Prima, zie graag een datum/tijdstip tegemoed.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kom anders een keer kijken als ik douche. Kun je mij live zien transformeren?
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze was voor Robozij is wat zachter enzo. En waarom dat laatste weer? ik zei toch dat je op moest houden met het hard maken?
Vanavond weer.. uur of 23.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima, zie graag een datum/tijdstip tegemoed.
Valt wel mee, gezien je keuze aan antwoordenquote:
Ok, dat red ik niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vanavond weer.. uur of 23.
Tegemoet bedoel je..
Fuck. Weer niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee, gezien je keuze aan antwoorden
Meer een snotbakkes.
[..]
Ok, dat red ik niet.
En ja.
quote:
Oke halfzacht danquote:Op maandag 27 mei 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee, gezien je keuze aan antwoorden
Meer een snotbakkes.
Komt toch wel goedquote:Op maandag 27 mei 2013 16:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oke halfzacht dan
En jaHoofdpijn ervan allez maar we gaan gewoon door want morgen presentatie
dit bestaat?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt toch wel goed
Doe dit
[ afbeelding ]
Dat kapsel?quote:
quote:
Gewoon lekker makkelijk.quote:
Sletquote:Op maandag 27 mei 2013 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon lekker makkelijk.Snel droog na het douchen.
Vind dit echt raar van jou.quote:
quote:
Wat zeg je nou.quote:
Pharkus doet al een banaanvraag bij yvonne.quote:
Bij de juiste persoon kan het leuk staanquote:Op maandag 27 mei 2013 16:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die broek dragen ze bij ons in het dorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Boeie.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pharkus doet al een banaanvraag bij yvonne.
Scary movie.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:53 schreef Fascination het volgende:
Draait er nog een leuke film in de bios?
Ik wist dat deze ging komen.quote:
The Great Gatsbyquote:Op maandag 27 mei 2013 16:53 schreef Fascination het volgende:
Draait er nog een leuke film in de bios?
Lijkt me prima te doen.quote:
Die hebben geen smaak, zodoende vonden die twee gekkies elkaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Lijkt me prima te doen.
Afgaan op de smaak van Murdera en Vas!
Vind Scary Movie 2 al flauw.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Lijkt me prima te doen.
Afgaan op de smaak van Murdera en Vas!
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij de juiste persoon kan het leuk staan
Mopje:
Wat is het meest gebruikte gereedschap van een lesbische juffrouw?gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Hahaha shut upquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
Sooo. Mijn diss van vandaag heb ik ook te pakken... Wat een fijne dag om door mijn papa uitgemaakt te worden voor vetklep.
daar is t nooit n goede dag voor volgens mij...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
Sooo. Mijn diss van vandaag heb ik ook te pakken... Wat een fijne dag om door mijn papa uitgemaakt te worden voor vetklep.
Ach ja.. Het was in het zonnetje in de tuin...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar is t nooit n goede dag voor volgens mij...
Wil je op me zitten dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent inderdaad zeer comfortabel, zitzak dat je d'r bent.
Sws is ieder manier van comfort van jou goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe ik toch, heel die smiley opgezocht en al.
Meisjes die zo'n broek dragen moeten echt kkhard worden geslagen.quote:
Dat zijn broeken die zijn afgeleid van de traditionele broeken in Turkije en omstreken. In 40 graden is het een genot.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Meisjes die zo'n broek dragen moeten echt kkhard worden geslagen.
Nee kkhard neukenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Meisjes die zo'n broek dragen moeten echt kkhard worden geslagen.
Hava atma.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef Montelly het volgende:
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaam..nu pas thuis, vandaag wordt een all-nighter, gezien de deadline morgenochtend 9 uur.![]()
No sleep voor deze alfa.
Zeer onvrouwelijk, wat mij betreft.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zijn broeken die zijn afgeleid van de traditionele broeken in Turkije en omstreken. In 40 graden is het een genot.
Ik draag ze ook.
Ik word er wild van, die dampende baklava-oven van haar.quote:
quote:
ik snap jullie niet, hier zitten zat Ambie's, kijk daar ook eens even rond.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik word er wild van, die dampende baklava-oven van haar.
Om jou gerust te stellen: ik zou haar niet geven.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
ik snap jullie niet, hier zitten zat Ambie's, kijk daar ook eens even rond.
http://forums.hababam.nl/index.php
Nee moet je juist doen, ik ben van "hoe meer zielen, hoe meer vreugd"quote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Om jou gerust te stellen: ik zou haar niet geven.
Maar ik wil zo graag standaarden hanteren en de labiele vrouwtjes links laten liggenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee moet je juist doen, ik ben van "hoe meer zielen, hoe meer vreugd"
DP geen probleemmoet ze wel kunnen handelen.
Om mijzelf gerust te stellen: godzijdank.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Om jou gerust te stellen: ik zou haar niet geven.
gwn verkr88 lolquote:Op maandag 27 mei 2013 18:57 schreef Montelly het volgende:
of zou ik haar claimen, dat is wel geiler eigenlijk
Doe niet alsof jij mijn type bent en een keuze hebtquote:Op maandag 27 mei 2013 18:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag standaarden hanteren en de labiele vrouwtjes links laten liggen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Om mijzelf gerust te stellen: godzijdank.
Oei, ik wist niet dat het je zo dwars zou zittenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe niet alsof jij mijn type bent en een keuze hebt![]()
Ik zou jou niet doen, jij mij niet. Case closed.
ow..wacht, heb je mij ooit dan genegeerdquote:Op maandag 27 mei 2013 19:01 schreef Ambipur het volgende:
Montelly. Doe normaal of ik ga je weer negeren, hoor.
De bedoeling is toch semi-verontwaardigd doen?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Oei, ik wist niet dat het je zo dwars zou zitten.
Dqod waar ben je, heb de hele dag hard gewerkt en sta stijf van testosteronquote:
Ze zit hier op de bank met haar nattigheid het leer te verpesten.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dqod waar ben je, heb de hele dag hard gewerkt en sta stijf van testosteron.
Jij mag reageren zoals je wiltquote:Op maandag 27 mei 2013 19:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De bedoeling is toch semi-verontwaardigd doen?
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik word er wild van, die dampende baklava-oven van haar.
ik heb nog dolma liggen van mijn moederquote:Op maandag 27 mei 2013 19:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ok
Montelly, wat voor Turks iets eten we vandaag?
Ooooh lekker! Met yoghurt!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb nog dolma liggen van mijn moeder
Ik vind het niets.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:08 schreef Montelly het volgende:
btw onderweg deze gehaald, mijn zomerschoentjes collectie is weer aangevuld.
[ afbeelding ]
ik zeg eerlijk, ik haal die bladeren altijd wegquote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooooh lekker! Met yoghurt!
Ikke kofte uit de grillpan. Met aardappelpuree.
kan jij goed koken trouwens?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooooh lekker! Met yoghurt!
Ikke kofte uit de grillpan. Met aardappelpuree.
tieft eens op met deze derde wereld taal.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef krioro het volgende:
Canimin içi, böyle şeyler yalnizca romanlarda ozur.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:11 schreef wise het volgende:
[..]
tieft eens op met deze derde wereld taal.
quote:
quote:
Zelfs je vader vindt je een penswijf. Ga je er wat aan doen?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
Lieve schat zulke dingen komen alleen in romans voor? Die ozur moet vast olur zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef krioro het volgende:
Canimin içi, böyle şeyler yalnizca romanlarda ozur.
wat heb je gemaakt?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Anderen vinden van welWat ik nu aan 't eten ben is iig lekker.
Je leest nieeeeet.quote:
Ja klopt, typfoutje. =$quote:Op maandag 27 mei 2013 19:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieve schat zulke dingen komen alleen in romans voor? Die ozur moet vast olur zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |