quote:Op zondag 26 mei 2013 23:01 schreef Rodawa het volgende:
ga je tog lkkr een frikandelbroodje halen met energy drink lkkr tog btje chille roken enzo kom goed man
ga je tog lkkr een frikandelbroodje halen met energy drink lkkr tog btje chille roken enzo kom goed man
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef Plantagehouder het volgende:
gewoon wiri klappen achter het fietsenrek toch
Eh, neequote:Op zondag 26 mei 2013 23:01 schreef Rodawa het volgende:
Het is zondagavond, alsof voor jou netjes met interpunctie ga "typen". Daarnaast, het is Fok!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:05 schreef padlarf het volgende:
Lekker skippen, TS. Heb je bij Nederlands vaak genoeg gedaan, zo te zien.
Wie heeft het over interpunctie?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:10 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Het is zondagavond, alsof voor jou netjes met interpunctie ga "typen". Daarnaast, het is Fok!
Ok, mij ging het om de TT. Het is traditie in KLB om spelling e.d. af te zeiken in een klaagtopic over schoolgerelateerde zaken.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:13 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Omdat dat ook niet optimaal is evenals m'n zinsopbouw.
Geeft niet ;p, maar zondagavond, mijn hersenen staan uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ok, mij ging het om de TT. Het is traditie in KLB om spelling e.d. af te zeiken in een klaagtopic over schoolgerelateerde zaken.
Uitkeringstrekkers.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef Nero22 het volgende:
Ik woon echt nog geen minuut van mijn studie af.
Thuisstudie?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef Nero22 het volgende:
Wrijf het er maar in.. Ik moet een uur tot anderhalfuur reizen. File enzoquote:Op zondag 26 mei 2013 23:18 schreef Nero22 het volgende:
Hoezo blij? Dat is toch gewoon normaalquote:Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef Starm het volgende:
Ben blij dat je überhaupt een opleiding kan doen
Niet alleen op zondagavond.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:16 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Geeft niet ;p, maar zondagavond, mijn hersenen staan uit.
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 23:34 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Hoezo blij? Dat is toch gewoon normaal
Ik heb mbo gedaan en kwam soms alleen opdagen wanneer ik een toets of een presentatie had (en ging dus weken niet naar school, wel altijd mijn huiswerk gemaakt), daar gaan ze enorm laks om met aanwezigheid. Op het hbo (eerste jaar dan) word je na 2 colleges niet meer toegelaten tot het tentamenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Dan ga je niet? Of doe je mbo ofzo dat je verplicht aanwezig moet zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |