PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Aah jammer. Dan is hij iets minder leuk maar nog steeds nice. Want High/low work rates, klein en goeie dribbelquote:
Brilletje kopen danquote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik las dit: Ives (spreek uit Ief) ben je der?
Hij wordt verkocht lijkt me, staat nu in de etalage.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:45 schreef Djeetje het volgende:
Alexis speelt de laatste tijd goed
Als hij deze vorm behoud en nog beter is volgend jaar dan heeft barca echt een wereld aanval
Die mag sowieso opzoutenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:45 schreef Djeetje het volgende:
Alexis speelt de laatste tijd goed
Als hij deze vorm behoud en nog beter is volgend jaar dan heeft barca echt een wereld aanval
Toen hij nog kon voetballenquote:
Hopelijk Juvequote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Toen hij nog kon voetballen
zomer vast weer naar Italie
Zou het? Ik dacht dat Pedro en Villa weg mochten. Ze zullen toch niet alle buitenspelers weg doen?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Pedro blijft gewoon johquote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou het? Ik dacht dat Pedro en Villa weg mochten. Ze zullen toch niet alle buitenspelers weg doen?
Tello ging als het goed is ook al weg (verhuur). Ajax werd een keer genoemd, maar ik weet niet of dat serieus is. Zou het niet echt leuk vinden want die gast kan echt wel ballen
Mag wel naar Ajax.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wedstrijd toch niet zo belangrijk meer verder?quote:
Nog 1 en volgens mij is PSV dan bij de geplaatstequote:
Voor mijn portemonnee welquote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wedstrijd toch niet zo belangrijk meer verder?
Is al afgelopen johquote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog 1 en volgens mij is PSV dan bij de geplaatste
nee Villa gaat sowieso al weg en Sanchez > Cuenca, Telloquote:Op zondag 26 mei 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij wordt verkocht lijkt me, staat nu in de etalage.
quote:
???? helemaal nietquote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog 1 en volgens mij is PSV dan bij de geplaatste
Het gaat niet om jouw mening..dit verhaal van Sanchez is al even bekend.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee Villa gaat sowieso al weg en Sanchez > Cuenca, Tello
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSsquote:
Die moet ook sowieso oprottenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Rijst het volgende:
Die sukkel Afellay is zeker ook weer terug in Barca
Je vergeet dat niet alleen Sociedad moest winnen maar PSV ook afhankelijk was van de stand in Frankrijk. ivm Lyonquote:Op zondag 26 mei 2013 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSs
Naja dat wordt weer EL
Klopt, maar hij begint nu weer goed te spelen en heeft toch wel een prijskaartje dus die laat je ook niet goedkoop weg gaan voor weinig.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat niet om jouw mening..dit verhaal van Sanchez is al even bekend.
Meer geld voor Ajaxquote:Op zondag 26 mei 2013 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja dat wordt weer EL
Welkom bij de club van TOTS Reus bezittersquote:Op zondag 26 mei 2013 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja dat wordt weer EL
Maar bij Schalke viel hij ook tegen. Laat hem maar even hetzelfde doen als Babelquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer. Hij kan best goed voetballen alleen hij komt echt op een verkeerd moment naar Barca.
Hij is gewoon niet goed genoeg voor Barcaquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer. Hij kan best goed voetballen alleen hij komt echt op een verkeerd moment naar Barca.
Ik heb hem nog nietquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom bij de club van TOTS Reus bezitters
Geen idee wie dat is. Op Afellay gaan ze geen winst halen in ieder geval.quote:
We worden volgend jaar sowieso geen kampioenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef UltimateTeam het volgende:
PSV blijft in de negatieve spiraal zitten op deze manier. Jammer volgend jaar kampioen worden dan maar zal alleen wel weer heel lastig worden.
Afellay is toch wel de laatste die je er bij wilt hebben mag ik aan nemen?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar bij Schalke viel hij ook tegen. Laat hem maar even hetzelfde doen als Babel
Nee die wil ik er het allerliefst bij hebbenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Afellay is toch wel de laatste die je er bij wilt hebben mag ik aan nemen?
nou nou wat een instelling weerquote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We worden volgend jaar sowieso geen kampioen
Ohnee, ik zie dat het Maver was, haha. Door de inhoud van het berichtje niet eens gekeken of jij het geschreven hadquote:
Nee Ajax vele malen sterker, zeker met dat Brands beleid die alleen spelers koopt waarvan hij de 06 al in zijn telefoon had.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We worden volgend jaar sowieso geen kampioen
Hahaquote:Op zondag 26 mei 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohnee, ik zie dat het Maver was, haha. Door de inhoud van het berichtje niet eens gekeken of jij het geschreven had
Gewoon bouwen aan een mooi team. Alle 'goede ' spelers gaan nu toch weg en van de jungskes kan je het niet verwachten.quote:
Ajax moet De Jong en Eriksen ook maar zien te vervangen..De Jong merk je pas hoe belangrijk hij was als hij weg is en Eriksen wordt als teamspeler ook weleens onderschat. Die kerel maakt de meeste kilometers van iedereen waardoor het middenveld echt goed in balans blijft..dat kan een Maher niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:57 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Nee Ajax vele malen sterker, zeker met dat Brands beleid die alleen spelers koopt waarvan hij de 06 al in zijn telefoon had.
Was geen DM, maar een bericht in het vorige topicquote:Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HahaNou lijken mij DM's zo op die van Maver
?
ja dat zeiden ze vorig jaar ook toen Anita, Furby en Vertonghen weggingenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon bouwen aan een mooi team. Alle 'goede ' spelers gaan nu toch weg en van de jungskes kan je het niet verwachten.
Niet meer nee na al die medische kosten enzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Op Afellay gaan ze geen winst halen in ieder geval.
Maar bij ons gaan er gewoon 10 wegquote:Op zondag 26 mei 2013 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat zeiden ze vorig jaar ook toen Anita, Furby en Vertonghen weggingen
kan je weer 10 talentjes voor terughalenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar bij ons gaan er gewoon 10 weg(hoop ik)
Oh, en Pietersquote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
Als Lens, Mertens, Willems, Matavz, Marcelo, Derijck en Toivonen maar weggaan. Dan ben ik blij.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:03 schreef UltimateTeam het volgende:
. Komt een beetje over als een kneusje.
Ja want het draait alleen om de spelersquote:Op zondag 26 mei 2013 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
kan je beter een andere club kiezen jatoch
Dan zoeken ze maar een beterequote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan hebben we geen linksback meer??
Gewoon 3-5-2 spelen dan met Bouma![]()
Alle zwarten eruitquote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want het draait alleen om de spelers
Deze groep is gewoon rot en daar moet de schop doorheen
tamata togquote:Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zoeken ze maar een betereDie 2 kunnen er niks van
Die was ik vergeten ja. Laat maar alles opgelostquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef zerokil het volgende:
GVD, eerste echte rage gehad in Fifa...
Wil op de bank slaan, maar was vergeten dat me laptop er lag.
Dus ik sla vol op de HDD van mijn laptop...
Mijn laptop valt meteen uit.. nu even kijken wat de schade is...
KUT TYFUS EA![]()
![]()
KUT TYFUS EA![]()
![]()
Ik ga zo slapen man heb de afgelopen dagen heel weinig geslapenquote:
JA KUT EA WAT LEG JE DAAR DIE LAPTOP NEER KUT RIKquote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef zerokil het volgende:
KUT TYFUS EA![]()
![]()
naar Limburg geweest?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen man heb de afgelopen dagen heel weinig geslapen
Vind ik leukquote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef zerokil het volgende:
KUT TYFUS EA![]()
![]()
haha ja die kut rik van eaquote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JA KUT EA WAT LEG JE DAAR DIE LAPTOP NEER KUT RIK
Nee, wou vanavond nog gaan maar heb geen zin meerquote:
Ja Waaromquote:
haha xdquote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
nothing to see here move along people
KUT TYFUS EA![]()
![]()
JIJ OOKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |