Mwoah. 25 oid.quote:
Ervaring is dat iig Photoshop een stuk sneller is, maar t moet wel de hoofdschijf zijn, en je kunt de optimize performance nog uitvoeren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier mensen die SSD in de pc hebben? Zijn programma's als Photoshop, Lightroom, Premiere en andere Adobe troep veel sneller wanneer ze hierop geïnstalleerd zijn? Of hoeft het er niet eens perse op geïnstalleerd te zijn?
Maw: Windows/OSX daarop zetten...?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ervaring is dat iig Photoshop een stuk sneller is, maar t moet wel de hoofdschijf zijn, en je kunt de optimize performance nog uitvoeren.
Voor opstarten merk ik verschil. (Geen fotobewerking e..d maar bijv. Office programma's).quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier mensen die SSD in de pc hebben? Zijn programma's als Photoshop, Lightroom, Premiere en andere Adobe troep veel sneller wanneer ze hierop geïnstalleerd zijn? Of hoeft het er niet eens perse op geïnstalleerd te zijn?
Dat sowieso. Je OS (Windows/OSX) erop zetten en je meest gebruikte programma's. Daarom ook minimaal 120GB SSD nemen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maw: Windows/OSX daarop zetten...?
yep en je apps ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Maw: Windows/OSX daarop zetten...?
Ik heb een macbook pro met een intel SSD, waar lightroom, fotosoep, office en alle andere apps op staan. Het opstarten van lightroom en alle plugins duurde vanaf de laptop harddisk pakweg 50 seconden, nu 7. Foto's staan op een aparte schijf, vanwege de omvang.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar je foto's hoeven er dan niet perse op?
Bijnaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woehoeee vrijdag komt m'n aanhang weer thuis na 4 maanden afwezigheid
Voor De Zomer Draait Door? Nice!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
En toen belde DWDD of ik voor hen wil werken.
Tof! Feli!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Feli!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb een SSD en heb OSX met daar Photoshop, FCPX etc opquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Leuk!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog twee uurtjes dan ga ik eens rustig richting de boot rijdenquote:
YES! Mooie dingen, vanaf Mojo. Riepen gelijk, je moet hem hebben! Altijd fijn complimentenquote:
Awesomenessquote:
Nu als grote jongen maar eens een stoere offerte makenquote:
In eerste instantie hun buiten festival coveren, daarbij komen wat commerciële doeleinden. Dus Vara gids, programma, en promotie voor artiesten en festival voor volgende edities. Al met al een toffe klus, met eventueel de optie om andere evenementen die ze organiseren ook te gaan doen.quote:
Druk weekendjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |