft van kunnen krijgen.
Als ik boos was op m'n moeder zei ik altijd: KIJK UIT OF IK MAAK JE OMA!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak altijd grapjes als mijn ouders gaan scheiden dat ik een motorzaag huur en letterlijk alles doormidden ga zagen zodat ze overal de helft van kunnen krijgen.
Daar kan ik mijn moeder nog wel mee bedreigen, maar ik denk dat ze het stiekem wel leuk vindt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik boos was op m'n moeder zei ik altijd: KIJK UIT OF IK MAAK JE OMA!
Nou is ze inmiddels oma, dus kan daar niet meer mee dreigen![]()
Op een gegeven moment begon ze ook te reageren: LEUK! Werd tijd
Ja dan is de lol eraf
Maar toen ik 18 was vond ze het niet leuk
Een lekker wijfquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een lekker wijf
faal: ik las: Tell me what you need
Ik moest grinniken, dyslesbisch zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een lekker wijf
faal: ik las: Tell me what you need
Waar het hart van vol is enzoquote:
Dan toch liever het liedje of een fikse strandwandelingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Dansen aan de Zee![]()
En dan niet het liedje, maar in het eggie.
Sorryquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef minthy het volgende:
Bløf![]()
Nog steeds jammer dat Pino Paskal vorig jaar niet de zee in heeft gerold
Gefeliciteerd met je mamaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Tevens hallo.
Drukke dag op school, moeder jarig en deadline van een vak deze week. Echt fantastisch
Gefeliciteerd met je deadlinequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Tevens hallo.
Drukke dag op school, moeder jarig en deadline van een vak deze week. Echt fantastisch
Schuifelen is ook het enige romantische dansje dat er gedaan kan worden. De rest behoort gewoon tot de paringdans en ach dat zit bij jouw wel snor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
Schuifelen/slowen en schuren... meer krijg ik er niet uit
ja in m'n eentje kan ik wel dansen (zakken tot de grond, dansen als een ovulerende vrouw etc.), maar niet met een partner
Je geeft me veels te veel creditsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schuifelen is ook het enige romantische dansje dat er gedaan kan worden. De rest behoort gewoon tot de paringdans en ach dat zit bij jouw wel snor.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Tevens hallo.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:29 schreef Holenmens het volgende:
De Beste Singer-Songwriter van Nederland
Er is maar een soort man wat echt goed kan dansen, dat zijn Zuid-Amerikanen die de salsa dansen. Voor de rest neem ik de man zoals ie danst.quote:
Nee, die moet ik dus nog halen. Ben eigenlijk nog niet begonnen en moet vrijdagochtend af zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je deadline![]()
En met je ma natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:29 schreef Holenmens het volgende:
De Beste Singer-Songwriter van Nederland
Moet ik je tips gaan geven over uitstelgedrag? Heb net de cursus afgerond...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, die moet ik dus nog halen. Ben eigenlijk nog niet begonnen en moet vrijdagochtend af zijn
Was ook tikje cynisch bedoeldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, die moet ik dus nog halen. Ben eigenlijk nog niet begonnen en moet vrijdagochtend af zijn
Ik hoop het, en anders maar nachtwerkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Was ook tikje cynisch bedoeld![]()
Mooi op tijd, dat red je vast wel
En nu maar hopen dat het geen Megahit gaat wordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef Holenmens het volgende:
Heb niet zo'n zin om dit weer weken aan te horen op de radio eigenlijk.
Komt vast goed!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop het, en anders maar nachtwerk.
Deze gast daarentegen:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:35 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat het geen Megahit gaat worden
Dat klinkt als feest.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Allerlei opdrachten van Interculturele Communicatie.
Huuuh. Dramavak vond ik dat zeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan het niet afspelen, maar ik geloof je. En ik hou niet zo van het genrequote:
Ja. Saaiste vak van het jaar vond ik dat. (Maar dat had ook meer met de leraar te maken denk ik).quote:
Dit was ook wel leuk maar die opdrachten nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ooit een keuzevak Incultural Communication gevolgd. Was nog best wel leuk.
Ai... Ik kan me voorstellen dat je dat voor je uit schuiftquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij mochten naar een museum als opdrachtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit was ook wel leuk maar die opdrachten niet
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Saaiste vak van het jaar vond ik dat. (Maar dat had ook meer met de leraar te maken denk ik).
Hey, die poste ik gister al. MIJN EERquote:
Nee, een ander boek.quote:
Ah oke, anders stond mn DM/PM open voor antwoordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had deze, maar de inhoud zal wel ongeveer overeen komen denk ik zo.
[ afbeelding ]
Communicatie/stage bij/met buitenlandse bedrijven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
WTF heeft interculturele communicatie nou te maken met ICT. Echt waar soms HBO
Dat proppen ze tegenwoordig in elke opleidingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
WTF heeft interculturele communicatie nou te maken met ICT. Echt waar soms HBO
Wij hoefden de opdrachten uit het boek nooit te maken, dus ik had je toch niet kunnen helpenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, anders stond mn DM/PM open voor antwoorden
Nee geintje, persoonlijke dingen zijn het.
Man man man, dat boek ziet er goed uitquote:
Je weet van hoog context en laag context-landen enzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Interculturele communicatie gebeurt je gewoon, kun je niet leren. Je kunt niemand een open-mind of hoe zeer iemand zich aanpast aan leren.
Onzin. Zeer nuttige coursesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Interculturele communicatie gebeurt je gewoon, kun je niet leren. Je kunt niemand een open-mind of hoe zeer iemand zich aanpast aan leren.
Schoolquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:57 schreef minthy het volgende:
Ik krijg hier momenteel jeuk en zweetaanvallen van de termen "micro-, meso- en macroniveau". Echt...
Op het mbo heb ik het vak ook gehad, toen heb ik nog een heel verslag toegevoegd over de verschillen tussen het dorps- en het stadsleven en hoe bijzonder het soms is om in een dorpje te wonenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Tipje; zoek eens op F-cultuur en G-cultuur en de verschillen, kan je wat aan hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet van hoog context en laag context-landen enzo?
Je kan wel leren dat die verschillen er zijn en dat mensen uit andere landen bepaalde dingen anders normaal vinden dan wij.
Ofzo.
Smerig uit m'n plaat, dat ga ik als ik klaar benquote:
Het probleem is dat die internationale studenten verkeerd beeld geven van hoe de meerderheid leeft in een land. Alleen de verwesterde upperclass komt naar Nederlandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss ligt het anders omdat er hier zoveel internationale studenten zijn en dat je het hier met de paplepel ingegoten krijgt...
Valt vies tegen hoor als in van die upperclass. Er worden hier zoveel beursen uitgeschreven om internationale studenten hier te laten studeren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het probleem is dat die internationale studenten verkeerd beeld geven van hoe de meerderheid leeft in een land. Alleen de verwesterde upperclass komt naar Nederland
Is dit de eerste die het al kent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |