Hoezo blij? Dat is toch gewoon normaalquote:Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef Starm het volgende:
Ben blij dat je überhaupt een opleiding kan doen
Niet alleen op zondagavond.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:16 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Geeft niet ;p, maar zondagavond, mijn hersenen staan uit.
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 23:34 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Hoezo blij? Dat is toch gewoon normaal
Ik heb mbo gedaan en kwam soms alleen opdagen wanneer ik een toets of een presentatie had (en ging dus weken niet naar school, wel altijd mijn huiswerk gemaakt), daar gaan ze enorm laks om met aanwezigheid. Op het hbo (eerste jaar dan) word je na 2 colleges niet meer toegelaten tot het tentamenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Dan ga je niet? Of doe je mbo ofzo dat je verplicht aanwezig moet zijn
Oh, is hbo ook zo streng?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mbo gedaan en kwam soms alleen opdagen wanneer ik een toets of een presentatie had (en ging dus weken niet naar school, wel altijd mijn huiswerk gemaakt), daar gaan ze enorm laks om met aanwezigheid. Op het hbo word je na 2 colleges niet meer toegelaten tot het tentamen.
Op het hbo zijn zowel hoor- als werkcolleges verplicht. Bij sommige vakken 1, maar bij 2x afwezig zijn word je niet toegelaten tot het tentamen en moet je dus de herkansing in. Verschilt per opleiding en school btw.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, is hbo ook zo streng?
Zijn hoorcolleges ook verplicht?
Daarom heb ik ook echt een hekel aan wachten.. Projecten heb ik al af dus dat kan ik ook niet meer maken..quote:Op zondag 26 mei 2013 23:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op het hbo zijn zowel hoor- als werkcolleges verplicht. Bij sommige vakken 1, maar bij 2x afwezig zijn word je niet toegelaten tot het tentamen en moet je dus de herkansing in. Verschilt per opleiding en school btw.
Pff irritant...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op het hbo zijn zowel hoor- als werkcolleges verplicht. Bij sommige vakken 1, maar bij 2x afwezig zijn word je niet toegelaten tot het tentamen en moet je dus de herkansing in. Verschilt per opleiding en school btw.
Haal jouw P en ga, als jouw studie ook op het wo beschikbaar is, naar de universiteit.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:52 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook echt een hekel aan wachten.. Projecten heb ik al af dus dat kan ik ook niet meer maken..
Dat ben ik ook van plan.. Heb tot nu toe alles voldoende gehaaldquote:Op zondag 26 mei 2013 23:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Haal jouw P en ga, als jouw studie ook op het wo beschikbaar is, naar de universiteit.
Dat heb ik nog niet meegemaakt, maar bij de mailtjes en in de syllabus was het altijd van "Attendance is compulsory. Not attending the lecture will be registered!" (quote:Op zondag 26 mei 2013 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff irritant...
Maar hoe gaat dat dan bij grote hoorcolleges? Moet je bij binnenkomst je naam afstrepen?
Ahaquote:Op zondag 26 mei 2013 23:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt, maar bij de mailtjes en in de syllabus was het altijd van "Attendance is compulsory. Not attending the lecture will be registered!" () dus ik ging er gewoon altijd heen.
Ik weet dat dat fout is, maar Engels is sowieso mijn slechtste vak. Daarnaast, ik kan het niet veranderen. Dom.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:57 schreef Tauch_ het volgende:
"Life your dream"
Blijf alsjeblieft lekker op het hbo.
Nou, dat wordt een feest dan op de uni, waar Engels bij veel studies zowat de voertaal is als het gaat om lesmateriaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Ik weet dat dat fout is, maar Engels is sowieso mijn slechtste vak. Daarnaast, ik kan het niet veranderen. Dom.
Ik ga richting rechtenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:01 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een feest dan op de uni, waar Engels bij veel studies zowat de voertaal is als het gaat om lesmateriaal.
hmm, goed idee.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:06 schreef Aberkullie het volgende:
Ga met je macbook en een Starbucks skinny latte caramel in de UB wachten tot je gespot wordt.
Zelfs voor rechten moet je tegenwoordig de Engelse taal begrijpenquote:
Ik begrijp het wel, alleen is de uitwerking niet helemaal optimaal. Het is in ieder geval beter dan 2 jaar geleden.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:13 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Zelfs voor rechten moet je tegenwoordig de Engelse taal begrijpen. Vooral omdat het internationaal recht doorwerking heeft in het Nederlands recht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |