Kapsalon Turkse gerecht noemenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het lekkerste Turkse gerecht is gewoon Nederlands alleen. Kapsalon.
Jullie hebben veel dingen die 'wij' (quote:Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ja, is echt lekker! Sws alles uit TR is lekker
wat is "wij" chloro, wat ben jij dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie hebben veel dingen die 'wij' () ook hebben, maar dan nét iets anders.
Hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kapsalon Turkse gerecht noemen![]()
Er zijn maar heel weinig speciaal zaken in NL waar je echt turks/armeens/georgisch kan eten btw.
Nederlands.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat is "wij" chloro, wat ben jij dan?
Wtf. Ben je moslim?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nederlands.
Nee, ben geboren in Iran alleen ben hier opgegroeid dus ook gewoon hartstikke Nederlands verder. Vandaar de aanhalingstekens.
Inb4 'neus voor lekker eten hebben'.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nederlands.
Nee, ben geboren in Iran alleen ben hier opgegroeid dus ook gewoon hartstikke Nederlands verder. Vandaar de aanhalingstekens.
Nee man. Mijn moeder is toen we naar NL kwamen meteen van de Islam afgestapt.quote:
Wist je dit niet?!quote:
wtf..quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nederlands.
Stel autisten hier die serieus op fa2's ingaanquote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef Ambipur het volgende:
Kapsalon is niet Turks man. Het is bijelkaar gemengd door een neger.
Nog nooit pep gedaan.quote:
Ahw.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat je daar ook geboren was, voor de rest was m'n reactie gewoon voor de extra.
Geen 72 maagden voor haar dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man. Mijn moeder is toen we naar NL kwamen meteen van de Islam afgestapt.
Geen crystal meth maar wel pervertine.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:32 schreef Gorzalka het volgende:
In before Allure die komt melden dat ze nog nooit pep heeft gedaan, maar wel speed.
Oh pls. Alsof ik doorsnee moslima benquote:
Maar jij bent ook jong moeder geworden en hebt geen leven gehadquote:Op maandag 27 mei 2013 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dan kom ik even melden dat ik sowieso vrijwel geen ervaring heb met drugs.
Ik heb gewoon een uur liggen zonnen vanmiddag
oh shquote:Op maandag 27 mei 2013 20:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar jij bent ook jong moeder geworden en hebt geen leven gehad.
Heb dat ook een keer met een leerling gehad. "Maar mevrouw, ik vind het wel slecht dat u geen moslim bent. Nu heb ik minder respect voor u." Okay..quote:Op maandag 27 mei 2013 20:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh pls. Alsof ik doorsnee moslima ben
Ging laatst pasta eten bij Sloterijk. Zat zo'n chick in hoofddoek met vals aan te kijken, omdat ik wijn dronk. Dus dit soort shit zegt niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |