SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
Moment, ik zet dit even recht.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben Strootman vergeten een kutkop te geven..
[ afbeelding ]
Een kwalijke blunder.
Nu is het een mooiboyquote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kwalijke blunder.
wat is dit??quote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kwalijke blunder.
Wie heeft die poppetjes gemaakt? Ik ga een klacht indienen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kwalijke blunder.
Op Strootman's hoofd zit idd iets meer reliëf.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kwalijke blunder.
Harry Piekema?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie heeft die poppetjes gemaakt? Ik ga een klacht indienen.
yupquote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV en Ajax de traditionele top twee?
hij maakt het goed met de middelvinger en de schele ogen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kwalijke blunder.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kale gast met bril heeft best wel een hoofd om je agressie op te kunnen botvieren.
En Waterreus het accent om je agressie op te botvieren.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kale gast met bril heeft best wel een hoofd om je agressie op te kunnen botvieren.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Albert Heijnquote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie heeft die poppetjes gemaakt? Ik ga een klacht indienen.
2 vingers, swaggerboiquote:Op zondag 26 mei 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ze vergeten hem in een setting van Auschwitz te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |