Ze maken je af matequote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.
Na mijn rechtenstudie wil ik ook nog iets doen waarmee ik het onderwijs in kan, maar eerst rechten afmaken.
InDesignen met mensen die er helemaal niks van snappen...quote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik naar mijn oude opleiding kijk was ik daar wel best goed bezig, op de inzet na
Sommige tijdschrift ontwerpen van mensen
COMIC SANS MS
Ja, oké. Maar verder is de banenmarkt daar toch best redelijk?quote:
Ik kom in je DM, gaat wat makkelijkerquote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef arachide. het volgende: [..] Maar wat is er dan gebeurd dat je vrienden weg zijn?
En je kan nieuwe vrienden maken, woon je een beetje in de buurt? (van arnhem.) En je bent hier altijd welkom, lieve faux
En het gaat allemaal goed komen, deze zomer heb je vast iemand om mee te zwemmen. Maar vertel me eens wat er is, het mag ook in DM
Teveel concurrentie.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar verder is de banenmarkt daar toch best redelijk?
Nee joh, denk aan:quote:
De Universiteit Leiden en TU Delft organiseren LS&T samen. In Leiden krijg je vooral die biologische vakken en in de Delft de technische vakken.quote:Maar hoezo in twee steden?
Ah, en dan ga je naar een reisschool of zo?quote:
De presentatie van het Higgs Boson was in de Comic Sans. Fuck it all.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik naar mijn oude opleiding kijk was ik daar wel best goed bezig, op de inzet na
Sommige tijdschrift ontwerpen van mensen
COMIC SANS MS
Omg leuke vakken welquote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
Pax: http://www.rug.nl/ocasys/rechten/vak/showpos?opleiding=355
Mja, liever in één keer goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe wat ik leuk vind, dan komt de rest later wel.
Vandaar dat ik ook 2de studie wil doen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dé plek waar ik aan jonge piemeltjes kan zitten.
Iets met film/geluid. Maar niet regisseren maar eerder monteren, animeren, al die shit. En misschien ook filmmuziek componerenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Wat wil jij eigenlijk worden?
[..]
Realistisch blijven, gr gr.
En dan geen guidelines gebruiken zodat de hele indeling een random hoop blokken tekst enzo isquote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
InDesignen met mensen die er helemaal niks van snappen...![]()
[..]
Ja, oké. Maar verder is de banenmarkt daar toch best redelijk?
Aha duidelijk. Maar wel hele vette en belangrijke onderwerpen die je opnoemtquote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, denk aan:
• Kankergenen opsporen met DNA-chips,
• Humaan insuline produceren voor diabetespatiënten,
• Rechtspraak aan de hand van DNA-fingerprintingtechnieken,
• Wasgoed schoonmaken met intacte enzymen,
• Het maken van melkzuur op industriële schaal.
Simpel toch?
[..]
De Universiteit Leiden en TU Delft organiseren LS&T samen. In Leiden krijg je vooral die biologische vakken en in de Delft de technische vakken.
[..]
Ah, en dan ga je naar een reisschool of zo?
[..]
De presentatie van het Higgs Boson was in de Comic Sans. Fuck it all.
Krapte is alleen maar goedquote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Ja nu wil ik het ook weten. Kan iemand het startsalaris vinden van WO levensmiddelentechnologie? Kan alleen op wageningen uni dit vinden "De krapte op de arbeidsmarkt uit zich ook in het salaris, levensmiddelentechnologen verdienen iets meer dan het gemiddelde van alle Nederlandse universitaire afgestudeerden, en het hoogste van alle Wageningse afgestudeerden. Het bedrjfsleven betaalt meestal meer dan de overheid of universiteiten."
Vandaar dat ik ook vandaag een sollicitatiebrief heb ingestuurd bij de RuG om volgend jaar mentor te worden en volgend jaar bestuursjaar wil doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, liever in één keer goed.![]()
Ben overigens al druk bezig om mijn cv op te krikken. Even de rest voor zijn, ja ja.
Naja, uberhaupt werk is al wel handigquote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk wat het gemiddelde is na een studie. Het ligt er ook aan waar je gaat werken. Ik verdien hier ver boven welk gemiddelde dan ook
Yess, kan ik dan een aapje kopen?!quote:
Je eerste en tweede zin laten echt twee totaal verschillende dingen zien van jequote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk wat het gemiddelde is na een studie. Het ligt er ook aan waar je gaat werken. Ik verdien hier ver boven welk gemiddelde dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |