Past prima bij zijn persoonlijkheid.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het zal wel eerder gezegd zijn, maar wat moet Berdych met de H&M als kledingsponsor
C&A contract liep af.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het zal wel eerder gezegd zijn, maar wat moet Berdych met de H&M als kledingsponsor
Haase heeft ook een mooie streak van 7x achter elkaar eerste ronde dubbelspel verliezen op GS'squote:Op maandag 27 mei 2013 18:46 schreef Gorzalka het volgende:
Als Berdych dit verliest heeft hij volgens mij een zieke streak van ieder jaar een keer eerste ronde verliezen in een GS, en dat als top 10 speler.
Ik ben meer benieuwd naar het vuistje. En naar welke chick hij nu weer regelt via twitter.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:00 schreef IbanMayo het volgende:
Kijk nu al uit naar de Haase-schreeuw vanavond in Sportjournaal
Zou hij zijn eigen vriendin wel eens regelen?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar het vuistje. En naar welke chick hij nu weer regelt via twitter.
Die Twitter van Haase is eigenlijk maar triest. Hij denkt bv. dat er geen doping wordt gebruikt, omdat balgevoel belangrijk isquote:Op maandag 27 mei 2013 19:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou hij zijn eigen vriendin wel eens regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |