Ja en nee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:19 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het zou afvaltechnisch gezien toch niet moeten uitmaken wat je eet, als je maar niet te veel calorieën binnenkrijgt? En daar let JB volgens mij wel op.
Maar volgens mij eet JB best netjes. Ik gun mezelf ook niet elke dag wat lekkers (de afgelopen dagen daargelaten natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:22 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik zeg alleen dat als ze zichzelf dagelijks "wat lekkers" gunt, ze meer uitschieters zal hebben, dan wanneer ze consequent netjes eet en alleen op bijv. zaterdag wat lekkers pakt (en dan maar 1 dingetje natuurlijk, niet een heel toetjesbuffet ofzo).
Ik heb honger, lunch
Het is ook best zwaar, maar mij is ooit vertelt dat je altijd zo zwaar mogelijk moet trainenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:32 schreef the85mc het volgende:
Succes en sterkte XM!! Had net even je updates in het andere topic gelezen, ik kan me voorstellen dat je geschrokken was..
En net weer ingeschreven bij sportschool.. Mooie afwisseling met cardio denk ik. En D.? Jillian met 8 kg? Dat is nog best veel. Vooral in Jillian 1 als je iedere keer je armen voor je strekt vind ik dat zwaar..
Volgens mij zie ik heel vaak dingen op JB's lijstjes die imo niet horen op een afvallijstje, maar dat kan ook aan mijn opvatting van een afvallijstje liggenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Maar volgens mij eet JB best netjes. Ik gun mezelf ook niet elke dag wat lekkers (de afgelopen dagen daargelaten natuurlijk), maar ik heb ook weinig verschil gemerkt van 15 dagen Jillian.
Voor kracht en spiergroei moet je inderdaad zwaar trainen, maar bij Jillian doe je wel 30 reps of meer achter elkaar en dan x3 en dat is dan juist weer niet zo goed voor spiergroei/kracht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook best zwaar, maar mij is ooit vertelt dat je altijd zo zwaar mogelijk moet trainen
Als je 30 sec. wilt doen en je kunt met dat gewicht ook de 40 sec. halen dan is ie dus niet zwaar genoeg
Ik zou te zwaar kunnen trainenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:38 schreef Novem het volgende:
[..]
Voor kracht en spiergroei moet je inderdaad zwaar trainen, maar bij Jillian doe je wel 30 reps of meer achter elkaar en dan x3 en dat is dan juist weer niet zo goed voor spiergroei/kracht.
Nuance: BB-ers die willen groeien moeten zwaar trainen om spiergroei te krijgen. Maar die hebben allemaal in het begin een relatief makkelijke groeispurt gehad waar je U regen zei voor ze op het punt kwamen dat het moeilijk werd om meer spiermassa te kweken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:38 schreef Novem het volgende:
[..]
Voor kracht en spiergroei moet je inderdaad zwaar trainen, maar bij Jillian doe je wel 30 reps of meer achter elkaar en dan x3 en dat is dan juist weer niet zo goed voor spiergroei/kracht.
dus dan moet je die oefening volgende keer lichter pakken en beter letter op je uitvoering.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:46 schreef the85mc het volgende:
Met 8 kg doen mijn armen het niet meer op het eind als ik iedere keer volledig uitstrek. En dan speelt ook mijn schouderblessure weer op..
Ja klopt, denk dat ik eigenlijk ook wel echt een keer naar de fysio moet. Ik ben een keer 'door mijn schouder gegaan' zeg maar en daarna is het nooit meer helemaal 100% geworden..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dus dan moet je die oefening volgende keer lichter pakken en beter letter op je uitvoering.
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:46 schreef the85mc het volgende:
Met 8 kg doen mijn armen het niet meer op het eind als ik iedere keer volledig uitstrek. En dan speelt ook mijn schouderblessure weer op..
8 kg iedere arm heb ik het over he![]()
bezoekje fysio kan geen kwaad...zeker als je je net voor een sportschool ingeschreven hebtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja klopt, denk dat ik eigenlijk ook wel echt een keer naar de fysio moet. Ik ben een keer 'door mijn schouder gegaan' zeg maar en daarna is het nooit meer helemaal 100% geworden..
ik zie verschil aan mn buik/zij, maar niet aan t meetlintquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:51 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
en eerder zei je van wel?
Hier idem btw. Ga weer eens van voren af aan beginnen. Gewichtjes wat zwaarder. En als dat ook niet werkt na 30 dagen moet ik ook maar wat anders verzinnen. South beach dieet ofzo. Is Prob daar al aan begonnen?
Smerig goedje op smerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |