quote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoveel stopcontacten zal TS niet hebben dus het zal al snel opvallenDie huisbazen kunnen streng zijn hoor....gaatje in de muur niet opgevuld....rekening van 50 euro voor gaatje in muur vullen.
Die grappen kennen ze hier ook helaasquote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoveel stopcontacten zal TS niet hebben dus het zal al snel opvallenDie huisbazen kunnen streng zijn hoor....spiker/schroefgaatje in de muur niet opgevuld....rekening van 50 euro voor gaatje in muur vullen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik vind dit topic dik hilarisch
Topper van vandaag
Dat stengeltje doet het hem
kloptquote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef trovey het volgende:
TS is niet in de weg gelegd voor elektricien
En die rekening zal flink oplopen als je die pin zou laten zitten.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Die grappen kennen ze hier ook helaas
Vraag anders dat die buurvrouwen of wie dan ook je kan/kunnen helpen, maar niet alleen doen, je klinkt er namelijk niet handig genoeg voor, bel anders de huisbaas/verhuurder en die laat het dan een electromonteur doen, kost je niks, is reparatie en onderhoud..quote:Op zondag 26 mei 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 2 buurvrouwen, en mijn huisgenoot is op vakantie
valt wel meequote:Op zondag 26 mei 2013 20:32 schreef trovey het volgende:
[..]
En die rekening zal flink oplopen als je die pin zou laten zitten.Bovendien heb je maar 2 stopcontacten dus je hebt ze beide hard genoeg nodig.
En ik dacht dat ik slecht met elektra was.quote:
waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef trovey het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik slecht met elektra was.Begin maar niet aan stekkertjes en schakelaars aan lampen e.d. zetten.
![]()
Je kunt niet alles aansluiten op één stopcontact hè, daar zit ook een einde aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
valt wel meeik heb er van die dozen neergepleurd, dus ik heb er nu meer
alles werkt hier nog primaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt niet alles aansluiten op één stopcontact hè, daar zit ook een einde aan.
Handig als iets kapot gaat?quote:
Scheelt wel in verwarmingskostenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt niet alles aansluiten op één stopcontact hè, daar zit ook een einde aan.
Dat die vent dan voor de deur staat en binnen 10 seconden weer weg isquote:Op zondag 26 mei 2013 20:35 schreef KritischeMassa het volgende:
"hallo elektriciteiten mijnheer, met Aldo. Ik heb een dik probleem. Er zit een stengeltje in mijn stopcontactje... komt snel"
Tot je ineens helemaal geen stroom meer hebt of je brand hebt.quote:
ik woon hier al 2 jaarquote:Op zondag 26 mei 2013 20:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Tot je ineens helemaal geen stroom meer hebt of je brand hebt.Er zit een maximum aan hoor.
Open haard zonder haard.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Scheelt wel in verwarmingskosten
Niet gaan klagen als je straks de vlammen om je kont heenslaan hè?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik woon hier al 2 jaarals het niet zou werken had ik dat wel gemerkt
zolang die stekkerdoos het aan kan is het goed. Ik verwacht niet dat die 2 stopcontacten in 2 verschillende groepen zittenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Tot je ineens helemaal geen stroom meer hebt of je brand hebt.Er zit een maximum aan hoor.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef niels0 het volgende:
Electricien erbij halen, liever niet aanzitten.
ik stel het uit tot morgenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet gaan klagen als je straks de vlammen om je kont heenslaan hè?Maak dat stopcontact nou even, dan weet je zeker dat het een stuk veiliger is.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef trovey het volgende:
Succes dan maar...mochten we nooit meer van je horen...het was mooi.
Ce n'est pas une pipe.quote:Op maandag 27 mei 2013 03:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
In de tijd dat jij die topic heb gemaakt was dat stengeltje er al uit van mij. Sterker nog ik had al overal nieuwe stopcontacten geplaatst.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef zovty het volgende:
Je hebt borg moeten betalen van je ouders voor je op de zolderkamer mocht?
Verstandig van ze.
niet dodelijkquote:Op zondag 26 mei 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als er straks 220 volt door mijn lichaam schiet mag dat
Is toch vrij onrelax. 110VAC kan ik continue vasthouden, 380VAC 1 keer gehad, vrij pijnlijk wel.quote:
Zou je je willen houden aan de conventionele termen?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:48 schreef HSG het volgende:
Stroom af halen, stekker uit de muur schroeven en je kan zo dat pinnetje er uit halen.
Hij zit nog steeds "vast" aan zijn stopcontact....toch vergeten de stroom eraf te halen.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik begin licht te panieken hier, er zal toch niets mis zijn met TS...
Ik vrees inderdaad dat hij dit plan:quote:Op maandag 27 mei 2013 14:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds "vast" aan zijn stopcontact....toch vergeten de stroom eraf te halen.
heeft gevolgd maar slechts tot stap 1 is gekomenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef Adames het volgende:
veroorzaak kortsluiting, dan heb je een paar minuten de tijd om het pinnetje er uit te halen.
Je weet best wel wat er bedoeld wordt in deze.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:20 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Stroom "eraf halen"alsof dat kan, Stroom zit toch "in" het stopcontact
Mooi, ik krijg er tranen van in mijn ogen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:05 schreef KritischeMassa het volgende:
ik heb een gevoelig gedicht voor hem gemaakt:
Aldo was voor een vent best lekker
Maar nu is hij dood, door een stomme stekker
Aldo is nu waarschijnlijk een engel
en dat allemaal door die rottige stengel
Dat is logisch.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow zo, nee ook nietsoms valt de ene helft van de kamer stroom uit, maar dan doet de tv (andere groep) doet het dan wel
![]()
kutsysteem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |