Mag ik die eer?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie is de gelukkige die de laatste note krijgt/gekregen heeft?
Diverse keren heb ik dat aan hem gevraagd, en de reden is mij nog steeds niet duidelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo heeft Stijn een hekel aan jou ?
Jij.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie is de gelukkige die de laatste note krijgt/gekregen heeft?
Ik nog nooit.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Al 3 weken geen note gehad. Wat een baas ben ik.
Iedereen weet dat ik de perfecte mod zou zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wie zijn nu de kandidaten? Dan kunnen we een poll houden.
Stijn en Davy? Stylo?
Neh, dan heb ik het gevoel dat ik mezelf bedankt. dat vind ik zo raar..quote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verander de TT dan maar naar: GGMM bedankt namens het Ajaxfront
Ik had als TT: GGMM je bent een loser, haha geen crewbashquote:
ah jij was één van de 8 mensen die stemdequote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb altijd op GGMM gestemd tijdens de verkiezingen.Vind het serieus jammer. Ik ga eventjes in een hoekje huilen.
Als Stijn mod wordt kan ik me helemaal niet meer gedragen met mijn al aanwezige autoriteitsproblemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw mening nemen we zeer serieus dus Stijn wordt het niet.
Deze zin ging over mezelf eigenlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw mening nemen we zeer serieus dus Stijn wordt het niet.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb altijd op GGMM gestemd tijdens de verkiezingen.Vind het serieus jammer. Ik ga eventjes in een hoekje huilen.
PSV'ers kunnen geen mod wordenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik de perfecte mod zou zijnMaar daar wordt altijd lacherig over gedaan.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Stijn mod wordt kan ik me helemaal niet meer gedragen met mijn al aanwezige autoriteitsproblemen.
Van Gaal ook niet, maar in zijn geval is dat ook geheel terecht natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, dan heb ik het gevoel dat ik mezelf bedankt. dat vind ik zo raar..
Peter R. de Vries zou er geen problemen mee hebben.
Ik was aan de andere kant van de wereld. Geen internet enzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor.
Maar jij verdween helemaal vanwege stage, ik blijf tenminste nog zwart.
Andere kant ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was aan de andere kant van de wereld. Geen internet enzo.
Ik was ook in het buitenland en heb ook braaf af en toe gepost.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was aan de andere kant van de wereld. Geen internet enzo.
Waaromquote:Op maandag 27 mei 2013 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor.
Maar jij verdween helemaal vanwege stage, ik blijf tenminste nog zwart.
Tong natuurlijk, duh.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe VBL mod worden?
• Stijn
• Davy
• Stylo
• Tong80
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee man. Druk met motivatie brief schrijven voor Danny.quote:
Ah goedzo. Je hebt je prioriteiten in ieder geval straight.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Druk met motivatie brief schrijven voor Danny.
Of dat je een kutuser bent. Zonder verdere uitleg.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
Als je door Stijn geband wordt dan staat er als reden dat je teveel zuurkool hebt gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |