Wat kwam eruit?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:15 schreef fyah het volgende:
[..]
voor fyah is 30 oke! hij is niet zo'n muggenzifter. hij zit nu op de plee mobiel te fokken en praat over zichzelf in de derde persoon
Wat moet ik aan tli vragen?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:22 schreef fyah het volgende:
[..]
geef me he nummer en ik stuur je een whatsapl ervan. vraag tli maar
Dat is de tweede optie, ja. Walgelijkquote:
ik durf nietquote:Op maandag 27 mei 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, vraag zelf of Tli vieze dingen met je wil doen, ja.
Ik gebruik heb wel eensquote:
Ik zou je vies aankijken en een enkel snuifgeluid maken waarna ik mij zou omdraaienquote:
Stuur me jouw nummer maar. Ik vroeg het eerst!quote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stuur me je nummer, dan vraag ik het aan haar
Weet ikquote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou je vies aankijken en een enkel snuifgeluid maken waarna ik mij zou omdraaien
Eh nee. Laat maar.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Stuur me jouw nummer maar. Ik vroeg het eerst!
Weer een optie vergaltquote:
Wauw, wist niet dat je de kennis gebruikt om mij zo snel weg te hebbenquote:
Hij wil Tli scoren, die heeft al een vriend, dus welke optiequote:Op maandag 27 mei 2013 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer een optie vergalt
[..]
Wauw, wist niet dat je de kennis gebruikt om mij zo snel weg te hebben
ik hou mijn opties open hoor! als tli niet wil omwille van laster dan wil ik welquote:Op maandag 27 mei 2013 15:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij wil Tli scoren, die heeft al een vriend, dus welke optie
Oh dacht dat hij jouw nummer wilde om af te spreken in parkjequote:Op maandag 27 mei 2013 15:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij wil Tli scoren, die heeft al een vriend, dus welke optie
Nee, dan had ik is goed gezegd. nu hoeft het niet meer.. Zelfs ik heb grenzen..quote:Op maandag 27 mei 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij jouw nummer wilde om af te spreken in parkje
Grenzen zijn bedrog, vraag marco!quote:Op maandag 27 mei 2013 15:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dan had ik is goed gezegd. nu hoeft het niet meer.. Zelfs ik heb grenzen..
Keertje je grenzen verleggen en afspreken met iemandquote:Op maandag 27 mei 2013 15:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dan had ik is goed gezegd. nu hoeft het niet meer.. Zelfs ik heb grenzen..
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keertje je grenzen verleggen en afspreken met fyah !!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedoel je serieus dat je daar in het publiek zit of zo, of vanwege die kerel in je UI?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
Vanavond VI kijken dames en heren. Mijn moment of fame komt eraan
Doe ik toch ook nietquote:Op maandag 27 mei 2013 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Wauw, wist niet dat je de kennis gebruikt om mij zo snel weg te hebben
Dat is verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:35 schreef fyah het volgende:
is het erg als ik geen scooter heb? want ik heb geen scooter daarom dat ik het even vraag
Top; man! Een Developer, zeker nerdje en alles? Ach, na een jaar woestijn droog kan ik niet veel meer eisen.quote:
Ik zal mijn verslag over jou, en wat ik allemaal leuk vind aan jou eens inleverenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe ik toch ook niet
Maar ik weet dat je dan toch wel doet wat ik van je gevraagd had en dan kan ik je een complimentje geven als je het inlevert
Meisjes en creatine-rijke substanties gaan niet samen.quote:
Van perron naar perron rennen via het spoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:13 schreef Robophatt het volgende:
Een uur gedaan over een treinreis van 20 minuten
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
Vanavond VI kijken dames en heren. Mijn moment of fame komt eraan
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Top; man! Een Developer, zeker nerdje en alles? Ach, na een jaar woestijn droog kan ik niet veel meer eisen.
Get laid and get it over. Dit is te zoetsappig mensenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zal mijn verslag over jou, en wat ik allemaal leuk vind aan jou eens inleveren
Dan krijg ik sowieso een sticker.
Jellyquote:Op maandag 27 mei 2013 15:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Get laid and get it over. Dit is te zoetsappig mensen
Deze was voor Roboquote:Op maandag 27 mei 2013 15:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No, not jelly, dat weet je. Maar doe het even wat ruwer. Dan kan ik er ook op komen ofzo.
Met daden ben ik beter dan met woorden. Moet je nagaan. Gna gna.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze was voor Robozij is wat zachter enzo. En waarom dat laatste weer? ik zei toch dat je op moest houden met het hard maken?
Instant hardness dusquote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met daden ben ik beter dan met woorden. Moet je nagaan. Gna gna.
Zonder die meuk wel. met niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Instant hardness dusmis ik dat ook nog
anyway
Deze juffrouw... zou zij knap zijn zonder al die meuk?
Fotoboek van LiNDz
nee, mij ook wat te veel van het goede.. maar heb echt geen beeld bij zulke figuren hoe ze zonder of met een subtiel beetje make up zijn.quote:
Kom anders een keer kijken als ik douche. Kun je mij live zien transformeren?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee, mij ook wat te veel van het goede.. maar heb echt geen beeld bij zulke figuren hoe ze zonder of met een subtiel beetje make up zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |