Klopt, maar misschien had ik er over heen gelezen...quote:Op maandag 27 mei 2013 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, ik meld zulke dingen doorgaans wel he.
Zittie al op je bureau?quote:
quote:
Joh hij vraagt meteen eten. En vanavond is het daar ook nog druk ( coffeeshops & hotel & cafe's ).quote:Op maandag 27 mei 2013 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
Misschien vanavond, als het wat rustiger is (?) er even mee terug gaan om te kijken of mams zich er nog om wil bekommeren? Hij lijkt me al vrij groot, maar nog te jong om op eigen benen te staan.
En als ze hondsbrutaal en zo groot als een kleine kat zijn, zijn ze ook welkomquote:Op maandag 27 mei 2013 14:08 schreef Bos81 het volgende:
Vind je een vogeltje klein en bang.
Stuur hem naar Oh-Oh vogelopvang
Ja, daar hou ik serieus wel rekening mee, zelfs Piet, die had ik eerst terug gezet in de struiken he. Maar toen ik terug kwam van mijn wandeling zat ie midden op straat en moest ik voor een auto springen.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:21 schreef Barbaaf het volgende:
Zo heb ik ook wel eens een jonge kauw 'gevonden', nog met wit aan het bekkie. Ben een paar minuten blijven kijken maar aan het toenemende gekrijs en gefladder boven m'n hoofd kreeg ik het idee dat er nog wel op gelet werd, dus laten zitten. Maar die zat op een redelijk veilige plek, tussn de struiken tegen een gebouw aan.
Wat een karikatuur op zichzelfquote:
Ik wil bij een toekomstige bril toch echt een keer geen-verkleinde ogen door het glasquote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Barbaaf het volgende:
Nieuwe bril gehaald. Toen ik 'm paste en bestelde bij de opticien zag ie er best leuk uit, nu mijn jampotjes erin gezet zijn is het toch minder. Denk ik dan, want als ik 'm opzet zie ik niet veel, met mijn lenzen nog in.
Ik zou het ook niet willen maar met -10 heb je weinig keus.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil bij een toekomstige bril toch echt een keer geen-verkleinde ogen door het glas
Dat is zo stupide hequote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Barbaaf het volgende:
Nieuwe bril gehaald. Toen ik 'm paste en bestelde bij de opticien zag ie er best leuk uit, nu mijn jampotjes erin gezet zijn is het toch minder. Denk ik dan, want als ik 'm opzet zie ik niet veel, met mijn lenzen nog in.
Ik heb -8, kan dat dan nog wel?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet willen maar met -10 heb je weinig keus.
Oh man wat een beestquote:
Hij is geweldig!quote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Er staat een hele toffe foto van mij met Mus op mijn schouder op FB nu
quote:
Normaal draag ik lenzen, dus dat passen ging wel goed. En ik had maar één verkoper om me heenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is zo stupide heBen je een bril aan het passen, staan er drie mensen om je heen te roepen: EN EN VIND JE HET WAT? Ja mens dat zie ik toch helemaal niet
Mss valt het mee! Zal ook gewoon ff wennen zijn he.
Wat een stoere kraaiquote:
Heel erg herkenbaar...quote:Op maandag 27 mei 2013 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is zo stupide heBen je een bril aan het passen, staan er drie mensen om je heen te roepen: EN EN VIND JE HET WAT? Ja mens dat zie ik toch helemaal niet
Mijn moeder telt in d'r eentje al voor driequote:Op maandag 27 mei 2013 19:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Normaal draag ik lenzen, dus dat passen ging wel goed. En ik had maar één verkoper om me heen
Houdt je moeke van een bepaalde style, Lut? Of gewoon altijd net wat anders dan wat jij wil?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn moeder telt in d'r eentje al voor drieEn haar smaak en de smaak van mij (en de rest van de wereld) ligt mijlenver uit elkaar. Dus dat is altijd Russisch roulette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |