Dat is ook logisch, zolang het geen bepalende punten zijn. Als je bepalende punten eruit haalt krijg je een totaal ander verhaal.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Logisch om punten eruit te pikken die het verhaal tegenspreken of niet kloppen , zo kom je bij de waarheid .
Uhm ... Nee, niet zoiets als dat. Verre van zelfs zou ik willen dat iedereen dezelfde kant op kijk. Alleen kijken bepaalde kanten (i.e. bepaalde sites die claimen verder te denken, maar juist heel erg binnen eigen kaders te werken om hun zienswijze kloppend te maken) enkel uit op blinde muren.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:47 schreef UcanQuote_me het volgende:
Zoiets als wat een boer niet kent vreet ie niet?
Het is toch juist prachtig aan dit soort fora dat je bij twijfel of gedachten even verhaal kan halen?
Als we allemaal maar dezelfde kant op blijven kijken komt niemand wat verder en zou de wereld ook niks verder zijn gekomen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:00 schreef Curlbrah het volgende:
eerste filmpje dat toen uitkwam had bloed erin zitten en nu komen die laatste filmpjes ineens zonder bloed.. ik weet genoeg.
Wie o wie zou er toch met de beelden hebben geknoeid ...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:00 schreef Curlbrah het volgende:
eerste filmpje dat toen uitkwam had bloed erin zitten en nu komen die laatste filmpjes ineens zonder bloed.. ik weet genoeg.
Heeft Tribal nu ook al Photoshop-skills? Wat een baasjequote:Op maandag 27 mei 2013 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie o wie zou er toch met de beelden hebben geknoeid ...
Opvallend weinig bloed voor een onthoofding Duidelijk het is een false flag. Lijkt ook of die handen van de dader rood zijn geverfd zit er te rood uit voor bloed.quote:
quote:
Dus met andere woorden kom je eigenlijk trollen hoe iedereen het door jou perspectief moet bekijken met het daarbij behorende grammetje gehaal voor eigen weldoening......quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Nee, niet zoiets als dat. Verre van zelfs zou ik willen dat iedereen dezelfde kant op kijk. Alleen kijken bepaalde kanten (i.e. bepaalde sites die claimen verder te denken, maar juist heel erg binnen eigen kaders te werken om hun zienswijze kloppend te maken) enkel uit op blinde muren.
En dan vind ik het jammer als dat voor zoete koek wordt geslikt. Altijd kritisch kijken, of het nu zgn MSM of alternatieve media is. En niet de msm ergens van beschuldigen en de tunnelvisie van wel geaccepteerde media oogluikend goedkeuren.
Grappig dat jij leest wat je wilt lezen en niet leest wat er staat.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:09 schreef UcanQuote_me het volgende:
Dus met andere woorden kom je eigenlijk trollen hoe iedereen het door jou perspectief moet bekijken met het daarbij behorende grammetje gehaal voor eigen weldoening......
Want mensen en site,s die andere dingen claimen dan jou opinie klopt natuurlijk niet, aangezien je een trouwe aanhanger bent van de reguliere media?
Ik proef wel een negatieve houding alleen al in de schrijfstijl idd, daar prik ik zo doorheen....quote:Op maandag 27 mei 2013 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappig dat jij leest wat je wilt lezen en niet leest wat er staat.
Naar bepaalde alternatieve media, inderdaad. Zoals een Niburu met halve waarheden en hele leugens. Niet naar allemaal en al helemaal wil ik niet dat iedereen hetzelfde denkt als ik. Maar vul het vooral zo in.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:11 schreef UcanQuote_me het volgende:
Ik proef wel een negatieve houding alleen al in de schrijfstijl idd, daar prik ik zo doorheen....
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Opvallend weinig bloed voor een onthoofding Duidelijk het is een false flag. Lijkt ook of die handen van de dader rood zijn geverfd zit er te rood uit voor bloed.
Dan vraag ik me toch af waarom je er zo strak bovenop zit op deze topic....quote:Op maandag 27 mei 2013 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar bepaalde alternatieve media, inderdaad. Zoals een Niburu met halve waarheden en hele leugens. Niet naar allemaal en al helemaal wil ik niet dat iedereen hetzelfde denkt als ik. Maar vul het vooral zo in.
Wel want je heel nek ligt dan open.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Een onthoofding hoeft geen bloedbad te veroorzaken he.
Vertel meer over je uitvoerige ervaring met onthoofdingen en hoeveel bloed daarbij komt kijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Opvallend weinig bloed voor een onthoofding Duidelijk het is een false flag. Lijkt ook of die handen van de dader rood zijn geverfd zit er te rood uit voor bloed.
Je hele nek ligt dan open dus dan moet er wel wat bloed liggen hier lag helemaal geen bloed.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Vertel meer over je uitvoerige ervaring met onthoofdingen en hoeveel bloed daarbij komt kijken.
Er lag wel bloed.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hele nek ligt dan open dus dan moet er wel wat bloed liggen hier lag helemaal geen bloed.
Een eigenschap van rode verf is dat het op bloed lijkt, ja. Ketchup heeft hetzelfde effect. Met een beetje moeite doet chilisaus ook de trick.quote:De bloed op zijn handen lijkt op verf.
Dat vond ik ook al vreemd maar het slachtoffer is verplaatst secu gesleept naar de straatkant...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hele nek ligt dan open dus dan moet er wel wat bloed liggen hier lag helemaal geen bloed.
De bloed op zijn handen lijkt op verf.
Ja dat weet ik volgens de MSM is dat. Maar dat ik vind zijn handen wel geverfd lijken ook geen bloed op zijn kleren of zo.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat het slachtoffer door de daders verplaatst is?
Dan zou je toch wel een klein boedspoor moeten zien op die video.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:28 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd maar het slachtoffer is verplaatst secu gesleept naar de straatkant...
In welke video volgens jouw 1 , 2, 3quote:
Dude, probeer nou even te begrijpen wanneer je het bezittelijk voornaamwoord wel of niet gebruikt. Dan neemt iedereen je ook meteen weer iets serieuzerquote:Op maandag 27 mei 2013 17:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In welke video volgens jouw 1 , 2, 3
Je bent mijn leraar niet. Dat is niet mijn probleem als mensen mij niet serieus nemen. Jouw neem ik ieder geval niet serieus met deze post.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Dude, probeer nou even te begrijpen wanneer je het bezittelijk voornaamwoord wel of niet gebruikt. Dan neemt iedereen je ook meteen weer iets serieuzer
Dat moge duidelijk zijn anders was het nablijven geblazen.quote:
Je wilt niet dat mensen je serieus nemen? Lijkt me handig als je handelt in speculaties.quote:Dat is niet mijn probleem als mensen mij niet serieus nemen.
quote:Jouw neem ik ieder geval niet serieus met deze post.
Ik wil wel dat mensen mij serieus nemen. Maar als ze mij niet willen of kunnen is het niet mijn probleem iedereen bepaalt voor zichzelf wat hij of zelf voor waarheid ziet. Ik kom alleen met mijn visie en mijn verhaal en mening.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn anders was het nablijven geblazen.
[..]
Je wilt niet dat mensen je serieus nemen? Lijkt me handig als je handelt in speculaties.
[..]
En jij was er toch heilig van overtuigd dat, gezien je zelf totaal geen macht hebt, het jouw plan was om mensen in ieder geval te informeren over wat er vermeend achter de schermen plaatsvindt? Dan is het handig om in ieder geval Nederlands te kunnen spreken als een 13 jarige die dictee heeft gehad.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik wil wel dat mensen mij serieus nemen. Maar als ze mij niet willen of kunnen is het niet mijn probleem iedereen bepaalt voor zichzelf wat hij of zelf voor waarheid ziet. Ik kom alleen met mijn visie en mijn verhaal en mening.
Ja, ik zag een man wegsluipen met een emmer verf.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik ook. Hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik dacht serieus dat het onmogelijk was om dit te bestempelen als een False Flag. Maar het is 'jullie' alweer gelukt.
Ze is ook helemaal niet in schok ze toont geen enkele emotie na het zien van een lijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:18 schreef Tingo het volgende:
Dit is die jonge vrouw 'ooggetuigenis' die ik denk leest van 'n stukje papier.
Zij gebruikt wat rare phrases ook volgens mij....(unless shes an off-duty cop)
Vertel eens tribalwars, waarom wíl je zo graag dat het anders is dan wat we allemaal zien?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ze is ook helemaal niet in schok ze toont geen enkele emotie na het zien van een lijk.
waarschijnlijk is ze dus geen ooggetuige maar een acteur die voor ooggetuige speelt. Ben benieuwt hoeveel ze er voor betaald krijgt.
Ga je nou een psycholoog spelen?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ze is ook helemaal niet in schok ze toont geen enkele emotie na het zien van een lijk.
waarschijnlijk is ze dus geen ooggetuige maar een acteur die voor ooggetuige speelt. Ben benieuwt hoeveel ze er voor betaald krijgt.
Dat wil ik niet dat is zo. Is toch duidelijk ze willen haat creëren tegenover de islam. Zo dat ze zonder problemen landen in het midden oosten kunnen aanvallen. Ze willen land vrij maken voor de anti christ ze willen salomon;s tempel herbouwen in oost jereuzalem vanuit daar gaat de anti christ regeren.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel eens tribalwars, waarom wíl je zo graag dat het anders is dan wat we allemaal zien?
Nee maar ze is vrij emotieloos. Ze kijkt niet eens recht in de camera. Dus het kan dat ze dingen leest van af een blaadje.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga je nou een psycholoog spelen?Zelfs een psycholoog kan uit deze beelden niet opmaken of ze in shock is of niet....
Zoveel ruis in een paar zinnenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat wil ik niet dat is zo. Is toch duidelijk ze willen haat creëren tegenover de islam. Zo dat ze zonder problemen landen in het midden oosten kunnen aanvallen. Ze willen land vrij maken voor de anti christ ze willen salomon;s tempel herbouwen in oost jereuzalem vanuit daar gaat de anti christ regeren.
Daar hebben ze geen makeup en acteurs voor nodig hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat wil ik niet dat is zo. Is toch duidelijk ze willen haat creëren tegenover de islam.
Zonder problemen? Ha.quote:Zo dat ze zonder problemen landen in het midden oosten kunnen aanvallen.
Ah kijk, als je daarin gelooft is het inderdaad niet vreemd dat jij in elke muis een olifant ziet.quote:Ze willen land vrij maken voor de anti christ ze willen salomon;s tempel herbouwen in oost jereuzalem vanuit daar gaat de anti christ regeren.
- Misschien heeft ze last van haar nekquote:Op maandag 27 mei 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar ze is vrij emotieloos. Ze kijkt niet eens recht in de camera. Dus het kan dat ze dingen leest van af een blaadje.
Zolang je iemand niet kent kan je niet concluderen of diegene emotioneel of emotieloos is. Daarvoor moet je iemand toch echt een paar keer gesproken hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar ze is vrij emotieloos. Ze kijkt niet eens recht in de camera. Dus het kan dat ze dingen leest van af een blaadje.
Dus het is allemaal met elkaar verbonden?! Eng!quote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat wil ik niet dat is zo. Is toch duidelijk ze willen haat creëren tegenover de islam. Zo dat ze zonder problemen landen in het midden oosten kunnen aanvallen. Ze willen land vrij maken voor de anti christ ze willen salomon;s tempel herbouwen in oost jereuzalem vanuit daar gaat de anti christ regeren.
het is allemaal met elkaar verbonden zelfs ik weet nog lang niet alles ervan af zo groot is het.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang je iemand niet kent kan je niet concluderen of diegene emotioneel of emotieloos is. Daarvoor moet je iemand toch echt een paar keer gesproken hebben.
[..]
Dus het is allemaal met elkaar verbonden?! Eng!![]()
Zèlfs jij weet niet hoe groot het is?! Shit man, dit klinkt niet best.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
het is allemaal met elkaar verbonden zelfs ik weet nog lang niet alles ervan af zo groot is het.
je hebt een punt maar het is wel opvallend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
deel 1 wist je nog zeker dat geen hoax was.. je bent nog erger dan wilders ..quote:Op maandag 27 mei 2013 18:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef Summers het volgende:
WOOLWICH MASSACRE DECEPTION EXPOSEDscam cam productions staat links onder in beeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus zwaar ge-edit
Er staat nog een vraag voor u open!!
Ik ben nog geen beelden tegengekomen die wel kloppen .quote:Op maandag 27 mei 2013 20:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
scam cam productions staat links onder in beeld.
dus zwaar ge-edit
Kloppen waarmee?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben nog geen beelden tegengekomen die wel kloppen .
de aller aller eersten.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben nog geen beelden tegengekomen die wel kloppen .
Met het officiele verhaalquote:
Je bedoeld die schone handen NA de daad en die met bebloede handen NA de daad ? Dat klopt toch nietquote:Op maandag 27 mei 2013 20:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
de aller aller eersten.
wel lekker makkelijk alles beetje gaan bewerken
je wordt misschien om de tuin geleid?quote:
wat bedoel je daar mee dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
scam cam productions staat links onder in beeld.
dus zwaar ge-edit
Tent wordt opgezet op de plek waar het lijk lag. Tweede tent wordt opgezet op het trottoir in verband met een sporenonderzoekquote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef Summers het volgende:
Tent staat op een andere locatie dan waar het lijk lag , Bij het lijk lag geen bloed maar op een ander filmpje zetten ze de tent over een grote bloedvlek waar het lijk lag .
En toen was het stil..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tent wordt opgezet op de plek waar het lijk lag. Tweede tent wordt opgezet op het trottoir in verband met een sporenonderzoek
[ afbeelding ]
Ik weet het vooral in grote lijnen. Maar het zo groot dat je nooit kleine details te weten krijgt.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zèlfs jij weet niet hoe groot het is?! Shit man, dit klinkt niet best.
echt?quote:
Meestal komt er meteen een antwoord. Nu niet. Nog steeds niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef new_moon het volgende:
[..]
echt?
na 5 minuten roepen "en toen was het stil"??
Eng wereldje wel...quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik weet het vooral in grote lijnen. Maar het zo groot dat je nooit kleine details te weten krijgt.
Feitenlijk gezien is het helemaal juist. Het was/is stil.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef new_moon het volgende:
[..]
echt?
na 5 minuten roepen "en toen was het stil"??
scam betekend hoax dus is bewerkt door mensen hele filmpje ge-editquote:
waarom zei je eerst was dat geen false flag is en nu wel..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik weet het vooral in grote lijnen. Maar het zo groot dat je nooit kleine details te weten krijgt.
zal de vraag trouwens nog seen stellen..quote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef Summers het volgende:
Tent staat op een andere locatie dan waar het lijk lag , Bij het lijk lag geen bloed maar op een ander filmpje zetten ze de tent over een grote bloedvlek waar het lijk lag . Vrouwen die keuvelen met de daders . Vrouw die bij het lijk gaat liggen en met geen spatje bloed weer opstaat . , niemand in paniek . Filmer trilt niet eens tijdens het interview . Dader die niet eens boos lijkt . Wat klopt er wel
Ben bang dat je geen antwoord gaat krijgen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
zal de vraag trouwens nog seen stellen..
want daar geef je geen antwoord op..
zoals gewoonlijk moet ik eerst paar keer vragen..
was Theo van Gogh ook een False Flag.. deze 2 moorden hebben een aantal grote gelijkenissen
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben bang dat je geen antwoord gaat krijgen.
Omdat ik al aan de filmpjes kon zien dat het een false flag was.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
waarom zei je eerst was dat geen false flag is en nu wel..
je word wel erg gemanipuleerd door die andere site vind je niet?
Dit. Die mensen in BNW zijn zo makkelijk te manipuleren en ze geloven allesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:08 schreef Beathoven het volgende:
Iemand haalf het rood een beetje naar beneden met de kleurcorrectie en ineens is alles niet waar.
zaterdag 25 mei 2013 @ 11:08:01quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat ik al aan de filmpjes kon zien dat het een false flag was.
Dat is onzin wat je zegt.
Ja maar nu ik die filmpjes heb gezien ben ik van gedachte verandert.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Deze moord is om moslim in het kwaad daglicht te zetten.
Dat is het belangrijkste motief van de moord. Het hoeft nog geen false flag te zijn.
Dat zijn jou woorden uit vorige topic niet de mijne!!
Dus ja je komt terug op je woorden!
Expert jij!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:42 schreef tribalwars het volgende:
Omdat ik al aan de filmpjes kon zien dat het een false flag was.
dat zeg ik dus... je bent gemanipuleerd door die filmpjes en die komen van die site..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar nu ik die filmpjes heb gezien ben ik van gedachte verandert.
Wat je maar grappig vindt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Expert jij!
Grappig trouwens dat je in een ander topic als bron Daily Mail maar wat graag voor lief neemt. Als er iets een negatief uitvloeisel van MSN is ... Maar Niburu quote het, dus dan is het wel opeens betrouwbaar?
Niet waar die filmpjes tonen dat het niet klopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat zeg ik dus... je bent gemanipuleerd door die filmpjes en die komen van die site..
draaikont
Eigenlijk is het inderdaad om te janken, die willekeur. En die eigen blindheid daarover.quote:
Dat is jouw mening die ik compleet negeer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk is het inderdaad om te janken, die willekeur. En die eigen blindheid daarover.
De filmpjes zijn ge-edit de Scam productions althans een van de filmpjes die summers liet zien..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet waar die filmpjes tonen dat het niet klopt.
veel te weinig bloed kon je spoor vinden van bloed.
De handen van de dader zitten onder het bloed maar het lijkt sterk geverfd.
maar het is mijn woord tegen die van jouw.
Maar dit geloof je dus wel ... afkomstig van MSM:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is jouw mening die ik compleet negeer.
Kom maar eens met argumenten als ze van de MSM zijn geloof ik ze niet.
Ja dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dit geloof je dus wel ... afkomstig van MSM:
BNW / kind weghalen
Bron:
Daily Mail
NEE, blijf bij je standpunten jijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel.
Moet ik toch zelf weten
Tuurlijk moet je dat helemaal zelf weten. Maar je ziet niet in dat dit volkomen indruist tegen je mantra van 'MSM is slecht en geloof ik nooit en jullie zijn allemaal schapen die de MSM blind volgen!!!'?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:56 schreef tribalwars het volgende:
Ja dat geloof ik wel.
Moet ik toch zelf weten
Doe ik ook.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Daily mail is geen MSM trouwens.
17 jaar en al zo verpest.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is jouw mening die ik compleet negeer.
Kom maar eens met argumenten als ze van de MSM zijn geloof ik ze niet.
Heb je bewijzen dan iedereen kan zomaar wat roepen vooral jij.quote:
http://www.dailymail.co.u(...)t-Drummer-Rigby.htmlquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Daily mail is geen MSM trouwens.
Niet door extremisten. Waarschijnlijk zijn die mensen ingehuurd. moslim extremisten bestaan niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)t-Drummer-Rigby.html
dus als het geen MSM is en hier staat op dat hij wel degelijk is vermoord dan moet je niet zo draaikonten en gewoon accepteren dat hij wel degelijk is vermoord door extremisten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daily_Mailquote:De Daily Mail is een Brits dagblad op tabloidformaat. Het werd opgericht in 1896 en is in handen van Daily Mail and General. De oplage van de Daily Mail betreft meer dan twee miljoen. De krant heeft net zoals alle andere Britse dagbladen een zondagseditie. De zondagsuitgave van het blad heet The Mail on Sunday.
De politieke mening van de Daily Mail is rechts, conservatief en populistisch en de krant is kritisch over de EU, immigranten, buitenlanders en andere minderheden. Naast de gebruikelijke artikelen over politiek, economie, binnen- en buitenlands nieuws en opinie wordt zeer veel aandacht besteed aan sport, roddel, (seks-)schandalen van nationale en internationale beroemdheden, gezondheidstips en vrouwenzaken als make-up, mode en stijl. De bijnaam van de krant, vooral gebezigd door tegenstanders ervan, is de Daily Wail (dagelijkse klaagzang).
De Daily Mail wordt over het algemeen afgedaan als boulevardblad, en de journalistieke betrouwbaarheid is twijfelachtig.[bron?] De krant profileert zichzelf als iets netter, betrouwbaarder, degelijker en vooral meer "middle-class" dan bijvoorbeeld Britse sensatiekranten als The Sun en de Daily Mirror. De Daily Mail kent dan ook geen zogeheten Page Three Girl. De doelgroep van de krant is de lower-middle-class.[1] Het is de grootste concurrent van de Daily Express, en de Daily Mail lijkt op veel terreinen dan ook op deze krant, met name wat de gebruikte lettertypen, politieke mening, schrijfstijl en nieuwskeuze betreft.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet door extremisten. Waarschijnlijk zijn die mensen ingehuurd. moslim extremisten bestaan niet.
je hebt een punt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:01 schreef Copycat het volgende:
Daily Mail over Woolwich
http://www.dailymail.co.u(...)t-Drummer-Rigby.html
De geschiedenis van Daily Mail in een notendop:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daily_Mail
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |