Bedankt, zou wel raar zijn anders.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard kun je met elke willekeurige usb-lader je telefoon laden. Daar is die hele micro-usb standaard ook voor gemaakt.
Zo'n LiPo lader bestaat uit individuele cellen van 3.7V p/stuk. Hoe meer cellen in serie hoe hoger voltage wordt. Zo heeft een LiPo van 2 cellen een voltage van zo'n 7.2V, 3 cellen 11.1V etc.
Een dergelijke accu wordt opgeladen aan de hand van voltage; boven een bepaald voltage begint de lader net zo lang te laden totdat een bepaald (hoger) voltage wordt gehaald.
Zo'n speciale lader is bedoelt voor LiPo's met meerdere cellen omdat zo'n lader voor elke cel kan bekijken wat die voltages zijn. Voor een 1 cellige LiPo's zoals in telefoons is het dus een stuk eenvoudiger.
Is het niet zo dat internet onderaan je unlockscreen staat en dat je die per ongeluk meesleept als je je telefoon unlockt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:16 schreef Skillstorm het volgende:
Heeft iemand anders ook het probleem dat het de stock browser soms opent als je de mobiel unlockt?
Begint wel een beetje vervelend te worden en ik weet niet waardoor het komt.
yup, ook hier gehad, ook constant op dezelfde pagina welke ook helemaal niet je startpagina is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:16 schreef Skillstorm het volgende:
Heeft iemand anders ook het probleem dat het de stock browser soms opent als je de mobiel unlockt?
Begint wel een beetje vervelend te worden en ik weet niet waardoor het komt.
Wat? Maak eens een screenshot van die melding?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand ook het probleem dat je je smsjes niet kan lezen??
Mijn whatsapp werkt ook al niet, ik krijg een bericht dat ik moet downloaden maar er is geen download
Ja, klopt. Vond dat later zelf uit hehe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is het niet zo dat internet onderaan je unlockscreen staat en dat je die per ongeluk meesleept als je je telefoon unlockt?
Staat bij 'toegankelijkheid'.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Bij mijn HTC Sensation kon ik bij instellingen iets aanpassen dat ik een oproep kon beëindigen middels de (aan/uit) knop bovenop het toestel. Ik zie het zo snel niet bij de One. Iemand anders dit heel misschien wel gevonden of ingesteld?
Mijn scherm wilde nog wel eens dwars zijn, en door die knop kon ik áltijd elk gesprek beëindigen, ipv gedag zeggen en een akward stilte veroorzaken
Dank!quote:
Jij hebt liever een stroef scherm?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:23 schreef Skillstorm het volgende:
Waarom is het scherm eigenlijk zo....gepolijst/glimmend/smooth?
Niet de pixel density dus maar het scherm zelf.
Dat zeg ik toch niet? Ik vraag me af wat ze er voor coating op hebben gedaan of welk glas er gebruikt is. (ja hurrdurr Gorilla Glass 2)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij hebt liever een stroef scherm?
Ja, dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:24 schreef Skillstorm het volgende:
Ook gemerkt dat de power button echt in het toestel is 'gezonken' .
Hij bedoelt eerder waarom het scherm zo weerspiegelend is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij hebt liever een stroef scherm?
Dan gaat hij naar de sms-geschiedenis voordat de error er wasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat? Maak eens een screenshot van die melding?
En wat gebeurt er als je een sms'je probeert te openen dan?
Die quick settings!quote:Op zondag 2 juni 2013 13:29 schreef CaptainCookie het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)tm_campaign=Engadget
Kijk, dit waren nou net twee dingetjes die ik miste in Sense
Verf op de volumeknop? Dat is toch gewoon metaal?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:46 schreef JohnB52 het volgende:
Ik keek vanmiddag naar de volumeknop van de htc: 2/3e van de verf er al af!
Mee terug gaan of niet? Heb t ding vanaf de release, via T-mobile.
Dacht ik ook inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Verf op de volumeknop? Dat is toch gewoon metaal?
Doe je die oordoppen wel goed in je oren? Probeer ze eens wat verder te drukken.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis toch een beetje de geluidsverbetering (thema's zoals rock, pop) van mijn Sensation. Het geluid is geweldig op de One, tot de oordoppen erin gaan. Weinig over van de bass.
Oude oordoppen maken het wel iets beter, maar die instellingen waren erg fijn.
Ik had ze alle kanten gedraaid, om te kijken of het daar aan lag, want ik had het idee eergister beter geluid te hebben. Misschien weer proberen en anders morgen. Thanks!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Doe je die oordoppen wel goed in je oren? Probeer ze eens wat verder te drukken.
Als je Beats aan hebt staan komt er juist heel veel bass uit die meegeleverde oordopjes.
alsof een normaal mens dit doet. Stop hem eens in je reet, kijken of die dan wifi signaal heeft..quote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De HTC One lijkt dus toch een vorm van een defect te hebben. Wanneer je je hand op de bovenzijde van je smartphone zet blijkt dus het wifi signaal te verdwijnen. Zou iemand dat even kunnen testen. Anders wordt het weer omruilen.
Je moet de merknaam van het kastje invoeren, die zal of Philips of Cisco zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:20 schreef GSbrder het volgende:
Iemand trouwens geprobeerd de One te gebruiken i.c.m. met een UPC Horizon mediabox?
Ik ben nogal lui aangelegd en tot nu toe kan ik alleen mijn Philips-tv terugvinden in het producentenmenu. UPC staat er niet tussen en handmatig synchroniseren lijkt niet te lukken.
als je dan eerst je wifi-router in je kont stopt.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:08 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
alsof een normaal mens dit doet. Stop hem eens in je reet, kijken of die dan wifi signaal heeft..
http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review/15quote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De HTC One lijkt dus toch een vorm van een defect te hebben. Wanneer je je hand op de bovenzijde van je smartphone zet blijkt dus het wifi signaal te verdwijnen. Zou iemand dat even kunnen testen. Anders wordt het weer omruilen.
Ben jij een mongool of wat? Ooit van portrait landscape gehoord? Als je dus een film of een Youtube film kijkt en je de smartphone bij de speakers vasthoudt (wat dus normaal is) valt de verbinding weg. En een smartphone hoort geen dergelijke zwakke punten te hebben.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:08 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
alsof een normaal mens dit doet. Stop hem eens in je reet, kijken of die dan wifi signaal heeft..
Het punt is dat die casing (witte streep op de achterkant van het toestel) dus vrij weinig doet als je de bovenkant vast hebt. Terwijl je zou zeggen dat het wifi signaal ook via die uitgang actief zou kunnen blijven.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review/15
Daar zit de antenne ook. De casing fungeert als antenne.
Prijs die je betaalt voor de aluminium behuizing.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ben jij een mongool of wat? Ooit van portrait landscape gehoord? Als je dus een film of een Youtube film kijkt en je de smartphone bij de speakers vasthoudt (wat dus normaal is) valt de verbinding weg. En een smartphone hoort geen dergelijke zwakke punten te hebben.
Klopt. Zoals bij elke telefoon is er een 'death grip', maar helemaal wegvallen hoort hij niet te doen, of je signaal moet al zwak zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het punt is dat die casing (witte streep op de achterkant van het toestel dus vrij weinig doet als je de bovenkant vast hebt. Terwijl je zou zeggen dat het wifi signaal ook via die uitgang actief zou kunnen blijven.
Hmm, dat heb ik dus niet. Ik merk ook wat jij beschrijft maar niet het wegvallen, is gewoon wat zwakker als ik mijn hand ervoor houd..quote:Op maandag 3 juni 2013 09:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het vervelende is dat Youtube om de zoveel seconden aan het herladen is hierdoor, maar dat terzijde. Dat is het enige nadeel van een dergelijke behuizing.
Ik heb ze 180 graden in mijn oren gedraaid en ook verder in de oren gedaan. Het klinkt weer goed! Dank je welquote:Op zondag 2 juni 2013 23:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Doe je die oordoppen wel goed in je oren? Probeer ze eens wat verder te drukken.
Als je Beats aan hebt staan komt er juist heel veel bass uit die meegeleverde oordopjes.
Mooi! Voordeel van dat soort oordopjes is dat ze heel goed geluid kunnen leveren, nadeel is dat het sterk afhankelijk is van hoe ze in je oor zitten.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ze 180 graden in mijn oren gedraaid en ook verder in de oren gedaan. Het klinkt weer goed! Dank je wel
Zelfde hier, kutdingen.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:23 schreef speknek het volgende:
Ik haat in-ear dingen. Krijg ze er ook nooit echt in, terwijl ik volgens mij een redelijk normale gehoorgang heb. Voelt echt alsof ik mijn oren aan het assrapen ben.
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:23 schreef speknek het volgende:
Ik haat in-ear dingen. Krijg ze er ook nooit echt in, terwijl ik volgens mij een redelijk normale gehoorgang heb. Voelt echt alsof ik mijn oren aan het assrapen ben.
Geen kleinere rubbertjes gebruiken dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zelfde hier, kutdingen.![]()
Snap ook niet waarom ze in ear dopjes geven en niet normale.
Vind ze gewoon ontzettend oncomfortabel.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Geen kleinere rubbertjes gebruiken dan?
Die dingen klinken echt 100x beter dan die gewone oordopjes, koop ook nooit meer andere.
Zoiets dacht ik al, maar thanks!quote:Op maandag 3 juni 2013 08:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je moet de merknaam van het kastje invoeren, die zal of Philips of Cisco zijn.
http://www.upc.nl/televisie/wat-is-digitale-tv/horizon-mediabox/quote:Op maandag 3 juni 2013 11:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar thanks!
Ik zal hem nog een keer openschroeven om te kijken wat het is, want er zitten aan de buitenkant enkel foeilelijke horizon of upc-stickers.
Ik ga het thuis uitproberen en hou jullie op de hoogte als het gelukt isquote:Op maandag 3 juni 2013 11:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/televisie/wat-is-digitale-tv/horizon-mediabox/
Volgens hier is het een Samsung.
paar keer goed slikken als je ze in je oren hebt en dat is inderdaad bijna zo jaquote:Op maandag 3 juni 2013 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Toen ik ze eruit haalde, na een poos geluisterd te hebben, het leek wel of ze vacuüm zaten![]()
Tsja, vind ik niet zo netjes in de treinquote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Skillstorm het volgende:
Het is kut als je oortjes gebruikt omdat het zonde is van de speakers die je zou kunnen gebruiken.
Klopt, maar het is wel jammer.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Tsja, vind ik niet zo netjes in de trein
Dat vond ik dus juist nietquote:Op maandag 3 juni 2013 16:29 schreef The6thgate het volgende:
Zojuist ook een One gekocht! Was eerst aan het twijfelen over een Xperia SP omdat die toch wel 200 euro goedkoper was. Zag bij de Mediamarkt een prijsverlaging en toch even gaan kijken omdat ik 'm nog niet in het echt werkend had gezien. Vond 'm in het echt toch te mooi om te laten liggen dus pijn in de portemonnneeDacht eerst dat ik de zwarte het mooiste vond gebaseerd op foto's, echter wint de zilveren het toch. Steekt mooi af bij het scherm vind ik.
Er zit echt een minuscuul kiertje bij de speakergrille, maar die is me toch echt te klein voor een omruiling, kan me haast niet voorstellen dat daar 0,0 ruimte kan zitten.Nu er maar eens mee aan de slag
Vandaag een klasgenoot lopen opnaaien met mijn HTC One en zijn One X. Duidelijk verschil dat de One echt een stuk sneller en krachtiger is, in alle opzichten!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik vind het na een maand nog steeds een hele fijne telefoon, die met de 4.2.2-update zelfs nog net ietsje beter gaat worden.
Ben benieuwd wanneer die update naar Nederland komt.
Stop man, dat is toch zielig.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vandaag een klasgenoot lopen opnaaien met mijn HTC One en zijn One X. Duidelijk verschil dat de One echt een stuk sneller en krachtiger is, in alle opzichten!
Verheug me op die update, batterij percentage zien lijkt me geweldig.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik vind het na een maand nog steeds een hele fijne telefoon, die met de 4.2.2-update zelfs nog net ietsje beter gaat worden.
Ben benieuwd wanneer die update naar Nederland komt.
Deed hij ook toen ik nog met mijn pauper Desire Z rondliepquote:
Haha, dan is het goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Deed hij ook toen ik nog met mijn pauper Desire Z rondliepthe sweet taste of revenge
Hele kleine toevoeging, maar toch heel handig. Plus die powertoggles natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Verheug me op die update, batterij percentage zien lijkt me geweldig.
Ja, dat ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hele kleine toevoeging, maar toch heel handig. Plus die powertoggles natuurlijk.
Je kan de icoontjes in de appdrawer ook terugezetten naar 4x5, maar 3x3 oogt veel rustiger. Appdrawer zelf is juist best veelzijdig, je kan alles alfabetisch, op laatst gebruikt of willekeurig sorteren.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:37 schreef videonatic het volgende:
ik heb ook een zwarte One sinds vandaag
paar struikelblokken zijn de app drawer, de ruimte tussen iconen op het homescreen en dat htc sense wat vast zit op het 1ste homescreen, voor de rest mooi ding, goed geluid.
Als je hem aan je computer hangt kan je gewoon via de verkenner bestanden overzetten hoor. Dit gaat via het MTP-protocol, en dat zit sinds Android 4.x ook in de stock-Android.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:11 schreef videonatic het volgende:
De usb opslag functie mis ik ook trouwens, alleen HTC Sync Manager krijgt toegang. Zodra stock android er is gaat die er gelijk op.
Ik heb battery indicator d'r gewoon op staan. Maar die kan er dan vanaf.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Verheug me op die update, batterij percentage zien lijkt me geweldig.
Er zitten kieren in manquote:Op maandag 3 juni 2013 16:56 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zie ook niet zo snel een nieuwe telefoon uitkomen die deze kan overtreffen in bouwkwaliteit.
In die van mij zitten geen kieren hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:28 schreef zoz het volgende:
[..]
Er zitten kieren in manMaar mooi is hij wel. Ik ben alleen niet overtuigd van de bouwkwaliteit.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In die van mij zitten geen kieren hoor
In de winkel ligt alleen de 32gb-variant hoor?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:01 schreef Miezziej het volgende:
Wil morgen kijken of ik de One kan halen. Twijfel alleen nog tussen 1gb of 2gb![]()
Ja duhquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
In de winkel ligt alleen de 32gb-variant hoor?
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar wil je twee gig scoren dan? Tmobile?
je hebt ook weinig andere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja
(Ja, ik weet het, branded toestel etc, maargoed)
Of 2500mb bij KPNquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt ook weinig andere mogelijkheden.
Wat doe jij dan allemaal met je internetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:01 schreef Miezziej het volgende:
Wil morgen kijken of ik de One kan halen. Twijfel alleen nog tussen 1gb of 2gb![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:30 schreef Skillstorm het volgende:
Hehe, zat vandaag met 2 vrienden op een pizza te wachten die we besteld hadden, wij zitten buiten, ik doe mobiel internet aan en begin een skype gesprek met een andere vriend die we hadden, met video en alles.
Die speakers en het scherm.![]()
Een vriend was wel verbaast dat dit kon tegenwoordig(skype gesprekken buiten), maar hij heeft een oude iPhone.
Als je een paar keer skypet gaat het best hardquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Wat doe jij dan allemaal met je internet![]()
Geen beschikking over WiFi?
Ja dat snap ik, maar toch haha. Er is op zoveel plekken WiFi tegenwoordig. Maar als je inderdaad films wilt gaan kijken dan heb je wel wat meer nodig ja hahaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Als je een paar keer skypet gaat het best hardIk heb nu dus 2500mb en heb gisteren een film gekeken vanaf mn databundel. Nou dan is ineens 500mb er doorheen. Gelukkig hoef ik dan niet op te passen dat m'n bundel bijna op is
Bovendien zijn die 2gb bundels niet zo duur meer. Ik begreep dat 2gb 4eu duurder is dan 1gb. Voordeel is wel dat je onbezorgd zoveel kunt internetten wat je wilt, zonder elke dag naar je MB-status hoeft te kijken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar toch haha. Er is op zoveel plekken WiFi tegenwoordig. Maar als je inderdaad films wilt gaan kijken dan heb je wel wat meer nodig ja haha
Ah oke, dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bovendien zijn die 2gb bundels niet zo duur meer. Ik begreep dat 2gb 4eu duurder is dan 1gb. Voordeel is wel dat je onbezorgd zoveel kunt internetten wat je wilt, zonder elke dag naar je MB-status hoeft te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |