quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:01 schreef .Sparkling. het volgende:
En nog even een foto zodat jullie weten waar jullie het voor doen!
[ afbeelding ]
Tot snel!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Prachtigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:01 schreef .Sparkling. het volgende:
[ afbeelding ]
Tot snel!![]()
Wat een cutiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:01 schreef .Sparkling. het volgende:
[ afbeelding ]
Tot snel!![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik heb heel hard gehuild toen ik het hartje hoorde.
Hmmm.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd jullie op de hoogte. Kan ik later ook teruglezen. Net weer ctg gehad; was prima. Mooie regelmatige buiken die wel vervelender worden. Kan niet meer goed doorpraten tijdens. Hopelijk gaat m'n lijf het toch zelf doen, maar ga voorlopig uit dat we gaan ballon blazen vanaaf
.
Dat klinkt als mijn 'gerommel'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd jullie op de hoogte. Kan ik later ook teruglezen. Net weer ctg gehad; was prima. Mooie regelmatige buiken die wel vervelender worden. Kan niet meer goed doorpraten tijdens. Hopelijk gaat m'n lijf het toch zelf doen, maar ga voorlopig uit dat we gaan ballon blazen vanaaf
.
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:16 schreef .Sparkling. het volgende:
Toen ik niet meer kon praten tijdens 'gerommel' was het geen gerommel meer hoorer komt een baby aan!!
Wehe, zat je gewoon een dikke scheet weg te zuchten!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan nog wel praten maar kost wat meer moeite. Overigens is het wat rustiger na toiletbezoek
!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wehe, zat je gewoon een dikke scheet weg te zuchten!
hihi ik heb 7 weken lang met bijna 3cm gelopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen
Maar ik zei een tijdje geleden ook tegen haar dat 2 cm ontsluiting echt Heel Veel is voor een 1e zwangerschap en dat het dan vast Heel Snel zou beginnen, dus ik dacht ik houd me nu maar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |