Ik ga wel een liedje zingen. Jullie hoeven niet te zingen hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
Uitgaan is leuk idee maar ik ga niet zingen
bij mij is het meer misschien omdat ik niemand ken die regio arnhem woont waar ik evt. zou kunnen slapen.quote:
waarom slapen? gewoon doorgaan en eerste trein naar huisquote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij mij is het meer misschien omdat ik niemand ken die regio arnhem woont waar ik evt. zou kunnen slapen.
Nacht doorhalen manquote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij mij is het meer misschien omdat ik niemand ken die regio arnhem woont waar ik evt. zou kunnen slapen.
heb een keer eerste trein gepakt in groningen en terug naar rotterdam, was echt hels met je dronken kop. doe ik nooit meer.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom slapen? gewoon doorgaan en eerste trein naar huis
of hossel iemand in arnhem
Op donderdag is dat redelijk goed te doen omdat alle treinen heel vroeg gaanquote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb een keer eerste trein gepakt in groningen en terug naar rotterdam, was echt hels met je dronken kop. doe ik nooit meer.
Binnen een week, want ik moet ook vrij vragen vanmijn werkquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
4 juli is een no-go voor mij want dan is mijn broertje jarig.
Wanneer ga je ongeveer vaststellen wat hem wordt of niet?
my point exactlyquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Binnen een week, want ik moet ook vrij vragen vanmijn werk
Ik had 18, maar 25 kan ook, dus tel er daar maar 1 bij opquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef arachide. het volgende:
Allemaal 25 juli stemmen, want dat is mijn voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |