Nu met hippe HOEMHOEM muziek voor elk filmpje!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bezig superbeelden te moderniseren.
Nu je geen mod meer bent kan je eindelijk eens je eerlijke mening geven over Sierd de Vosquote:
Misschien wel je oma, weet jij veel.quote:
Hij wordt een beetje opgewonden als hij Veenstra kapot kan maken.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:35 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Johan raakt weer een beetje buiten adem
Die vergelijking gaat sowieso niet op. De man van Eva was een stuk sympathieker.quote:
mooie zuivere stemquote:Op maandag 27 mei 2013 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat sowieso niet op. De man van Eva was een stuk sympathieker.
Daar ga je toch niet naar kijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Krijgen we in Tour du Jour geen voetbalmomentjes meer?
De nummer 1 in ieder geval niet.quote:
Tja, prima toch, meer teams = meer kijkcijfers en meer wedstrijdinkomsten.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja compromis. Als je niet kunt kiezen, dan gewoon alle 4 maar
Net als darten.quote:
Dat wordt zoeken mensenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel. Genee volg ik altijd, ik luister ook BNR radio.
jouw mening is niet zo rullevantquote:
quote:
quote:
quote:Eerste divisie telt komend seizoen 20 clubs. Naast Jong Ajax en Jong FC Twente komen ook Katwijk en Achilles'29 erbij.
opgevoerde lullenbijterquote:
Doe het dan gewoon foutquote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darten is leuker dan (als) wielrennen.
Ja ik maak telkens de verkeerde keuze, dus dan maar allebei. Is iedereen blij.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon fout, maar het is inderdaad 'dan'.
Je kan het ook gewoon eens gaan leren, zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik maak telkens de verkeerde keuze, dus dan maar allebei. Is iedereen blij.
Leg het eens uit.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon eens gaan leren, zo moeilijk is het niet.
Dat wordt straks een KLB topic. Ga er maar alvast voor zitten!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hoofdsponsor heeft ingegrepen. Zit niet op jouw anti-propaganda te wachten.
Gewoon het tegenovergestelde van Van der Gijp doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik maak telkens de verkeerde keuze, dus dan maar allebei. Is iedereen blij.
dan=overtreffend (groter dan, kleiner dan enz.)quote:
Ik heb daar nooit last van wat hij zegt. Dus valt niet echt op.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon het tegenovergestelde van Van der Gijp doen.
Tenzij '2x zo groot/klein'quote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
dan=overtreffend (groter dan, kleiner dan enz.)
als=vergelijking (even groot, even klein als)
Zelfde alsquote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ahjoh moet ik er veel te veel bij nadenken.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
jij bent nog slimmer als hulliequote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heel veel mensen denken datquote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Pascalus het volgende:
René denkt ook dat 'mits' hetzelfde betekent als 'tenzij'.
Huile = Kapi?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jij bent nog slimmer als hullie
alsof jij dat hebtquote:
De loopband?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ik ga liever ergens anders over heen
Dit zijn de nieuwe helden van Jupiler.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zijn er zoveel itempjes vandaag.
Wie is hier de sponsor van?
Escha?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ik ga liever ergens anders over heen
Ja je probeert wanhopig in een flits op de FP te komen maar je vind het hopelijk niet erg als ik dit soort platvoerse grappen niet inkop.quote:
Alleen weet ik niet wie het gesponsord heeft.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Goed om in de laatste aflevering nog even een nieuw sponsor-item te introduceren.
Dat weet ik van dat kantineheld-item ook niet, dus dat is niets nieuws.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet wie het gesponsord heeft.
TOTO, die willen Johans beschamende uitslagen niet meer op TVquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De cola, de sinas.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Ajax kan er competitievervalsing optredenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef rubbereend het volgende:
En beloftenteams kunnen niet degraderensysteempje hoor
Het begint met een A en eindigt met mstel.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik van dat kantineheld-item ook niet, dus dat is niets nieuws.
Dat wordt gesponsord door de Anonieme Alcoholisten.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik van dat kantineheld-item ook niet, dus dat is niets nieuws.
Je begint zelf met een A en eindigt met mstel.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het begint met een A en eindigt met mstel.
Alleen in het weekendquote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf met een A en eindigt met mstel.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint zelf met een A en eindigt met mstel.
* GGMM houdt johannes_vermeer stevig vast.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog maar 5 minuten
Doe nog even een versnelde ronde ofzo
Dit klinkt erg fout.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
* GGMM houdt johannes_vermeer stevig vast.
he bahquote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
hommoquote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jan Smit heeft het ook voorgesteld maar ze konden hem niet verstaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom niet Jong Heracles en Jong Ajax ?
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Smit heeft het ook voorgesteld maar ze konden hem niet verstaan.
Nee Wilfred, niet de zanger.
Wist je trouwens dat ze bij Heracles niet meer uitgeven dan er binnen komt?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Smit heeft het ook voorgesteld maar ze konden hem niet verstaan.
Nee Wilfred, niet de zanger.
Heeft het Graydon mannetje dat je verteld?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ze bij Heracles niet meer uitgeven dan er binnen komt?
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
Ik probeerde saamhorigheid te creëren in deze laatste 3 minuten, maar blijkbaar zijn er teveel mensen onzeker over hun seksuele voorkeur.
Prima.
Louis was de spermadonor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zijn de baby foto's van Wilfred Genee de verdiensten van Louis van Gaal?
Je bent de 2e, welke moet ik nu openlaten?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KLB / KLB mod op TV
Hier verder
Mijne. Ik had 1e kunnen zijn als ik ook maar 1 regeltje aan de OP had besteed maar ik ging voor kwaliteit.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent de 2e, welke moet ik nu openlaten?
Maar ik denk niet dat men in KLB hierom maalt. Die kijken allemaal "Ik heb het nog nooit gedaan", veel herkenbaarder.
Inderdaad. Mensen die met smacht wachten todat er weer een topic geopend wordt. Kunnen ze die weer helemaal verkrachten. Kut users daar.quote:
Het zijn massaverkrachters, het is mensonterend.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die met smacht wachten todat er weer een topic geopend wordt. Kunnen ze die weer helemaal verkrachten. Kut users daar.
Omdat er nog een keutel tussen hangt.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Danny en Escha hebben geen sex meer hoorde ik vrijdag na VI op 3FM, waarom kan ik mij niet herinneren.
Week in en uit die kantinehelden afhandelen is ook best zwaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Danny en Escha hebben geen sex meer hoorde ik vrijdag na VI op 3FM, waarom kan ik mij niet herinneren.
Nu kan je wel verbaasd lopen doen en je denkt dat je scoort, maar dit is je zoveelste niet geslaagde poging leuk te doen. De kijkers zullen jou een onuitstaanbaar mannetje vinden.quote:
Danny is van de verkeerde kantquote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Massa verkrachter.quote:Ex Patrick Kluivert ook gearresteerd
van onze redactie
AMSTERDAM -
Angela van H., de ex-vrouw van Patrick Kluivert, is een van de tien verdachten die zijn aangehouden in verband met een groot onderzoek naar georganiseerde misdaad, waaronder witwassen.
Mail Print
Angela van H.
Foto: Prive
Proefabonnement,
10 weken ¤ 30,-!
Dat bevestigde een woordvoerder van het Openbaar Ministerie maandagavond.
Van H. zou een relatie hebben met Danny K., een van de hoofdverdachten in de zaak. Ze zou een kindje van hem verwachten. Angela was eerder getrouwd met Patrick Kluivert. Met hem heeft ze drie kinderen.
Maandag werden topcrimineel Willem Holleeder, nog zes andere mannen en drie vrouwen opgepakt. De groep wordt verdacht van deelname aan een misdaadorganisatie die zich vermoedelijk sinds 2009 bezighield met witwassen, afpersing, zware mishandeling, bezit van vuurwapens en handel in harddrugs.
Ik ken alleen D&G Gouden koppel en die ging hier niet verder (dacht ik)quote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kan je wel verbaasd lopen doen en je denkt dat je scoort, maar dit is je zoveelste niet geslaagde poging leuk te doen. De kijkers zullen jou een onuitstaanbaar mannetje vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |