wie wordt er niet goed van als je 2 homos ziet hand in hand of kusjes geven aan elkaar? niet dat ik ze echt haat maar ik kots van binnen als ik 2 mannen elkaar zie kussen ofzo, word er niet goed van bahhh anyways ik ben ook tegen de homohuwelijk omdat ik geloof dat het huwelijk bestaat tussen een man en een vrouw en dat dat iets heiligs is en waar niet aan moet worden gezeten, voor mijn part zit je lekker thuis vuile gay dingen te doen boeit me niet als ik het maar niet zie
even eerlijk jongens en meisjes wie wordt er eigenlijk niet goed van als je 2 mannen aan elkaar ziet zitten??
Stop the violence Down with the hate Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende: Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ben je fucking blind? ga eens weg vuile flikker check mijn geschiedenis eens kijken wie de gay hier is
battieboy
Stop the violence Down with the hate Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende: Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.