SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Het zou mij ook verbazen als Ajax 13 miljoen ofzo uittrekt voor 2 spelers.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Als Chadli en Maher echt komen voor Eriksen en De Jong ga je er niet echt op achteruit. Denk echter niet dat het zover gaat komen. Niet met dit beleid.
Denk ook niet dat je ze daarvoor hebt.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou mij ook verbazen als Ajax 13 miljoen ofzo uittrekt voor 2 spelers.
Met een beetje onderhandelen moet dat wel lukken. 7 voor Maher en 6 voor Chadli. Maar Ajax wil niet onderhandelen tegenwoordig. Het is take it or leave it.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je ze daarvoor hebt.
6 miljoen voor Chadli terwijl Dortmund en Juventus ook interesse hebben? Dream on.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een beetje onderhandelen moet dat wel lukken. 7 voor Maher en 6 voor Chadli. Maar Ajax wil niet onderhandelen tegenwoordig. Het is take it or leave it.
Nog maar 1 jaar contract. En Chadli zal ook wel genoeg willen spelen met het oog op het WK. Dus ik denk niet dat hij voor Juventus kiest. Anders kan hij kijken naar een van zijn voorgangers bij Twente hoe dat daar vergaat. Bij Dortmund heeft hij wel meer kans op speeltijd. Maar Chadli komt toch niet denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
6 miljoen voor Chadli terwijl Dortmund en Juventus ook interesse hebben? Dream on.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:41 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Toornstra is een ander verhaal. Utrecht haalde hem in de winter voor 9 ton. Met wat onderhandelen haal je die voor een bedrag tussen 4 en de 5 miljoen.
Dat zou echt wanbeleid zijn. Toornstra past helemaal niet in het spel van Ajax en zeker niet voor 5 miljoen halen. Gooi er 2 miljoen bij en je hebt Maher al, die veel beter is.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:41 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik zie Maher en van Ginkel niet komen. Toornstra is een ander verhaal. Utrecht haalde hem in de winter voor 9 ton. Met wat onderhandelen haal je die voor een bedrag tussen 4 en de 5 miljoen. Dan ben je wel spekkopert. Verder verwacht ik alleen nog een goede verdediger. Veltman is wel goed maar hij moet er ook meteen in de CL staan en dan kies ik liever voor een ervaren man uit het buitenland die bij z'n club buiten de boot is gevallen.
Waarom past hij niet in het spel van Ajax? Ik hoor jou dat soort dingen altijd wel noemen maar dan kom je alleen met het feit dat Maher technisch goed is en daarom naar Ajax moetquote:Op maandag 27 mei 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou echt wanbeleid zijn. Toornstra past helemaal niet in het spel van Ajax en zeker niet voor 5 miljoen halen. Gooi er 2 miljoen bij en je hebt Maher al, die veel beter is.
23 miljoen eerder.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou mij ook verbazen als Ajax 13 miljoen ofzo uittrekt voor 2 spelers.
Past veel beter in een opportunistische speelstijl. En is niet gemaakt voor het korte combinatiespel.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom past hij niet in het spel van Ajax? Ik hoor jou dat soort dingen altijd wel noemen maar dan kom je alleen met het feit dat Maher technisch goed is en daarom naar Ajax moet
Natuurlijk, maar Frank is heel vaak aanwezig bij de jeugd, dus als hij iemand wil aantrekken zal het een reden hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:48 schreef iketurnerjr het volgende:
Types zoals Toornstra moet je niet kopen, dan kan je net zo goed in de opleiding een kijkje nemen
Hij laat bij Utrecht anders zien dat hij erg goed in het korte spel is maar ook een goede lange pass in huis heeft.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past veel beter in een opportunistische speelstijl. En is niet gemaakt voor het korte combinatiespel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |