Alsnog een prachtig land natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben er 2 jaar geleden al geweest, helaas niet tijdens het raceweekend.
En ik heb al mijn geld al gestoken in de Indy 500 volgend jaar.
Chilton?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja hij staat ook voor Bottas en voor Perez. Maar daarmee kan ik hem moeilijk gaan vergelijken omdat die normaal gesproken voor hem staan. Zijn doel moet zijn om voor Pic en de Marussia's te eindigen en dat heeft hij gedaan in deze training.
quote:
quote:17 21 Giedo van der Garde Caterham-Renault 1’23.132 5.237
18 6 Sergio Perez McLaren 1’23.309 5.414
19 20 Charles Pic Caterham-Renault 1’23.620 5.725
20 23 Max Chilton Marussia-Cosworth 1’23.652 5.757
21 17 Valtteri Bottas Williams-Renault 1’24.314 6.419
22 22 Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1’26.195 8.300
Vreemd. Dat is nl. ook wat ik op TV zag.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
formula1.com zegt wat anders http://www.formula1.com/results/season/2013/899/7219/
quote:
Dit soort reacties begrijp ik niet echt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vriend van mij woont in Montreal en zegt dat het morgen gewoon goed weer wordt gelukkig.
Dat vind ik dus niet. Altijd chaos en crashes, wat vaak goed is voor entertainment maar niet zoveel met racen te maken heeft.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:16 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
[..]
Dit soort reacties begrijp ik niet echt.Regenraces zijn meestal de tofste races.
OK ik ga na de Q wel ff een uurtje liggen nog.quote:
Vaak wel, maar in de regen zie je de echte coureurs bovenkomen omdat de auto dan minder meetelt. Vind ik vaak wel de betere races, crashes en chaos niet meegerekend.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Altijd chaos en crashes, wat vaak goed is voor entertainment maar niet zoveel met racen te maken heeft.
Dat is juist wat het leuk en spannend maaktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Altijd chaos en crashes, wat vaak goed is voor entertainment
In de regen komen juist de echte kwaliteiten van een coureur bovendrijven.quote:maar niet zoveel met racen te maken heeft.
Dat klopt, er zijn vaak een paar coureurs die dan de spotlights pakken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vaak wel, maar in de regen zie je de echte coureurs bovenkomen omdat de auto dan minder meetelt. Vind ik vaak wel de betere races, crashes en chaos niet meegerekend.
Dat is natuurlijk niet waar. Regen is een uitzonderingssituatie. Het ligt volledig aan de rijstijl van de coureur of hij daar goed mee om kan gaan of niet. Dat de beste coureurs vaak ook goede regenrijders zijn is daarom ook niet gek.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:24 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
In de regen komen juist de echte kwaliteiten van een coureur bovendrijven.
Alleen is het voor een coureur makkelijker om zich in de regen te onderscheiden dan op een droge baan. In de regen komt het minder aan op de auto dan op het droge.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Regen is een uitzonderingssituatie. Het ligt volledig aan de rijstijl van de coureur of hij daar goed mee om kan gaan of niet. Dat de beste coureurs vaak ook goede regenrijders zijn is daarom ook niet gek.
Maar regenrijden is slechts een klein deel van het talentenpakket van een coureur. Iemand alleen daarop beoordelen is naïef.
Rosberg deed het gewoon beter. Rosberg stond altijd al bekend als een goede coureur, dus de matige prestaties van Schumacher werden prima ingeschat. Het was niet zoveel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:32 schreef vosss het volgende:
Ook mooi om nu achteraf te concluderen dat Schumacher helemaal zo traag niet was als velen dachten.
Rosberg lijkt beter te zijn dan we allemaal dachten. Of Hamilton moet zoveel slechter geworden zijn sinds hij naar Mercedes is gegaan. Hij was toch een van de beste coureurs van de laatste jaren.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Rosberg deed het gewoon beter. Rosberg stond altijd al bekend als een goede coureur, dus de matige prestaties van Schumacher werden prima ingeschat. Het was niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |