http://www.upc.nl/televisie/wat-is-digitale-tv/horizon-mediabox/quote:Op maandag 3 juni 2013 11:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar thanks!
Ik zal hem nog een keer openschroeven om te kijken wat het is, want er zitten aan de buitenkant enkel foeilelijke horizon of upc-stickers.
Ik ga het thuis uitproberen en hou jullie op de hoogte als het gelukt isquote:Op maandag 3 juni 2013 11:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/televisie/wat-is-digitale-tv/horizon-mediabox/
Volgens hier is het een Samsung.
paar keer goed slikken als je ze in je oren hebt en dat is inderdaad bijna zo jaquote:Op maandag 3 juni 2013 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Toen ik ze eruit haalde, na een poos geluisterd te hebben, het leek wel of ze vacuüm zaten![]()
Tsja, vind ik niet zo netjes in de treinquote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Skillstorm het volgende:
Het is kut als je oortjes gebruikt omdat het zonde is van de speakers die je zou kunnen gebruiken.
Klopt, maar het is wel jammer.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Tsja, vind ik niet zo netjes in de trein
Dat vond ik dus juist nietquote:Op maandag 3 juni 2013 16:29 schreef The6thgate het volgende:
Zojuist ook een One gekocht! Was eerst aan het twijfelen over een Xperia SP omdat die toch wel 200 euro goedkoper was. Zag bij de Mediamarkt een prijsverlaging en toch even gaan kijken omdat ik 'm nog niet in het echt werkend had gezien. Vond 'm in het echt toch te mooi om te laten liggen dus pijn in de portemonnneeDacht eerst dat ik de zwarte het mooiste vond gebaseerd op foto's, echter wint de zilveren het toch. Steekt mooi af bij het scherm vind ik.
Er zit echt een minuscuul kiertje bij de speakergrille, maar die is me toch echt te klein voor een omruiling, kan me haast niet voorstellen dat daar 0,0 ruimte kan zitten.Nu er maar eens mee aan de slag
Vandaag een klasgenoot lopen opnaaien met mijn HTC One en zijn One X. Duidelijk verschil dat de One echt een stuk sneller en krachtiger is, in alle opzichten!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik vind het na een maand nog steeds een hele fijne telefoon, die met de 4.2.2-update zelfs nog net ietsje beter gaat worden.
Ben benieuwd wanneer die update naar Nederland komt.
Stop man, dat is toch zielig.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vandaag een klasgenoot lopen opnaaien met mijn HTC One en zijn One X. Duidelijk verschil dat de One echt een stuk sneller en krachtiger is, in alle opzichten!
Verheug me op die update, batterij percentage zien lijkt me geweldig.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik vind het na een maand nog steeds een hele fijne telefoon, die met de 4.2.2-update zelfs nog net ietsje beter gaat worden.
Ben benieuwd wanneer die update naar Nederland komt.
Deed hij ook toen ik nog met mijn pauper Desire Z rondliepquote:
Haha, dan is het goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Deed hij ook toen ik nog met mijn pauper Desire Z rondliepthe sweet taste of revenge
Hele kleine toevoeging, maar toch heel handig. Plus die powertoggles natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Verheug me op die update, batterij percentage zien lijkt me geweldig.
Ja, dat ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hele kleine toevoeging, maar toch heel handig. Plus die powertoggles natuurlijk.
Je kan de icoontjes in de appdrawer ook terugezetten naar 4x5, maar 3x3 oogt veel rustiger. Appdrawer zelf is juist best veelzijdig, je kan alles alfabetisch, op laatst gebruikt of willekeurig sorteren.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:37 schreef videonatic het volgende:
ik heb ook een zwarte One sinds vandaag
paar struikelblokken zijn de app drawer, de ruimte tussen iconen op het homescreen en dat htc sense wat vast zit op het 1ste homescreen, voor de rest mooi ding, goed geluid.
Als je hem aan je computer hangt kan je gewoon via de verkenner bestanden overzetten hoor. Dit gaat via het MTP-protocol, en dat zit sinds Android 4.x ook in de stock-Android.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:11 schreef videonatic het volgende:
De usb opslag functie mis ik ook trouwens, alleen HTC Sync Manager krijgt toegang. Zodra stock android er is gaat die er gelijk op.
Ik heb battery indicator d'r gewoon op staan. Maar die kan er dan vanaf.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Verheug me op die update, batterij percentage zien lijkt me geweldig.
Er zitten kieren in manquote:Op maandag 3 juni 2013 16:56 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zie ook niet zo snel een nieuwe telefoon uitkomen die deze kan overtreffen in bouwkwaliteit.
In die van mij zitten geen kieren hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:28 schreef zoz het volgende:
[..]
Er zitten kieren in manMaar mooi is hij wel. Ik ben alleen niet overtuigd van de bouwkwaliteit.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In die van mij zitten geen kieren hoor
In de winkel ligt alleen de 32gb-variant hoor?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:01 schreef Miezziej het volgende:
Wil morgen kijken of ik de One kan halen. Twijfel alleen nog tussen 1gb of 2gb![]()
Ja duhquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
In de winkel ligt alleen de 32gb-variant hoor?
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar wil je twee gig scoren dan? Tmobile?
je hebt ook weinig andere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja
(Ja, ik weet het, branded toestel etc, maargoed)
Of 2500mb bij KPNquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt ook weinig andere mogelijkheden.
Wat doe jij dan allemaal met je internetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:01 schreef Miezziej het volgende:
Wil morgen kijken of ik de One kan halen. Twijfel alleen nog tussen 1gb of 2gb![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:30 schreef Skillstorm het volgende:
Hehe, zat vandaag met 2 vrienden op een pizza te wachten die we besteld hadden, wij zitten buiten, ik doe mobiel internet aan en begin een skype gesprek met een andere vriend die we hadden, met video en alles.
Die speakers en het scherm.![]()
Een vriend was wel verbaast dat dit kon tegenwoordig(skype gesprekken buiten), maar hij heeft een oude iPhone.
Als je een paar keer skypet gaat het best hardquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Wat doe jij dan allemaal met je internet![]()
Geen beschikking over WiFi?
Ja dat snap ik, maar toch haha. Er is op zoveel plekken WiFi tegenwoordig. Maar als je inderdaad films wilt gaan kijken dan heb je wel wat meer nodig ja hahaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Als je een paar keer skypet gaat het best hardIk heb nu dus 2500mb en heb gisteren een film gekeken vanaf mn databundel. Nou dan is ineens 500mb er doorheen. Gelukkig hoef ik dan niet op te passen dat m'n bundel bijna op is
Bovendien zijn die 2gb bundels niet zo duur meer. Ik begreep dat 2gb 4eu duurder is dan 1gb. Voordeel is wel dat je onbezorgd zoveel kunt internetten wat je wilt, zonder elke dag naar je MB-status hoeft te kijken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar toch haha. Er is op zoveel plekken WiFi tegenwoordig. Maar als je inderdaad films wilt gaan kijken dan heb je wel wat meer nodig ja haha
Ah oke, dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bovendien zijn die 2gb bundels niet zo duur meer. Ik begreep dat 2gb 4eu duurder is dan 1gb. Voordeel is wel dat je onbezorgd zoveel kunt internetten wat je wilt, zonder elke dag naar je MB-status hoeft te kijken.
Welke provider heb jij ook alweer?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Over een paar maandjes 4g toegang hier en dan gaat het feest helemaal beginnen
KPN:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Welke provider heb jij ook alweer?
Ik heb hier 4GB genomen bij Vodafone welke over precies een maand ingaat. Daarbij 2 extra data-simkaarten. Ik wil soms nog wel eens wat doen met apps die data vreten en dan is wat ruimte wel handig. (Zo had ik 250MB in nog geen uur er door gejaagd)
Ook in combinatie met die 2 extra simkaarten is 4GB niet gek natuurlijk.
Moet nog steeds overstappen op de ONE. Moet alleen nog een hoesje fixen en ik heb geen zin in alles overzetten![]()
Luxeprobleem...
Hier ook in augustus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
KPN:
2500 mb (4g beschikbaar in augustus)
250 min/sms
Schadeverzekeringetje erbij
Tot die tijd 15mb/s (theoretische snelheid). Over het algemeen haal ik in de praktijk trouwens toch wel makkelijk de 12mb/s.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hier ook in augustus.
Ach, is niet zo ver weg meer.
Bij mij 30.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tot die tijd 15mb/s (theoretische snelheid). Over het algemeen haal ik in de praktijk trouwens toch wel makkelijk de 12mb/s.
Laatst testje gedaan op m'n wifi: 53mb/s!
De One haalt alles draadloos over van je oude telefoon, inclusief dingen als foto's en muziek. In zo'n tien minuten zuigt hij je hele oude telefoon leegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Welke provider heb jij ook alweer?
Ik heb hier 4GB genomen bij Vodafone welke over precies een maand ingaat. Daarbij 2 extra data-simkaarten. Ik wil soms nog wel eens wat doen met apps die data vreten en dan is wat ruimte wel handig. (Zo had ik 250MB in nog geen uur er door gejaagd)
Ook in combinatie met die 2 extra simkaarten is 4GB niet gek natuurlijk.
Plus dat ik straks 4G snelheid krijg; hopelijk binnen 2 jaar (anders is het ook zo lekker nutteloos om een 4G abbo te hebben)
Moet nog steeds overstappen op de ONE. Moet alleen nog een hoesje fixen en ik heb geen zin in alles overzetten![]()
Luxeprobleem...
Mijn WiFi op mijn huidige telefoon is dood, dus zie het wel voor me dat dat met mijn One ook gaat gebeuren als ik geen grote bundel neemquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Wat doe jij dan allemaal met je internet![]()
Geen beschikking over WiFi?
Wat houdt dat branded door T-mobile precies in? Welke nadelen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja
(Ja, ik weet het, branded toestel etc, maargoed)
- T-Mobile-logo bij het opstartenquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:36 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wat houdt dat branded door T-mobile precies in? Welke nadelen?
Irritant zegquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
- T-Mobile-logo bij het opstarten
- Niet-verwijderbare T-Mobile-apps
- Vervelendste: trage updates. 4.2 komt waarschijnlijk over een week naar de One, maar met een T-Mobile-telefoon moet je misschien nog wel een maand of langer er op wachten.
Anttek Quick Settings uit de Play Store?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand hoe je een helderheidsbalk in het pulldown overzicht krijgt? Met de samsungs kun je die pulldown omlaag trekken en dan heb je een balk die je naar links en rechts kunt slepen voor de helderheid. Op de one loop ik nu 10x per dag te kutten met instellingen, scherm, helderheid, balkje.
Waarom laat je hem niet gewoon op automatisch staan? Maar goed, als je het per se wil kan je er een app voor downloaden in de Playstore. Bij de volgende update naar 4.2 die nu klaarstaat komt het ook weer terug in de notificatiebalk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand hoe je een helderheidsbalk in het pulldown overzicht krijgt? Met de samsungs kun je die pulldown omlaag trekken en dan heb je een balk die je naar links en rechts kunt slepen voor de helderheid. Op de one loop ik nu 10x per dag te kutten met instellingen, scherm, helderheid, balkje.
Oke dan wacht ik op 4.2, en automatisch werkt waarschijnlijk lekker als je veel in hetzelfde licht staat, maar dat sta ik niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom laat je hem niet gewoon op automatisch staan? Maar goed, als je het per se wil kan je er een app voor downloaden in de Playstore. Bij de volgende update naar 4.2 die nu klaarstaat komt het ook weer terug in de notificatiebalk.
Jij woont in een discotheek of zo? Als je een andere ruimte binnenloopt past hij het scherm in 1s aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef videonatic het volgende:
[..]
Oke dan wacht ik op 4.2, en automatisch werkt waarschijnlijk lekker als je veel in hetzelfde licht staat, maar dat sta ik niet.
Valt tot nu toe mee!quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
- T-Mobile-logo bij het opstarten Heb ik niet
- Niet-verwijderbare T-Mobile-appsHeb zelf mijn t-mobile geinstalleerd heb verder niks!
- Vervelendste: trage updates. 4.2 komt waarschijnlijk over een week naar de One, maar met een T-Mobile-telefoon moet je misschien nog wel een maand of langer er op wachten.Kan ik nog niet over oordelen
1.29.111.11quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Welke softwareversie zit jij nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |