PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
#YOLO, ik ga het niet precies zo doen zoals ze het zeggen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat doe je hier nu dan? Ik ga maar even contact opnemen met ouders en studiebegeleider.
dan kan je net zo goed geen afspraak makenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
#YOLO, ik ga het niet precies zo doen zoals ze het zeggen.
Speciaal voor jouquote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Hele lappen tekst weerZe gaat in therapie en veranderen
Kun je haar niet gewoon de waarheid vertellen, zodat je er geen last meer van hebt?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Hele lappen tekst weerZe gaat in therapie en veranderen
Een planning hoeft niet 100% te kloppen. Zoals ze bij ons op school zeggen: 'plannen is herplannen wat zojuist is geherpland'quote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed geen afspraak maken
Via die dating site, haha. Daar kan ik de chat niet blokkeren.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speciaal voor jou?
En dat blijft ze je smsen terwijl jij niet antwoordt?
Heb dr al gezegd dat ik haar onaardig en vervelend vind. Heb dr geblockt in whatsapp en haar uit mijn contacten gegooid op die site. Alleen heeft zij mij weer toegevoegd aan haar favorieten.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je haar niet gewoon de waarheid vertellen, zodat je er geen last meer van hebt?
Wat voor verdediging wil je dan? Hazard op LM?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
ik kom niet uit me nieuwe squadiemand die hier is creatiefs achter kan zetten.
niet het standaard BPL gebeuren?
http://wefut.nl/squad/1695
Sakkerju...wat een bord voor je kop heb je danquote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Via die dating site, haha. Daar kan ik de chat niet blokkeren.
[..]
Heb dr al gezegd dat ik haar onaardig en vervelend vind. Heb dr geblockt in whatsapp en haar uit mijn contacten gegooid op die site. Alleen heeft zij mij weer toegevoegd aan haar favorieten.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Heb dr al gezegd dat ik haar onaardig en vervelend vind. Heb dr geblockt in whatsapp en haar uit mijn contacten gegooid op die site. Alleen heeft zij mij weer toegevoegd aan haar favorieten.
nou ja eigenlijk wil ik TOTS mangala of TOTS Nkoulou wel eens testen. maar dan moet je zoveel opgevenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor verdediging wil je dan? Hazard op LM?
Heb dit gestuurd :quote:Op maandag 27 mei 2013 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
Toefjes
Gewoon random woorden terugsturen.
je hebt ook altíjd pechquote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
(IF) Lucho of Defour op CDM misschien? Weet alleen niet of ze daar geweldig spelen. Lucho is op CM wel echtquote:Op maandag 27 mei 2013 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ja eigenlijk wil ik TOTS mangala of TOTS Nkoulou wel eens testen. maar dan moet je zoveel opgevenfellaini staat eigenlijk een beetje in de weg.
of je kom op een keeper uit die je eigenlijk niet wil hebben
metrust is niet een woord lieve Toefquote:
Puush is geblokkeerd hierquote:
Epicquote:
En daar begin je op dag 1 meequote:Op maandag 27 mei 2013 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een planning hoeft niet 100% te kloppen. Zoals ze bij ons op school zeggen: 'plannen is herplannen wat zojuist is geherpland'
Eduardodinges? Die gast in de RPL....Of Ronaldinho.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:27 schreef Michaelvanb het volgende:
Beste braziliaanse CAM met 5* skills?
[ afbeelding ]
Weet ik. Vond het wel een leuk grapje eigenlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
metrust is niet een woord lieve Toef
Ik denk dat ze je hierdoor weer allercharmantst gaat vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik. Vond het wel een leuk grapje eigenlijk
vraag 10.000 euroquote:Op maandag 27 mei 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vraag om naaktpics als laatste kans. Kijken hoe ver ze gaat
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Epic
Ik krijg bijna spijt dat ik mijn droomvrouw al op mijn 18e heb ontmoet
Dat is stap 2quote:
Wat is nu precies je probleem? Alsof jij wel zoveel uren zou leren en het ook precies zou doen zoals het er staatquote:
Hahaha die had ik niet eens gezienquote:
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is nu precies je probleem? Alsof jij wel zoveel uren zou leren en het ook precies zou doen zoals het er staat
Ik zou dan de afspraak niet maken. Ik ga niet iets afspreken wat ik toch niet nakom.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is nu precies je probleem? Alsof jij wel zoveel uren zou leren en het ook precies zou doen zoals het er staat
Volgens dat artikel dat hier laatst gepost werd moet het werkenquote:
TOTS? Xbox zekerquote:Op maandag 27 mei 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zelfs voor 330k verkoopt Cazorla niet![]()
![]()
Ik wil hem misschien verkopen, weet geen leuk team ermee. Wil geen BPL meer en de meeste Spanjaarden zijn kut. En hij moet sowieso op CAM/CF en niet op CM...quote:Op maandag 27 mei 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zelfs voor 330k verkoopt Cazorla niet![]()
![]()
Ja same, maar ik heb zijn geld nu wel nodigquote:Op maandag 27 mei 2013 11:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil hem misschien verkopen, weet geen leuk team ermee. Wil geen BPL meer en de meeste Spanjaarden zijn kut. En hij moet sowieso op CAM/CF en niet op CM...
Maar 330k is wel weinig
quote:
Jadson, Ronaldinhoquote:Op maandag 27 mei 2013 11:27 schreef Michaelvanb het volgende:
Beste braziliaanse CAM met 5* skills?
[ afbeelding ]
want dan ben je thuis?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee thorb zullen we om 3 uur gaan racen
Nee nietquote:
'Beter dan om 11 uur als je om 9 tentamen hebt, dat heb ik weleens gehadquote:Op maandag 27 mei 2013 11:46 schreef poker4lifee het volgende:
half 9 wakker worden als je 9 uur tentamen hebtkut wekker
ja gehaaldquote:Op maandag 27 mei 2013 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'Beter dan om 11 uur als je om 9 tentamen hebt, dat heb ik weleens gehad
Maar ging het wel goed?
Nicequote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja gehaaldkwam 2 min voor de max dat je naar binnen mag bij het gebouw aan
ok ik was toch niet komen opdagenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dan heb ik nog examen
maar ja afspraken zijn er om niet na te komen
En dan haten mensen op koop clubs zoals manchester city, omdat ze een rijke eigenaar hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bayern is eigenlijk wel een trieste kut club die kopen gewoon Dortmund leeg voor de grap
Als jij nu vindt dat Bayern heel Dortmund leeg koopt, is het toch niet raar als ik zeg dat Ajax een paar jaar geleden heel Groningen leeg kocht?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bayern is eigenlijk wel een trieste kut club die kopen gewoon Dortmund leeg voor de grap
Bayern is verder financieel gezond dus dan is het nog redelijk veroorloofd. De andere clubs hebben miljoenen schulden...quote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En dan haten mensen op koop clubs zoals manchester city, omdat ze een rijke eigenaar hebben.
Real, Barca, United, Bayern doen ook niet anders.
Klopt ben ook blij dat Ajax dit niet meer doet. Maar eigenlijk zijn die twee ook niet te vergelijken Groningen is een club uit de middenmoot en Dortmund is de enige club die nog een beetje tegenstand kan bieden tegen Bayern. Als Ajax heel PSV en Feyenoord leeg zou kopen zou je gelijk hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als jij nu vindt dat Bayern heel Dortmund leeg koopt, is het toch niet raar als ik zeg dat Ajax een paar jaar geleden heel Groningen leeg kocht?
Even opgezocht, laatste Dortmund speler voor Götze was Frings in 2004/2005. Valt dus wel meequote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als jij nu vindt dat Bayern heel Dortmund leeg koopt, is het toch niet raar als ik zeg dat Ajax een paar jaar geleden heel Groningen leeg kocht?
Daarbij moet wel gezegd worden dat de manier waarop niet bepaald een schoonheidsprijs verdientquote:Op maandag 27 mei 2013 12:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even opgezocht, laatste Dortmund speler voor Götze was Frings in 2004/2005. Valt dus wel mee
Barcelona en Real Madrid.. Geen zin om te googlen of de schuld daar nu 600 of 800 miljoen is. Bayern heeft geen schulden. Dus ze hebben eerst netjes gespaard, en kopen nu iets. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En dan haten mensen op koop clubs zoals manchester city, omdat ze een rijke eigenaar hebben.
Real, Barca, United, Bayern doen ook niet anders.
Wat moet Bayern nou met Lewandowski? Ze hebben Mandzukic,Gomez en Pizarro dan heb je toch wel genoeg klasse spitsen lijkt me.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarbij moet wel gezegd worden dat de manier waarop niet bepaald een schoonheidsprijs verdient
Hoezo? Gotze had gewoon een afkoopsom? Lewandowski wil zelf ook gewoon wegquote:Op maandag 27 mei 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarbij moet wel gezegd worden dat de manier waarop niet bepaald een schoonheidsprijs verdient
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo? Gotze had gewoon een afkoopsom? Lewandowski wil zelf ook gewoon weg
Het gaat me meer om de timing bij het naar buiten brengen van berichten en geruchten.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet Bayern nou met Lewandowski? Ze hebben Mandzukic,Gomez en Pizarro dan heb je toch wel genoeg klasse spitsen lijkt me.
Gomez verkopen en dan is de bezetting hetzelfde als dit jaar behalve dat je nu een beter meevoetballende spits hebt.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet Bayern nou met Lewandowski? Ze hebben Mandzukic,Gomez en Pizarro dan heb je toch wel genoeg klasse spitsen lijkt me.
Nou, ik heb de blauwe kaart van Lewandowski, die speelt beter dan Mandzukic, Gomez en Pizarro bij elkaar hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gomez naar Juve ofzoquote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gomez verkopen en dan is de bezetting hetzelfde als dit jaar behalve dat je nu een beter meevoetballende spits hebt.
thxquote:
Psg, monaco, man city, chelsea ook aangezien hun eigenaar al de schulden betaalt.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:00 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Bayern is verder financieel gezond dus dan is het nog redelijk veroorloofd. De andere clubs hebben miljoenen schulden...
Toni, Klose, en dan nu Gomez. Zou de 3e keer op rij zijn dan Bayern een overbodige spits in Italie dumptquote:
Als ik elke maand 1000 euro rood sta. En mijn ouders willen dat elke maand aan mij geven, dan ben ik ook schuldenvrij.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Psg, monaco, man city, chelsea ook aangezien hun eigenaar al de schulden betaalt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik elke maand 1000 euro rood sta. En mijn ouders willen dat elke maand aan mij geven, dan ben ik ook schuldenvrij.
Bayern draait geen verlies en City etc wel. Dat de eigenaar het tekort bijlegt wil niet zeggen dat het gezond beleid is.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Psg, monaco, man city, chelsea ook aangezien hun eigenaar al de schulden betaalt.
Zodra een rijke man zich terugtrekt, mag wel elke week of elke maand een reusachtig salaris voor een speler neergeteld worden, conform contract. Dan is een club snel verdwenen.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bayern draait geen verlies en City etc wel. Dat de eigenaar het tekort bijlegt wil niet zeggen dat het gezond beleid is.
Ik vind TOTS Adler beter dan de gewone Adlerquote:Op maandag 27 mei 2013 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
eindelijk ben er uit![]()
http://wefut.nl/squad/1696
dit gaat hem worden. Zoals hij er nu in staat, kost het een slordige 350K zoals hij er nu in staat.
kan nog geupdate worden met verschillende TOTS of IF's
eerste bevindingen ?
he we zijn niet allemaal multimillionair hequote:Op maandag 27 mei 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind TOTS Adler beter dan de gewone Adler
De clausule in het contract van Gotze liep af op 30 april (?), daarom moest het snel gebeuren.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Het gaat me meer om de timing bij het naar buiten brengen van berichten en geruchten.
Nee, echt niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had je beter nog even kunnen volhouden
Die komt echt nietquote:Op maandag 27 mei 2013 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he we zijn niet allemaal multimillionair he
TOTS lahm en boateng zijn waarschijnlijk ook beter,
eerst woensdag maar een afwachten. hopelijk TOTS milito![]()
welke spits in de serie a wel danquote:
Niet een die een half seizoen niet gespeeld heeftquote:
Jovetic zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cavani sowieso. Verder Di Natale en El Shaa (LW?) of Osvaldo bijvoorbeeld.
Veel penals maar je weet het nooitquote:Op maandag 27 mei 2013 12:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Balotelli 12 doelpunten in 13 wedstrijden. Zou me niets verbazen als hij er toch nog in zit. Balotelli = money g, voor EA.
dit interviewquote:Op maandag 27 mei 2013 12:37 schreef Rijst het volgende:
ik keek van de week deze interview. Toen waren ze nog straatschoffies
Dan moet je beter naar de prijzen kijken want gebeurt al de hele tijdquote:Op maandag 27 mei 2013 12:40 schreef Maver24 het volgende:
Alle BPL Tots spelers die zakken ook steeds verder naar beneden, had ik niet verwacht, heb Hazard met 20k winst verkocht, joepie
Hoe ze met Gomez omgaanquote:Op maandag 27 mei 2013 12:43 schreef Maver24 het volgende:
http://www.nu.nl/sport/34(...)-bayern-munchen.html
Lewa dus ook naar Bayern munchen, was zeker al bekend hier maar toch
slechter dan wat er nu staat kan toch nietquote:Op maandag 27 mei 2013 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik dacht dat Bruma naar Twente gingGaat ie ineens bij PSV op de koffie
Nee maar dat betekent niet dat je iets minder slecht moet gaan halenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
slechter dan wat er nu staat kan toch niet
Waaromquote:Op maandag 27 mei 2013 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's waar ook
Dat worden weer mooie spreekkoren bij een avondje NAC
Hierom:quote:Op maandag 27 mei 2013 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom?
Kromkamp![]()
Onze Grabbelaar blijft toch wel in de goal staan he en niet Babos¿
Nis mis meequote:Op maandag 27 mei 2013 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hierom:
http://www.elsevier.nl/Sp(...)aan-ELSEVIER125432W/
Jelle blijft onze held, Babos wordt reservekeeper. Ik denk dat Babos vooral de overstap maakt om daarna elftalleider of jeugdtrainer te worden bij NAC.
Kromkampquote:Op maandag 27 mei 2013 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met Babos, Jelle, of die wife beater?
Geen idee maar hij is geblesseerdquote:Op maandag 27 mei 2013 13:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die speelde toch best aardig tegen Australie?
Invaller voor de invallerquote:
Ik zag dit weekend nog ergens die kans die hij kreeg tegen Real Madrid. Ik moest weer hardop lachenquote:
Bam jonge, goede beslissing. Die wordt topscorer van het toernooi.quote:
Moeten ze wel de groepsfase overleven en dat wordt al lastig zatquote:Op maandag 27 mei 2013 13:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bam jonge, goede beslissing. Die wordt topscorer van het toernooi.
Hij scoort er in de groepsfase gewoon 6.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeten ze wel de groepsfase overleven en dat wordt al lastig zat
Ja ik heb het ook gezien, jammer dat het gisteravond niet gekomen is tot zo'n finishquote:Op maandag 27 mei 2013 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb niet zoveel met de amerikaanse race festijnen zoals de indy500 etc. maar dit is best wel ziek.
Crystal Palace - Watford. Maar ik meen me te herinneren dat dat vanmiddag ofzo al gespeeld wordt...quote:Op maandag 27 mei 2013 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag is toch de play-off finale van de Championship? Ik ga denk ik wel kijken, ik ben benieuwd wie er promoveert.
Om 3 uur (4 uur nederlandse tijd).quote:Op maandag 27 mei 2013 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Crystal Palace - Watford. Maar ik meen me te herinneren dat dat vanmiddag ofzo al gespeeld wordt...
Voetbal op maandagmiddag. Hoe langer ik er over nadenk, hoe minder ik er van snapquote:Op maandag 27 mei 2013 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Om 3 uur (4 uur nederlandse tijd).
http://www.football-league.co.uk/page/ChampionshipHome
Sowieso op livetv.ru/enquote:Op maandag 27 mei 2013 14:10 schreef Maver24 het volgende:
is dat nog ergens te zien op TV ?, lijkt me wel toffe wedstrijd
Ik ging een beetje bronze packs openen in de pauze, nu ga ik weer naar buiten om te leren.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:10 schreef Thorb het volgende:
gelukkig mag hij om half vier stoppen met leren
Goed dat je zegt dat je naar buiten gaat. Afgaande op de keren dat je het gezegd hebt ben je 10x buiten geweest dit jaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging een beetje bronze packs openen in de pauze, nu ga ik weer naar buiten om te leren.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goed dat je zegt dat je naar buiten gaat. Afgaande op de keren dat je het gezegd hebt ben je 3x buiten geweest dit jaar.
Beste spits van het spel samen met Van Persiequote:Op maandag 27 mei 2013 14:16 schreef wieisboos het volgende:
TOTS Pelle kan er echt geen klote van
Iemand hier ervaring met hem?
Ja, fucking baas man.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:16 schreef wieisboos het volgende:
Ja dat laatste zal best, krijg alleen geen enkele kans met hem, een containerschip draait nog sneller om dan hijquote:Op maandag 27 mei 2013 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, fucking baas man.Elke kans is een goal.
Woensdag middag TOTS hunten.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:18 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Dante gehaald, 180k, das nog best goedkoop ook
zo'n 35k erbij vandaan, is dat dichtbij?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:28 schreef pascal08 het volgende:
Doet iemand hier de studie econometrie? Of iets dicht in de buurt van econometrie?
32 goals na 11 wedstrijdenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:16 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
zo'n 35k erbij vandaan, is dat dichtbij?
Ja in het gebouw hiernaast doen ze econometrie.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:28 schreef pascal08 het volgende:
Doet iemand hier de studie econometrie? Of iets dicht in de buurt van econometrie?
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja in het gebouw hiernaast doen ze econometrie.
sorry dikke maar ga gewoon van je zolderkamer af en zoek iemand die het wel studeert op (in, mocht je het niet snappen) de uni.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"erbij vandaan", daar ging het al mis.
Ok, volgende week maar eens doen dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
sorry dikke maar ga gewoon van je zolderkamer af en zoek iemand die het wel studeert op (in, mocht je het niet snappen) de uni.
Ga je een 2e studie doen?
Even naar de plee en je bent 20K rijker.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup, kan je ondertussen gewoon nuttige dingen doen.
Verveel je je nu je geen website meer hoeft te makenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ok, volgende week maar eens doen dan.
Ja.
Komt Economie/Bedrijfseconomie in de buurt?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:28 schreef pascal08 het volgende:
Same here. En een aantal collega's van me heeft Econometrie gedaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Komt Economie/Bedrijfseconomie in de buurt?
Zijn ze een beetje rijk geworden?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Same here. En een aantal collega's van me heeft Econometrie gedaan.
Herkenbaar inderdaad, had 'm in 352 en rendeerde amper.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:48 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Reus kan me niet echt overtuigen, beetje jammer, hij is vaak onzichtbaar en loopt eigenlijk steeds achter de feiten aan
Als je hem in 3-5-2 zet dan vraag je er ook om...quote:Op maandag 27 mei 2013 14:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad, had 'm in 352 en rendeerde amper.
Verdeeld. Eentje zat aan de EUR, eentje aan de VU. En een jongen bij mij in het dorp heeft het aan de UvT gestudeerd. Het ontloopt elkaar (qua kwaliteit e.d.) niet zo heel veel, geloof ik. Al zal een docent aan een van deze unie's het daar vast niet mee eens zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 14:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje rijk geworden?Grapje...
Aan welke uni hebben ze gestudeerd? Weet je dat?
Hmm oké. Volgend jaar begin ik namelijk met een minor en dit leek me wel geinig om te proberen. Maarja, er zijn zoveel mogelijkheden dat ik niet eens weet wat ik moet kiezen.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verdeeld. Eentje zat aan de EUR, eentje aan de VU. En een jongen bij mij in het dorp heeft het aan de UvT gestudeerd. Het ontloopt elkaar (qua kwaliteit e.d.) niet zo heel veel, geloof ik. Al zal een docent aan een van deze unie's het daar vast niet mee eens zijn
Dit. Ik hem m in 3-5-2, maar als je veel goals met m wilt maken, moet je gewoon 4-3-2-1 gaan spelen. Nu is hij gewoon 1 van de 11, en moet zeggen, hij doet het gewoon lekker. Hij kan naar binnen snijden en uithalen, maar je kan ook prima buitenlangs en voor de voorzet gaan. Vind het een hele fijne LM. Denk beter dan Ronaldo, zeker als je kijkt naar de prijs. (vergelijk voor de grap maar eens op wefut )quote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je hem in 3-5-2 zet dan vraag je er ook om...
Welke studie heb je nu gedaan?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm oké. Volgend jaar begin ik namelijk met een minor en dit leek me wel geinig om te proberen. Maarja, er zijn zoveel mogelijkheden dat ik niet eens weet wat ik moet kiezen.Moeilijk, moeilijk...
Je hebt gelijk. Ze verwachten waarschijnlijk dat 'ie minstens 1:1 loop op LM, maar met 1:4/1:5 mag je best tevreden zijn. Zo vaak komt een LM/RM namelijk niet in scoringspositie.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit. Ik hem m in 3-5-2, maar als je veel goals met m wilt maken, moet je gewoon 4-3-2-1 gaan spelen. Nu is hij gewoon 1 van de 11, en moet zeggen, hij doet het gewoon lekker. Hij kan naar binnen snijden en uithalen, maar je kan ook prima buitenlangs en voor de voorzet gaan. Vind het een hele fijne LM. Denk beter dan Ronaldo, zeker als je kijkt naar de prijs. (vergelijk voor de grap maar eens op wefut )
Je hoeft niet aangesloten te zijn bij een van de universiteiten, want die minors worden aangeboden, als ik je goed begrijp. EUR, UvA of UU zijn eigenlijk allemaal in de "buurt" voor mij.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Welke studie heb je nu gedaan?
Ben je al aangesloten bij een van de universiteiten? Het ligt toch het meest voor de hand om iets in de buurt te kiezen? Groningen lijkt me niet een voor de hand liggende keuze
Ik vergat te reageren, maar WeFUT v2.0 is in de maak.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verveel je je nu je geen website meer hoeft te maken
Zo is dat. En heb Lewa, Gotze en Farfan. Won deze ochtend met 3-2. 2 x Esswein. Tja, dan scoort Lewa de ander, zou ik dan teleurgesteld moeten zijn in de 3 andere dure aankopen?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ze verwachten waarschijnlijk dat 'ie minstens 1:1 loop op LM, maar met 1:4/1:5 mag je best tevreden zijn. Zo vaak komt een LM/RM namelijk niet in scoringspositie.
En daarom kan ik niet met dure spelers omgaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ze verwachten waarschijnlijk dat 'ie minstens 1:1 loop op LM, maar met 1:4/1:5 mag je best tevreden zijn. Zo vaak komt een LM/RM namelijk niet in scoringspositie.
En welke studie heb je nu gedaan?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hoeft niet aangesloten te zijn bij een van de universiteiten, want die minors worden aangeboden, als ik je goed begrijp. EUR, UvA of UU zijn eigenlijk allemaal in de "buurt" voor mij.
Hoe kan je nou vergeten op mij te reagerenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vergat te reageren, maar WeFUT v2.0 is in de maak.
Heb je Sturridge niet meer? Of was jij dat niet? Doet het best aardig bij mij 18 goals uit 24, maar toch.. Torres heeft er al 58 uit 60quote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is dat. En heb Lewa, Gotze en Farfan. Won deze ochtend met 3-2. 2 x Esswein. Tja, dan scoort Lewa de ander, zou ik dan teleurgesteld moeten zijn in de 3 andere dure aankopen?
Precies. Iedereen weet dat je geen dure spelers nodig hebt om te winnen.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is dat. En heb Lewa, Gotze en Farfan. Won deze ochtend met 3-2. 2 x Esswein. Tja, dan scoort Lewa de ander, zou ik dan teleurgesteld moeten zijn in de 3 andere dure aankopen?
Laat maarquote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef Maver24 het volgende:
kan ook dit maken zonder Reus
[ afbeelding ]
Gotze en Mata![]()
Wel één en al kut workrates.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef Maver24 het volgende:
kan ook dit maken zonder Reus
[ afbeelding ]
Gotze en Mata![]()
Wel in fifaquote:Op maandag 27 mei 2013 15:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Totaal voetbal. Niets mis met die workrates
Volgens thorb niet maar voor mij ziet het eruit als zelfmoordquote:Op maandag 27 mei 2013 15:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie zijn dan diegene met de klote workrates ?, is Medium/Medium dan zo verrot slecht ?
Iedereen bijnaquote:Op maandag 27 mei 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Wie hebben dan klote workrates, ik vat em niet helemaal
Mijn hele BPL team draait voor geen meter meerquote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Heb je Sturridge niet meer? Of was jij dat niet? Doet het best aardig bij mij 18 goals uit 24, maar toch.. Torres heeft er al 58 uit 60
Mensen mogen altijd aankloppen om coins te kopen hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 15:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Precies. Iedereen weet dat je geen dure spelers nodig hebt om te winnen.
Alleen als je de coins toch niet gaat verkopen, kun je ze net zo goed investeren.
Mbia ofzo is prima.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn hele BPL team draait voor geen meter meerIk denk dat ik het nog ga proberen om Vertonghen eruit te gooien en daarvoor een goedkope kracht te halen. Sturridge staat nu alweer een paar wedstrijden droog helaas.
Ze willen alle verdedigers L of M / H en alle aanvallers H / M of L....quote:Op maandag 27 mei 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Wie hebben dan klote workrates, ik vat em niet helemaal
Mangala ? Linken met Sissoko en Kaboul? Heb je een mooi blok imoquote:Op maandag 27 mei 2013 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn hele BPL team draait voor geen meter meerIk denk dat ik het nog ga proberen om Vertonghen eruit te gooien en daarvoor een goedkope kracht te halen. Sturridge staat nu alweer een paar wedstrijden droog helaas.
GC / [Chinese Webshops] Topic #259 Tokko in een morphsuit! Staan er zo een paarhonderdquote:Op maandag 27 mei 2013 15:19 schreef v0lt026 het volgende:
Kent iemand nog een andere cheapass Chinezen site dan dx.com en tinydeal ?
Fok is groter dan de FUT-reeksquote:Op maandag 27 mei 2013 15:19 schreef v0lt026 het volgende:
Kent iemand nog een andere cheapass Chinezen site dan dx.com en tinydeal ?
Speel je nog FM?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fok is groter dan de FUT-reeks
GC / [Chinese Webshops] Topic #259 Tokko in een morphsuit!
Al een tijdje niet meer aangeraakt eigenlijk. Echt zo'n spel wat ik in fases speel..dan zit je er helemaal in en speel je veel te veel en dan heb je het even druk, raak je het een weekje niet aan en heb je meteen geen zin meer om verder te spelenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:19 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Mangala ? Linken met Sissoko en Kaboul? Heb je een mooi blok imo
Ik vind Barfa echt pure aids op die positie, doe mij maar Johnsonquote:Op maandag 27 mei 2013 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mangala heb ik alMaar inderdaad M'Bia o.i.d. er neer zetten . Misschien dan iets minder handicap.
Voor mij een mooie afwisseling als FIFA aids isquote:Op maandag 27 mei 2013 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer aangeraakt eigenlijk. Echt zo'n spel wat ik in fases speel..dan zit je er helemaal in en speel je veel te veel en dan heb je het even druk, raak je het een weekje niet aan en heb je meteen geen zin meer om verder te spelen
Cisse>verkrachterquote:Op maandag 27 mei 2013 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mangala heb ik alMaar inderdaad M'Bia o.i.d. er neer zetten . Misschien dan iets minder handicap.
Doe ik niet moeilijk over hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mensen die het vertikken om te switchen naar hun away kit![]()
Kan Mangala naar LCB verhuizen, en dan Johnson idd neerzetten en Mbia voor Vertonghenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:26 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik vind Barfa echt pure aids op die positie, doe mij maar Johnson
Dude...Barfaquote:Op maandag 27 mei 2013 15:26 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik vind Barfa echt pure aids op die positie, doe mij maar Johnson
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe ik niet moeilijk over hoor
[ afbeelding ]
Dan had je maar een Sony tv moeten kopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie ook dat soms je tv je PS3 niet herkent ?
ik ben opgelichtquote:Op maandag 27 mei 2013 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan had je maar een Sony tv moeten kopen.
Ik kan niet wennen aan dat naar binnentrekken en scorenquote:
Je kan ook de mcgeady spin doenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan dat naar binnentrekken en scorenOf het lukt gewoon niet, heeft de tegenstander het door. En mijn schoten worden te vaak geblokkeerd. Ik vind het gewoon moeilijk
vond ik ook na meer dan 100 wedstrijden begon ik het onder de knie te krijgen.quote:
Met een mindere skiller is het bij mij ook moeilijk, maar dat sleepje bij een 4/5* skiller werkt geweldig (lees: overpowered). Ik probeer te varieren in aanvalsspel dus doe het niet continu, maar het is wel een variantje dat ik soms uit de kast haal, en geregeld werkt. Even gechecked: mijn Barfa loopt 96 op 352 wedstrijden, dat is minder dan 1 op 4. Ter vergelijking: met Bale doe ik het minder, en lukt het ook minder vaak: 46 goals op 254 wedstrijden. Nog geen 1 op 5.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan dat naar binnentrekken en scorenOf het lukt gewoon niet, heeft de tegenstander het door. En mijn schoten worden te vaak geblokkeerd. Ik vind het gewoon moeilijk
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
vond ik ook na meer dan 100 wedstrijden begon ik het onder de knie te krijgen.
Vaak met 7-0 verloren
quote:
Als je net begin dan is het best moeilijk hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dan ben je ook gewoon dom bezig. prima te oefenen tijdens gewoon normaal spelen.
Hoe doe je dat sleepje dan? Of hoe heet het in het engels? Dan zoek ik wel even een instructie filmpje op youtube op.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met een mindere skiller is het bij mij ook moeilijk, maar dat sleepje bij een 4/5* skiller werkt geweldig (lees: overpowered). Ik probeer te varieren in aanvalsspel dus doe het niet continu, maar het wel een variantje dat ik soms uit de kast haal, en geregeld werkt. Even gechecked: mijn Barfa loopt 96 op 352 wedstrijden, dat is minder dan 1 op 4. Ter vergelijking: met Bale doe ik het minder, en lukt het ook minder vaak: 46 goals op 254 wedstrijden. Nog geen 1 op 5.
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe doe je dat sleepje dan? Of hoe heet het in het engels? Dan zoek ik wel even een instructie filmpje op youtube op.
Scoop turn buiten om en dan binnendoor. Ze verwachten namelijk dat je meteen binnendoor gaat. Met Barfa is de scoopturn gewoon een fakeshot.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een fake shot en je stick dan zo, dat je naar binnen trekt.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe doe je dat sleepje dan? Of hoe heet het in het engels? Dan zoek ik wel even een instructie filmpje op youtube op.
Fake shot, ofzoiets. Rondje en kruisje snel achter elkaar, en met je cursor intussen een andere kant op lopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scoop turnquote:Op maandag 27 mei 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je kan beter vierkantje doen die doet het altijd en rondje alleen als je in de buurt van het doel bentquote:Op maandag 27 mei 2013 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fake shot, ofzoiets. Rondje en kruisje snel achter elkaar, en met je cursor intussen een andere kant op lopen.
Scoopturn, door fakeshot dus passen + schieten of voorzet + schieten. De laatste variant is handiger want die kan ook op eigen helft.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bale is ook links toch? Daar kun je een stuk minder fijn meer naar binnen trekken en schietenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met een mindere skiller is het bij mij ook moeilijk, maar dat sleepje bij een 4/5* skiller werkt geweldig (lees: overpowered). Ik probeer te varieren in aanvalsspel dus doe het niet continu, maar het is wel een variantje dat ik soms uit de kast haal, en geregeld werkt. Even gechecked: mijn Barfa loopt 96 op 352 wedstrijden, dat is minder dan 1 op 4. Ter vergelijking: met Bale doe ik het minder, en lukt het ook minder vaak: 46 goals op 254 wedstrijden. Nog geen 1 op 5.
4* kunnen alleen bij stilstaan, 5* ook lopend. Zoiets.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:40 schreef Maver24 het volgende:
hoe doe je die sleep trouwens wanneer je rent?, het lukt mij alleen wanneer ik stil staat
Je bedoelt op eigen helft, en helft van de tegenstander? Wist ik niet, thanksquote:Op maandag 27 mei 2013 15:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je kan beter vierkantje doen die doet het altijd en rondje alleen als je in de buurt van het doel bent
Ook dat scheelt natuurlijk jaquote:Op maandag 27 mei 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bale is ook links toch? Daar kun je een stuk minder fijn meer naar binnen trekken en schieten
Ja als je bijvoorbeeld fake shot via rondje doe op je eigen helft schiet hij hem weg.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt op eigen helft, en helft van de tegenstander? Wist ik niet, thanks
Als je niet veel voorzetten geeft dan kun je beter Bale links laten liggen en Nani nemen scheelt ook nog 40kquote:
Youtube filmpje zegt ook vierkantje. Maar eerst vierkantje, dan kruisje en dan nog eens dat pookje. Voor ik weet wat ik moet doen ben ik de bal waarschijnlijk alweer kwijt. Maar goed, gaan het proberenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt op eigen helft, en helft van de tegenstander? Wist ik niet, thanks
Maar Bale staat verdedigend ook zijn mannetje. Niet onbelangrijk in 352, en zeker niet als je Barfa op rechts hebtquote:Op maandag 27 mei 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je niet veel voorzetten geeft dan kun je beter Bale links laten liggen en Nani nemen scheelt ook nog 40k
Haha jij bent net zo'n noob in skillen als Gesink in fietsenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Youtube filmpje zegt ook vierkantje. Maar eerst vierkantje, dan kruisje en dan nog eens dat pookje. Voor ik weet wat ik moet doen ben ik de bal waarschijnlijk alweer kwijt. Maar goed, gaan het proberen
Eerst vierkantje, dan kruisje. En intussen al dat pookje doen. En oefening baart kunst, kostte mij ook even. Met Lamela is deze truc ookquote:Op maandag 27 mei 2013 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Youtube filmpje zegt ook vierkantje. Maar eerst vierkantje, dan kruisje en dan nog eens dat pookje. Voor ik weet wat ik moet doen ben ik de bal waarschijnlijk alweer kwijt. Maar goed, gaan het proberen
Ik wist gewoon dat je er nog eens op terug zou komenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha jij bent net zo'n noob in skillen als Gesink in fietsen
grapje hihi
Net niet? Lewan kan je wel voor 10-15k minder krijgen. Dante en Boateng ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prijzen nu :
Lewan 580k
Gotze 420k
Reus 525k
Boateng 180k
Dante 200k
Adler 120k
Gundogan 125k
Konan 25k
Mirallas 35k
Totaal =2.210kDat haal ik net niet
Gotze is op de PS3 550kquote:Op maandag 27 mei 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prijzen nu :
Lewan 580k
Gotze 420k
Reus 525k
Boateng 180k
Dante 200k
Adler 120k
Gundogan 125k
Konan 25k
Mirallas 35k
Totaal =2.210kDat haal ik net niet
Nee dit was gewoon omdat Toefjes het grappig vond dat ik Gesink een noob noemdequote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je er nog eens op terug zou komen
Ja dit zijn de laagste Bins nuquote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Net niet? Lewan kan je wel voor 10-15k minder krijgen. Dante en Boateng ook.
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha jij bent net zo'n noob in skillen als Gesink in fietsen
grapje hihi
Das ist Fakequote:Op maandag 27 mei 2013 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
Als iemand mij 50k leent geef ik die Calfreezy wel ff batta.
Dat is snelquote:
Wat kost die nog?quote:
De ronaldo chop is niet makkelijker hoor. Het is nog meer werk zelfs.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:54 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Je kan ook de Ronaldo Chop doen, die is niet zo moeilijk, die kan ik zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |