Stompie van shaggie aangestoken, vlam was iets groter dan ik wilde.quote:
TT had een voorspellende waarde....quote:
11:52... GunGum, kan best!quote:Op maandag 27 mei 2013 09:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze zijn van ABS die dingen dus dat is prima te doen
quote:
Echt he...quote:Op maandag 27 mei 2013 09:44 schreef Erasmo het volgende:
Uitlaatkit gebruiken om je spoiler vast te zetten, waarom niet?
Eigenlijk moeten ze die serie opnieuw gaan makenquote:
Moet nog een gaatje in m'n uitlaat maken btwquote:
Idd, gewoon om te kijken hoe het nu gaat met die lui. Groningen (Oosterparkwijk) wordt niks, want die vent is dood...quote:Op maandag 27 mei 2013 09:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze die serie opnieuw gaan maken
Bierblik + slangeklem.quote:Moet nog een gaatje in m'n uitlaat maken btw
Zou echt briljant zijn ja. Dit is een jaar of 15 geleden opgenomen denk ik, dus al die mensen zullen nog wel leven.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze die serie opnieuw gaan maken
Breng hem naar een bevriende garage, die last het gaatje wel voor een tientjequote:Op maandag 27 mei 2013 09:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, gewoon om te kijken hoe het nu gaat met die lui. Groningen (Oosterparkwijk) wordt niks, want die vent is dood...
[..]
Bierblik + slangeklem.
Oh, geen geld. Lassen is beter idd.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Breng hem naar een bevriende garage, die last het gaatje wel voor een tientje
2005... 8 Jaar geleden.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zou echt briljant zijn ja. Dit is een jaar of 15 geleden opgenomen denk ik, dus al die mensen zullen nog wel leven.
Het is ook geen grot gat hoor, ongeveer een centimeter in doorsnee. Even aanstippen en hij zit weer dicht. Maar het irriteert met gewoonquote:
Alebastine gebruiken?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is ook geen grot gat hoor, ongeveer een centimeter in doorsnee. Even aanstippen en hij zit weer dicht. Maar het irriteert met gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |