PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Aah jammer. Dan is hij iets minder leuk maar nog steeds nice. Want High/low work rates, klein en goeie dribbelquote:
Brilletje kopen danquote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik las dit: Ives (spreek uit Ief) ben je der?
Hij wordt verkocht lijkt me, staat nu in de etalage.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:45 schreef Djeetje het volgende:
Alexis speelt de laatste tijd goed
Als hij deze vorm behoud en nog beter is volgend jaar dan heeft barca echt een wereld aanval
Die mag sowieso opzoutenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:45 schreef Djeetje het volgende:
Alexis speelt de laatste tijd goed
Als hij deze vorm behoud en nog beter is volgend jaar dan heeft barca echt een wereld aanval
Toen hij nog kon voetballenquote:
Hopelijk Juvequote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Toen hij nog kon voetballen
zomer vast weer naar Italie
Zou het? Ik dacht dat Pedro en Villa weg mochten. Ze zullen toch niet alle buitenspelers weg doen?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Pedro blijft gewoon johquote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou het? Ik dacht dat Pedro en Villa weg mochten. Ze zullen toch niet alle buitenspelers weg doen?
Tello ging als het goed is ook al weg (verhuur). Ajax werd een keer genoemd, maar ik weet niet of dat serieus is. Zou het niet echt leuk vinden want die gast kan echt wel ballen
Mag wel naar Ajax.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wedstrijd toch niet zo belangrijk meer verder?quote:
Nog 1 en volgens mij is PSV dan bij de geplaatstequote:
Voor mijn portemonnee welquote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wedstrijd toch niet zo belangrijk meer verder?
Is al afgelopen johquote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog 1 en volgens mij is PSV dan bij de geplaatste
nee Villa gaat sowieso al weg en Sanchez > Cuenca, Telloquote:Op zondag 26 mei 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij wordt verkocht lijkt me, staat nu in de etalage.
quote:
???? helemaal nietquote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog 1 en volgens mij is PSV dan bij de geplaatste
Het gaat niet om jouw mening..dit verhaal van Sanchez is al even bekend.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee Villa gaat sowieso al weg en Sanchez > Cuenca, Tello
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSsquote:
Die moet ook sowieso oprottenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Rijst het volgende:
Die sukkel Afellay is zeker ook weer terug in Barca
Je vergeet dat niet alleen Sociedad moest winnen maar PSV ook afhankelijk was van de stand in Frankrijk. ivm Lyonquote:Op zondag 26 mei 2013 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSs
Naja dat wordt weer EL
Klopt, maar hij begint nu weer goed te spelen en heeft toch wel een prijskaartje dus die laat je ook niet goedkoop weg gaan voor weinig.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat niet om jouw mening..dit verhaal van Sanchez is al even bekend.
Meer geld voor Ajaxquote:Op zondag 26 mei 2013 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja dat wordt weer EL
Welkom bij de club van TOTS Reus bezittersquote:Op zondag 26 mei 2013 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja dat wordt weer EL
Maar bij Schalke viel hij ook tegen. Laat hem maar even hetzelfde doen als Babelquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer. Hij kan best goed voetballen alleen hij komt echt op een verkeerd moment naar Barca.
Hij is gewoon niet goed genoeg voor Barcaquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer. Hij kan best goed voetballen alleen hij komt echt op een verkeerd moment naar Barca.
Ik heb hem nog nietquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom bij de club van TOTS Reus bezitters
Geen idee wie dat is. Op Afellay gaan ze geen winst halen in ieder geval.quote:
We worden volgend jaar sowieso geen kampioenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef UltimateTeam het volgende:
PSV blijft in de negatieve spiraal zitten op deze manier. Jammer volgend jaar kampioen worden dan maar zal alleen wel weer heel lastig worden.
Afellay is toch wel de laatste die je er bij wilt hebben mag ik aan nemen?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar bij Schalke viel hij ook tegen. Laat hem maar even hetzelfde doen als Babel
Nee die wil ik er het allerliefst bij hebbenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Afellay is toch wel de laatste die je er bij wilt hebben mag ik aan nemen?
nou nou wat een instelling weerquote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We worden volgend jaar sowieso geen kampioen
Ohnee, ik zie dat het Maver was, haha. Door de inhoud van het berichtje niet eens gekeken of jij het geschreven hadquote:
Nee Ajax vele malen sterker, zeker met dat Brands beleid die alleen spelers koopt waarvan hij de 06 al in zijn telefoon had.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We worden volgend jaar sowieso geen kampioen
Hahaquote:Op zondag 26 mei 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohnee, ik zie dat het Maver was, haha. Door de inhoud van het berichtje niet eens gekeken of jij het geschreven had
Gewoon bouwen aan een mooi team. Alle 'goede ' spelers gaan nu toch weg en van de jungskes kan je het niet verwachten.quote:
Ajax moet De Jong en Eriksen ook maar zien te vervangen..De Jong merk je pas hoe belangrijk hij was als hij weg is en Eriksen wordt als teamspeler ook weleens onderschat. Die kerel maakt de meeste kilometers van iedereen waardoor het middenveld echt goed in balans blijft..dat kan een Maher niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:57 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Nee Ajax vele malen sterker, zeker met dat Brands beleid die alleen spelers koopt waarvan hij de 06 al in zijn telefoon had.
Was geen DM, maar een bericht in het vorige topicquote:Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HahaNou lijken mij DM's zo op die van Maver
?
ja dat zeiden ze vorig jaar ook toen Anita, Furby en Vertonghen weggingenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon bouwen aan een mooi team. Alle 'goede ' spelers gaan nu toch weg en van de jungskes kan je het niet verwachten.
Niet meer nee na al die medische kosten enzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Op Afellay gaan ze geen winst halen in ieder geval.
Maar bij ons gaan er gewoon 10 wegquote:Op zondag 26 mei 2013 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat zeiden ze vorig jaar ook toen Anita, Furby en Vertonghen weggingen
kan je weer 10 talentjes voor terughalenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar bij ons gaan er gewoon 10 weg(hoop ik)
Oh, en Pietersquote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
Als Lens, Mertens, Willems, Matavz, Marcelo, Derijck en Toivonen maar weggaan. Dan ben ik blij.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:03 schreef UltimateTeam het volgende:
. Komt een beetje over als een kneusje.
Ja want het draait alleen om de spelersquote:Op zondag 26 mei 2013 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
kan je beter een andere club kiezen jatoch
Dan zoeken ze maar een beterequote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan hebben we geen linksback meer??
Gewoon 3-5-2 spelen dan met Bouma![]()
Alle zwarten eruitquote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want het draait alleen om de spelers
Deze groep is gewoon rot en daar moet de schop doorheen
tamata togquote:Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zoeken ze maar een betereDie 2 kunnen er niks van
Die was ik vergeten ja. Laat maar alles opgelostquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef zerokil het volgende:
GVD, eerste echte rage gehad in Fifa...
Wil op de bank slaan, maar was vergeten dat me laptop er lag.
Dus ik sla vol op de HDD van mijn laptop...
Mijn laptop valt meteen uit.. nu even kijken wat de schade is...
KUT TYFUS EA![]()
![]()
KUT TYFUS EA![]()
![]()
Ik ga zo slapen man heb de afgelopen dagen heel weinig geslapenquote:
JA KUT EA WAT LEG JE DAAR DIE LAPTOP NEER KUT RIKquote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef zerokil het volgende:
KUT TYFUS EA![]()
![]()
naar Limburg geweest?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen man heb de afgelopen dagen heel weinig geslapen
Vind ik leukquote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef zerokil het volgende:
KUT TYFUS EA![]()
![]()
haha ja die kut rik van eaquote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JA KUT EA WAT LEG JE DAAR DIE LAPTOP NEER KUT RIK
Nee, wou vanavond nog gaan maar heb geen zin meerquote:
Ja Waaromquote:
haha xdquote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
nothing to see here move along people
KUT TYFUS EA![]()
![]()
JIJ OOKquote:
quote:
Hij keert zich alweer van PSV hoorquote:
tegen bedoel je?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij keert zich alweer van PSV hoor
Was jij supporter van PSV?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
tegen bedoel je?
Ja allicht, denk je dat ik na dit seizoen nog supporter ben van PSV!!
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
tegen bedoel je?
Ja allicht, denk je dat ik na dit seizoen nog supporter ben van PSV!!
wow hij is goedkoopquote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef Toefjes het volgende:
Mijn bevindingen over Lewandowski TOTS.
His pace is 89. His shooting is 92 en his heading is 90. That is fucking insane.
[ afbeelding ]
He have scored 6 goals in 2 matches. So he is worth every coins.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef Toefjes het volgende:
His pace is 89. His shooting is 92 en his heading is 90. That is fucking insane.
[ afbeelding ]
Neintie driebbling thats insane guysquote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Europa leaguequote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom niet?Europa cup gehaald en 3de is not bad
de eerste 4 potjesquote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het voetbal van Chelsea is dit seizoen beter dan dat van Arsenal..
wanneer is de huldiging?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Europa league
3de
Wij zijn ten minste 2de
Wij huldigen die troep nietquote:
Jawel Thorb doe welquote:
Arsenal speelde qua veldspel niet echt best maar dat kan je van Chelsea ook moeilijk zeggen hoorquote:
doe mijn bestquote:
Europa League cup beker throphy wtf het is > Wenger cupquote:
KUT TYFUS EA![]()
![]()
600k ?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik deed het wel als een grapje, maar deze vent is 100x beter dan TOTS Suarez
675 heb ik m voor gekocht. En ik koop de laatste tijd altijd te duur, dus hij zal wel voor 600K te krijgen zijnquote:
Ik vond Chelsea en Arsenal beiden niet echt overtuigenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Europa League cup beker throphy wtf het is > Wenger cup
En Thorb, Chelsea speelt met Mata, Hazard en Oscar voorin echt geniaal hoor. Weet niet waar je het op baseert. Europa League finale was echt heel slecht van Chelsea's kant
Op Xbox issie alweer 600k hoor dus zal wel meervallen op PS3quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
675 heb ik m voor gekocht. En ik koop de laatste tijd altijd te duur, dus hij zal wel voor 600K te krijgen zijn
Vrouwen elftal van Arsenal is wel vandaag kampioen gewordenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En Thorb, Chelsea speelt met Mata, Hazard en Oscar voorin echt geniaal hoor. Weet niet waar je het op baseert. Europa League finale was echt heel slecht van Chelsea's kant
Maver had hem voor 600k in 59th.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
675 heb ik m voor gekocht. En ik koop de laatste tijd altijd te duur, dus hij zal wel voor 600K te krijgen zijn
FA Cup gewonnenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vrouwen elftal van Arsenal is wel vandaag kampioen geworden
sure, 45k?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wilt iemand mij TOTS Cazorla ff kopen gr gr
Beetje duur aangezien hij vandaag dus 540k bin wasquote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Maver had hem voor 600k in 59th.
Jammer die kan ik dus nooit kopen.
Iemand toevallig nog een paar budget teams? (40k)
Geniaal vind ik wel meevallen, begin van het seizoen wel maar daarna vond ik het wel minder. Misschien verwacht ik wat te veel van zulke spelers mja. Qua voetbal van achteruit vond ik het al helemaal matig maar met zulke CB's en CDM's is dat niet zo gek (behalve Lamps).quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PS3..?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje duur aangezien hij vandaag dus 540k bin was
Maver speelt niet op de PS3, en had hem in een packquote:
Laag inkopen, hoog verkopen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:31 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, dan weet je toch zeker dat deze gozer een oplichter is?
Nee hoor. Niks mis met coins goedkoper inkopen dan dat je ze verkooptquote:Op zondag 26 mei 2013 22:31 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ja klopt. Het moest ook vooral van de drie aanvallende middenvelders komen. Maar met Luiz of Lampard op het middenveld is het al wel wat beter. Azpilicueta op RB ipv Ivanovic is ook een vooruitgang.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geniaal vind ik wel meevallen, begin van het seizoen wel maar daarna vond ik het wel minder. Misschien verwacht ik wat te veel van zulke spelers mja. Qua voetbal van achteruit vond ik het al helemaal matig maar met zulke CB's en CDM's is dat niet zo gek (behalve Lamps).
Dit klinkt als een zaakje voor BMOquote:Op zondag 26 mei 2013 22:31 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wacht het ging om Reus.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maver speelt niet op de PS3, en had hem in een pack
hoezo ?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik deed het wel als een grapje, maar deze vent is 100x beter dan TOTS Suarez
quote:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor. Niks mis met coins goedkoper inkopen dan dat je ze verkoopt
KUT TYFUS EA![]()
![]()
Wat hij doet, is precies hetzelfde als bij de autodealer. Een boordje met: Auto's te koop. Maar ook advertenties met "direct contant geld voor uw auto"quote:Op zondag 26 mei 2013 22:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Geloof je het zelf?Als je bedoelt: andere mensen hun coins jatten en vervolgens doorverkopen.
Test het uit inspector DuTank.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Geloof je het zelf?Als je bedoelt: andere mensen hun coins jatten en vervolgens doorverkopen.
Beetje Inspector BMO zijn werk jattenquote:
Met alle respect maar je hebt niet alleen een accent, je grammatica klopt ook niet... Woordenschat ook beperkt.quote:
dit:quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje Inspector BMO zijn werk jatten
Ik had net al een quit toen iemand mn team zagquote:Op zondag 26 mei 2013 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
Tegenstanders die bij 0-0 in de 11de minuut ragequitten.wtf man.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had net al een quit toen iemand mn team zag![]()
Gaat dat trouwens ten koste van je DNF?
Als STquote:Op zondag 26 mei 2013 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie pakt hem, dealtje hoor
weet ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met alle respect maar je hebt niet alleen een accent, je grammatica klopt ook niet... Woordenschat ook beperkt.
Class on Grassquote:Op zondag 26 mei 2013 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie pakt hem, dealtje hoor
Nee het is weer duidelijk dat je er niks van begrijptquote:
Ja ik snap er weer niks vanquote:Op zondag 26 mei 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee het is weer duidelijk dat je er niks van begrijpt
TR gemacht.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee het is weer duidelijk dat je er niks van begrijpt
Ach neequote:
Zelfkennis btwquote:
Mooi woord welquote:
Maak je verlies op hem?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mijn TOTY Messi wilt niet verkopen, staat er al een dag op en al een tijdje 1 miljoen lager dan de laagste buy now
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mijn TOTY Messi wilt niet verkopen, staat er al een dag op en al een tijdje 1 miljoen lager dan de laagste buy now
Ik kan het toch neerzetten, omdat het niet waar is of omdat het een domme reactie van hem is ?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi woord wel
Maar jij post een bericht aangaande jezelf, daar reageert dan iemand anders op en dan zeg je daarop : Niet mijn woorden
Dat slaat gewoon nergens op dan om het plaatsen. Dat wilde ik duidelijk maken met mijn persiflage op jouw post, jammer dat je dat niet begreep. Pannenkoek blijkbaar wel
Geen, omdat ik in prijs blijf zakken, maar hij verkoopt nietquote:
Ja maar dan is duiding praktisch snap je? Nu lijkt het erop alsof je zegt hier kijk wat jullie ook zeggen dit zeggen anderen en daar ben ik het mee eens. Zo pakt Thorb het dan ook op.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kan het toch neerzetten, omdat het niet waar is of omdat het een domme reactie van hem is ?
Zeker nog niet bij na gedacht, maar ik dacht dat jij niet meer op mij zal reageren ?
Waar de fuck gaat dit over?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dan is duiding praktisch snap je? Nu lijkt het erop alsof je zegt hier kijk wat jullie ook zeggen dit zeggen anderen en daar ben ik het mee eens. Zo pakt Thorb het dan ook op.
Ik doe lekker zelf wat ik wil en heb nergens gezegd dat ik niet wispelturig ben
Ongelooflijk. Maar als iemand hem wil, dan maakt de prijs eigenlijk ook niet uit. Gewoon 500k hoger zetten danquote:Op zondag 26 mei 2013 22:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Geen, omdat ik in prijs blijf zakken, maar hij verkoopt niet
Ik probeerde iets duidelijk te maken maar de indirecte manier werkte nietquote:
Het ligt er waarschijnlijk aan dat al die andere Messi's ST zijn en de mijne een CAM. Anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Maar als iemand hem wil, dan maakt de prijs eigenlijk ook niet uit. Gewoon 500k hoger zetten dan
Gewoon niet doenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi woord wel
Maar jij post een bericht aangaande jezelf, daar reageert dan iemand anders op en dan zeg je daarop : Niet mijn woorden
Dat slaat gewoon nergens op dan om het plaatsen. Dat wilde ik duidelijk maken met mijn persiflage op jouw post, jammer dat je dat niet begreep. Pannenkoek blijkbaar wel
Ja klopt alleen dan hoef je niet meteen zo kinderachtig te reageren.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dan is duiding praktisch snap je? Nu lijkt het erop alsof je zegt hier kijk wat jullie ook zeggen dit zeggen anderen en daar ben ik het mee eens. Zo pakt Thorb het dan ook op.
Ik doe lekker zelf wat ik wil en heb nergens gezegd dat ik niet wispelturig ben
Maak 'm eens ST dan, kost bijna niks.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het ligt er waarschijnlijk aan dat al die andere Messi's ST zijn en de mijne een CAM. Anders kan ik het ook niet verklaren.
Ja ik heb hem nu al voor 12 uur gelist, als hij vanavond niet weg gaat doe ik dat wel.quote:
Beetje overdreven ditquote:
Boye ook?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Stade Rennes verloor van Lyon maar Apam deed mee
Imo niet kinderachtigquote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt alleen dan hoef je niet meteen zo kinderachtig te reageren.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
Wat houdt die rode naam in? Dat je ongesteld bent?
Oprichtert van FOK!.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
Kan, maar lurkers, en dat zijn er nogal wat, snappen de context niet en zien alleen het plaatje, snappie?quote:
Jij bent 12, je bent zelf een kidquote:
srry was mijn broertjequote:Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lindgren is aan het hosselen laat hem met rust !
Nee dit is een goede reactiequote:Op zondag 26 mei 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat jij wil volgens jou is alles wat jij doe goed
*wiltquote:Op zondag 26 mei 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dood en verderf. yvonne heeft mijn account geloof ik een keer gedelete zelfsquote:Op zondag 26 mei 2013 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
Echt? even kijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
dood en verderf. yvonne heeft mijn account geloof ik een keer gedelete zelfsgelukkig hebben ze dat terug gedraaid
Hopen dat ze me laat leven, toon genade !!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
dood en verderf. yvonne heeft mijn account geloof ik een keer gedelete zelfsgelukkig hebben ze dat terug gedraaid
maar ik ben al super lang kei liefquote:
Laat lekker gaan johquote:Op zondag 26 mei 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja hallo, in 2010, en toen hebben we lief gemaild en mocht je weer terugquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, in 2010, en toen hebben we lief gemaild en mocht je weer terug
Van al je notes zijn er maar 3 van mijquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:01 schreef Thorb het volgende:
Misschien kunnen we nu meteen een ban aanvragen voor Rijst en zijn kloonaccounts?
kanker x 100000 meergescheld x 9868758765764653quote:
Het k woord in deze post. Lurkers snappen de context niet TR GEMACHTquote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
kanker x 100000 meergescheld x 9868758765764653
mods afzeiken, afbranden, uitschelden, belachelijk maken, de dood in wensen, en ga zo maar doorquote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
kanker x 100000 meergescheld x 9868758765764653
Vandaar jouw UI, gekkiequote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
mods afzeiken, afbranden, uitschelden, belachelijk maken, de dood in wensen, en ga zo maar door
Wat vond jouw vriendin daarvan?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
mods afzeiken, afbranden, uitschelden, belachelijk maken, de dood in wensen, en ga zo maar door
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het k woord in deze post. Lurkers snappen de context niet TR GEMACHT
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:05 schreef v0lt026 het volgende:
He boys, ik heb een leuk tijdverdrijf voor jullie ondertussen:
[ afbeelding ]
Zoek de spelvoutwel goed zoeken!!
Toen was ie nog keijong, nu ook nog, maar nu heeftie verstand gekregen.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het k woord in deze post. Lurkers snappen de context niet TR GEMACHT
Mijn toenmalige vriendin, inmiddels ex? Of huidige vriendin?quote:
quote:
Dat duurde langquote:
Doe je nou zo cool omdat Yvonne er is?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn toenmalige vriendin, inmiddels ex? Of huidige vriendin?
Mijn toenmalige vriendin, inmiddels ex wist niks af van mijn dubbel leven, tot op een zekere dag en werd ze boos. Ik schopte in haar kut en zei: had je maar moeten leren pijpen, doei.
mwaquote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen was ie nog keijong, nu ook nog, maar nu heeftie verstand gekregen.
Sorry DT
ik ben altijd cool, alleen ik heb morgen om 9.00 een tentamen (ik ga sowieso falen) en daarom ben ik hier een beetje compensatiegedrag aan het vertonenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe je nou zo cool omdat Yvonne er is?
niet ook cognitieve psycho toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ben altijd cool, alleen ik heb morgen om 9.00 een tentamen (ik ga sowieso falen) en daarom ben ik hier een beetje compensatiegedrag aan het vertonen
Oh ja dat ken ik van vorige weekquote:Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ben altijd cool, alleen ik heb morgen om 9.00 een tentamen (ik ga sowieso falen) en daarom ben ik hier een beetje compensatiegedrag aan het vertonen
Wordt je nu gebanned?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh ja dat ken ik van vorige week![]()
Succes
Controverses in de psychologiequote:
Het escaleerde zo nu en dan uit de hand ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef Toefjes het volgende:
Leuk dat we nu opeens Yvonne op bezoek krijgen. Terwijl het vorig jaar met Marcie/GJE en SB hier dagelijks uit de hand liep. Had toen meer op z'n plaats geweest.
Creativiteitquote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
En toen was mijn creativiteit op.
Wie helpt?
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Controverses in de psychologie(gaat over waar verschillen tussen individuen vandaan komen)
Ze moesten nog 3 punten opvullen, dus hebben ze een stuk of 6 docenten bij elkaar geraapt die elk wat vertellen over hun onderzoeksrichting. Is ook geen boek ofzo voorTe kansloos.
Je creativiteit is op na een paar sterke links?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Wie helpt?
Klinkt geloofwaardigquote:Op zondag 26 mei 2013 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn toenmalige vriendin, inmiddels ex? Of huidige vriendin?
Mijn toenmalige vriendin, inmiddels ex wist niks af van mijn dubbel leven, tot op een zekere dag en werd ze boos. Ik schopte in haar kut en zei: had je maar moeten leren pijpen, doei.
Ja, dat staat er toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je creativiteit is op na een paar sterke links?
Beter pak je een 4321 formatie ofzo, want ik vind de LM's en RM's niet zo prettig spelen uit de Serie A, tenzij je natuurlijk een hybrid wilt makenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Wie helpt?
Dat zou wat zijnquote:
Vanmiddag nog een mooi plaatje gepost vanuit de bakquote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Volgens mij is Trapz opgepakt, nog geen reactie
Heeft vanmiddag even gepost hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Volgens mij is Trapz opgepakt, nog geen reactie
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beter pak je een 4321 formatie ofzo, want ik vind de LM's en RM's niet zo prettig spelen uit de Serie A, tenzij je natuurlijk een hybrid wilt maken
quote:
quote:
Had je me maar moeten roepenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef Toefjes het volgende:
Leuk dat we nu opeens Yvonne op bezoek krijgen. Terwijl het vorig jaar met Marcie/GJE en SB hier dagelijks uit de hand liep. Had toen meer op z'n plaats geweest.
Heb ik gedaan, met een uitstekend voorstel waar niet al te veel mee is gedaanquote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had je me maar moeten roepenSimpel zat.
Nou baasjes, ik ben weer weg, braaf zijn, succes met alle tentamens.
gloeiende gloeiendequote:
Leuke tijdenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef Toefjes het volgende:
Hoeveel $$ is dat waard?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Farfan. Laatste versterking. Op naar het volgende TOTS!
Sickquote:Op zondag 26 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme man.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En dan Anuswijn die casual tussen al die miljoenen chillt.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wel IF Gundogan natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaquote:
Waar is TOTS Martinezquote:Op zondag 26 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan Anuswijn die casual tussen al die miljoenen chillt.![]()
![]()
Die is sleeeeeeeeeccchttttt Mattiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |