Ah thanks bro.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moet wel goede ass hebben...
[..]
PR @ x gamez foz do iguacu (brazil) 2.44 min!
lol, niet doen gekke turk..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jemappellefrikandelle date mannen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:35 schreef THEFXR het volgende:
zo ziet het eruit, als je een plaat op je teen laat vallen, fuck die slipperssss...
voor de mietjes speciaal onder een spoilerGodver...maar dit betreft een meisje of een emolifter toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je achtertuin van 50 hectare eens aanharken autarkische boer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lol, niet doen gekke turk..
zo ziet het eruit, als je een plaat op je teen laat vallen, fuck die slipperssss...
voor de mietjes speciaal onder een spoilerfuck off dat is van de UFC van zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
voor de mietjes speciaal onder een spoilerNice mattie... Liepen bij defensie in opleiding is met van die balken (boomstammen) te sjouwen.Twee groepen van 5 achter elkaar met ieder een stam op de schouder. Ik was de achterste van voorste groep en had mijn hand dus achter de stam vast ipv eronder. Moesten we ineens stoppen, tweede groep was niet op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies met die stam tegen de stam van onze groep. Met mijn klauwe ertussen. Tering
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Huh, hij zit ook in die EDC set.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moet wel goede ass hebben...
[..]
PR @ x gamez foz do iguacu (brazil) 2.44 min!
Hahaha ik voel het gewoon heb een keer hand tussen de deur gehad...Tering. En met voetbal kwam een wijf van 30 met haar nop op mijn teen staanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nice mattie... Liepen bij defensie in opleiding is met van die balken (boomstammen) te sjouwen.Twee groepen van 5 achter elkaar met ieder een stam op de schouder. Ik was de achterste van voorste groep en had mijn hand dus achter de stam vast ipv eronder. Moesten we ineens stoppen, tweede groep was niet op tijd.Precies met die stam tegen de stam van onze groep. Met mijn klauwe ertussen. Tering
toen met je andere hand fappuh??quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nice mattie... Liepen bij defensie in opleiding is met van die balken (boomstammen) te sjouwen.Twee groepen van 5 achter elkaar met ieder een stam op de schouder. Ik was de achterste van voorste groep en had mijn hand dus achter de stam vast ipv eronder. Moesten we ineens stoppen, tweede groep was niet op tijd.Precies met die stam tegen de stam van onze groep. Met mijn klauwe ertussen. Tering
Defensie he... alleen ben je sneller, samen kom je verder.quote:
NATO-matrasje heeft je geholpen? Of zon vieze panzerhelga?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Defensie he... alleen ben je sneller, samen kom je verder.
Hahaha disssss......disss....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef VMSDKR het volgende:
Met wat helmgras en tissues is ook een veldfles binnen no-time een fleshlight.
Heb je niks beters te doen dan politie-agentje spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
doe rstig joh alleby het is hier geen speletuoin
nou op het moment evne niet nou dus let maar evne op je woorden anders sla ik jou zeker in de boeien met je grote mond.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen dan politie-agentje spelen.
Jij hebt een grote mond..ga fraude plegen ofzo!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
nou op het moment evne niet nou dus let maar evne op je woorden anders sla ik jou zeker in de boeien met je grote mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |