Maar hebben ze daar wel een UB:gespot??quote:Op maandag 27 mei 2013 00:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ga rechten studeren bij EUR, daar hebben ze een Starbucks op campus.
Ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar wel een UB:gespot??
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:01 schreef Rodawa het volgende:
ga je tog lkkr een frikandelbroodje halen met energy drink lkkr tog btje chille roken enzo kom goed man
Lost my shit, thanksquote:Op zondag 26 mei 2013 23:01 schreef Rodawa het volgende:
ga je tog lkkr een frikandelbroodje halen met energy drink lkkr tog btje chille roken enzo kom goed man
Dan ga je dus studeren. Ik neem aan dat je wel een week-/dagplanning gemaakt hebt?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Morgenochtend, 9 uur, hoorcollege om tot 2 uur te wachten op je volgende verplichte les.
Klacht: te lang wachten
Ik maak nooit planningen, want daar houd ik me nooit aanquote:Op maandag 27 mei 2013 09:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan ga je dus studeren. Ik neem aan dat je wel een week-/dagplanning gemaakt hebt?
En anders sporten, neuken, boodschappen doen, ... Genoeg dingen te bedenken om die tijd door te komen.
Is de kamernood zo hoog dat je zover van de uni pas iets kon vinden?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:17 schreef Flitskikker het volgende:
Hier: morgen 8:30 voor 2 uur les. En nog anderhalfuur reistijd dus 6:30 opstaan.
Bij mij zal vanaf volgend jaar hetzelfde gelden, ik kan het gewoon niet betalen om op mezelf te wonen, hoeveel ik ook zou werken.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is de kamernood zo hoog dat je zover van de uni pas iets kon vinden?
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef MrEazy het volgende:
[..]
Bij mij zal vanaf volgend jaar hetzelfde gelden, ik kan het gewoon niet betalen om op mezelf te wonen, hoeveel ik ook zou werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |