Nauwelijks vet, zou ik zeggenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet eens precies wat nou onder slank valt
Fout. Ontbijten is fantastischquote:Op maandag 27 mei 2013 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik kan ook wel eten 's ochtends, desnoods warm eten, no problem. meer een kwestie van tijdikkan meestal niet uit bed komen, en sta dan liever langer onder de douche dan dat ik eet
ontbijten is overrated. net als fruit. en zuivel. en jeroen van koningsbrugge.
Bij vrouwen kan een beetje houvast geen kwaadquote:
13 dagen Jillian gehadquote:17 dagen dieet ofzo?
hij is met Jillian bezigquote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of alleen op de goeie plekken
17 dagen dieet ofzo?
Was zij niet lesbisch?quote:
Ik zag mezelf op een foto en was wel blij tevredenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vandaag zag ik mezelf van de zijkant in een winkelruit. Werd daar niet blij van...
Ohhh ik las kennelijk niet genoeg bijquote:
quote:
Frontaal valt wel mee, maar aan de zijkant zie je precies ribvetjes en buikvet.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag mezelf op een foto en was wel blij tevreden
had ik ook, maar die foto had ik zelf heel flatteus genomenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag mezelf op een foto en was wel blij tevreden
ik ben wel blij met t verschil van de zijkant.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Frontaal valt wel mee, maar aan de zijkant zie je precies ribvetjes en buikvet.
Ja, ook halloquote:Op maandag 27 mei 2013 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohhh ik las kennelijk niet genoeg bijHallo D., scuzi en nog een laat welkom en awesome dat je Jillian doet
Er is nog plaats in de klas van Jillian hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Frontaal valt wel mee, maar aan de zijkant zie je precies ribvetjes en buikvet.
Ga je als je nog niet tevreden bent na 30 dagen gewoon door?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben wel blij met t verschil van de zijkant.
Ik ben nog niet tevreden met hoe het is, maar wel tevreden met de verandering
Weet ik!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Er is nog plaats in de klas van Jillian hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |