Die 11% van de mannen zijn ook vrouwen of wat?quote:Vrouwen zijn blijkbaar het enige geslacht dat seks als beloning gebruikt, slechts 11 procent van de heren zegt dit te doen.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef Apuleius het volgende:
Zulke vrouwen hè, daarbij moet je zonder waarschuwing in 1 flinke ram je knots droog in haar krent rammen.
Maar ik behoor niet tot die "zulke vrouwen"-groep.quote:
Dat scheelt dan wel weer.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar ik behoor niet tot die "zulke vrouwen"-groep.
Lijkt mij ook. Daarom verdien ik zo'n actie ook niet.quote:
Laat die benen dan maar zitten, de rest van de vrouw neem ik dan graag onder handen...quote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef schurkurk het volgende:
Twee derde van de Britse vrouw beloont haar geliefde
Wou net zeggen. Het is eerder een beloning om géén seks met ze te moeten hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:00 schreef Dimens het volgende:
Mja dit gaat sowieso over Engelse vrouwen. Daar kun je sowieso beter geen seks mee hebben.
Seks hoort iets te zijn waar je allebei blij van wordt, je laat het klinken alsof je het even doet om hem te plezieren en niet om lekker samen met hem te zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ja dat werkt zo?
Ik doe het ook. Maar je ziet het verkeerd denk ik. Het is niet alsof ik zeg ' ontstop jij de gootsteen ff, dan mag je daarna mijn leidingen controleren' .
Ik word gewoon zo blij en dankbaar van de lieve gebaren die mijn partner maakt in de vorm van voor mij zorgen door iets te maken, te koken, etc. wanneer ik het even wat zwaarder heb, dat ik hem enorm graag wil bedanken hier voor. En ik weet dat ik hem heel blij maak met seks.
Gelukkig werkt dat niet zo voor mijn meisje. Als ze seks gaat zien als beloning flikkert ze maar op.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ja dat werkt zo?
Ik doe het ook. Maar je ziet het verkeerd denk ik. Het is niet alsof ik zeg ' ontstop jij de gootsteen ff, dan mag je daarna mijn leidingen controleren' .
Ik word gewoon zo blij en dankbaar van de lieve gebaren die mijn partner maakt in de vorm van voor mij zorgen door iets te maken, te koken, etc. wanneer ik het even wat zwaarder heb, dat ik hem enorm graag wil bedanken hier voor. En ik weet dat ik hem heel blij maak met seks.
Je maakt hem blij met seks, maar heb je zelf wel zin danquote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ja dat werkt zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
En dan pijp je hem ook?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ja dat werkt zo?
Als ik onrustig en gespannen ben, helpt een goede beurt best wel om te ontspannenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:27 schreef zatoichi het volgende:
Als beloning is aardig fout lijkt me; je moet seks hebben omdat je het beiden wilt. Maar volgens mij zit het ook een beetje in de genen. Vrouwen kunnen over het algemeen het beste genieten als ze ontspannen zijn, niets aan hun hoofd hebben, geen stress hebben enz. Dat gaat het beste als het huis netjes is. En daar heb je als man invloed op.
Wij mannen zijn gewoon beesten en kunnen (bijna) altijd wel genieten van seks. Sterker nog ik heb altijd het idee dat mannen seksen om te ontspannen en vrouwen juist pas het meest van seks kunnen genieten als ze ontspannen zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |