PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
#YOLO, ik ga het niet precies zo doen zoals ze het zeggen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat doe je hier nu dan? Ik ga maar even contact opnemen met ouders en studiebegeleider.
dan kan je net zo goed geen afspraak makenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
#YOLO, ik ga het niet precies zo doen zoals ze het zeggen.
Speciaal voor jouquote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Hele lappen tekst weerZe gaat in therapie en veranderen
Kun je haar niet gewoon de waarheid vertellen, zodat je er geen last meer van hebt?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Hele lappen tekst weerZe gaat in therapie en veranderen
Een planning hoeft niet 100% te kloppen. Zoals ze bij ons op school zeggen: 'plannen is herplannen wat zojuist is geherpland'quote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed geen afspraak maken
Via die dating site, haha. Daar kan ik de chat niet blokkeren.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speciaal voor jou?
En dat blijft ze je smsen terwijl jij niet antwoordt?
Heb dr al gezegd dat ik haar onaardig en vervelend vind. Heb dr geblockt in whatsapp en haar uit mijn contacten gegooid op die site. Alleen heeft zij mij weer toegevoegd aan haar favorieten.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je haar niet gewoon de waarheid vertellen, zodat je er geen last meer van hebt?
Wat voor verdediging wil je dan? Hazard op LM?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
ik kom niet uit me nieuwe squadiemand die hier is creatiefs achter kan zetten.
niet het standaard BPL gebeuren?
http://wefut.nl/squad/1695
Sakkerju...wat een bord voor je kop heb je danquote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Via die dating site, haha. Daar kan ik de chat niet blokkeren.
[..]
Heb dr al gezegd dat ik haar onaardig en vervelend vind. Heb dr geblockt in whatsapp en haar uit mijn contacten gegooid op die site. Alleen heeft zij mij weer toegevoegd aan haar favorieten.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Heb dr al gezegd dat ik haar onaardig en vervelend vind. Heb dr geblockt in whatsapp en haar uit mijn contacten gegooid op die site. Alleen heeft zij mij weer toegevoegd aan haar favorieten.
nou ja eigenlijk wil ik TOTS mangala of TOTS Nkoulou wel eens testen. maar dan moet je zoveel opgevenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor verdediging wil je dan? Hazard op LM?
Heb dit gestuurd :quote:Op maandag 27 mei 2013 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
Toefjes
Gewoon random woorden terugsturen.
je hebt ook altíjd pechquote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
(IF) Lucho of Defour op CDM misschien? Weet alleen niet of ze daar geweldig spelen. Lucho is op CM wel echtquote:Op maandag 27 mei 2013 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ja eigenlijk wil ik TOTS mangala of TOTS Nkoulou wel eens testen. maar dan moet je zoveel opgevenfellaini staat eigenlijk een beetje in de weg.
of je kom op een keeper uit die je eigenlijk niet wil hebben
metrust is niet een woord lieve Toefquote:
Puush is geblokkeerd hierquote:
Epicquote:
En daar begin je op dag 1 meequote:Op maandag 27 mei 2013 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een planning hoeft niet 100% te kloppen. Zoals ze bij ons op school zeggen: 'plannen is herplannen wat zojuist is geherpland'
Eduardodinges? Die gast in de RPL....Of Ronaldinho.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:27 schreef Michaelvanb het volgende:
Beste braziliaanse CAM met 5* skills?
[ afbeelding ]
Weet ik. Vond het wel een leuk grapje eigenlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
metrust is niet een woord lieve Toef
Ik denk dat ze je hierdoor weer allercharmantst gaat vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik. Vond het wel een leuk grapje eigenlijk
vraag 10.000 euroquote:Op maandag 27 mei 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vraag om naaktpics als laatste kans. Kijken hoe ver ze gaat
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Epic
Ik krijg bijna spijt dat ik mijn droomvrouw al op mijn 18e heb ontmoet
Dat is stap 2quote:
Wat is nu precies je probleem? Alsof jij wel zoveel uren zou leren en het ook precies zou doen zoals het er staatquote:
Hahaha die had ik niet eens gezienquote:
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is nu precies je probleem? Alsof jij wel zoveel uren zou leren en het ook precies zou doen zoals het er staat
Ik zou dan de afspraak niet maken. Ik ga niet iets afspreken wat ik toch niet nakom.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is nu precies je probleem? Alsof jij wel zoveel uren zou leren en het ook precies zou doen zoals het er staat
Volgens dat artikel dat hier laatst gepost werd moet het werkenquote:
TOTS? Xbox zekerquote:Op maandag 27 mei 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zelfs voor 330k verkoopt Cazorla niet![]()
![]()
Ik wil hem misschien verkopen, weet geen leuk team ermee. Wil geen BPL meer en de meeste Spanjaarden zijn kut. En hij moet sowieso op CAM/CF en niet op CM...quote:Op maandag 27 mei 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zelfs voor 330k verkoopt Cazorla niet![]()
![]()
Ja same, maar ik heb zijn geld nu wel nodigquote:Op maandag 27 mei 2013 11:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil hem misschien verkopen, weet geen leuk team ermee. Wil geen BPL meer en de meeste Spanjaarden zijn kut. En hij moet sowieso op CAM/CF en niet op CM...
Maar 330k is wel weinig
quote:
Jadson, Ronaldinhoquote:Op maandag 27 mei 2013 11:27 schreef Michaelvanb het volgende:
Beste braziliaanse CAM met 5* skills?
[ afbeelding ]
want dan ben je thuis?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee thorb zullen we om 3 uur gaan racen
Nee nietquote:
'Beter dan om 11 uur als je om 9 tentamen hebt, dat heb ik weleens gehadquote:Op maandag 27 mei 2013 11:46 schreef poker4lifee het volgende:
half 9 wakker worden als je 9 uur tentamen hebtkut wekker
ja gehaaldquote:Op maandag 27 mei 2013 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'Beter dan om 11 uur als je om 9 tentamen hebt, dat heb ik weleens gehad
Maar ging het wel goed?
Nicequote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja gehaaldkwam 2 min voor de max dat je naar binnen mag bij het gebouw aan
ok ik was toch niet komen opdagenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dan heb ik nog examen
maar ja afspraken zijn er om niet na te komen
En dan haten mensen op koop clubs zoals manchester city, omdat ze een rijke eigenaar hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bayern is eigenlijk wel een trieste kut club die kopen gewoon Dortmund leeg voor de grap
Als jij nu vindt dat Bayern heel Dortmund leeg koopt, is het toch niet raar als ik zeg dat Ajax een paar jaar geleden heel Groningen leeg kocht?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bayern is eigenlijk wel een trieste kut club die kopen gewoon Dortmund leeg voor de grap
Bayern is verder financieel gezond dus dan is het nog redelijk veroorloofd. De andere clubs hebben miljoenen schulden...quote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En dan haten mensen op koop clubs zoals manchester city, omdat ze een rijke eigenaar hebben.
Real, Barca, United, Bayern doen ook niet anders.
Klopt ben ook blij dat Ajax dit niet meer doet. Maar eigenlijk zijn die twee ook niet te vergelijken Groningen is een club uit de middenmoot en Dortmund is de enige club die nog een beetje tegenstand kan bieden tegen Bayern. Als Ajax heel PSV en Feyenoord leeg zou kopen zou je gelijk hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als jij nu vindt dat Bayern heel Dortmund leeg koopt, is het toch niet raar als ik zeg dat Ajax een paar jaar geleden heel Groningen leeg kocht?
Even opgezocht, laatste Dortmund speler voor Götze was Frings in 2004/2005. Valt dus wel meequote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als jij nu vindt dat Bayern heel Dortmund leeg koopt, is het toch niet raar als ik zeg dat Ajax een paar jaar geleden heel Groningen leeg kocht?
Daarbij moet wel gezegd worden dat de manier waarop niet bepaald een schoonheidsprijs verdientquote:Op maandag 27 mei 2013 12:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even opgezocht, laatste Dortmund speler voor Götze was Frings in 2004/2005. Valt dus wel mee
Barcelona en Real Madrid.. Geen zin om te googlen of de schuld daar nu 600 of 800 miljoen is. Bayern heeft geen schulden. Dus ze hebben eerst netjes gespaard, en kopen nu iets. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En dan haten mensen op koop clubs zoals manchester city, omdat ze een rijke eigenaar hebben.
Real, Barca, United, Bayern doen ook niet anders.
Wat moet Bayern nou met Lewandowski? Ze hebben Mandzukic,Gomez en Pizarro dan heb je toch wel genoeg klasse spitsen lijkt me.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarbij moet wel gezegd worden dat de manier waarop niet bepaald een schoonheidsprijs verdient
Hoezo? Gotze had gewoon een afkoopsom? Lewandowski wil zelf ook gewoon wegquote:Op maandag 27 mei 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarbij moet wel gezegd worden dat de manier waarop niet bepaald een schoonheidsprijs verdient
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo? Gotze had gewoon een afkoopsom? Lewandowski wil zelf ook gewoon weg
Het gaat me meer om de timing bij het naar buiten brengen van berichten en geruchten.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet Bayern nou met Lewandowski? Ze hebben Mandzukic,Gomez en Pizarro dan heb je toch wel genoeg klasse spitsen lijkt me.
Gomez verkopen en dan is de bezetting hetzelfde als dit jaar behalve dat je nu een beter meevoetballende spits hebt.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet Bayern nou met Lewandowski? Ze hebben Mandzukic,Gomez en Pizarro dan heb je toch wel genoeg klasse spitsen lijkt me.
Nou, ik heb de blauwe kaart van Lewandowski, die speelt beter dan Mandzukic, Gomez en Pizarro bij elkaar hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gomez naar Juve ofzoquote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gomez verkopen en dan is de bezetting hetzelfde als dit jaar behalve dat je nu een beter meevoetballende spits hebt.
thxquote:
Psg, monaco, man city, chelsea ook aangezien hun eigenaar al de schulden betaalt.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:00 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Bayern is verder financieel gezond dus dan is het nog redelijk veroorloofd. De andere clubs hebben miljoenen schulden...
Toni, Klose, en dan nu Gomez. Zou de 3e keer op rij zijn dan Bayern een overbodige spits in Italie dumptquote:
Als ik elke maand 1000 euro rood sta. En mijn ouders willen dat elke maand aan mij geven, dan ben ik ook schuldenvrij.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Psg, monaco, man city, chelsea ook aangezien hun eigenaar al de schulden betaalt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik elke maand 1000 euro rood sta. En mijn ouders willen dat elke maand aan mij geven, dan ben ik ook schuldenvrij.
Bayern draait geen verlies en City etc wel. Dat de eigenaar het tekort bijlegt wil niet zeggen dat het gezond beleid is.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Psg, monaco, man city, chelsea ook aangezien hun eigenaar al de schulden betaalt.
Zodra een rijke man zich terugtrekt, mag wel elke week of elke maand een reusachtig salaris voor een speler neergeteld worden, conform contract. Dan is een club snel verdwenen.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bayern draait geen verlies en City etc wel. Dat de eigenaar het tekort bijlegt wil niet zeggen dat het gezond beleid is.
Ik vind TOTS Adler beter dan de gewone Adlerquote:Op maandag 27 mei 2013 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
eindelijk ben er uit![]()
http://wefut.nl/squad/1696
dit gaat hem worden. Zoals hij er nu in staat, kost het een slordige 350K zoals hij er nu in staat.
kan nog geupdate worden met verschillende TOTS of IF's
eerste bevindingen ?
he we zijn niet allemaal multimillionair hequote:Op maandag 27 mei 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind TOTS Adler beter dan de gewone Adler
De clausule in het contract van Gotze liep af op 30 april (?), daarom moest het snel gebeuren.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Het gaat me meer om de timing bij het naar buiten brengen van berichten en geruchten.
Nee, echt niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had je beter nog even kunnen volhouden
Die komt echt nietquote:Op maandag 27 mei 2013 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he we zijn niet allemaal multimillionair he
TOTS lahm en boateng zijn waarschijnlijk ook beter,
eerst woensdag maar een afwachten. hopelijk TOTS milito![]()
welke spits in de serie a wel danquote:
Niet een die een half seizoen niet gespeeld heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |