Dit is helemaal Sapstengel zijn ding.quote:
'Kijk mij een man van de maatschappij zijn.'quote:
Ik heb dezelfde fetisj als sapstengel. Maar als ze een bouwvakkerskop had gehad had het inderdaad anders geweest. Net zoals bij een slanke deerne met een kop als een theepot.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'Kijk mij een man van de maatschappij zijn.'
Het is dat ze een leuk koppie heeft anders had iedereen haar lopen uitkotsen. Stelletje hypocrieten.
Kop is wel doorslaggevend idd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'Kijk mij een man van de maatschappij zijn.'
Het is dat ze een leuk koppie heeft anders had iedereen haar lopen uitkotsen. Stelletje hypocrieten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
SAY HELLO TO THE ROBOTS, BAM BAM BAM!!! Wat een plaat!
Heb jij hele versie van die plaat... Ik draai de hele tijd alleen dat stukje waarvan ik klaarkom.quote:
Het enige vervoersmiddel dat niet gejat woedt in S.Noord?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
voeg mij daar maar aan toe met een benenwagen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb jij hele versie van die plaat... Ik draai de hele tijd alleen dat stukje waarvan ik klaarkom.
dat is de gemiddelde vrouwenmaat, tov van die roids chicks is dit iid dik,jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is met die dikke mokkels gvd.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die hele EP is vet trouwens. Knife Party - Haunted House
Vrouw met kut van navel tot aan schouderbladen gemiddelde vrouw noemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is de gemiddelde vrouwenmaat, tov van die roids chicks is dit iid dik,ja
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Gewoon een beetje vrouw tog? Beetje maatje meer, beetje volslank..beetje zien dat ze geniet van het leveh. Ey.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb jij hele versie van die plaat... Ik draai de hele tijd alleen dat stukje waarvan ik klaarkom.
lol, alleen skinny chicks in je levenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vrouw met kut van navel tot aan schouderbladen gemiddelde vrouw noemen.
Die is inderdaad lekker ik voel hem...maar in welke mix zit ie nou? Ik herken hem..die van Mat zo?quote:
Moet wel goede ass hebben...quote:
PR @ x gamez foz do iguacu (brazil) 2.44 min!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die is inderdaad lekker ik voel hem...maar in welke mix zit ie nou? Ik herken hem..die van Mat zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |