Daarom. Wil m'n team zo hoog mogelijk krijgen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
Iemand van jullie wel eens gespeeld in de blue square north? Zo ja, zijn er nog wat talentjes waar ik wat van moeten?
Blijft altijd weer een leuke uitdaging om zo een team zo hoog mogelijk te laten eindigen.
Er zijn een paar updates geweest, maar ik weet niet welk probleem je bedoelt.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef d1ce het volgende:
Hebben ze die verdediging/keeper shit al opgelost? Laatste keer (paar maand terug) waren ze beide dramatisch.
Verdedigen kun je het niet noemen wat ze doenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er zijn een paar updates geweest, maar ik weet niet welk probleem je bedoelt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:54 schreef d1ce het volgende:
[..]
Verdedigen kun je het niet noemen wat ze doen
Betere verdedigers kopenquote:
Ik heb een seizoen met Farnborough gespeeld (da's iig BSN/S) en haalde iig altijd Gary Wales (of Pablo Couñago) en Jamil Adam (als 'ie wil komen) voor de spits. James Gilpin èn Gregory Hartley voor op doel en verder weet ik het niet meerquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
Iemand van jullie wel eens gespeeld in de blue square north? Zo ja, zijn er nog wat talentjes waar ik wat van moet weten?
Blijft altijd weer een leuke uitdaging om zo een team zo hoog mogelijk te laten eindigen.
Daar zeg je me watquote:
Godverdommequote:Op maandag 27 mei 2013 17:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alexis 'The Saint' Sainrimat-Moreira.
Binnenkort komt er een Cambuurshirtje met zijn naam mijn kant op
Trainenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Passing 9
Daar heb je toch niks aan op het middenveld
Netjes, alleen vreemde stats voor een CM..quote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef DeHovenier het volgende:
Deze baas
Vrije transfer jwz \m/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nou gewoon in de spits zetten. Lijkt me een prima advanced forward
Die Mozzoni zal ook niet snel in de spits komen, met The Saint, Moha en Chmil als directe concurrentie.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat ook een grote worden![]()
Momenteel is er te veel concurentie in de spits dus pikt hij zijn minuutjes mee op AMR, toch al 5 assists
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |