abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127041039

Twee derde van de Britse vrouw beloont haar geliefde met seks voor het uitvoeren van een huishoudelijk taakje. Ze menen namelijk dat mannen vaker dingen in orde brengen als ze er een lijfelijke beloning voor krijgen.

Omdat vrouwelijke Britten vinden dat hun partner niet vaak genoeg een handje helpen in het huishouden zetten ze seks in om te krijgen wat ze willen. Verder uiten ze met een vrijpartij hun dankbaarheid wanneer ze een cadeautje hebben gekregen, ook als hun man voor de kinderen of een familielid heeft gezorgd. Ze gebruiken een vrijpartij echter niet om iets goed te maken, minder dan een op de tien vrouwen zegt dat ze hun geliefde met seks belonen als ze gedurende een lange tijd niet met hen intiem zijn geweest.

Vrouwen zijn blijkbaar het enige geslacht dat seks als beloning gebruikt, slechts 11 procent van de heren zegt dit te doen. Als ze hun partner al een keer op seks trakteerden was het vaak als bedanking voor het mogen kijken naar sport op televisie. Bijna acht op de tien Britten zeggen dat er niets mis is met seks als beloning. Onderzoeker Thomas O'Connell deed de rondvraag voor ukmedix.com: "Intimiteit en de rol die dit speelt in een relatie kan ontzettend interessant zijn. Met deze studie wilden we bekijken hoe mannen en vrouwen dit gebruiken om iets van hun partner gedaan te krijgen."

Relatie-experte Sharon Kell waarschuwt voor de gevaren seks als beloning: "Het neemt de romantiek van een vrijpartij weg, de spontaniteit verdwijnt." Maar relatietherapeute Rochelle Peachy gelooft dat het je seksleven net wat opwindender kan maken, het kan namelijk voor extra spanning zorgen. "Seks als beloning kan leuk zijn. Zo kun je je op een avond in een sexy outfit hullen of een sexy dansje uitvoeren. Plaag hem door iets te beloven waar hij zeker wild van wordt."

http://www.goedgevoel.be/(...)s-als-beloning.dhtml

zozo wat belachelijk :') :') werkt dit echt zo?

Is precies net zoals je een hond opvoedt, als je flink bent krijg je een koekje

:{w
  zondag 26 mei 2013 @ 21:06:34 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_127041143
gewoon dwingen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:06:34 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_127041144
Goed systeem.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_127041362
quote:
Vrouwen zijn blijkbaar het enige geslacht dat seks als beloning gebruikt, slechts 11 procent van de heren zegt dit te doen.
Die 11% van de mannen zijn ook vrouwen of wat?
pi_127041501
Ja en zo gaat je man dus met wen ander na bed, en gelijk hebben ze!
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_127041791
Sex is liefde en plezier lijkt me?
Geen beloning wel gemeen voor die mannen.
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
pi_127042702
Zulke vrouwen hè, daarbij moet je zonder waarschuwing in 1 flinke ram je knots droog in haar krent rammen.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:41:31 #8
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_127043586
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef Apuleius het volgende:
Zulke vrouwen hè, daarbij moet je zonder waarschuwing in 1 flinke ram je knots droog in haar krent rammen.
Ik moest lachen. :D
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_127043615
quote:
11s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:41 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik moest lachen. :D
Nog wel ja. Totdat het je gebeurt.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:43:01 #10
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_127043684
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:41 schreef Dimens het volgende:

[..]

Nog wel ja. Totdat het je gebeurt.
Maar ik behoor niet tot die "zulke vrouwen"-groep.
pi_127043942
quote:
15s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:43 schreef Voszje het volgende:

[..]

Maar ik behoor niet tot die "zulke vrouwen"-groep.
Dat scheelt dan wel weer.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:48:42 #12
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_127043978
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:48 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat scheelt dan wel weer.
Lijkt mij ook. Daarom verdien ik zo'n actie ook niet. :D
  zondag 26 mei 2013 @ 21:51:31 #13
389075 Worsteman
Vermoedelijk chillende
pi_127044139
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef schurkurk het volgende:
Twee derde van de Britse vrouw beloont haar geliefde
Laat die benen dan maar zitten, de rest van de vrouw neem ik dan graag onder handen...
pi_127044781
Mja dit gaat sowieso over Engelse vrouwen. Daar kun je sowieso beter geen seks mee hebben.
pi_127046202
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:00 schreef Dimens het volgende:
Mja dit gaat sowieso over Engelse vrouwen. Daar kun je sowieso beter geen seks mee hebben.
Wou net zeggen. Het is eerder een beloning om géén seks met ze te moeten hebben.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 27 mei 2013 @ 00:43:29 #16
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127052741
Ja dat werkt zo?

Ik doe het ook. Maar je ziet het verkeerd denk ik. Het is niet alsof ik zeg ' ontstop jij de gootsteen ff, dan mag je daarna mijn leidingen controleren' .
Ik word gewoon zo blij en dankbaar van de lieve gebaren die mijn partner maakt in de vorm van voor mij zorgen door iets te maken, te koken, etc. wanneer ik het even wat zwaarder heb, dat ik hem enorm graag wil bedanken hier voor. En ik weet dat ik hem heel blij maak met seks.
pi_127055019
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ja dat werkt zo?

Ik doe het ook. Maar je ziet het verkeerd denk ik. Het is niet alsof ik zeg ' ontstop jij de gootsteen ff, dan mag je daarna mijn leidingen controleren' .
Ik word gewoon zo blij en dankbaar van de lieve gebaren die mijn partner maakt in de vorm van voor mij zorgen door iets te maken, te koken, etc. wanneer ik het even wat zwaarder heb, dat ik hem enorm graag wil bedanken hier voor. En ik weet dat ik hem heel blij maak met seks.
Seks hoort iets te zijn waar je allebei blij van wordt, je laat het klinken alsof je het even doet om hem te plezieren en niet om lekker samen met hem te zijn.

Seks als beloning blijft achterlijk, zelfs zo
Jaaa, dansen! dansen!
pi_127055815
quote:
Ja dat werkt zo?

Gelukkig werkt dat niet zo voor mijn meisje. Als ze seks gaat zien als beloning flikkert ze maar op.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 08:09:16 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_127055853
quote:
Ja dat werkt zo?

Je maakt hem blij met seks, maar heb je zelf wel zin dan :? Het klinkt nu echt alsof je het doet om hem te plezieren.

En eigenlijk klinkt het ook nogal disrespectvol naar je partner toe, alsof hij een kind is, vooral dit:
En ik weet dat ik hem heel blij maak met seks. Alsof je een kadootje geeft.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127056326
Als ik geen zin heb in de huishoudelijke taken dan leg ik gewoon wat geld neer ter compensatie, heeft hetzelfde effect.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 27 mei 2013 @ 09:00:42 #21
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_127056553
Engelse vrouwen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_127056640
quote:
Ja dat werkt zo?

En dan pijp je hem ook?
  maandag 27 mei 2013 @ 09:08:06 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127056669
Laatst las ik een onderzoek met het omgekeerde resultaat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127056989
Als beloning is aardig fout lijkt me; je moet seks hebben omdat je het beiden wilt. Maar volgens mij zit het ook een beetje in de genen. Vrouwen kunnen over het algemeen het beste genieten als ze ontspannen zijn, niets aan hun hoofd hebben, geen stress hebben enz. Dat gaat het beste als het huis netjes is. En daar heb je als man invloed op.

Wij mannen zijn gewoon beesten en kunnen (bijna) altijd wel genieten van seks. Sterker nog ik heb altijd het idee dat mannen seksen om te ontspannen en vrouwen juist pas het meest van seks kunnen genieten als ze ontspannen zijn...
pi_127057628
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:27 schreef zatoichi het volgende:
Als beloning is aardig fout lijkt me; je moet seks hebben omdat je het beiden wilt. Maar volgens mij zit het ook een beetje in de genen. Vrouwen kunnen over het algemeen het beste genieten als ze ontspannen zijn, niets aan hun hoofd hebben, geen stress hebben enz. Dat gaat het beste als het huis netjes is. En daar heb je als man invloed op.

Wij mannen zijn gewoon beesten en kunnen (bijna) altijd wel genieten van seks. Sterker nog ik heb altijd het idee dat mannen seksen om te ontspannen en vrouwen juist pas het meest van seks kunnen genieten als ze ontspannen zijn...
Als ik onrustig en gespannen ben, helpt een goede beurt best wel om te ontspannen O-)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')