ging over de UEFA cup finale van 1974 in Andere Tijden Sport en je zag een paar flitsen van Boskamp als voetballerquote:Op maandag 3 juni 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij welk programma was dat?.Vast niet de weight watchers.
En dat zenden ze uit? Van nostalgie kan je niet vreten.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ging over de UEFA cup finale van 1974 in Andere Tijden Sport en je zag een paar flitsen van Boskamp als voetballer
Inderdaad. Wij hebben als VI Hooligan weinig invloed wat er op TV komt. Maar het begint altijd bij je zelf.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat zenden ze uit? Van nostalgie kan je niet vreten.
Misschien met de muscles van Brussels, Jean Cleaude van 'fokking' Damme.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Had broekje al uit. Hoe ga ik de avond doorkomen?
Die film kan ik al dromen. Moet maar eens aan Breaking Bad beginnen, maar download gaat langzaam.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien met de muscles van Brussels, Jean Cleaude van 'fokking' Damme.
Of de compilaties van Oliver.
de hoofdpersoon doet mij denken aan mijn vroegere leraar wiskunde. Daar kijk ik niet naar.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die film kan ik al dromen. Moet maar eens aan Breaking Bad beginnen, maar download gaat langzaam.
Andere series die je wel aanraadt? Wel een die al langere tijd loopt. Als ik ergens een hekel aan hebt is het een serie die halverwege gestopt wordtquote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de hoofdpersoon doet mij denken aan mijn vroegere leraar wiskunde. Daar kijk ik niet naar.
Wat dacht je van een leuke comedie zoals Community, Arrested Development of Parks & Recreation.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Andere series die je wel aanraadt? Wel een die al langere tijd loopt. Als ik ergens een hekel aan hebt is het een serie die halverwege gestopt wordt
Nee, dan kijk ik nog liever naar de funny videos van Hansie Hansiequote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een leuke comedie zoals Community, Arrested Development of Parks & Recreation.
Doe anders een gouwe ouwe: Twin Peaks.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, dan kijk ik nog liever naar de funny videos van Hansie Hansie
Breaking Bad is een van de beste series die ooit geschreven is.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Andere series die je wel aanraadt? Wel een die al langere tijd loopt. Als ik ergens een hekel aan hebt is het een serie die halverwege gestopt wordt
Kantineheld !!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welkom dames en heren bij alwéér een aflevering van Voetbal International. Het is vandaag 3 juni en de heren zitten er al klaar voor: Johan Derksen, Jan Boskamp en René van der Gijp!
W: Jan, beetje uitgerust? Nog naar de sportschool geweest?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welkom dames en heren bij alwéér een aflevering van Voetbal International. Het is vandaag 3 juni en de heren zitten er al klaar voor: Johan Derksen, Jan Boskamp en René van der Gijp!
Jan, ik heb een cadeautje voor je.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
W: Jan, beetje uitgerust? Nog naar de sportschool geweest?
J: Wat moet jij nou weer klootzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast hem: Johannes_Vermeer. Kunstenaar in spe en maar kalkt de lijnen op de velden van FC de Buren altijd maar mooi blauw.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
En hier is de kantineheld: zipportal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |