SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Enkele afgeronde projecten uit het vorige topic:
Er is altijd veel aandacht voor de tijdrovende projecten, dus in dit topic eens wat lof voor de kleine maar zeker evengoed leuke haaksels!![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:49 schreef B.ertha het volgende:
Maar zo blijven we bezig. Want jouw kussen heeft ook veel positieve reacties gekregen. En daarnaast, mooi/veel werk betekent niet automatisch dat het in de OP komt. Er kan maar een beperkt aantal werkjes in en dat zijn altijd juist de meest indrukwekkende, dat wilde ik nu eens anders doen.
maar dan krijg je weer dat men gaat wachten tot t eind, om in de OP te komen in t volgende topic, dat is ook al vaker gebeurdquote:Op maandag 27 mei 2013 08:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik snap je gedachtengang, maar mijn kussen stond al langer in het topic en dat is daardoor al genoeg gezien door anderen.Die deken was het laatste project van het vorige topic, ik denk dat de kans dat mensen hem gemist hebben dan het grootst is. Maar goed, ik heb er verder geen beslissingsrecht over.
Is er geen manier om in CRE een soort van verzamelpagina te maken waarin je per OP naar kan linken? Ik bedoel, dat degene die de OP maakt de linkjes van alle foto's in een bepaalde pagina komt en dat als je dan op de link naar die 'pagina' klikt dat daar alle foto's staan die diegene die de OP maakt net heeft gezet. Geen gedoe meer met in OP ja/nee/wachten/niet wachten etc.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan krijg je weer dat men gaat wachten tot t eind, om in de OP te komen in t volgende topic, dat is ook al vaker gebeurd
voor mij hoeft dat niet, ieder topic is al een verzameling, en als ik wat wil zien, blader ik terug in een topic. maar goed dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:10 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Is er geen manier om in CRE een soort van verzamelpagina te maken waarin je per OP naar kan linken? Ik bedoel, dat degene die de OP maakt de linkjes van alle foto's in een bepaalde pagina komt en dat als je dan op de link naar die 'pagina' klikt dat daar alle foto's staan die diegene die de OP maakt net heeft gezet. Geen gedoe meer met in OP ja/nee/wachten/niet wachten etc.
Ja ben ik het ook wel mee eens hoor maar er is toch een keer in de zoveel topics weer een half topic discussie hieroverquote:Op maandag 27 mei 2013 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor mij hoeft dat niet, ieder topic is al een verzameling, en als ik wat wil zien, blader ik terug in een topic. maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
dat mag, maar in t verleden is t wel gebeurdquote:Op maandag 27 mei 2013 09:14 schreef trui het volgende:
haha spuuglokje, wat lief dat je 't voor de deken opneemt. Ik vind eigenlijk ook dat de deken nog wel even te zien mag zijn.dus ik zet 'm hier lekker nog een keer neer. We hebben er een half jaar aan gewerkt, en 't was nog voor een fokker ook.
![]()
[ afbeelding ]
en Ynske, ik weiger nog steeds te geloven dat mensen speciaal wachten met 't plaatsen van een foto zodat die nog een keer herhaald moet worden.
ja onzin dusquote:Op maandag 27 mei 2013 09:12 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ja ben ik het ook wel mee eens hoor maar er is toch een keer in de zoveel topics weer een half topic discussie hierover
dat is een aanname, maar nooit bewezen!quote:Op maandag 27 mei 2013 09:15 schreef Ynske het volgende:
dat mag, maar in t verleden is t wel gebeurd
SPOILER: grappig verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:02 schreef trui het volgende:
dank je b.ertha. we hadden de taken dan ook zo verdeeld, dat ik alle rondjes & uiltjes maakte (ok, en de kleine vierkantjes), en phluphy heeft al het overige omhaken & het aan elkaar zetten voor haar rekening genomen. dat bleek achteraf toch wel echt ontzettend veel werk, zeker omdat zij ook nog de oogjes + snaveltjes gemaakt heeft en alles netjes geblocked heeft etc. maar omdat we een behoorlijk eind uit elkaar wonen was deze verdeling wel het meest praktisch.SPOILER: grappig verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel heel erg.
Net zijn de uiltjes opgehaald, samen met een popje die mn moeder (voor het eerst) zonder patroon had gemaakt. Ze verteld het door aan al dr vriendinnen, heb meteen ook maar gezegd dat we op de rommelmarkt staan. Toch ook wel leuk om te horen dat mensen er blij mee zijn. Via de winkel heb je dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |